Aero2

( 2.50 )

Opinie (3)

W punkcie sprzedaży Sferia dokonałam zakupu karty SIM

W punkcie sprzedaży Sferia dokonałam zakupu karty SIM darmowego internetu firmy Aero2 (Sferia jest dystrybutorem). Przy odbiorze karty nie było możliwości uzyskania żadnych dodatkowych informacji, regulamin był wyłożony na ladę tylko do wglądu na miejscu. Po włożeniu karty do komputera miałam problem z uruchomieniem internetu, więc zadzwoniłam do firmy Aero2, aby uzyskać informację o aktywacji. Niestety, firma Aero2 podaje swoje telefony na stronie internetowej tylko po to, aby dzwoniący klienci mogli usłyszeć nagrany komunikat, że wszystkie informacje mogę uzyskać korzystając z poczty mailowej. Tak więc telefon stacjonarny do biura i infolinia jest na dobrą sprawę kompletnie bezużyteczny dla klientów. Postanowiłam znaleźć odpowiedź na swoje pytanie o dystrybutora, czyli w Sferii. Okazało się, że Sferia jest jedynie dystrybutorem i nie ma żadnej wiedzy odnośnie sprzedawanego za swoim pośrednictwem produktu. Na moje pytanie, czy mają świadomość czy w ogóle sprzedają coś co działa, uzyskałam odpowiedź, że klienci korzystają z tego internetu. Zostałam odesłana do firmy Aero2. Na mój brak możliwości nawiązania połączenia telefonicznego z firmą Aero2, przedstawiciel Sferii nie potrafił udzielić informacji. Nie mogę zrozumieć, jak można powierzyć dystrybutorowi sprzedaż usługi, nie udzielając podstawowych informacji o jej działaniu. A z drugiej strony, jak można zlecić sprzedaż i całkowicie odciąć się od nabywców, którzy mają dodatkowe pytania, pozostawiając im tylko suche dane regulaminowe. Na dobrą sprawę nie wiadomo, która z firm okazała się bardziej niekompetentna, chyba należy postawić znak równości pomiędzy nimi.

Darmowej sieci Aero2 używam od roku

Darmowej sieci Aero2 używam od roku. Na początku skuszony zostałem darmowym internetem o prędkości 512 kbps. Przeszedłem żmudny proces rejestracji, opłacania kaucji. Nie było najgorzej jak dla mnie pod względem złożoności tego procesu jednak wielu osobom musiałem pomagać by sprawnie złożyły zamówienie. Internet początkowo działał niestabilnie (jesień 2013) w mojej lokalizacji, gdzie go użytkowałem. Potem nastąpiła poprawa i nie myślałem o tym by wspierać się dodatkowo komercyjnym internetem. Z czasem sporym problemem w użytkowaniu Aero2 zaczęło sprawiać przerywanie co godzinę połączenia co spowodowało wiele sytuacji, kiedy moje maile nie dochodziły do odbiorców itp. oraz pojawiła się konieczność restartowania modemu, który wcześniej musiałem ustawić specjalnym programem na tryb pracy sieci Aero2. Wielokrotnie wydzwaniałem na infolinię w celu uzyskania pomocy, śledziłem fora internetowe a rozwiązywanie problemów z Aero2 stało się dla mnie niemal obsesją. Jeżeli chodzi o prędkość internetu do często nie wynosi ona nawet tych 512 kbps, co sprawia, że internet darmowy staje się bezużyteczny. Internet nadaje się do sprawdzenia wiadomości na www, maila, czasem posłuchania radia internetowego. Problemy są z pobieraniem większych załączników oraz załączaniem plików (wysyłanie danych). Czyli przy założeniu że prędkość wynosi 512 kbps można wykonywać podstawowe zadania w internecie oraz trzeba przestrzegać wyłączania się internetu co godzinę by nie utracić danych. Do tego wszystkiego ostatnio doszedł mechanizm Captcha, co sprawiło, że oprócz cogodzinnego restartowania się połączenia należy zatwierdzać je niewyraźnymi kodami, które są długie i uciążliwe, zbyt często trzeba je wpisywać. Aby Aero2 zyskało większe uznanie wśród użytkowników powinno zrezygnować z restartowania połączniea co godzinę a co najmniej co 3 h (ze względu na aspekty prawne dostęp darmowy nie może być ciągły-więc przerywania nie da się uniknąć) i usunąć mechanizm Catcha, koniecznie!

Odwiedzałeś ostatnio Aero2?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.51 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem