Kazar

( 3.52 )

Opinie (681)

Uczę się i dobrze !

Po wejściu do sklepu nie zostałem powitany jednak po chwili pracownica zainicjowała obsługę mojej osoby. Zadała mi kilka pytań w celu analizy moich potrzeb po czym zaproponowała kilka modeli butów do przymiarki. Pracownica cierpliwie donosiła inne modele i rozmiary obuwia oraz pytała mnie o opinię przy każdej mierzonej parze butów. Ponadto zaproponowała mi zakup produktu dodatkowego jakim był impregnat i wspomniała, że mogę zwrócić obuwie do 14 dni od jego zakupu. Zostałem miło pożegnany przez pracownicę , która jak muszę dodać miała przypiętą plakietkę z napisem "uczę się ". Jak widać nauka nie poszła w las !

Wysoki poziom obsługi

Weszłam do sklepu zachęcona plakatem o 60% zniżce na buty. Od razu zostałam powitana przez pracownicę. Na obsługę musiałam niestety trochę się naczekać gdyż obydwie sprzedawczynie obsługiwały klientów. Pracownica po zakończonej obsłudze sama zainicjowała kontakt. Wypytała szczegółowo jakich butów szukam i w oparciu o te informacje zaproponowała kilka fasonów. Za każdym razem pytała o moją opinię. Doradziła produkt dodatkowy w postaci torebki. Salon jest bardzo elegancki i na poziomie. Może onieśmielać. Obsługa jest profesjonalna. Buty są drogie ale świetnej jakości bo ze skóry cielęcej.

piękny asortyment, ale obsługa nie do końca

lubię ich produkty, jak również lubię robić tam zakupy czy chociaż wpadać raz na jakiś czas, żeby zorientować się co obecnie jest w kolekcji. Jednak obsługa nie zawsze jest tak entuzjastycznie nastawiona do klientów jak klienci do ich produktów. Owszem, Panie pochodzą i obsługują ale bez większego zaangażowania i szczególnej pomocy. Często mają miny jakby były tam za karę.

Wysokiej jakości obuwie i duża wiedza obsługi na jego temat.

Produkty z tego sklepu jak i jego wygląd i ekspozycja - prezentują się na bardzo ekskluzywne i taka też jest obsługa! Kupowałem w tym sklepie buty na sezon jesienno-zimowy. Wiedza sprzedawców na temat produktów jest niesamowita: Sprzedawca przedstawił mi wszystko na temat butów, które sobie upatrzyłem. Opowiedziano mi z jakiego materiału jest zrobiona wkładka i wnętrze obuwia, z jakich materiałów jest zrobiony wierzch obuwia oraz w jaki sposób pielęgnować obuwie by prezentowało się jak najlepiej przez jak najdłuższy czas. Poinstruowano mnie jak postępować w przypadku nubuku z którego po części są zrobione buty – tj. ważnym jest szczotkowanie włosia nubuku i jego impregnacja tak by zachowały swój ładny wygląd. Zapewniono mnie o bardzo dobrej jakości wykonania – tak, że klienci ponownie wracają na zakupy będąc zadowolonymi z poprzednich zakupów - co z resztą widać po ruchu w sklepie. Gdy już zdecydowałem się ostatecznie na zakup, będąc przy kasie, po tym jak sprzedawca przyjął płatność – zaskoczył mnie drobny bardzo miły gest: sprzedawca wyszedł zza lady i podał mi do ręki elegancką torbę w którą były zapakowane buty i życzył mi by się dobrze nosiły. Wracając jeszcze co do pielęgnacji obuwia: w razie gdyby jednak się zapomniało w jaki sposób pielęgnować obuwie - do obuwia jest dołączana ulotka z wskazówkami w jaki sposób pielęgnować obuwie. Wszystko przebiegało w bardzo milej atmosferze, każdy ze sprzedawców z uśmiechem i uprzejmością był zaangażowany w doradztwo i obsługę mojej osoby. Sprawiło to, że czułem się, że jestem w dobrych rękach, i że sprzedawcom zależy na tym bym wiedział dokładnie z czego jest zrobione obuwie, które kupuję w sklepie Kazar i jak o nie dbać by mi jak najdłużej służyło. Teraz, gdy już nadeszła wiosna, z smutkiem odkładałem te buty do szafy. Jestem pewny, że posłużą mi one jeszcze na kilka sezonów!

Rozczarowanie

Wizyta w tym salonie nie należała do najmilszych. Marka kojarzy się z wysoką jakością i co za tym idzie wysoką kulturą osobistą pracowników. O ile na dzień dobry otrzymałam odpowiedź tak po zakupie drobnej rzeczy nie usłyszałam dziękuje mimo iż sama podziękowałam oraz moje do widzenia również pozostało bez odpowiedzi managera sklepu który mnie obsługiwał ani pozostałych pracownic. Skoro manager nie stosuje zwrotów grzecznościowych to w sumie nie ma się co dziwić że pracownicy ich nie używają. Pan manager pracuje tam chyba za karę i z takim podejściem to nie powinien pracować z ludźmi ani nawet ze zwierzętami. Mega rozczarowanie....

Nic specjalnego, typowa Polska firma obuwnicza.

Po wejściu do sklepu od razu zostałem zasypany zestawem pytań przez handlowca typu: jaki rozmiar, czy przynieść w dobrym rozmiarze itp. jakby obsługa zapomniała o przywitaniu się z klientem w celu tworzenia dobrej atmosfery. Przy przymierzaniu jedyne pytania które słyszałem to "czy ten rozmiar pasuje czy Panu przynieść inny?" Handlowiec zapomniał nawet o zaproponowaniu buta na drugą nogę abym mógł przejść się przez chwile i zobaczyć jak się w nich czuje podczas chodzenia. Podsumowując obsłudze zależy tylko na jak największej sprzedaży, niestety mimo iż chciałbym wspierać polski rynek chce także zostać obiektywny i w tym przypadku nie poleciłbym raczej tego sklepu.

Obsługa na najwyższym poziomie

Kiedy potrzebuję się zrelaksować zawsze idę do tego salonu. Witają mnie uśmiechnięte, radosne dziewczyny, które chętnie doradzą i pomogą w wyborze. Tutaj czuję się jak wyjątkowy gość a nie zwykły klient. Jeszcze nigdy nie zauważyłam, żeby nie znalazły dla mnie lub dla innych odwiedzających czasu. Mają sporą wiedzę, którą chętnie się dzielą.

Fatalnie.

Fatalnie. Fatalnie Ciraz gorsza obsługa i podejście do klienta Lublin Plaża to masakra

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Bardzo miła obsługa, kompetentna, pracownicy bardzo pomocni.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Sklep jest dość ekskluzywny, a obsługa na miarę swoich klientów. Nigdy nie narzekam na brak zainteresowania i pomocy ze strony sprzedawców.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Zawsze uśmiechnięte, zawsze pomocne, zawsze profesjonalne podejście do każdego klienta

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Świetnie.

Świetnie. Personel na wysokim poziomie sluzacy rada i pomoca .Generalnie preferuje obuwie skórzane i od lat zaopatruje sie w nie w tejże firmie która jest dla mnie synonimem jakości i klasy

Odwiedzałeś ostatnio Kazar?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.17 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem