Żabka

(3.90)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4294 z 6863)

Żabka na ulicy...
Żabka na ulicy Gdyńskiej w Łodzi, sklep schludny, duża dostępność artykułów. Natomiast Pan kasjer, na plakietce imię "Adam", brak przyzwoitości. W momencie obsługi używał telefonu i rozmawiał przez niego, odczułem brak szacunku.

Kuba123276

28.03.2024

Placówka

Łódź, Gdyńska 39

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie była bardzo przyjemna. Obsługa na najwyższym poziomie. Krótki czas oczekiwania w kolejce, kasjer uśmiechnięty i pomocny. Sklep czysty, duży asortyment. Jedyny minus, to ceny - zbyt wysokie. Polecam ten sklep na szybkie zakupy.

aneta2712@vp.pl

27.03.2024

Placówka

Sosnowiec, Mościckiego 20

Nie zgadzam się (0)
Żabka na Smardzowskiej...
Żabka na Smardzowskiej 3b we Wrocławiu jest miejscem, do którego chętnie bym wróciła, przemila obsluga oraz pełne zatowarowanie sklepu

Placówka

Wroclaw, Smardzowska 3b

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa
Super obsługa

PawelStaroniek

26.03.2024

Placówka

Warszawa, Św. Wincentego 101/2

Nie zgadzam się (0)
Towar pomieszany na...
Towar pomieszany na półkach, brak cen lub ceny od nieodpowiednich produktów, brudny ekspres do kawy. Na półkach z nabiałem i jedzeniem rzeczy po terminie. Dużo dziur na półkach.

Placówka

Przemyśl, Bohaterów Getta 36

Nie zgadzam się (0)
Uprzejma I profesjonalna...
Uprzejma I profesjonalna obsługa, świeże pieczywo. Czysta sala sprzedaży, towar dołożony i odpowiednio oznakowany. Duży wybór produktów

Placówka

Przemyśl, Kazimierza Wielkiego 17c

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty i...
Sklep czysty i schludny, duża oferta różnego rodzaju asortymentu pierwszej potrzeby i nie tylko. Pełne za towarowanie, świeże pieczywo oraz duży wybór ciepłych posiłków i przekąsek. Profesjonalna, zawsze uśmiechnięta obsługa. Pani kasjerka opisała dostępne dania oraz interesujące mnie obsługi typu paczki, rachunki itp

Placówka

Przemyśl, Plac na Bramie 10

Nie zgadzam się (0)
Sklep choc mały,...
Sklep choc mały, to zachowany w czystości. Wszystko świeże oraz odpowiednio wyeksponowane. Minusem jedynym obsługa, która częstokroć długo przed zamknięciem traktuje klienta jak zło konieczne

Joajama

24.03.2024

Placówka

Rawicz, Bohaterów Westerplatte 2/3a

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam potencjalnych klientów...
Przestrzegam potencjalnych klientów sklepu „Żabka” przy ul. Górczewskiej 93 przed korzystaniem z tego sklepu –obsługa sklepu nie dba o klientów, jest bardzo niemiła i nieuprzejma. W dniu 23 marca 2024r. o godz. ok. 11.30 dokonywałem zakupów w sklepie „Żabka” przy ul. Górczewskiej 93 w Warszawie - Wola Nr 6-23/7. W miejscu, gdzie obsługa sklepu przyjmuje zapłatę za przyniesione ze sklepu przez klienta towary, w momencie, gdy wkładałem do siatki „nektar czerwony grejpfrut”, wypadł mi z ręki przedmiotowy napój, papierowe opakowane rozbiło się o podłogę i napój zaczął się wylewać z opakowania. Gdy zaproponowałem, że wymienię rozbite pudełko z napojem na nowe, nieuszkodzone, młody mężczyzna „nabijający” w kasie zakupione przeze mnie towary, nie zgodził się na wymianę przedmiotowego nektaru, stwierdzając, iż muszę za niego zapłacić, ponieważ to ja go rozbiłem. Obsługujący mnie młody człowiek ignorował moje tłumaczenie, że nie rozbiłem tego opakowania celowo, po prostu pudełko mi wypadło – Pan mnie obsługujący domagał się w sposób nieuprzejmy zapłaty za ten towar, mimo, że nie nadawał się do użytku. Zapłaciłem więc za przedmiotowy nektar, mimo, że musiałem zostawić go w sklepie. Jak z tego wynika, obsługa w sklepie nie dba o klientów, nie liczy się z ich interesem klientów, dbając jedynie o korzyści dla sklepu – naruszając jednocześnie ogólnie obowiązujące zasady dotyczące zakupu danych towarów w sklepie. Dlatego też radzę unikać zakupów w sklepie „Żabka” przy ul. Górczewskiej 93 w Warszawie - Wola Nr 6-23/7.

Niezweryfikowany Klient_qproY

23.03.2024

Placówka

Warszawa, ul. Górczewska 47

Nie zgadzam się (0)
Sklep który stawia...
Sklep który stawia na klijenta. Miła i życzliwa obsługa oraz super promocje i ceny produktów.

Klient_1xwfE

22.03.2024

Placówka

Katowice, Szarych szeregów 39

Nie zgadzam się (0)
Kasjerka nie przywitała...
Kasjerka nie przywitała mnie ani nie pożegnała za to poleciła ciepły posiłek. Sklep czysty, zadbany, dobrze zatowarowany.

Klient_pW6lL

22.03.2024

Placówka

Koło, Niezłomnych 7

Nie zgadzam się (0)
Sklep żabki w...
Sklep żabki w okropnym stanie. Bułki wymieszane poobijane. Brud na sklepie. Brak cenówek. Ekspedientka nie uprzejma. Z premedytacją dostałam spaloną bułkę w hot dogu. Nie zostałam zapytana o aplikacje ani nie zostało mi zaproponowane nic z koszyczka.

Klient_uNFwv

21.03.2024

Placówka

Wieliczka, Marszałka Józefa Piłsudskiego 47B

Nie zgadzam się (0)
Sklep Żabka to...
Sklep Żabka to miejsce, które zwykle kojarzyło mi się z wygodą i szybkimi zakupami. Niestety, moje ostatnie doświadczenia w tym sklepie pozostawiły wiele do życzenia. Jednym z głównych problemów, z którymi się spotkałem, są wysokie ceny. Pomimo że rozumiem, że sklepy tego typu mogą być nieco droższe ze względu na swoją lokalizację i dostępność, ceny produktów w Żabce wydają się być nieproporcjonalnie wysokie. W porównaniu z innymi sklepami spożywczymi, często widziałem tam produkty o cenach o wiele wyższych, co skutecznie zniechęcało mnie do robienia zakupów. Dodatkowo, zauważyłem problem z niezgodnością cen na półkach z tymi przy kasie. Jest to bardzo frustrujące, gdyż zakładając, że cena na półce jest właściwa, okazuje się, że przy kasie jest inna, często wyższa. W takiej sytuacji zmuszony jestem do podjęcia decyzji – albo zapłacenia wyższej ceny, albo porzucenia produktu, co jest równie niezadowalające. Ogólnie rzecz biorąc, moje doświadczenia ze sklepem Żabka nie były satysfakcjonujące. Pomimo jego wygody i dostępności, wysokie ceny oraz niezgodność cen na półkach z cenami przy kasie sprawiają, że coraz rzadziej decyduję się na zakupy w tym sklepie. Mam nadzieję, że w przyszłości te problemy zostaną rozwiązane, aby Żabka mogła odzyskać swoją reputację jako miejsce wygodnych i przyjemnych zakupów.

Klient_rnK3T

21.03.2024

Placówka

Katowice, 3 Maja 6-8

Nie zgadzam się (0)
Większość sklepów okej. Zdarzyło...
Większość sklepów okej. Zdarzyło Mi się trafić na Żabki w których nie są spełnione standardy. Klient jest traktowany jak powietrze. Ogólnie polecam ze względu na promocję.

Lolo5205

20.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, szybko...
Miła obsługa, szybko i sprawnie, Pani pomogła przy zakupie i przypomniała o aplikacji mobilnej żabki

IzabelaGalik_PGkm

20.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna kadra. Ekspedienci bardzo pomocni. Szybka i sprawna obsługa. Jedzenie zawsze świeże i dobrej jakości. Odbieranie paczek z punktu szybkie i bezproblemowe. Polecam

AngelaS_eXKF

20.03.2024

Placówka

Zambrów, Magazynowa 3

Nie zgadzam się (0)
Bogaty asortyment i...
Bogaty asortyment i bardzo miła obsługa.

Placówka

Łomża, Sybiraków 20

Nie zgadzam się (0)
Bogaty asortyment i...
Bogaty asortyment i bardzo miła obsługa.

Placówka

Łomża, Sybiraków 16

Nie zgadzam się (0)
Sklep dobrze zatowarowany...
Sklep dobrze zatowarowany czysto,przestronnie ,ceny widoczne. Sprzedawca schludnie ubrany,przemiła obsługa,zostałem zapytany o aplikacje oraz został zaproponowany produkt promocyjny. Kasjer Pani Maria

DamianPesiek_rkJd

19.03.2024

Placówka

Pruszków, Wojska Polsiego 44a

Nie zgadzam się (0)
sprzedawca schludnie ubrany,...
sprzedawca schludnie ubrany, w sklepie czysto, bardzo dużo dobrze ułożonego towaru, sprzedawca zapytał o aplikacje zapija oraz zaproponował hot doga

Klient_SKmDU

18.03.2024

Placówka

Kraków, ul. Bogucianka 2

Nie zgadzam się (0)

Żabka

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Żabka?

Ktoś przed chwilą dodał opinię na temat tej firmy

Żabka na ulicy...
Żabka na ulicy Gdyńskiej w Łodzi, sklep schludny, duża dostępność artykułów. Natomiast Pan kasjer, na plakietce imię "Adam", brak przyzwoitości. W momencie obsługi używał telefonu i rozmawiał przez niego, odczułem brak szacunku.
Zgadzasz się?