5.10.15

( 4.06 )

5.10.15 już od 25 lat tworzy kolekcje odzieży i obuwia dla dzieci. Produkty marki są połączeniem słodkiego, ujmującego i energetycznego świata dziecka z nowoczesnym światem mody. W ofercie sklepu znajduje się odzież dla dzieci do 12 roku życia, są to ubrania w stylu formalnym, casualowym oraz sportowym. Szeroki asortyment w sklepach pozwala na stworzenie kompletnej szafy dla dziecka. Produkty marki uzupełnione są o nowoczesne i zabawne nadruki, modne kolory, formy i ciekawe dodatki.

Opinie (1860)

Super sklep i obsługa klienta!

Bardzo często robię zakupy w tym sklepie. Za każdym razem jestem zadowolona z cen jak i z obsługi. Zawsze przebiega to sprawnie i bez zbędnego oczekiwania. Jakość towarów, które są oferowane jest na bardzo wysokim poziomie. Również częste promocje są dla mnie miłym zaskoczeniem. Dzięki czestym akcjom można na prawdę dużo zaoszczędzić. Towar oferowany w sklepie internetowym nie różni się od tego, który jest przysłany.

Sklep w dużym centrum handlowym FERIO Konin

Sklep w dużym centrum handlowym FERIO Konin. W sklepie zawsze panuje miła atmosfera z uśmiechniętymi sprzedawczyniami. Sklep przstrojony jest wesołymi barwami (czerwone, żółte, zielone, niebieskie) stając się atrakcyjnym wizualnie dla dzieci. Dla dorosłych zaś niewątpliwą zaletą sklepu sieci 5-10-15 jest podział towaru wg grup wiekowych i płci, a nie wyłącznie rozmiarów. Dzięki temu zawsze wiadomo gdzie się udać idąc po ubranie dla swojej lub (co ważniejsze) czyjejś pociechy.

Celem wizyty był zakup odzieży dziecięcej

Celem wizyty był zakup odzieży dziecięcej. W sklepie kilku klientów. Obsługa zajęta rozmową z pracownikiem ochrony, nie zwracająca uwagi na klientów i ich potrzeby. Odzież na pólkach w nieładzie, na drązkach na których powinny wisieć ubranka braki, widok ogólny nieestetyczny.

Zawsze mam dostęp do tej strony i nigdy nie zdarzyło się

Zawsze mam dostęp do tej strony i nigdy nie zdarzyło się, że nie działała.Jest ładnie zrobiona, prosto i przejrzyście. Rzeczy są posegregowane według wieku i rodzaju, który nas interesuje.Jest możliwość wyboru:przelew, przesyłka za pobraniem. Są dokładnie opisane ceny wraz z przesyłką. Przychodzi informacja na maila o potwierdzeniu zamówienia.Jeśli nie ma jakiegoś produktu, również informują i pytają czy wysłac przesyłke bez tego lub można domówić inną rzecz.Przesyłka dostarczana jest w ciągu 3 dni roboczych.Cały czas są promocje cenowe, również osobny link z przecenionym towarem.Bardzo wygodny wybór.

sklep utrzymany w czystości

sklep utrzymany w czystości,ubranka posegregowane wiekowo i rodzajami,bardzo wygodny wybór. W koszach z przecenioną odzieżą wszysto ślicznie poukładane.Sklep bardzo kolorowy,przede wszystkim bardzo pomocna obsługa.Panie doradzają, mierzą i znajdują potrzebne rzeczy.Ubrania są na wieszakach więc wygodnie się je ogląda i nie trzeba tracić czasu na składanie. Mają identyfikatory i są naprawde zainteresowane każdym klientem. Ze zwrotem lub wymianą nie ma problemu, nawet w innym sklepie tej firmy.Na wszystkich ubrankach są ceny, rozmiar. Jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym miejscu.

W środku weekendu

W środku weekendu, przy olbrzymim ruchu personel urządził sobie rozbebeszanie kartonów, metkowanie itp. Z 5 osobowego personelu, tylko 1 przy mocno oblężonej kasie a pozostałe siedzą przy mało estetycznych kartonach porozrzucanych po całym sklepie i zupełnie nie zajmują się klientami. Rozumiem że taka sytuacja może się zdarzyć i nie można przełożyć tego na spokojniejszy czas, np. poniedziałek rano, ale ciekawe czy sklep ma świadomość ilu klientów traci w ten sposób z powodu braku poświęcenia im uwagi, doradztwa, czy długiego oczekiwania w kolejce przy kasie? Przy mnie kilka osób odkładało zakupy i wychodziło z kolejki. Może wystarczyłoby inaczej podzielić pracę wśród personelu, np. 3 osoby zajmują się klientami, 2 obsługują kartony?

Szukałam spodni dla mojego dziecka

Szukałam spodni dla mojego dziecka. Pracownica była bardzo miła, ale nie mogła niczego znaleźć. Przyznam, rozbawiła mnie ta sytuacja (komizm sytuacyjny), ale kobieta za każdym razem potrafiła wybrnąć z opresji. A to znalazła jakieś spodnie w koszulkach, to zwaliła winę na ciśnienie, to znowu twierdziła, że tak naprawdę, to ona przeprasza, bo zapomniała okularów. W końcu udało nam się kupić, to co chcieliśmy, bo pomogła nam jej koleżanka.

Sklep znajduje się w dużym centrum handlowym

Sklep znajduje się w dużym centrum handlowym. Lokal w którym znajduje się sklep 5.10.15 również jest duży jednak bardzo źle rozplanowany. Kasa znajduje się na środku pomieszczenia zamiast gdzieś z brzegu. Stojaki z ubrankami dziecencymi są bardzo ciasno po rozstawiane. Chąc sprawdzić inne rozmiary np. kurtek, spodni czy bluz dla dziecka nie można tego zrobic jedną czy nawet dwoma rękoma. Potrzebna jest pomoc jeszcze jednej osobyktóra pomoże żeby nie pospadały inne rzeczy. Matak która samotnie z dzieckiem bez żadnej pomocy nie poradzi sobie z wyborem odziezy dla swojej pociechy. Ja również nie mogłam odnaleść rozmiaru przeze mnie poszukiwanego choć miałam pomoc w osobie mojego męża. Jednak i to nie wystarczyło. Obsługi nie widać wogóle. Na kasie siedzą tylko dwie ekspedientki i raczej na pracownikach się to kończy. Nie można się nikogo o coś zapytać gdyż nie ma kogo. Na kasie pracownice są zajęte i nie mają aż tak podzielnej uwagi.

klientka podeszła do pani z obsługi i prosiła o pomoc w

klientka podeszła do pani z obsługi i prosiła o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiar na wnuka poczym pani z obsługi stwierdziła że wszystkie rozmiary sa wywieszone na stojaku i nic innego nie znajdzie

Witam

Witam,lubię zaglądać do tego sklepu, gdyż mam małego chłopca (1,5 roczku)i lubie go od czasu do czasu ubrać modnie,czasem tez kupuję rzeczy dla chrześniaka, który ma 3 latka. Ostatnio również zajrzałam do sklepu,zobaczyć co nowego pojawiło się. Czasem na sklepie są dwie osoby,czasem widać tylko jedną króra wykłada towar lub jest zajęta czymś innym. Raz nawet utworzyła się długa kolejka,bo obsługiwała tylko jedna osoba. Mój mały synek długo niewytrzymał w gorącym sklepie i wyszlismy,zaś w kolejce cierpliwie czekał tatuś.

Wizytę oceniam pozytywnie

Wizytę oceniam pozytywnie, ponieważ obsługa była bardzo miła i pomocna. Po wejściu do sklepu zostałam od razu zauważona i przywitana(Dzień dobry).Gdy rozglądałam się za ubrankami dla swojego dziecka sprzedawczyni zaoferowała mi pomoc. Pomagała szukać odpowiedniego rozmiaru, koloru oraz udzieliła wyczerpującej odpowiedzi na zadane pytanie. Mimo, że towar na wieszakach oraz półkach był starannie poukładany nie mogłam znaleźć t-shirta, a więc zapytałam sprzedawczyni o niego. Zostałam poinformowana o przypuszczalnym terminie zmiany kolekcji na wiosenną. Po wybraniu interesującego mnie towaru zostałam zaproszona do kasy. Towar został ładnie zapakowany w reklamówkę firmową a sprzedawczyni pożegnała mnie i zaprosiła do ponownych zakupów w sklepie.

Często zachodzę do sklepów sieci 5

Często zachodzę do sklepów sieci 5-10-15. Często można kupić tam ładne rzeczy w dość przystępnych cenach jednak jakość obśługi w tych sklepach jest mało profesjonalna. Bywam w sklepach w Szczecinie, Gorzowie, Warszawie czasami w Poznaniu i muszę powiedzieć, że ilekroć zwracam się z prośbą o pomoc do ekspedientki mam wrażenie, że przeszkadzam i zawracam głowę Pani, która właśnie jest zajęta czymś innym. Najczęściej bywa tak, że zniechęcona niemiła atmosferą wychodzę bez zakupów.

Wybrałam się na zakupy po ubranka dla córki

Wybrałam się na zakupy po ubranka dla córki. Przy okazji mogę przedstawić swoją obserwację. Skusiły mnie ciekawe promocje. Widać ładnie poukładany towar od samego wejścia. Na sklepie były dwie pracownice, niestety, zajęte swoją rozmową przy kasie. Aby uzyskać informację dotyczącą rozmiaru lub innego koloru każdorazowo musiałam podchodzić do kasy. Inne klientki też obsługiwały się same. Podczas płacenia za towar przy kasie, pani, która mnie obsługiwała odebrała telefon komórkowy i transakcję musiała dokończyć druga sprzedawczyni. Pani była uprzejma, uśmiechnięta. Wydając paragon podziękowała za zakup. Niestety, "do widzenia" już nie usłyszałam od żadnej z nich.

Słaba jakość obsługi

Słaba jakość obsługi, panie niezainteresowane klientami, towar bardzo złej jakości, koszulki rozciągnęły się po pierwszym praniu.

Po wejściu klienta do sklepu obsługa zaraz się nim

Po wejściu klienta do sklepu obsługa zaraz się nim interesuje, oferuje cały asortyment w wybranym rozmiarze, uprzejmie odpowiada na wszelkie pytania, utrzymuje kontakt z klientem, aż do momentu jego wyjścia ze sklepu. Jedyna wada to wysokie ceny ale można też znaleźć tańsze ciuszki. Mimo wszystko miło robić tam zakupy.

Chciałem kupić kurteczkę dla trzyletniego synka

Chciałem kupić kurteczkę dla trzyletniego synka. Sklep ładnie urządzony, wszystkie towary dobrze rozmieszczone pod względem wieku i rozmiaru, obsługa chętna do pomocy w wyborze. Ocena byłaby lepsza gdyby była czynna druga kasa, a tak trzeba było czekać w małej kolejce. Zostałem także uprzedzony o tym, że gdyby było coś nie tak z towarem to w ciągu siedmiu dni mogę przyjść i go zwrócić, bądź wymienić, co nie zdarza się w każdym sklepie.

Wizyta w sklepie była związana z poszukiwaniem sukienki do

Wizyta w sklepie była związana z poszukiwaniem sukienki do chrztu dla dziecka. Wizyta pozwoliła zapoznać się z ofertą Sklepu, która jest atrakcyjna, jednak nie znalazłam towaru jakiego szukałam. Mimo to pracownica w wyczerpujący sposób i bardzo miły wyjaśniła mi, że Firma specjalizuje się w strojach raczej sportowych i nie posiada w swojej ofercie modelu jakiego szukam. Wskazała mi jednak miejsca, gdzie mogę go znaleźć. Punkty odjęłam za ograniczony asortyment towaru.

Odkąd mam małego synka

Odkąd mam małego synka-14 miesięcy-lubię zaglądać do sklepu 5-10-15. Mają tam fajne ciuszki za rozsądne pieniążki, a i nawet na promocjach mogę coś ciekawego zawsze wypatrzyć. Maja tam miłą obsługę,często jak jestem z moim małym łobuziakiem potrzebujemy pomocy-bo albo mały coś już łapie albo już coś strącił. Nie byłam tam jeszcze na kontroli,ale zrobiłabym to z czystą przyjemnością.

Przy okazji zakupów w Carrefour

Przy okazji zakupów w Carrefour, wstąpiłam do sklepu 5.10.15 Bardzo lubię te sklepy z uwagi na przejrzyste rozmieszczenie ubranek, ich podział i przede wszystkim porządek. W dniu mojej wizyty także wszystko było w porządku, zostałam pozdrowiona przez sprzedawczynię, a ubranka wisiały w kolejności "rosnącej" na wieszaczkach i nie miałam problemu z szybkim wyborem dwóch interesujących mnie par spodni. Zdjęłam je z wieszaka i podałam córce do przymierzalni. Ponieważ obie wymieniałyśmy uwagi o tym czy długość jest dobra itp. Podeszła sprzedawczyni i zaoferowała poszukanie innego rozmiaru, lub typu spodni jeśli te "mierzone" są nie takie. Ponieważ obie pary były w sam raz, podziękowałam za troskę i pomaszerowałam do kasy sfinalizować transakcję. Pani w kasie z powiedziała "pasują obie pary, tak?" Płaciłam kartą, więc nie potrafię powiedzieć, jak wygląda wydawanie reszty, ale i tak uważam, że obsługa zasługuje na uznanie a sklep i pod względem zaopatrzenia i wyglądu zasługuje na piątkę.

Wizyta była w celu zakupu ubranka dla 2 miesięcznego

Wizyta była w celu zakupu ubranka dla 2 miesięcznego chłopca.Godzina była tuż przed zamknięciem sklepu więc obsługa była zajęta sprzątaniem. Włączony był odkurzacz, który bardzo głośno chodził i stwarzał zagrożenie przez potknięcie się o kabel odkurzacza. Gdy poprosiłam panią o pomoc, ta od razu starała się mnie zbyć twierdząc, że nie ma rozmiarku danego ciuszka.Pani była bardzo niemiła, a jej mina sprawiała wrażenie jakby chciała mnie od razu zabić. Obsługa myślała tylko o tym aby szybko posprzątać i wyjść ze sklepu, a nie myślała o klientach którzy zamierzali jeszcze coś zakupić.

Zakup ubrania dziecięcego

Zakup ubrania dziecięcego, sprzedający już na samym początku kontaktu z klientem był uprzejmy, przywitał się, nawiązał kontakt wzrokowy zaraz po wejściu. Zaoferował też swoją pomoc przy wyborze odpowiedniego ubrania dla dziecka, chętnie opowiadał na zadawane pytania oraz sam starał się inicjować rozmowę. Proponował również dodatkowe produkty do już zakupionych w sklepie. Przyznana ocena jest w pełni adekwatna do wysokiego poziomu obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio 5.10.15?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kącik zabaw dla dzieci
  • książki dla dzieci
  • markowa odzież dziecięca
  • buty dziecięce
  • zabawki

Podobne firmy w okolicy

BARTEK

(4.18 )

Coccodrillo

(4.28 )

Fabien

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem