JD Kulej

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 8)

Dzień dobry. Dzisiaj...
Dzień dobry. Dzisiaj finalizuję zakup samochodu marki Ford w Salonie przy ul. Budowlanej w Olsztynie. Od samego początku moją sprawą zajmuje się Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Dokonywanie wyboru opcji auta oraz wszystkiego co z tym związane to sama przyjemność z tą Panią. Profesjonalizm, takt, doradztwo na najwyższym poziomie. Przez cały czas oczekiwania na samochód byłem systematycznie informowany przez Panią na jakim etapie znajduje się moja sprawa. Dowiedziałem się w którym dniu samochód będzie montowany i kiedy mogę się go spodziewać w Olsztynie. Później Pani informowała mnie, że auto jest już w Polsce, aż w końcu, że jest w Salonie. Życzę każdemu takiej obsługi i dziękuję jeszcze raz Pani. Wiktor.

Niezweryfikowany Klient_Vdhi

02.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W poniedziałkowe przedpołudnie...
W poniedziałkowe przedpołudnie odwiedziłam JD Kulej serwis Peugeota w celu podłączenia samochodu pod komputer. Wizyta nie była umówiona, wypadła nagle. Przed salonem czyściutko, samochody poustawiane w rządku. Wewnątrz unosił się zapach nowych samochodów. Obsługa elegancko ubrana w garnitury. Wszędzie czysto. Miejsce przeznaczone na czekanie na obsługę lekko wysłużone, kanapy a' la skóry - przetarte. Automat do wody, kawy i herbaty. Stanowisko dla dzieci. Zawieszony telewizor z włączonym kanałem informacyjnym. Wszystko to daje poczucie dbałości o klienta. Obsługa bardzo miła i szybko działająca. Ceny nie odstraszają. Polecam

Katarzyna_3256

26.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Uwaga przestrzegam przed...
Uwaga przestrzegam przed tym salonem, przyjechałem się tylko rozejrzeć a mało nie kupiłem auta. Sprzedawcy to profesjonaliści, mocno mnie chłopak zbajerował odnośnie rat. Szczerze przyznam już widziałem się już w nowiutkim aucie za ratę miesięczną tylko jeden tysiąc złotych. Dzięki Bogu że znajomy trochę mi przemówił do rozsądku. Na te bardziej rozchwytywane auta trzeba czekać nawet 3 miesiące.

Jakub_553

18.05.2012

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 18

Nie zgadzam się (0)
Wizyta polegała na...
Wizyta polegała na oględzinach szkód parkingowych ( zadrapania i zarysowania) oraz na wymianie oświetlenia. Salon JD Kulej w Gdyni, dość szybko kontaktuje się z Klientem po otrzymaniu zgłoszenia. Salon jest całkiem zadbany i uporządkowany. Parking jest czysty, duży i nie ma problemu z parkowaniem. Wewnątrz, w miejscu wystawienia aut jest porządek, gorzej w miejscu zgłaszania szkód, gdzie ściany są brudne, zakurzone, popękane. Pracownicy podczas obsługi rozmawiają między sobą o sprawach innych klientów. Ceny są zbliżone do innych salonów. Obsługujący mnie pracownik jest miły i "przystępny" Pani na recepcji również we właściwy sposób kieruje klientem. Mogłaby poświęcać więcej uwagi klientowi, standardowi jego obsługi. Rzeczoznawca na usługach salonu, kontaktuje się we właściwym dla siebie sposobie - "kolejna robota do zrobienia, kolejny klient...."

Piotr_1662

19.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

JD Kulej

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż JD Kulej?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dzień dobry. Dzisiaj...
Dzień dobry. Dzisiaj finalizuję zakup samochodu marki Ford w Salonie przy ul. Budowlanej w Olsztynie. Od samego początku moją sprawą zajmuje się Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Dokonywanie wyboru opcji auta oraz wszystkiego co z tym związane to sama przyjemność z tą Panią. Profesjonalizm, takt, doradztwo na najwyższym poziomie. Przez cały czas oczekiwania na samochód byłem systematycznie informowany przez Panią na jakim etapie znajduje się moja sprawa. Dowiedziałem się w którym dniu samochód będzie montowany i kiedy mogę się go spodziewać w Olsztynie. Później Pani informowała mnie, że auto jest już w Polsce, aż w końcu, że jest w Salonie. Życzę każdemu takiej obsługi i dziękuję jeszcze raz Pani. Wiktor.