Polo Market

( 3.07 )

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Opinie (4015)

Czy tak powinno być ?

Dzisiaj byłam świadkiem ( po godz 8.20 )jak pani ekspedientka sprzedawała wędlinę drobiową kilka gatunków \rodzajów po kilka plasterków starszemu panu., oczywiście pani sprzedająca ani razu nie starowała wagi papieru -a muszę przyznać że duże arkusze były na kilka plasterków wędliny. Jest to sytuacja nie jednorazowa-wręcz nagminna. Kierowniczka nic nie widzi? Druga sprawa-to sprzedawanie wędliny z poprzedniego dnia-obeschniętej,nie wyglądającej już na świeżą.-nie można kupić z nowego kawałka-dopóki starej się nie sprzeda-gratuluję pomysłowości w handlu!!!-brawo dla pani sprzedawczyni i pani kierowniczki Polo marketu.

Obsługa

Staram się być miły gdziekolwiek jestem, dzień dobry, do widzenia, dziękuję, przepraszam są na porządku dziennym. Nie w polo market Rakoniewice. Druga sprawa to ostatnio towar, który został zeskanowany muszę sięgać aż na skaner bo nie chce się go przepchnąć kawałek dalej. Trzeba się wychylić i zgarnąć towar. Za chwilę powiedzą, że kasa zginęła. Myślałem, że tak ma tylko jrdna pracownica ale chyba mają tak wszystkie, dlatego postanowiłem tytaj napisać. Jutro składam skargę na obsługę, ja też pracuję i za takiezachowanie już bym miał opr...

Bardzo agresywna kasjerka

W dniu 29 czerwca zakupiłam na zasadach promocji masło (12 sztuk po 2,49 - czyli wielokrotność 3 sztuk by spełnić warunki oferty promocyjnej). Po zapłaceniu okazało się, że masło kosztowało mnie ok. 63 zł czyli ponad 100% drożej niż zakładała oferta. Spokojnie zwróciłam się do kasjerki, że kwota na rachunku jest wyższa niż zakłada to promocja. Kasjerka bardzo arogancko zwróciła się do mnie, że tak ma być bo tak nalicza system i ona nie ma na to wpływu. W kolejce czekała inna osoba, również z masłem do zapłacenia, z którą rozmawiałam wcześniej przy regale na temat promocji, toteż (czekając na kierownika sklepu by wyjaśnić różnicę w cenie) uprzedziłam klientkę, że jest problem z ceną. Na to kasjerka pełnym agresji tonem powiedziała mi, że skąd mogę wiedzieć co się nabije na kasę. Chorą sytuację uratowała kierowniczka, która powiedziała, że promocja obejmuje zakup do 6 szt. i zaproponowała rozłożenie zakupu na dwa paragony. I na tym można byłoby zakończyć przykrą sytuację, gdyby nie fakt, iż kasjerka (po odejściu kierowniczki) podjęła po raz kolejny agresywny monolog pod tytułem "żeby pani na mnie nie krzyczała, bo ja dobrze nabiłam cenę". Otóż krzyki podejmowała kasjerka nie dopuszczając możliwości wyjaśnienia o co chodzi. Jest to już druga scysja z tym pracownikiem, przy czym nigdy żaden inny pracownik Polomarketu nie reagował w ten sposób - zawsze są mili - nawet wówczas, gdy muszą dokonywać obsługi w warunkach restrykcji sanitarnej. Jestem klientką marketu od początku jego istnienia w tej lokalizacji, czyli wiele, wiele lat i mam nadzieję, że taki pracownik nie zniechęci mnie skutecznie do zakupów w tym sklepie, bo agresja w stosunku do klienta jest nie do przyjęcia.

kasjej nr.72 bardzo słaba jakość obsługi

Będąc w sklepie i kupując towary na dwa rachunki nie mogłem dwa razy odbić polokarty . Jeszcze nigdy w żadnym innym markecie nie spotkałem się z taką obsługą jak tu. Zawsze mogłem brać towary na kilka rachunków i odbijać kartę a tu nie . Czy temu marketowi nie zależy na swoich klientach?

Brak maseczek u kierownictwa

Chodzę do tego sklepu od zawsze, ale terazniejsze kierownictwa to żenada, żaden z nich ani kierownik ani zastępcy nie chodzą po sklepie w maseczkach A klientom zwracaja uwagę za jej brak. Powinien się tym zająć sanepid

Świeże produkty

Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony. Warzywa oraz owoce są ładne i świeże. Dobre ułożenie artykułów oraz pełne półki. Minusem niestety jest niezbyt miła obsługa.

Obsługa super, kierownictwo niekoniecznie

Bardzo sympatyczna obsługa, miła- kasjerzy. Chociaż czasami muszą warknąć na niesłuchających klientów, którzy rzucają się jak bydło i pchają na ludzi nie przestrzegając zasad epidemii. Mimo tego warknięcia używają zwrotów grzecznościowych. Jest kilka stałych kasjerek, widocznie przemęczonych. Opinia wśród rotacji jest okropna. Miałem nieprzyjemność słuchać jak zastępcy bezczelnie zwracają się do osoby wykładającej nowy towar. Jedyny minus wśród kasjerek to taka w krótkich włosach i okularach i w okularach w długich, gadulstwo oglądanie każdego towaru. Siedzą za karę, gadają pod nosem , a ruchy jak żółwie . Asortyment - uzupełniany na bieżąco, jeśli nie ma w półce pracownicy bez wahania idą szukać na magazyn. Mięsny - duża poprawa, chociaż jedna czy 1.5 osoby to i tak za mało. Kobiety bardzo miłe, mimo stresu. Polecam sklep.

Obsługa

Bardzo mi przykro ponieważ pracuje tam młoda blondynka i jest bardzo nie miła. Przestałem robić tam zakupy, ostatnio krzczyala, ponieważ ktoś nie wziął wózka. Zamiast poprosić, zaczęła krzyczeć na cały sklep, do tego bardzo pyskuje. A kiedyś to był mój ulubiony market

Polecam

Bardzo miła obsługa. Sklep nie zatłoczony. Panie, które pracują na dziale mięsnym przed zmieleniem miesą myją je. Niby oczywiste ale nie we wszystkich sklepach Polo jest to robione.

Ochyda

Obsługa na stanowisku mięsnym okropna, brud w sklepie, podłogi wiecznie brudne, ochyda robienie zakupów w tym sklepie odrażające. Po otwarciu było miło i przytulnie teraz trzeba omijać ten sklep z dala.

Obsługa Klienta

Będąc w sklepie Polomarket w Gdańsku po raz kolejny zostałem zawiedziony jakością produktów art. świeżych - warzywa: ziemniaki i marchew oraz pomidory. Obsługa przy kasie była odmienna od standardów obsługi klienta, np. brak zachęcenia do zakupu art. promocyjnych czy impulsywnych przy kasie. Brak zapytania o aplikację czy kartę lojalnościową.

Super

Ekspedientka bardzo miła, pomocna, zwłaszcza na stanowisku mięsnym. Z chęcią poleca produkty z okazjalna ceną, zawsze się uśmiecha do klienta, aż chce się tam zakupy robić. Szkoda, że żadko ją tam widuje... Polecam!

Duży wybór serów i wędlin na wagę.

W mojej opinii, każdy market powinien posiadać niezależne stanowiska z serami i wędlinami na wagę. Zwiększa to możliwość wyboru, tym samy przyciągając Klientów. Lubię robić tu zakupy przede wszystkim ze względu na dobrą jakość i świeżość serów. Panie Ekspedientki dbają o sprawną obsługę i pamiętają o uśmiechu na twarzy.

Poniżej krytki

Asortyment do przyjęcia a obsługa poniżej krytyki zwłaszcza ta część obsługi ze wschodu....

Odwiedzałeś ostatnio Polo Market?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem