Polo Market

( 3.07 )

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Opinie (4013)

Niemiła obsługa..

Bardzo niemiła obsługa (Ukrainka) w Polo w Witkowie .Pani zawyża ceny pieczywa,a po zwróceniu uwagi nie usłyszałam przepraszam. rzuciła mi 30 groszy/powinna zwrócić 40 groszy/. Nie polecam.

Obsługa

Staram się być miły gdziekolwiek jestem, dzień dobry, do widzenia, dziękuję, przepraszam są na porządku dziennym. Nie w polo market Rakoniewice. Druga sprawa to ostatnio towar, który został zeskanowany muszę sięgać aż na skaner bo nie chce się go przepchnąć kawałek dalej. Trzeba się wychylić i zgarnąć towar. Za chwilę powiedzą, że kasa zginęła. Myślałem, że tak ma tylko jrdna pracownica ale chyba mają tak wszystkie, dlatego postanowiłem tytaj napisać. Jutro składam skargę na obsługę, ja też pracuję i za takiezachowanie już bym miał opr...

Bardzo agresywna kasjerka

W dniu 29 czerwca zakupiłam na zasadach promocji masło (12 sztuk po 2,49 - czyli wielokrotność 3 sztuk by spełnić warunki oferty promocyjnej). Po zapłaceniu okazało się, że masło kosztowało mnie ok. 63 zł czyli ponad 100% drożej niż zakładała oferta. Spokojnie zwróciłam się do kasjerki, że kwota na rachunku jest wyższa niż zakłada to promocja. Kasjerka bardzo arogancko zwróciła się do mnie, że tak ma być bo tak nalicza system i ona nie ma na to wpływu. W kolejce czekała inna osoba, również z masłem do zapłacenia, z którą rozmawiałam wcześniej przy regale na temat promocji, toteż (czekając na kierownika sklepu by wyjaśnić różnicę w cenie) uprzedziłam klientkę, że jest problem z ceną. Na to kasjerka pełnym agresji tonem powiedziała mi, że skąd mogę wiedzieć co się nabije na kasę. Chorą sytuację uratowała kierowniczka, która powiedziała, że promocja obejmuje zakup do 6 szt. i zaproponowała rozłożenie zakupu na dwa paragony. I na tym można byłoby zakończyć przykrą sytuację, gdyby nie fakt, iż kasjerka (po odejściu kierowniczki) podjęła po raz kolejny agresywny monolog pod tytułem "żeby pani na mnie nie krzyczała, bo ja dobrze nabiłam cenę". Otóż krzyki podejmowała kasjerka nie dopuszczając możliwości wyjaśnienia o co chodzi. Jest to już druga scysja z tym pracownikiem, przy czym nigdy żaden inny pracownik Polomarketu nie reagował w ten sposób - zawsze są mili - nawet wówczas, gdy muszą dokonywać obsługi w warunkach restrykcji sanitarnej. Jestem klientką marketu od początku jego istnienia w tej lokalizacji, czyli wiele, wiele lat i mam nadzieję, że taki pracownik nie zniechęci mnie skutecznie do zakupów w tym sklepie, bo agresja w stosunku do klienta jest nie do przyjęcia.

kasjej nr.72 bardzo słaba jakość obsługi

Będąc w sklepie i kupując towary na dwa rachunki nie mogłem dwa razy odbić polokarty . Jeszcze nigdy w żadnym innym markecie nie spotkałem się z taką obsługą jak tu. Zawsze mogłem brać towary na kilka rachunków i odbijać kartę a tu nie . Czy temu marketowi nie zależy na swoich klientach?

Brak maseczek u kierownictwa

Chodzę do tego sklepu od zawsze, ale terazniejsze kierownictwa to żenada, żaden z nich ani kierownik ani zastępcy nie chodzą po sklepie w maseczkach A klientom zwracaja uwagę za jej brak. Powinien się tym zająć sanepid

Świeże produkty

Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony. Warzywa oraz owoce są ładne i świeże. Dobre ułożenie artykułów oraz pełne półki. Minusem niestety jest niezbyt miła obsługa.

Obsługa super, kierownictwo niekoniecznie

Bardzo sympatyczna obsługa, miła- kasjerzy. Chociaż czasami muszą warknąć na niesłuchających klientów, którzy rzucają się jak bydło i pchają na ludzi nie przestrzegając zasad epidemii. Mimo tego warknięcia używają zwrotów grzecznościowych. Jest kilka stałych kasjerek, widocznie przemęczonych. Opinia wśród rotacji jest okropna. Miałem nieprzyjemność słuchać jak zastępcy bezczelnie zwracają się do osoby wykładającej nowy towar. Jedyny minus wśród kasjerek to taka w krótkich włosach i okularach i w okularach w długich, gadulstwo oglądanie każdego towaru. Siedzą za karę, gadają pod nosem , a ruchy jak żółwie . Asortyment - uzupełniany na bieżąco, jeśli nie ma w półce pracownicy bez wahania idą szukać na magazyn. Mięsny - duża poprawa, chociaż jedna czy 1.5 osoby to i tak za mało. Kobiety bardzo miłe, mimo stresu. Polecam sklep.

Obsługa

Bardzo mi przykro ponieważ pracuje tam młoda blondynka i jest bardzo nie miła. Przestałem robić tam zakupy, ostatnio krzczyala, ponieważ ktoś nie wziął wózka. Zamiast poprosić, zaczęła krzyczeć na cały sklep, do tego bardzo pyskuje. A kiedyś to był mój ulubiony market

Polecam

Bardzo miła obsługa. Sklep nie zatłoczony. Panie, które pracują na dziale mięsnym przed zmieleniem miesą myją je. Niby oczywiste ale nie we wszystkich sklepach Polo jest to robione.

Ochyda

Obsługa na stanowisku mięsnym okropna, brud w sklepie, podłogi wiecznie brudne, ochyda robienie zakupów w tym sklepie odrażające. Po otwarciu było miło i przytulnie teraz trzeba omijać ten sklep z dala.

Obsługa Klienta

Będąc w sklepie Polomarket w Gdańsku po raz kolejny zostałem zawiedziony jakością produktów art. świeżych - warzywa: ziemniaki i marchew oraz pomidory. Obsługa przy kasie była odmienna od standardów obsługi klienta, np. brak zachęcenia do zakupu art. promocyjnych czy impulsywnych przy kasie. Brak zapytania o aplikację czy kartę lojalnościową.

Super

Ekspedientka bardzo miła, pomocna, zwłaszcza na stanowisku mięsnym. Z chęcią poleca produkty z okazjalna ceną, zawsze się uśmiecha do klienta, aż chce się tam zakupy robić. Szkoda, że żadko ją tam widuje... Polecam!

Duży wybór serów i wędlin na wagę.

W mojej opinii, każdy market powinien posiadać niezależne stanowiska z serami i wędlinami na wagę. Zwiększa to możliwość wyboru, tym samy przyciągając Klientów. Lubię robić tu zakupy przede wszystkim ze względu na dobrą jakość i świeżość serów. Panie Ekspedientki dbają o sprawną obsługę i pamiętają o uśmiechu na twarzy.

Poniżej krytki

Asortyment do przyjęcia a obsługa poniżej krytyki zwłaszcza ta część obsługi ze wschodu....

Nie polecam ....

Zbyt mała ilość pracowników w kasach, do których ciężko się przecisnąć między wszechobecnymi koszami z towarem.... Na stoisku z wędlinami i mięsem przeraża mnie mycie szyb brudną ścierą, zamiast np. papierowymi ręcznikami i machanie tą ścierką nad leżącą wędliną. Masakra! aż nie chce się kupować

Nie polecam obsługi na mięsnym...

Byłam ostatnio w POLO nie byłam zachwycona , stałam w kolejce do mięsnego Pani nie była zainteresowana klientem robiła wszystko po woli tak jakby z przymusu...

Odwiedzałeś ostatnio Polo Market?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem