Polo Market

( 3.14 )

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Opinie (3998)

Poniżej krytki

Asortyment do przyjęcia a obsługa poniżej krytyki zwłaszcza ta część obsługi ze wschodu....

Nie polecam ....

Zbyt mała ilość pracowników w kasach, do których ciężko się przecisnąć między wszechobecnymi koszami z towarem.... Na stoisku z wędlinami i mięsem przeraża mnie mycie szyb brudną ścierą, zamiast np. papierowymi ręcznikami i machanie tą ścierką nad leżącą wędliną. Masakra! aż nie chce się kupować

Nie polecam obsługi na mięsnym...

Byłam ostatnio w POLO nie byłam zachwycona , stałam w kolejce do mięsnego Pani nie była zainteresowana klientem robiła wszystko po woli tak jakby z przymusu...

Jakość obsługi TRAGEDIA

Jakość obsługi po zatrudnieniu pracowników z Ukrainy-TRAGEDIA. Słaba znajomość języka, trudności w komunikacji, powolna obsługa kasjerek. Brak cen przy towarach, trzeba samemu chodzić do czytnika. Polskie pracownice ( te które zostały) zdecydowanie lepsze.

Promocje zbierane wcześniej

Jest bardzo nieprzyjemnie kiedy oferty promocyjne obowiązujące do końca dnia zbierane są już ok. 18 mimo że sklep jest czynny do 22.00 To regularne zachowanie w Polo markecie. Na pytanie czy promocja obowiązuje do 18.00 personel odpowiada: my też chcemy iść do domu.

Ciągle powtarzająca się sytuacja w Polo

Ciągle powtarzająca się sytuacja w Polo, inna cena przy produktach, inna przy kasie,strasznie to irytuje klientów. Ja wiem, że trudno wszystko ogarnąć, ale w innych sklepach nie ma tego problemu i nie chcę tu krytykować pracowników, bo wiem ile mają pracy, ale zarządu, który chce mieć wszystko zrobione zbyt małą ilością rąk do pracy...

Koszmarna obsługa na stanowisku mięsnym.

Koszmarna obsługa na stanowisku mięsnym. Jedna z ekspedientek rozmawia przez telefon w trakcie obsługiwania klientów i nie są to rozmowy służbowe. Druga robi łaskę, że w ogóle obsługuje.

Niestety ocena negatywna!

Niestety ocena negatywna! Przy towarach ceny z nieaktualnych promocji! Jak się człowiek zorientuje patrząc na paragon to niestety jest już za późno bo nie można wymienić towaru nawet za dopłatą nie mówiąc już o zwrocie! Nie polecam!!!

Jestem bardzo niezadowolona,

Jestem bardzo niezadowolona, ponieważ po raz kolejny zdarzyła się sytuacja, w której w sklepach nie ma promocji, które są podawane w gazetkach. Co więcej obsługa nie ma pojęcia, że takie promocyjne produkty w ogóle miały być. ..

Produkty nie mają stałych miejsc

Produkty nie mają stałych miejsc, co często zmusza do męczącego przeszukiwania całego sklepu

Market w Środzie Wlkp.

Market w Środzie Wlkp. Pani kasjerka nie odróżnia awokado od kaki. Zamiast zważyć kaki to zważyła to jako awokado. Większość kasjerek jest tam niezbyt miła...

Błąd cenowy

w dniu dzisiejszym, ok godz 16:30 robiłam zakupy w Polo Market ul. Helska 8, 81-002 Gdynia. Wśród zakupów znajdowała się butelka whisky Jack Daniels Gentelmen Jack. Cena jaka widniała na etykiecie ti 109 zł, w kasie okazało się, że cena jest zupełnie inna 139 zł. Po wezwaniu obsługi przez kasjerkę stwierdzono, że ktoś popełnił błąd. Obowiązkiem każdego sklepu zajmującego się sprzedażą detaliczną jest oznaczanie odpowiednią ceną oferowanych towarów. W myśl Kodeksu cywilnego wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny, uważa się za ofertę sprzedaży. W związku z tym jako konsument miałam prawo domagać się zakupu produktu po cenach zaprezentowanych na półkach co też uczyniłam. Niestety obłsuga okazała się niekompetenta i szybko chciała mnie spławić. Rozmowa przestała być miła i pytano mnie, dlaczego nie mogę zrozumieć, ze to błąd? Upierałam się przy swoim stanowisku, że to nie ja popełniłam błąd i chcę skorzystać z prawa zakupu po podanej cenie. Usłyszałam tylko, że nie mogą mi sprzedać i znów to samo dlaczego ja tego nie rozumiem poczym obsługa oddaliła się od kasy. Sposób podejścia do klienta jest skandaliczny, podczas tej krókiej rozmowy to ja poczułam się jakbym zawiniła a nie sklep.

Nie polecam!!!

Niestety ocena negatywna! przy towarach ceny z nieaktualnych promocji! jak się człowiek zorientuje patrząc na paragon to niestety jest już za późno bo nie można wymienić towaru nawet za dopłatą nie mówiąc już o zwrocie! Nie polecam!!!

Masakra

Fatalna obsługa. Nie ma informacji, że stoisko z ciastami nie ma obsługi i trzeba ustawić się do głównej kolejki. Szkoda, że taką informację otrzymałam po kilkunastu minutach, kiedy stałam przy stoisku z ciastami. Pani ekspedientka w niegrzeczny sposób mnie poinformowała, że mam stanąć na końcu kolejki która liczyła kilkanaście osób. Taka sytuacja miala kilka razy miejsce. Nie polecam tego sklepu@ Wręcz odmawiam.

Bardzo przeciętnie

Kolejki do kasy, w tym sklepie, porażają. Bardzo często otwarta jest tylko "jedna" kasa. Nagminnie zdarza się, że kasjerki nie mają drobnych pieniędzy w kasie co w kapitalny sposób wydłuża czas niezbędny na obsługę klientów.

Odwiedzałeś ostatnio Polo Market?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem