Multimedia Polska

(3.77)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (598 z 914)

Miałam problem z...
Miałam problem z internetem, który notorycznie nie działał. Uzyskałam telefoniczne porady od konsultanta co mogę zrobić, abym mogła naprawić usterkę sama. Instrukcje były wydawane krok po kroku w bardzo zrozumiały sposób. Jednak to nie pomogło. Został przysłany do domu technik, który również nie zdiagnozowal żadnego problemu. Moja umowa akurat dobiegała końca. Stwierdzono przez drugiego konsultanta, że prędkość internetu jest za wolna i w ich firmie już takiej nie oferują i została mi telefonicznie zaproponowana nowa umowa z szybszym internetem. Jednak cena była bardzo wysoka. Chciałam nie przedłużać umowy i poszukać u innego dostawcy. Następnie dostałam telefon z działu anulowania umów i okazało się, że prędkość którą miałam jednak jest nadal w ofercie i została mi zaproponowana dobra cena. Czułam się jednak oszukana przez pierwszego konsultanta, który chciał mnie wprowadzić w błąd i narazić na dodatkowe koszta. Reasumując umowę podpisałam na korzystnych warunkach i od podpisania nowej umowy internet działa praktycznie bez zarzutów.

Klient_77xcA

07.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
07.03.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@multimedia.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Przeciętne
Przeciętne

Niutektakmimow

16.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
16.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
Wysoki jakość usług....
Wysoki jakość usług. Kompetentna i rzetelna obsługa klienta.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Tragiczny dostawca Internetu,...
Tragiczny dostawca Internetu, wysoki ping, duży pakietloss i częste przerwy w dostawie Internetu.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@multimedia.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
transfery z jednego...
transfery z jednego konsult. do drugiego, bledy popelniają, 2 razy trzeba dzwonic

Grzegorz_1226

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@multimedia.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Problemy przy rozwiazaniu...
Problemy przy rozwiazaniu umowy

Izabela_903

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@multimedia.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Bardzo cienka oferta,...
Bardzo cienka oferta, Internet tragedia. Pracownicy infolinii totalnie niedouczeni, nie są w stanie w niczym pomóc.

Marta_86pl

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@multimedia.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Pomocni pracownicy
Pomocni pracownicy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Super obsługa i...
Super obsługa i pomoc. Odpowiedź natychmiastowa jak i rozwiązanie problemu.

niezalogowany-uzytkownik

01.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
01.12.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Chciałabym bardzo pochwalić...
Chciałabym bardzo pochwalić Pana M. za profesjonalizm, szybkie rozwiązanie problemu związanego z odtwarzaniem programów telewizyjnych., Poprzedni panowie z Obsługi Technicznej nie pomogli i nie zajęli się rozwiązaniem mojego problemu technicznego. Pan M. wykazał ogromne zaangażowanie i w bardzo krótkim czasie pomógł mi. Takich właśnie pracowników potrzebuje firma Multimedia Polska. Mój numer klienta 0450830 .

Niezweryfikowany Klient_ZwjP5

25.10.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.10.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Placówka trzymana w...
Placówka trzymana w czystości. Ład i porządek w miejscach obsługi klienta. Bardzo miła atmosfera. Czas oczekiwania na załatwienie sprawy krótki. Kompetentna i miła obsługa klienta. Sprawa załatwiona od ręki. Szeroki wybór usług w dostępnych i nskich cenach. Polecam.

RobertKubicki

01.10.2023

Placówka

Płock, Gierzyńskiego

Nie zgadzam się (0)
01.10.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Ze względu na...
Ze względu na problemy z usługami firmy Multimedia Polska, zadzwoniłem na infolinie w celu zweryfikowania i rozwiązania problemu. Na samym początku niestety, zwraca uwagę dość długi wstęp, moim zdaniem mocno niepotrzebny, przez co dłużej oczekuje się na rzeczywiste rozwiązanie sprawy, z którą się dzwoni. Po wybraniu interesującego mnie tematu, zostałem poproszony o podanie numeru klienta- co jest oczywiście na plus, bo po połączeniu już z konsultantem, jesteś już zweryfikowanym klientem. Czas oczekiwania na połączeniem, uważam za poprawny(około 6 minut). Natomiast jeżeli chodzi o pomoc i fachowość, w celu rozwiązania problemu, uważam za bardzo dobry. W przeciągu kilku minut, problem z którym zadzwoniłem został rozwiązany, i znowu mogłem cieszyć się pełną dostępnością usług które posiadałem.

fifii

16.08.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
16.08.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Serdecznie dziękuję Pani...
Serdecznie dziękuję Pani Dorocie Więckowskiej za najlepszy kontakt z infolinią jaki miałam okazję prowadzić. Jak Pani dostanie premię, to przedłużę umowę ;)

Ofadres_QXW7

04.08.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
04.08.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Tak sobie.
Tak sobie.

ZweryfikowanyKlient

31.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
31.07.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@multimedia.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Średnio.
Średnio.

zalogowany_użytkownik

31.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
31.07.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
Świetnie!
Świetnie!

zarejestrowany-uzytkownik

31.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
31.07.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Świetnie!
Świetnie!

ZweryfikowanyKlient

31.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
31.07.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
11564173 Jestem zadowolony z...
11564173 Jestem zadowolony z obsługi przez Pana Łukasza Dylewskiego za pomoc w moim problemie.

Klient_wJrZw

01.07.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.07.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
11564173 Jestem bardzo zadowolony...
11564173 Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez Pana Łukasza Dylewskiego, który w jasny i zrozumiały sposób wyjaśnił mi mój problem i co ważniejsze rozwiązał go.

Klient_wJrZw

01.07.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.07.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
dzieki
dzieki

3yQ

15.06.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
15.06.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.

Multimedia Polska

Multimedia Polska S.A. to dostawca usług multimedialnych, który funkcjonuje od 1991 roku. W ofercie firmy znaleźć można obecnie pakiety usług zawierające Internet, telewizję i telefon. W 2007 Multimedia Polska, jako pierwszy operator kablowy w Polsce, wprowadziły usługę VOD, PVR i HDTV. Firma bardzo dba o zadowolenie klientów i stałe poprawianie jakości oferowanych usług dlatego oprócz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, uruchomiono call center, gdzie konsultanci gotowi są służyć wsparciem i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Multimedia Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.