vitay.pl

(0.79)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (52 z 99)

nie polecam czuję...
nie polecam czuję się oszukany na punkty i pieniądze, brak profesjonalnego kontaktu albo pani jedząca przy telefonie ,albo pani mrucząca nic nie wiedząca ,wspomnę o pani ,która dzisiaj ze mną rozmawiała miła ale mimo chęci nic nie załatwiłem bo Ona nic nie może zrobić Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

niezalogowany-uzytkownik

19.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep rodem z...
Sklep rodem z początków 20 wieku. Wysłali uszkodzony produkt i każą klientowi na własny koszt go odsyłać i organizować przesyłkę. Patologia.

niezalogowany-uzytkownik

27.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Beznadziejne. Kontakt z...
Beznadziejne. Kontakt z ich strony zerowy, wyjaśnienie czegokolwiek wymaga inicjatywy ze strony Klienta choć po ich stronie leży obowiązek poinformowania Klienta o anulowaniu zakupu, wystawieniu faktrury korygującej. Brak zwrotu gotówki po upływie 14 dni wywołał popłoch i milczenie nadal. Konsultanci telefoniczni - nic nie wiedzą . W ogóle całe to Vitay to trochę jak te małpki... nie wiedzą, nie słyszą, nie widzą... .

Niezweryfikowany Klient_MdnDn

12.04.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zbierałem punkty vitajy,...
Zbierałem punkty vitajy, mając ponad 100 tyś. cześć tj. 79 tyś. przeznaczyłam na zamówienie myjki ciśnieniowej z dopłatą 1 pln, po kilku dniach kurier dostarczył paczkę. Po otwarciu paczki okazało się, że myjka jest nie sprawna, uległa uszkodzeniu mechanicznemu. Nadmieniam, iż przesyłka była spakowana w drugi karton bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń ( typu folia bąbelkowa, pocięty papier). Zgłosiłem reklamacje załączając zdjęcia, na których wyraźnie było widać, iż obudowa jest zdeformowana, rozwarstwioną na łączeniu, uchwyt podłączenia węża przegięty do tego stopnia, że nie można było wkręcić końcówki mocującej. W odpowiedzi zapytano mnie o rodzaj uszkodzeń ( tak jakby nikt nie czytał i przeglądał zdjęć z reklamacji). Ponownie opisałem uszkodzenia wskazując, że są widoczne za załączonych zdjęciach. W następnej wiadomości poproszono mnie o zdjęcie tabliczki znamionowej urządzenia. Wysłałem i kontakt się urwał, nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi. Już wypisałem się z tego złodziejskiego programu. Jak to mówi stare przysłowie „ryba psuje się od głowy”, to chyba wystarczy jako komentarz.

Niezweryfikowany Klient_L1t4

24.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Brak punktów po...
Brak punktów po zakupach ! Oczywiście po przekierowaniu do sklepu z Vitay. Odpowiedź na reklamację ? " Brak punktów może wskazywać, że zamówienie nie zostało złożone za pośrednictwem strony Vitay.pl". Udział w tym czymś nie jest warte udostępnienia swoich danych ! ODRADZAM korzystanie z tego "programu"

niezalogowany-uzytkownik

15.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wieloletnim ciułaniu...
Po wieloletnim ciułaniu punktów w końcu złożyłem zamówienie. Po dwóch tygodniach oczekiwania złożyłem reklamację. Po pięciu dniach otrzymałem informację zwrotną, że reklamacja została przyjęta i pracownicy będą się ze mną kontaktowali. Czekam więc dalej. A wystarczyło tankować na tańszych stacjach i za oszczędności bez kupiłbym ten sam gadżet.

Klient_rrr

02.03.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czekam trzy tygodnie...
Czekam trzy tygodnie na wybrany produkt z katalogu,na co jedynie stać pracowników to propozycja zwrotu punktów albo zamiana na inny.Zenada

Niezweryfikowany Klient_Et1A

11.02.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
W przypadku osób,...
W przypadku osób, które nie są zawodowymi kierowcami, przedstawicielami handlowymi itp, tylko po prostu np. dojeżdżają do pracy i tankują za max kilkaset zł miesięcznie, jest to najmniej korzystny program na stacjach, nazbieranie w mniej niż pół roku punktów na wymianę za jakąkolwiek nagrodę poza hot dogiem czy kawą graniczy z cudem Na Shell czy Lotosie zdecydowanie naliczają więcej punktów za tankowanie więc można odebrać fajne drobiazgi już po krótkim czasie. W dużych miastach zawsze jest gdzieś jakiś Orlen, poza dużymi miastami niekoniecznie - do tej pory potrafiłam więc specjalnie wręcz szukać gdzieś w okolicy Orlenu, aby nabić sobie punkty, skoro i tak muszę zatankować, teraz widzę że sensu w tym nie ma kompletnie żadnego i ta moja "lojalność" nic mi nie da , tankuję tam gdzie wypadnie. :)

Niezweryfikowany Klient_tqUg

11.12.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Witam już nie...
Witam już nie jednokrotnie zostałem nieuczciwe potraktowany po zatankowaniu auta oczywiscie przy kasie dając kartę na punkty żeby nabić punkty nie zostały nabite !!!!!!nie jest to już pierwszy raz !!!!!

Niezweryfikowany Klient_PLTv

10.02.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam rejestrację w...
Polecam rejestrację w tym servisie dla kupujących paliwo na stacjach Orlen. Można otrzymać punkty za rejestracje serwisu sms i newsletter, a ułatwieniem jest działająca od niedawna mobilna aplikacja Vitay dzięki czemu mamy na bieżąco dostęp do adresów stacji, katalogów z nagrodami, numeru karty oraz specjalnych promocyjnych kuponów. A na dodatek z okazji urodzin otrzymałem 1000pkt vitay. Polecam

ilCattivo

18.08.2015

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zaskoczył mnie przyjemnie...
Zaskoczył mnie przyjemnie Orlen, a dokładniej Club Vitay, za pośrednictwem poczty @ - otrzymałam życzenia urodzinowe wraz z prezentem 1000 punktów do karty Vitay. To coś, co dotąd się nie zdarzało, a jestem w programie od niemal samego początku jego istnienia, gdy punkty Vitay doliczano za każdą wydaną złotówkę na stacjach paliw tej sieci. Treść @ krótka, zwięzła, w oprawie akcentów okazyjnych – kolorowe baloniki, wszystko w tonacji firmowych barw Orlenu i życzeniami ”Wszystkiego Najlepszego” Oferta punktowa nie jest całkiem niezależna, punkty otrzymam, jako gratis po dokonaniu transakcji na stacji paliw z użyciem kary klubowicza, to także zachęta do kolejnej wizyty na Orleni, choć, póki co, niezależnie od tego jestem klientem Orlenu. Nawet same życzenia urodzinowe, też byłyby miłym akcentem tej współpracy, załącznik punktowy jest sympatycznym dodatkiem. W portalu Vitay.pl mam swoje konto i mogę na bieżąco kontrolować stan punktowy, także historię jego naliczania, pozwala mi to także na reakcje, które bywają wynikiem różnych zdarzeń powizytacyjnych na stacjach Orlenu, nigdy nic nie pozostaje bez ”echa”, reakcja wyjaśniająca odbywa się na bieżąco. Tu mogę także wydrukować sobie kupony z dodatkowymi, ponadstandardowymi ofertami punktów, do realizacji na wszystkich stacjach paliw, sieci Orlen.

DORA_1

27.01.2015

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
”Zbieraj punkty Vitay...
”Zbieraj punkty Vitay z Pepsi i Stop Cafe >>>i wygrywaj<<<” to motto nowej zabawy z atrakcyjnymi nagrodami, trwającej kolejne 3 miesiące, każdy z nich to niezależny etap. Wszystko wyglądało fajnie i zachęcająco, ale organizacja niedopracowana w maksymalnym stopniu. Na koncie Vitay jest odrębna strona informująca o aktualnej ilości punktów, tyle tylko, że bardzo niejasno opracowana, powinny być wyszczególniane pozycje zaliczane do zabawy, wtedy każdy mógłby kontrolować przejrzyście, co mu zaliczono. Tymczasem mam taką dziwną sytuację, punkty mi się pojawiają, potem ich ubywa, mam paragony, wiem jakie zakupy były robione, jest dostępna lista pozycji z którą można skonfrontować dokonane zakupy i nijak ma się jedno do drugiego. Ktoś, czegoś nie-dopracował, zabawa jest reklamowana, pracownicy Orlenu/Stop Cafe zachęcają do udziału, na koncie Vitay jest informacja o tym, ile punktów brakuje do zdobycia nagrody głównej, jaka nagroda jest aktualnie w zasięgu i jest też dziwna ”manipulacja” punktami (dodawane, ujmowane nie wiadomo, dlaczego), nieadekwatna do listy, opublikowanej w regulaminie zabawy. Takie zachowanie zniechęca uczestnika/klienta, niezależnie od tego czy robi to system, czy osoby administrujące. Gdyby były wyszczególnione, zaliczone pozycje zakupów, można byłoby konkretnie się odwołać czy poprosić o wyjaśnienie. Bardzo niedopracowana oferta. Podobało mi się na początku, teraz coraz mniej.

DORA_1

12.09.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Od bardzo dawna...
Od bardzo dawna współpracuję/jestem uczestnikiem Vitay.pl, programu Orlen-owskiej stacji paliw, można oceniać wysoko (moim zdaniem). To za sprawą bieżącej informacji o pojawiających się nowych możliwościach, które wielu klientów, zapewne wykorzysta. Pojawiła się możliwość wypłaty gotówki przy zakupach/tankowaniu samochodu, natychmiast otrzymałam informację na pocztę @, grzeczną, pełną kultury, z informacją o aktualnym stanie punktowym na koncie. Wcześniej informowano mnie za pomocą sms-ów o przekraczaniu progów punktowych wraz z zaproszeniem na kolejne wizyty na Orlenie. ”Jesteśmy w kontakcie”, tak określiłabym w skrócie ten stan. Z ostatniej oferty, wypłaty gotówki, raczej nie skorzystam, ale dobrze wiedzieć, ze jest to możliwe, administratorzy Vitay zadbali o tę wiedzę. Vitay wykorzystuje wszelkie możliwości kontaktu, robi to z zachowaniem kultury, w pełnym szacunku dla swego klienta.

DORA_1

21.08.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W tym miesiącu...
W tym miesiącu zmieniono nieco w szacie zestawienia punktowe. Najpierw wcale mi to nie pasowało, ale, gdy wciągnęłam się/opatrzyłam z nowym ustawieniem, to doszłam do wniosku, że nawet lepszym jest rozwiązaniem niż poprzednia opcja. Teraz można każdą pozycję zakupową/punktową sprawdzić, łącznie z adresem stacji paliw Orlenu/Stop Cafe i dokonanymi tam transakcjami. Dobrze, że od razu nie ”rzuciłam” się na krytykę, bo teraz powinnością byłoby prostowanie. Konto na Vitay.pl jest jednym z tych, na które często zaglądam, sprawdzając czy doliczono mi kolejne punkty. Tu zawsze znajdę coś ciekawego i przydatnego. W tym miesiącu pojawił się kupon na dodatkowe punkty za tankowanie, nie mogłam go aktywować do wydruku, wysłałam info za pośrednictwem formularza, następnego dnia było już OK. -reakcja natychmiastowa, skorzystam, bo i tak tankuję, a dodatek jest tylko uzupełnieniem, więc warto go wykorzystać i warto mieć indywidualne konto na Vitay.

DORA_1

20.07.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ledwie nastał 1...
Ledwie nastał 1 maja , a już na koncie w portalu vitay.pl pojawiły się atrakcyjne punktowo kupony na zakupy w sieci Orlenu, tym razem dwa: na płyn do spryskiwacza i myjnię. Aktywowałam i wydrukowałam, zgodnie z zasadami postępowania. Coraz więcej zachęt ostatnio, coraz bardziej dba się o klienta, poza tym wyczytałam w portalu też, że weekendowe zakupy (1-4 V) to także kupony rabatowe na zakup paliwa z rabatem i kawy za 1 grosz po zakończeniu weekendu. Zajrzałam na konto aby sprawdzić czy naliczono mi punkty za ostatnio poczynione wizyty na stacjach orlenowskich, wszystko było w porządku, wszystko się zgadzało. Sam portal też coraz więcejinformacji zawiera, liczne zakładki je porządkują.

DORA_1

03.05.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Koniec miesiąca (30...
Koniec miesiąca (30 IV) to czas różnych podsumowań, m.in. punktowych na koncie Vitay.pl i o tym stanie mnie poinformowano sms-em, krótkim, miłym sympatycznym, z gratulacjami i zaproszeniem na kolejne wizyty na stacjach Orlenu, życząc szerokiej drogi. Chociaż stan punków skrzętnie kontroluję, to jednak miło jest otrzymać przyjemną wiadomość. Orlen wykorzystuje wszelkie formy kontaktu, udostępnione przez klienta, a wiadomości od nich są zawsze pełne taktu i kultury.

DORA_1

02.05.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kurczątko, pisanki i...
Kurczątko, pisanki i zielona trawka – tak prezentował się nagłówek strony, już w dniu 19 IV (sobota) akcentujący Wielkanoc. Zalogowałam się tu do mojego konta, aby wprowadzić kod na dodatkowe punkty Vitay, jaki otrzymałam robiąc zakupy na stacji Orlenu. To taka sympatyczna oferta świąteczna dla klubowiczów Vitay. Kuponów z kodami miałam dwa, ale niestety tylko jeden mogłam wykorzystać, jednak 200 dodatkowych punktów od razu zasiliło moje konto. Tu tez znalazłam informację, że kupon ten dodatkowo uprawnia mnie do tankowania z 10 groszowym rabatem – takiej okazji nie przepuszczę. Dla pewności zaznajomiłam się też z regulaminem tej promocji/zabawy. Uważam, że jest udana i warta pełnego uczestnictwa w razie zakupów na Orlenie.

DORA_1

20.04.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
No wkurzyłam się...
No wkurzyłam się za kwalifikacje punktów na moim koncie, jak zawsze pochlebnie piszę o programie Vitay i kontakcie, tak tym razem nie będzie sympatycznie. Kilka dni temu na jednej ze stacji Orlenu system naliczył mniej punktów za dokonane zakupy i pracownik zrobił to drogą reklamacji. W dniu 17 IV zobaczyłam na koncie dodane punkty ale nie jako zakupowe ale jako od PKN Orlen, a te nie wchodzą w sumę punktów miesięcznych kwalifikowanych do uzyskania kolejnych progów punktów i tym samym nie wliczają się w ewentualną premię miesięczną Super Vitay. To nie jest w porządku, przecież te punkty były należne za dokonane zakupy danego miesiąca. Klient nie powinien być dyskryminowany za niedoskonałości naliczeń którejkolwiek stacji paliw Orlenu, a reklamacje od pracowników powinny być dokładniej rozpatrywane i punkty powinny otrzymywać bardziej precyzyjny status. W tej sytuacji jedynie sprawność rozpatrzenia zasługuje na uznanie, no i jak zawsze - funkcjonalność konta na stronie.

DORA_1

18.04.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miło było otrzymać...
Miło było otrzymać sms-a informującego o już zdobytych gratisowych punktach Vitay, jeszcze milej było gdy weszłam na moje konto w portalu i tu zastałam kupon zakupowy, premiowany dodatkowymi gratisami punktowym, tym razem nie tak bardzo atrakcyjnymi jak w ubiegłym miesiącu, ale godnymi wykorzystania i nie do pogardzenia. Klub Super Vitay daje wiele możliwości, ostatnio coraz więcej dzięki kuponom przypisanym do konta właściciela. W portalu wiele ciekawych informacji ze świata motoryzacji, możliwość sprawnego poruszania się między zakładkami tematycznymi i najważniejsze – kontrolowanie przyrostu punktów Vitay oraz bezpośredni kontakt z administratorem, w razie jakichkolwiek wątpliwości.

DORA_1

15.04.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyjemnie było zajrzeć...
Przyjemnie było zajrzeć na konto w orlenowskim portalu Vitay i zobaczyć, że jedynie parę setek punktów brakuje do kolejnego progu z gratisami. Tu przedstawione jest wszystko przejrzyście, każda operacja zsumowana w kategoriach pozycji punktowych, zaproszenie do newslettera, punktowe oferty partnerów Orlenu przejrzyście prezentowane, eksponowane także prezenty, na które punktowo, aktualnie stać uczestnika programu. W zakładkach tematycznych można znaleźć wiele ciekawych informacji motoryzacyjnych. Warto mieć konto na Vitay.pl , ja mam je od lat.

DORA_1

21.03.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

vitay.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż vitay.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

nie polecam czuję...
nie polecam czuję się oszukany na punkty i pieniądze, brak profesjonalnego kontaktu albo pani jedząca przy telefonie ,albo pani mrucząca nic nie wiedząca ,wspomnę o pani ,która dzisiaj ze mną rozmawiała miła ale mimo chęci nic nie załatwiłem bo Ona nic nie może zrobić Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.