Lubzel

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Pragnę pochwalić obsługę...
Pragnę pochwalić obsługę klienta. Bardzo przychylnie nastawiona, chętnie udziela informacji. Klient nie czuje się zagubiony wśród góry "papierków", które często musi wypełnić. Otrzymuje zawsze kompetentne informacje i jest obsługiwany miło i co ważne, sprawnie. Mimo dużych kolejek, można więc liczyć na szybkie i pozytywne załatwienie sprawy.

Anna_2773

05.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Dzisiaj rano wybrałam...
Dzisiaj rano wybrałam się do punktu obsługi klienta zakładów energetycznych w Lublinie, można tam opłacić rachunek bez prowizji. wejście do budynku posiada szerokie schody oraz dwa podjazdy o bardzo łagodnym spadku a także szerokie, automatycznie otwierane drzwi co umożliwia łatwy dostęp osobom niepełnosprawnym oraz osobom z dziećmi w wózkach. Niestety wejście do kas nie jest już tak komfortowe , zwykłe szklane drzwi mogą nieco utrudnić dostęp niektórym klientom. Wnętrze jest schludne i czyste, kasy czynne są dosyć długo tj. do godziny 17 przez trzy dni w tygodniu oraz do 14:30 we wtorki i czwartki. Kas jest kilka co umożliwia szybkie i sprawne obsługiwanie klientów .

zarejestrowany-uzytkownik

26.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Lubzel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lubzel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pragnę pochwalić obsługę...
Pragnę pochwalić obsługę klienta. Bardzo przychylnie nastawiona, chętnie udziela informacji. Klient nie czuje się zagubiony wśród góry "papierków", które często musi wypełnić. Otrzymuje zawsze kompetentne informacje i jest obsługiwany miło i co ważne, sprawnie. Mimo dużych kolejek, można więc liczyć na szybkie i pozytywne załatwienie sprawy.