Polo Market

( 3.15 )

Opinie (3770)

Obsługa ok milea sympatyczna.

W sklepie panuje średni porządek, długie oczekiwania w kolejce, kasjerki nie mają pieniędzy aby rozmienic, ceny nie zawsze się zgadzają.

Gdansk Osowa ul spacerowa 65

Macie super Kierownika(chyba) taka blondynka wysoka(miała odwrocona plakietke niestety). Ma fantastyczne podejscie do klienta wytlumaczyła mi i zainstalowała aplikacje na telefonie dzieki niej mogłem skorzystac z promocji i przy okazji posmiac sie ma swietne poczucie humoru i duzy dystans do siebie. Jestem bardzo zadowolony z obslugi, zupow. Napewno bede zachodzil czesciej.

wiecznie złe ceny

promocja trwa jest jej ostni dzień wszystkie ceny promocyjne powyciągane klient musi chodzić do czytnika by sprawdzić czy to ten towar jest w promocji.tak samo ceny promocyjne wyłożone dzień przed rozpoczęciem gazetki klient idąc nabiera się ze cena jest już super a przy kasie okazuje się ze musi zapłacić inna kwotę. robione jest to notorycznie nawet po zwróceniu uwagi zmiana nie nastąpiła. kierowniczka dumna z siebie ceny już są

Obsługa

Brak otwartych kas , kolejki do kas jedna kasa czynna z ledwością .

Opinia

Ogólnie fajny sklep tylko trochę powolne kasjerki powolna obsługa na mięsnym np ostatnio kupiłam ryby mrożone z promocji i jak je rozmrozilam okazało się że zamrożone były ryby stare i śmierdzące ....

Uwaga na parogony dobrze sprawdzajcie!!!

Dobrze sprawdzajcie paragony ceny które powinny byc niższe po odbiciu aplikacji wogole takie nie sa jak w aplikacji po co wogole ktoś stworzył tą aplikację to ja nie wiem. Jednak od dzisiaj przeniose sie na stałe do lidla gdyż nigdy mi się nie zdażyło żeby w lidlu kasjer mnie chciał orżnąć na kasę

Obsługa stoiska mięsnego

Robię zakupy w Polo w Pelplinie bardzo często a ta sytuacja zdarzyła się po raz drugi w bardzo krótkim czasie. Pani z obsługi(dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) bardzo nie uprzejma.Nie odpowiada dzień dobry czy dowidzenia, robiąc zakupy podawała towar jakby pracowała tam za darmo. Kupiłam mięso, chciałam kupić też wędline ale Pani Odrazu zaczęła obsługiwać inna osobę stojąca za mną. Zwróciłam uwagę że chce jeszcze dokończyć zakupy a Pani bezczelnie odpowiedziała "to mów"... Kupiłam jeden rodzaj wędliny i kilka plastrów sera. Pani w pośpiechu podała mi towar i ponownie (nie wiedząc że kończę już zakupy) zaczęła obsługiwać osobę za mną. Poczułam się jak śmieć, jak osoba gorsza od reszty. Odeszłam dziękując za obsługę i przez chwilę przyglądając się owej Pani. Starsza kobieta, która stała za mną była traktowana w ten sam sposób. Rozumiem że można mieć zły dzień ale ta sytuacja nie była jednorazowa. Pani ewidentnie nie nadaje się do pracy z ludźmi. Jestem bardzo rozczarowana ta sytuacją bo zawsze przez całą resztę pracowników byłam obsługiwana we właściwy sposób.

Nieporozumienie

Ten sklep to nieporozumienie. Widać że to POLSKA sieć, czyli odstająca od panujących standardów. Zero asortymentowej pewności zakupu. Towary przywożone chyba losowo jako próbki. Kiedy klientom się spodobają - już więcej nie będzie, albo będzie nie wiadomo kiedy. "Nie ma na hurtowni" - ale w sklepie innej sieci obok jakoś są. Tak dzieje się np. z wyrobami firmy PROVITUS. Kiełbasa biała od "Rzeźnik Szymon" jest dostarczana losowo, nierytmicznie. Po dojściu do kasy trzeba wołać obsługę, bo aktualnie "odświeża" towar zielony - roślinny. A akcję promocyjną z losami wymyślił ktoś srodze skrzywdzony p[rzez los. Zdrapka odsłania nagrodę: 1 zł rabatu przy zakupie czteropaka piwa. Dobrze że nie proponuje się jednego solonego orzeszka.

Tragedia

Dziś odwiedziłem sklep Polo Market, gdyż wracałem z pracy i potrzebowałem kupić dosłownie kilka produktów. Niestety w tym sklepie szybkie zakupy to coś co jest niemożliwe. Pani na stoisku z mięsem zawsze ma coś "mądrego" do powiedzenia. Otwarta tylko jedna kasa, oczywiście przy alkoholach bo to jest najważniejsze. Do tego jakość produktów pozostawia wiele do życzenia. Pomarańcze zgniłe, tak samo jak rzodkiewki. Druga sprawa - uważajcie na ceny podane na regałach, a ceny które faktycznie nabijane są przy kasie. Po raz kolejny miałem przypadek, że cena artykułu w kasie jest różna od ceny podanej na regale - oczywiście przy kasie nabijana jest wyższa cena. Do tego sprawdzajcie daty produktów. Kilkukrotnie "udało" mi się kupić serek wiejski po terminie. Podsumowując Polo Market Grudziąż - TRAGEDIA !!!!!!

Bardzo dobra obsługa

Jestem bardzo zadowolona. Panie pomocne, zawsze chętnie doradzą. Lubie tu robić zakupy.

skandal !!!

Dzisiaj tj. 10.08 b.r. otrzymuję sms-a "tylko dzisiaj mięso mielone 500g w cenie 3,99 przy zakupie 2 szt.", a że chodziły za mną gołąbki, to jadę choć nie mam blisko. Na stoisku informacja bolszymi bukwami taka jak w sms. Biorę, sterczę do kasy kilkanaście minut (jak zwykle tylko jedna czynna}, okazuje się, że żadnej promocji nie ma. Proszę o kierownika, przychodzi po kolejnych kilkunastu minutach, rozmawia z kasjęrką mnie zupełnie ignoruje i odchodzi. Wołam ją i pytam czy długo mam czekać. Słyszę odpowiedż: jeżeli o mnie chodzi do do .......... możecie się domyślić. Stracone paliwo, stracony czas, nerwy. Po powrocie do domu chcę się dowiedzieć dlaczego wabią klientów nieistniejącą promocją, dzwonię na infolinię; pomimo wielokrotnych prób słyszę komunikat "nr chwilowo niedostępny", znajduję w internecie nr do firmy - nikt nie odbiera (sobota) Zdecydowanie odradzam zakupy, szkoda czasu. Aha, sklep w Jeleniej Górze ul. Kiepury. Nie mogłem wybrać z rozwinięcia zakładki lokalizacyjnej, bo nie ma sklepu w Jeleniej Górze, tak jak nie ma promocji w polomarket, choć jest od nich sms i jest pisemna informacja na stoisku, ot taki sobie tani chwyt na zwabienie klientów, a co?

Brak zainteresowania klientem

Lubię robić zakupy w Waszym sklepie ,ale kolejki jakie są do kas i na dziale mięsnym zniechęcają mnie i innych .Przykład jeden z wielu na dziale mięsnym obsługuje jedna pani .Kolejka długa ,po czym z tymi produktami trzeba stać ponownie do kas bardzo długo .Są czynne 2 kasy .Prosząc o otwarcie następnej kasy ,pani zadzwoniła bez odzewu .Nikt nie przyszedł .Widziałam jak klienci odkładali zakupy wychodząc .Miałam też ochotę odłożyć ,ale potrzebowałam tych produktów .Proszę o rozpatrzenie mojej skargi.

Komuna

W dn.27.07.2019 roje much na stoisku mięsnym,obrzydliwość.Panie z obsługi odganiają muchy,aby zmielić mięso w maszynce!Porażka!

Fatalnie

Ceny na półkach mają się nijak do rzeczywistości. Ceny kaszek dla dzieci ,mleka czy pampersów w ciągu paru miesięcy zmieniały sie dwukrotnie a etykiety na półkach dalej te same. Mimo zwróceniu uwagi personelowi dalej nic nie robią z tematem. Niech się klienci nabierają na niskie ceny na półkach, a co...

super kierownik

Jestem na wczasach w Helu robiłam zakupy w Polo nie mogłam znaleźć parę rzeczy bo jest duży podeszłam do młodego pana w czerwonej koszulce, zastępował kierownika sklepu tak miał na plakietce zapytałam o rzeczy które potrzebowałam dość szybko pokierował mnie gdzie co jest.Mimo że był zajęty układaniem towaru to był bardzo miły i uprzejmy polecał że jak będzie potrzebna pomoc to pomoże. Jestem zaskoczona miłą obsługą będę robiła tu zakupy ktoś dba o klienta to jest ważne pozdrowienia dla Pana (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Bardzo dobrze

Bywam w tym sklepie, wprawdzie nieregularnie, ale dość często. Są takie artykuły, które tylko tutaj kupuję, ale też z racji promocji zjawiam się ww Polo markecie, bo o intratnych informują mnie sms-em. Sklep jest duży, przestronny i zaopatrzony obficie. Wygodnie robi się zakupy, a obsługa jest bardzo miła, ukierunkowana na zadowolenie klienta. Asortymentowe rozmieszczenie artykułów pozwala na ich przejrzenie, ale także na sprawne odnalezienie tego, co klient potrzebuje. Życzenie "miłego dnia/popołudnia/wieczoru" (zależnie od czasu zakupu, tutaj jest standardem. Zróżnicowane ceny, ostatnio zauważyłam, że bywają konkurencyjne, nawet w stosunku do popularnej Biedronki.

Odwiedzałeś ostatnio Polo Market?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.17 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem