Mango

(3.62)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (250 z 315)

estetyczne i zrównoważone...
estetyczne i zrównoważone ubrania dla całej rodziny, które uwielbiam. Dostępne są metody płatności oraz dostawa kurierem, które mi odpowiadają. Nawigacja po sklepie jest prosta i wygodna. Promocje są atrakcyjne i zawsze znajdę coś dla siebie. Reklamacje i zwroty są proste a także realizowane zgodnie z informacjami na stronie. To sklep internetowy godny polecenia.

A.Han

18.09.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Doświadczenie obsługi klienta...
Doświadczenie obsługi klienta przez telefon w sieci Mango było wyjątkowo pozytywne i zasługuje na pełne 5 gwiazdek. Pomimo problemu z niewłaściwą zawartością paczki, przedstawicielka obsługi klienta była bardzo profesjonalna, empatyczna i skuteczna. Szybko rozwiązała moją sytuację, zapewniając mi, że błąd zostanie naprawiony. Jej troska i zaangażowanie przekonały mnie, że klient jest dla Mango naprawdę ważny. To naprawdę rzadkie doświadczenie obsługi klienta, które zasługuje na duże uznanie.

Klient_0Ym9d

17.08.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Byłam w Mango...
Byłam w Mango w GDominikańskiej i tragedia!!!!!! Kobieta stała za ladą i miała gdzieś wszystkich klientów, jak poprosiłam o inny rozmiar to mi powiedziała, że jest to co wywieszone na sklepie. Zero standardów, nikt tam nie dba o zadowolenie klienta!

Martyna1

19.04.2022

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)
Obsługa sklepu naganna....
Obsługa sklepu naganna. Pani która była dziś /23 Maj 2019 wieczorna zmiana / kierownikiem zmiany zaniedbana z duża ilością wyprysków na twarzy pokrytej ciężkim makijażem była arogancka i bardzo niemiła. Sprawa dotyczyła zwrotu towaru. Wyjaśniając tejże pani ze nie mieszkam w Polsce i nie posiadam konta w Polsce do zwrotu wciąż się upierała ze takie są procedury i ze taki jest regulamin. Muszę mieć konto w Polsce. Nadmieniając ze w regulaminie nie ma konkretnej klauzuli opryskliwie odpierała jakikolwiek dialog tłumacząc ze juz zamyka sklep i żebym opuścił miesiące. Na koniec wezwała ochronę. Na prośbę o telefon do osoby przełożonej uzyskałem odmowę. Pani poinformowała mnie ze kierownik sklepu jest na wakacjach. Dopiero na prośbę ochrony wykonała telefon chowając sie w przebieralni. Po czym podała mi numer do pani kierownik (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO). Pani kierownik moich telefonów nie raczyła odebrać. Ogólnie proszę omijać markę oraz ten sklep. Brak jakiekolwiek sympatii ze strony sklepu. Klient się czuje jak człowiek najniższej kategorii natomiast tym władca jest pani zza lady. Wystarczyła chęć dobrej woli aczkolwiek wiedziałem ze juz po wejściu do sklepu bedą problemy i po przywitaniu przez czarnowłosa panią która sie przedstawiła (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) sprawy bedą szły w złym kierunku. Pani która mnie obsługiwała nie podała imienia bo zasłaniała sie RODO, natomiast druga pani występowała natomiast jako adwokat pani niekompetentnej kierownik. Prośba do pani kierownik- proszę odbierać telefony.

ML

24.05.2019

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Odzież cool
Rewelacyjnie. Odzież cool

zalogowany_użytkownik

21.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Zygmunt_1

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Monika_584

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Beata_320

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marta_720

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Monika_861

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Agata_375

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_3053

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Paweł_1308

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Agnieszka_2676

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

zalogowany_użytkownik

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Karolina_1418

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Teresa_107

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

zalogowany_użytkownik

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Katarzyna_3941

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Paulina_1290

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Mango

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mango?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

estetyczne i zrównoważone...
estetyczne i zrównoważone ubrania dla całej rodziny, które uwielbiam. Dostępne są metody płatności oraz dostawa kurierem, które mi odpowiadają. Nawigacja po sklepie jest prosta i wygodna. Promocje są atrakcyjne i zawsze znajdę coś dla siebie. Reklamacje i zwroty są proste a także realizowane zgodnie z informacjami na stronie. To sklep internetowy godny polecenia.