Bershka

(3.07)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (459 z 569)

Organizacja, jakość obsługi...
Organizacja, jakość obsługi klienta oceniam bardzo pozytywnie

Klient_koiEp

11.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa, stara się aby jak najlepiej pomóc klientowi, dba o jego komfort podczas wizyty w sklepie. Sklep utrzymany w czystości i porządku, duży wybór produktów i rozmiarów tak aby każdy klient mógł znaleźć coś dla siebie.

Klient_jU06H

29.06.2023

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Szanowni Klienci, przestrzegam przed...
Szanowni Klienci, przestrzegam przed zakupami przez Internet w tym sklepie! Jeśli produkty tej firmy Wam odpowiadają udajcie się do sklepu stacjonarnego! Podczas dokonywania zakupów internetowych strona wyświetla inne informacje o sposobie i terminie wysyłki, niż są w rzeczywistości. W moim przypadku podczas zamawiania produktów na stronie internetowej wyświetliła się informacja, że dokonany zakup zostanie dostarczony w oddzielnych paczkach: spodnie cargo z mieszanki nylonu zostaną dostarczone jako pierwsze w okolicach 23 maja, natomiast spodenki bermudy zostaną wysłane w oddzielnej paczce w okolicach 30 maja. Gdyby nie powyższa informacja przy zamówieniu nie dokonywałabym tego zakupu przez Internet, a udałabym się do sklepu stacjonarnego wiedząc, że jedne ze spodni są mi potrzebne na wyjazd w tym tygodniu. Niestety zadowolona, że te, na których mi zależało dotrą przed moim wyjazdem, nie zwróciłam uwagi na maila, który przysłano mi jako potwierdzenie zakupu, gdzie już mowy o dwóch paczkach oddzielnych nie było. W dniu dzisiejszym skontaktowałam się z infolinią Bershki, gdzie rozmawiałam z Panią, która odmówiła mi podania swojego nazwiska (powołując się na RODO, przy czym wcześniej przepytała mnie o moje dane osobowe!), jak również połączenia z kierownikiem/przełożonym (odmawia się jakiegokolwiek do nich dostępu, łącznie z niemożliwością uzyskania informacji kto jest przełożonym bliżej nieokreślonej panienki z infolinii). Sama nie udzieliła mi oczywiście informacji o statusie mojego zamówienia. Przekazane przez nią dane o tym, że zamówienie jest w trakcie realizacji nie wniosło żadnej dodatkowej wiedzy o moim zamówieniu, to samo widnieje na moim koncie na stronie. Zatem nasuwa się pytanie, po co Bershka utrzymuje pracowników infolinii skoro są klientowi kompletnie nieprzydatni, a jedynie powtarzają jak mantrę informacje zawarte na stronie? Nie można się także połączyć z żadną inną kompetentną osobą, która mogłaby w jakikolwiek sposób wyjść naprzeciw potrzeby klienta. Pozostaje w takiej sytuacji wystawić sklepowi negatywną opinię i tym samym przestrzec innych przed zakupami internetowymi w sklepie Bershki. Trochę to smutne w dzisiejszych czasach uwzględniając, że takiej renomy firma ma bardzo słabą obsługę i nie liczy się z klientem. De facto żadnego, konstruktywnego dialogu z firmą przy zamówieniach internetowych nie ma ... no cóż... przykre :(. Agnieszka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa, mili...
Profesjonalna obsługa, mili ekspedienci, czysty sklep

hugo.har

15.01.2023

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)
Nawet ok
Nawet ok

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Mila I profesjonalna...
Mila I profesjonalna obsługa klienta.

Klient_PpgAy

11.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mila I...
Bardzo mila I profesjonalna obsluga.Na szczegolne wyroznienie zasluguje Pani Kasia,ktora pomogla mi znalezc outfit na sobotnia impress.Dziekuje

Klient_PpgAy

11.08.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam bluzy oversize....
Zamówiłam bluzy oversize. Żadna z nich nie była osobno zapakowana jak to jest w przypadku zamówień internetowych z innych sklepów. Wyglądały jakby zostały zdjęte z wieszaka (przymierzane przez kilka osób) i włożone do dużej koperty. Miały na sobie jakieś strzępki różnych nitek i kłaczków. Nie otrzymałam paragonu zakupu ani żadnego potwierdzenia, żadnej etykiety zwrotnej. Zwrot przez stronę w punkcie odbioru, trzeba czekać na 2 maile. Pierwszy to zatwierdzenie zwrotu a w drugim etykieta do własnego wydruku (!). Nie podoba mi się ten sklep, nie zrobię w nim kolejnych zakupów ani stacjonarnie, ani tym bardziej on line.

Niezweryfikowany Klient_7FOq

28.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jak nie masz...
Jak nie masz maseczki na twarzy to nic nie kupisz. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_nNJ5

20.12.2021

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Dzielę się miłą...
Dzielę się miłą sytuacją. Byliśmy z córką w centrum handlowym Silesia City w Bershka i chcemy podziękować Pani, która obsługiwała nas 10 września ok godziny 17.00 - za przemiłą obsługę, cierpliwość i prawdziwą chęć pomocy. Dzięki Pani (potem włączył się do pomocy jeszcze jeden miły młody człowiek ) córka wyszła zadowolona z dwiema pięknymi sukienkami na swoją 18 -stkę. Pełen profesjonalizm i 100% zaangażowanie. Pani, która nas obsługiwała przyniosła nam ok. 20 sukienek z magazynu ;) Mamy nadzieję, że cała obsługa Waszego sklepu jest tak profesjonalna. Godne naśladowania.

Niezweryfikowany Klient_ZJJj

11.09.2021

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Byłam ostatnio na...
Byłam ostatnio na zakupach z siostra. Pani siostrze zwróciła uwagę o założenie maseczki. Odpowiedziała jej, że jest zwolniona z noszenia, na co kasjerka mam nadzieje, że na Pani dokument potwierdzający to jak przyjedzie policja powiedziała, że ma. A Pani powiedziała, że jej nie obsłuży i mimo wszystko na tą policję nie zadzwoniła.

Niezweryfikowany Klient_4So8

18.06.2021

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam tego...
Nie polecam tego sklepu ponieważ zostałem oszukany. Zamówiłem towar oczywiście z góry opłacony, a następnie odebrałem paczkę z paczkomatu. Po odpakowaniu odkryłem, że otrzymałem zamiast tshirta: jedną bluzkę oraz spodnie w rozmiarach s i 36. Ewidentna wina sprzedającego więc napisałem maila i założyłem sprawę ze zwrotem. Musiałem trzy razy prosić się o prawidłową etykietę zwrotu ponieważ jakimś cudem za każdym razem będąc pod paczkomatem ta nie działała (mimo, że odczekałem te 48h żeby mieć pewność). Dopiero dodzwonienie się i poproszenie o jeszcze jedną etykietę sprawiło, że prawidłowo udało mi się nadać zwrot. Przez to bezsensowne latanie i bycie dobrym dla sprzedawcy tylko straciłem swój czas i pieniądze. Po odesłaniu paczki w lutym zapomniałem o sprawie i czekałem na zwrot gotówki. Coś mnie natknęło, żeby w maju sprawdzić czy pieniądze są czy nie są na koncie (sprzedawca ma czas 14 dni na odesłanie zwrotu pieniędzy). Oczywiście pieniędzy brak, maila też brak. Jawne robienie w ciula klienta uświadczyło mnie w tym, że ten sklep to bezsensowne marnowanie czasu i nie oceniam tutaj też jakości ubrań tylko to jak próbowano mnie oszukać i to na takich groszach. Wszystko oczywiście mam udokumentowane w mailach i zastanawiam się czy odpuścić czy zgłosić gdzieś ten sklep. Oczywiście dziewczyna niezadowolona, bo koszulka miała być wymarzonym prezentem, no ale ważne że oni zarobili bo dostałem tylko zwrot pieniędzy za koszulkę, a nikt nie pokrył mi kosztów transportu. W skrócie nie polecam tego sklepu i radzę omijać jak najszerszym łukiem!

Niezweryfikowany Klient_ldoG

14.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Lubie ten sklep,...
Lubie ten sklep, ale ceny coraz wyższe, trzeba się zastanowić zanim się coś kupi,wcześniej było więcej ciekawych rzeczy za bardziej zachecajaca cene.

Klient_BJJo

09.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moj ulubiony sklep,...
Moj ulubiony sklep, wszystkie rzeczy moglabym z tamtad miec , ceny jeszcze nie astronomiczne, można cos wybrać w atrakcyjnych cenach,dostawy expresowe

Klient_BJJo

26.03.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Swietny sklep ,co...
Swietny sklep ,co prawda towar różny, można tez sie naciac , cos wyglada ba stronie extra a w realu gorzej.ale ogólnie asortyment ciekawy dostawy też szybkie.

Klient_BJJo

22.03.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Swietne buty z...
Swietne buty z wyprzedazy,towar caly czas jest dodawany wiec mozna cos fajnego wyhaczyc,a dostawa expresowa.

Klient_BJJo

24.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar zamówiony w...
Towar zamówiony w piątek rano, z dopłatą 20pln za dostarczenie w tym samym dniu. Paczka nie została dostarczona, nie podano numeru do kuriera, natomiast przyszedł SMS, że kurier nie zastał nikogo w domu co jest kłamstwem. Nie doręczył. Nie zadzwonił. Infolinia Bershki oczywiście w weekend nie działa. Mają gdzieś klienta, dopiero teraz czytam opinie, mnóstwo ludzi tak zostało potraktowanych. OSTRZEGAM, ODRADZAM TĄ FORMĘ ZAKUPÓW. dowcipne panienki z infolinii doradziły ponowne zakupy. Tyle tylko że zapomniały dodać że brak tych ubrań zarówno w sklepie stacjonarnym i internetowym. Poziom obsługi -dno, ostrzegam.

Niezweryfikowany Klient_lDmr

22.02.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
No i koniec...
No i koniec fajnych wyprzedazy...niestety juz wszystko wyprzedane,trzeba czekać na następne okazje

Klient_BJJo

13.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie mogę się...
Nie mogę się powstrzymać, tyle przecenionych rzeczy ze nie jestem w stanie nic nie zamówić. Zaraz się skończą te wyprzedaze wiec moze uda się powstrzymać.

Klient_BJJo

31.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszystko znika ze...
Wszystko znika ze strony ekspresowo nawet nie zdarzysz koszyka napelnic a juz polowy nie ma .masakra

Klient_BJJo

29.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Bershka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bershka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!