Jakość Obsługi

Lidl

( 3.96 )

Opinie (4617)

Nowy sklep LIDL w Bielsku-Białej

Dziś w Bielsku-Białej otwarto nowy sklep sieci LIDL. Jak zawsze przy wielkim otwarciu duże zainteresowanie klientów. Nowy sklep jest jasny, przestronny, nowoczesny. Zaopatrzenie bardzo dobre. Wszystkie kasy otwarte, a za linią kas hostessy pakowały zakupiony towar do bezpłatnych reklamówek. No i przy wyjściu ze sklepu miła niespodzianka - upominek w postaci książki z przepisami z Lidla. Mam nadzieję, że miło, przyjemnie, a przede wszystkim bez kolejek do kas będzie w tym Lidlu na co dzień.

duzy asortyment, niskie ceny

Sklep schludny, lecz obsługa pozostawia troszkę do życzenia, Panie nie chca przyjmować zwrotów towarów twierdząc ze maja za dużo....

Obsługa w miarę

Obsługa w miarę ale co do zaopatrzenia i wyeksponowania towaru porażka bałagan jakich mało i ten nie działający skaner cen . Same Panie z obsługiu bardzo uprzejme i zawsze pomocne.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. świeży towar i fajna, zdrowa żywność

Odpowiedź z infolinii - porażka

Zupełnie nie satysfakcjonuje mnie odpowiedź z infolinii, tym bardziej, że jest niezgodna z zapisem dostępnym w aktualnych gazetkach reklamowych. Na stronie 6 gazetki obowiązującej od poniedziałku 3.12.2018 widnieją artykuły oznaczone gwiazdką, co oznacza, że towar jest dostępny w wybranych sklepach. Na tej samej stronie, jako informacja dla klienta znajduje się zapis, który cytuję: „PRODUKT DOSTĘPNYW WYBRANYCH SKLEPACH. ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY PRZEZ FORMULARZ KONTAKTOWY na stronie internetowej. Zastosowałem się zatem do instrukcji zapytania o dostępność produktów, a standardowa odpowiedź nie tylko, że nie odpowiada na zadane pytanie, to również stawia jako bezcelowe stawienie zapytania przez formularz kontaktowy w tej sprawie. Po to, że mam odwiedzić wszystkie sklepy w moim mieście, by sprawdzić, czy należy on do „wybranych” sklepów, nie muszę pytać na infolinii i czekać dwa dni na odpowiedź. Dziękuję za taką formę pomocy i komunikacji, jest daleka od mojego zadowolenia. A zdanie zapisane w gazetkach LIDLA powinno zniknąć, gdyż tylko wprowadza w błąd.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Polecam wszystko w porządku

Świetnie.

Świetnie. Miałem przypadek, że nie byłem zadowolony z zakupionych produktów i miałem uwagi co do cen na sklepie i sprawę załatwiono bardzo fajnie jak dla mnie, bo otrzymałem talon na zakupy.

Brak artykułów z gazetki promocyjnej

Nie pierwszy raz mi się zdarza, że w Lidlu w pierwszym dniu promocji brakuje produktów, które miały być dostępne. Mankamentem tego sklepu jest też notoryczny brak koszy zakupowych przy wejściu do sklepu.

Odwiedzałeś ostatnio Lidl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.65 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem