PUPIL

(3.90)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, pomoc w wybraniu odpowiedniej karmy dla kota i przysmaków i podpowiedziała jaki żwirek kupić, w sklepie bardzo czysto i orientacyjnie.

Niezweryfikowany Klient_AD6y

04.04.2022

Placówka

Włocławek, Kaliska 91

Nie zgadzam się (0)
Po wyjściu do...
Po wyjściu do weterynarza wszedłem do sklepu zoologicznego po jakieś przysmaki dla psa. Sklep mieści się tuż przy klinice, jest czysty, uporządkowany. Byłem tam jedynym klientem. Pracownica znajdująca się za ladą przywitała mnie, pomogła mi w wyborze psich smakołyków. Minusem są ceny, bo te wydały mi się dość wysokie, w marketach można sporą część tych samych artykułów kupić taniej (czy przynajmniej tak mi się wydaje), to jednak mamy duży wybór i fachową obsługę, więc coś za coś.

Born

02.12.2012

Placówka

Poznań, Mieszka I

Nie zgadzam się (0)
Sklep odwiedziłam w...
Sklep odwiedziłam w związku z zakupem podstawowych artykułów dla małych kotków. Sklep posiada duży wybór pokarmów, akcesoriów, jednakże brakuje w nim witam i pokarmów dla bardzo młodych zwierząt ( poniżej 6 tygodnia). Personel posiada sporą wiedzę z zakresu pielęgnacji i odżywiania zwierząt, służy pomocą i radą dla mało zaawansowanych hodowców. Czas obsługi również jest zadowalający.

Weronika_129

07.08.2012

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Podhalańska 26

Nie zgadzam się (0)
Byłem z psem...
Byłem z psem u weterynarza. W klinice jest również sklep zoologiczny, więc wychodząc po zabiegu postanowiłem psu jakoś zrekompensować nerwy i kupić mu jakieś smakołyki. Sklep jest dość duży, dobrze zaopatrzony. Dostaniemy tam różne rodzaje karmy, przysmaków dla zwierząt, różne akcesoria, zabawki itp. Towaru jest dużo i jest w czym wybierać, ceny wydały mi się jednak dość wysokie. Pracownica przy kasie była sympatyczna, dobrze zorientowana w asortymencie. Ostatecznie zdecydowałem się na zakup jednego tylko rodzaju przysmaku, a inne zakupić po niższych cenach w markecie.

Born

12.02.2012

Placówka

Poznań, Mieszka I

Nie zgadzam się (0)
Jestem stałą klientką...
Jestem stałą klientką sklepu zoologicznego pupil mieszczącego się przy klinice weterynaryjnej na Mieszka, bo kupuję tam specjalistyczną karmę dla psa. Zazwyczaj jestem zadowolona z obslugi, dzisiaj jednak nie. Weszłam do środka, w pomieszczeniu było czysto, panowal tam porządek, nie było żadnych klientów. Pracownica stała za ladą i patrzyła na mnie. Kobieta nie odezwała się do mnie, nie przywitała mnie, wyraźnie wyczekiwała, aż ja pierwsza zacznę rozmowę. Przywitałam się zatem i poprosiłam o karmę, kobieta zapytała jaka wielkość opakowania mnie interesuje i czy podać mi coś jeszcze. Zaczęłam oglądać wystawione na ladzie, przy kasie smakołyki dla psów. Powiedziałam sprzedawczyni, że chciałabym jeszcze jakiś przysmak, kobieta nie zainteresowała się tematem, tylko zaczęła rozmowę z jakąś inną kobietą (pewnie też pracownicą), która wyszła z zaplecza. Rozmowa dotyczyła tematów prywatnych. Stoję przy ladzie, oglądam, szukam, a pracownice rozmawiają. Przy przysmakach nie było cen, więc dwa razy zapytałam o ceny, ekspedientka odpowiedziała jakby od niechcenia, wyraźnie niechętnie przerywając rozmowę. Liczylam na jakąś poradę, pomoc w wyborze, ale z powodu braku zainteresowania obsługi zrezygnowałam i wzięłam tylko karmę. Gdy wychodziłam nie pożegnano mnie.

Karolina_962

20.12.2011

Placówka

Poznań, Mieszka I

Nie zgadzam się (0)

PUPIL

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PUPIL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, pomoc w wybraniu odpowiedniej karmy dla kota i przysmaków i podpowiedziała jaki żwirek kupić, w sklepie bardzo czysto i orientacyjnie.