Polo Market

( 3.17 )

Opinie (3990)

Niemiła obsługa..

Bardzo niemiła obsługa (Ukrainka) w Polo w Witkowie .Pani zawyża ceny pieczywa,a po zwróceniu uwagi nie usłyszałam przepraszam. rzuciła mi 30 groszy/powinna zwrócić 40 groszy/. Nie polecam.

Koszmarna obsługa na stanowisku mięsnym.

Koszmarna obsługa na stanowisku mięsnym. Jedna z ekspedientek rozmawia przez telefon w trakcie obsługiwania klientów i nie są to rozmowy służbowe. Druga robi łaskę, że w ogóle obsługuje.

Niestety ocena negatywna!

Niestety ocena negatywna! Przy towarach ceny z nieaktualnych promocji! Jak się człowiek zorientuje patrząc na paragon to niestety jest już za późno bo nie można wymienić towaru nawet za dopłatą nie mówiąc już o zwrocie! Nie polecam!!!

Jestem bardzo niezadowolona,

Jestem bardzo niezadowolona, ponieważ po raz kolejny zdarzyła się sytuacja, w której w sklepach nie ma promocji, które są podawane w gazetkach. Co więcej obsługa nie ma pojęcia, że takie promocyjne produkty w ogóle miały być. ..

Produkty nie mają stałych miejsc

Produkty nie mają stałych miejsc, co często zmusza do męczącego przeszukiwania całego sklepu

Market w Środzie Wlkp.

Market w Środzie Wlkp. Pani kasjerka nie odróżnia awokado od kaki. Zamiast zważyć kaki to zważyła to jako awokado. Większość kasjerek jest tam niezbyt miła...

Błąd cenowy

w dniu dzisiejszym, ok godz 16:30 robiłam zakupy w Polo Market ul. Helska 8, 81-002 Gdynia. Wśród zakupów znajdowała się butelka whisky Jack Daniels Gentelmen Jack. Cena jaka widniała na etykiecie ti 109 zł, w kasie okazało się, że cena jest zupełnie inna 139 zł. Po wezwaniu obsługi przez kasjerkę stwierdzono, że ktoś popełnił błąd. Obowiązkiem każdego sklepu zajmującego się sprzedażą detaliczną jest oznaczanie odpowiednią ceną oferowanych towarów. W myśl Kodeksu cywilnego wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny, uważa się za ofertę sprzedaży. W związku z tym jako konsument miałam prawo domagać się zakupu produktu po cenach zaprezentowanych na półkach co też uczyniłam. Niestety obłsuga okazała się niekompetenta i szybko chciała mnie spławić. Rozmowa przestała być miła i pytano mnie, dlaczego nie mogę zrozumieć, ze to błąd? Upierałam się przy swoim stanowisku, że to nie ja popełniłam błąd i chcę skorzystać z prawa zakupu po podanej cenie. Usłyszałam tylko, że nie mogą mi sprzedać i znów to samo dlaczego ja tego nie rozumiem poczym obsługa oddaliła się od kasy. Sposób podejścia do klienta jest skandaliczny, podczas tej krókiej rozmowy to ja poczułam się jakbym zawiniła a nie sklep.

Nie polecam!!!

Niestety ocena negatywna! przy towarach ceny z nieaktualnych promocji! jak się człowiek zorientuje patrząc na paragon to niestety jest już za późno bo nie można wymienić towaru nawet za dopłatą nie mówiąc już o zwrocie! Nie polecam!!!

Masakra

Fatalna obsługa. Nie ma informacji, że stoisko z ciastami nie ma obsługi i trzeba ustawić się do głównej kolejki. Szkoda, że taką informację otrzymałam po kilkunastu minutach, kiedy stałam przy stoisku z ciastami. Pani ekspedientka w niegrzeczny sposób mnie poinformowała, że mam stanąć na końcu kolejki która liczyła kilkanaście osób. Taka sytuacja miala kilka razy miejsce. Nie polecam tego sklepu@ Wręcz odmawiam.

Bardzo przeciętnie

Kolejki do kasy, w tym sklepie, porażają. Bardzo często otwarta jest tylko "jedna" kasa. Nagminnie zdarza się, że kasjerki nie mają drobnych pieniędzy w kasie co w kapitalny sposób wydłuża czas niezbędny na obsługę klientów.

Fatalnie

Sklep do zmiany. Kolejki, brak towaru, niemiła obsługa, wolne tempo.

Fatalnie

Sklep do zmiany. Kolejki, brak towaru, niemiła obsługa, wolne tempo.

Produkty nie mają stałych miejsc

Produkty nie mają stałych miejsc, co często zmusza do męczącego przeszukiwania całego sklepu. PLUSY: tanie produkty, dobra jakość, uprzejma i szybka obsługa MINUSY:produkty nie mają stałych miejsc, co bardzo męczy

Nie polecam sklepu w Strzałkowie..

Brud brud i jeszcze raz brud. Brudne kosze , walające się kartony i śmieci,czystość ubrań kasjerek też pozostawia wiele do życzenia. Brak cen produktu ...prawie z każdą rzeczą trzeba chodzić do czytnika.

Dział warzywny -porażka!

O jakiegoś już czasu coraz bardziej pogarsza się jakość warzyw i owoców w sklepach "Polo". reklamują świeże owoce i warzyw w niskich cenach a jak kupowałam świeże ogórki to były tak powiędłe, że nie było z czego wybrać, podobnie było ze szczypiorem i pomidorami malinowymi ..porażka..Nie polecam tam zakupów, przynajmniej nie na dziale warzywnym..

Odwiedzałeś ostatnio Polo Market?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.34 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem