MONNARI

( 3.88 )

MONNARI jest polską marką odzieżową, obecną na rynku od 20 lat. Marka jest stworzona dla kobiet ceniących elegancję oraz ponadczasowe kobiece kroje. Marka posiada w swojej ofercie szeroki asortyment ubrań i dodatków. W Polsce znajduje się 167 sklepów firmowych oraz sklep online. Kolekcje tworzone są z myślą o każdej kobiece figurze i w szerokiej rozmiarówce. Projektanci tworząc kolekcje poświęcają szczególną uwagę na wykończenia i detale aby sprostać oczekiwaniom swoich klientek.

Opinie (559)

Odrzucanie reklamacji, obsługa niski poziom

Firma pozostawia wiele do życzenia. Reklamacje nie są uwzględniane, a powody są śmieszne. Obsługa musi nauczyć się szacunku do klienta. Raz zrobiła zakupy i zawiodłam się na całej linii. NIE POLECAM!!!

Piękne dodatki !

Od zawsze lubiła zaglądać do tego sklepu, ponieważ posiadają w ofercie duży wybór biżuterii, która jest bardzo oryginalna, widoczna, dość masywna. Z pewnością świetnie uzupełni klasyczny styl i doda do niego nutę szaleństwa !

Bardzo duży wybór !

Bardzo duży sklep, duże dostawy i bardzo miła obsługa. Sklep stylem skierowany jest dla kobiet dojrzałych ale młode dziewczyny mogą znaleźć również coś dla siebie. Można skompletować od razu cały strój wraz z dodatkami.

Obsługa super

Sklep Monnari Galeria Olimp w Lublinie, jestem pod wielkim wrażeniem szczególnie jednej osoby Pani, która mnie obsługiwała w niedzielę 24 listopada jest bardzo kompetentnym i profesjonalnym sprzedawcą , bardzo życzliwa i uprzejma . Sprzedawcą przez duże S, jeszcze raz bardzo dziękuję za mila obsługę Monika(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

lekceważenie klienta

Obsługa Monnari jest uprzejma do momentu zakupu towaru. W sytuacji, gdy chcemy go reklamować staje się arogancka i nieprzyjemna. Nie tylko ,iż nie rozpatruje pozytywnie reklamacji to jeszcze potraktowano mnie fatalnie. Juz nigdy nic tam nie kupię.

Niekompetentna obsługa

Monnari nie rozpatruje rzetelnie reklamacji. Odrzuca je pomimo, że problemem był wadliwy towar. To naprawdę jest straszne, że firma dopuszcza się takiego działania.

Fatalna obsługa, nierzetelnie rozpatrująca reklamacje.

Po odbiorze zakupionego sweterka w sklepie online zauważyłam, że ma wadę. Próbowałam zwrócić w sklepie. Reklamacja nie została przyjęta. Kazano mi przesłać sweter na adres firmy. Po kilku dniach otrzymałam odpowiedź , że nie jest to wada a uszkodzenie, a ja dokonałam reklamacji zaraz po jego zakupie i nie nosiłam swetra. Nic nie pomogło. To prawdziwy skandal!!!

Istna beznadzieja! Omijajcie szerokim lukiem!

Rzadko kiedy kupujowalam cos w Monnari ale od tej pory nawet nie zagladne na ich strone internetowa czy tez do sklepu stacjonarnego. Zamowilam botki online, jeden but przyszedl tak zle wykonany ze nie pozostalo mi nic innego jak je zwrocic, but prawy znacznie roznil sie od lewego. Oczywiscie nie ma opcji oddania w sklepie, trzeba odsylac do Monnari lub odniesc paczke do sklepu i oni odesla ja za Ciebie. Tak tez zrobilam 29.10.19, zglosilam zwrot na stronie i odnioslam paczke do sklepu, dostalam potwierdzenie na papierze od ekspedientki ze odebrali towar z data i pieczatka zeby bylo smieszniej. Po 14 dniach od czasu odniesienia zadzwonilam na ich infolinie i zapytalam co stalo sie z moim zwrotek bo od chwili odniesienia nie dostalam zadnego emaila, nawet nie wspomne o pieniadzach ktore rowniez nie zostaly mi zwrocone. Jak dla mnie, skoro zyjemy w XXI wieku i wiekszosc sklepow jest w stanie w ciagu zaledwie kilku dni przetworzyc zwrot to nie jest dla mnie zrozumiale w czym problem ma Monnari. Pani na infolini poinformowala mnie 12.11.19, ze moj zwrot w tym sklepie stacjonarnym do ktorego go odnioslam zostal zgloszony dopiero 05.11.19, czyli Panie ekspedientki przez tydzien nie zrobily nic. Dnia 13.11.19 juz po moim telefonie dostalam maila z faktura korygujaca i informacja, ze zwrot pojawi sie na moim koncie do 2 dni roboczych, ale tak sie oczywiscie nie stalo. Dnia 19.11.19 ponownie zadzwonilam na infolinie i Pani powiedziala ze jest jakis problem techniczny, dlatego nie przetworzyli mojego zwrotu, poniewaz nie sa wstanie w pelni oddtworzyc detali mojego konta bankowego. No smiech na sali, bo gdybym ja nie zadzwonila po raz kolejny to nikt ze strony Monnari by sie tym nawet nie zainteresowal. W koncu dnia 20.11.19 otrzymalam zwrot, po 3 tygodniach od jego zgloszenia i po wielorazowym upominaniu sie o niego. To jest nie do pomyslenia... Monnari i w szybkosci obslugi i w jej jakosci zostalo w sredniowieczu. Zdecydowanie nie polecam...

Odwiedzałeś ostatnio MONNARI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.20 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem