Żabka

(3.89)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4334 z 6965)

Dobrze zlokalizowane sklepy,...
Dobrze zlokalizowane sklepy, zawsze pod ręką.

DiShyArt_q2sO

16.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W dniu 15.04....
W dniu 15.04. 2024r. byłem w żabce w Luboniu koło placu Bojanowskiego. Obsługa miła i pomocna, która się przywitała od razu po wejściu. Sklep czysty i również rzeczy towar ułożony schludnie. Miejsce koło przystanku więc dobre miejsce na zakupy jadąc do pracy czy domu.

Placówka

Luboń, Poniatowskiego 26/1

Nie zgadzam się (0)
Na wejściu od...
Na wejściu od środka poustawiane transportery puste palety kartowy w worku, podłoga czysta. Bark w wielu miejscach cen do artykułu, duze braki w towarze miedzy innymi piwo, słodycze przy kasie, kawomat wyłączony w trakcie czyszczenia, dostepny jeden hot dog. Brak widocznego imiennika. Nie użyto zwrotu zapraszam ponownie.

HaKo

15.04.2024

Placówka

Sosnowiec, Mościckiego 20

Nie zgadzam się (0)
Sklep Żabka to...
Sklep Żabka to popularna sieć convenience store'ów, które znajdują się w wielu miejscach i są dostępne praktycznie na każdym rogu ulicy. Jedną z głównych zalet jest ich dogodna lokalizacja, co sprawia, że są łatwo dostępne dla klientów. Ponadto, Żabka oferuje szeroki wybór produktów spożywczych, napojów, świeżych produktów, a także artykułów codziennego użytku, co czyni je wygodnym miejscem zakupów na szybko. Jednakże, istnieją także pewne wady. Ceny w sklepach Żabka często są wyższe niż w tradycyjnych supermarketach, co może zniechęcać niektórych klientów. Ponadto, niektórzy klienci mogą narzekać na ograniczony wybór produktów w porównaniu z większymi sklepami spożywczymi. Dodatkowo, czasem jakość świeżych produktów w Żabce może być niestabilna, co jest jedną z częstszych uwag klientów. W sumie, sklepy Żabka są wygodnym rozwiązaniem dla szybkich zakupów, ale warto mieć świadomość pewnych wad, takich jak wyższe ceny i ograniczony wybór produktów w porównaniu z większymi supermarketami

Klient_SC9Rw

15.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nie miła...
Bardzo nie miła obsługa i jeszcze dłuższy czas oczekiwania na panią która mimo że widzi klienta przy kasie a dalej wykłada towar.

Siedlik

14.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Najbardziej w Żabce...
Najbardziej w Żabce oprócz godzin dostępności cenię sobie możliwość wypłaty i wpłaty kartą na swoje konto bankowe. To, że personel zna procedurę i robi to grzecznie mimo wieszajacych się terminali. Wielki plus za tę usługę.

Syl111

12.04.2024

Placówka

Chorzów, Armii Krajowej 69

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, miła...
Sklep czysty, miła obsługa

Klient_FfGht

11.04.2024

Placówka

Oświęcim, Nideckiego 9

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa.Czysto na...
Miła obsługa.Czysto na sklepie,wszystko ładnie ułożone.Ceny czytelne.Duza dostępność towaru.

Klient_iXXrF

09.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Na terenie sklepu...
Na terenie sklepu panował porządek. Półki były zapełnione estetycznie ułożonym towarem. Obsługa przebiegła sprawnie,a sprzedawca w miły sposób powitał mnie, zaproponował hot doga i zapytał o aplikacje.

KingaWasiak_VXGw

09.04.2024

Placówka

Sulechów, Kopernika 9

Nie zgadzam się (0)
Sklep dobrze zaopatrzony,pełny...
Sklep dobrze zaopatrzony,pełny zarowarowania, pani kasjerka uprzejma i chętna do pomocy,pyszna kawa,minusem są tylko duże kolejki

Anna001.

09.04.2024

Placówka

Mszana Dolna, Słomka 3

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, towar mógłby być lepiej uzupełniany.

Jowita

09.04.2024

Placówka

Wrocław, Grabiszyńska 186

Nie zgadzam się (0)
Sklep z dużym...
Sklep z dużym wyborem artykułów Spożywczych i przemysłowych, zachęcające godziny otwarcia, ciekawe promocje na wielo sztuki. dobra lokalizacja sklepów. Zbyt duży zakres obowiązków co może utrudniać wykonanie wszystkich zadań, nie podoba mi się podejście większości pracowników do klienta.

Klient_FJ0db

08.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep cały czas...
Sklep cały czas rozwijający się, zachęcające promocje na różne artykuły, dość wyjątkowy czas otwarcia sklepu, duży asortyment jak na wielkość sklepu, jednak nie jestem zadowolona z organizacji pracy i zakresu obowiązków panujących w tym sklepie i podejścia pracownika do klienta

Klient_FJ0db

08.04.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Zawsze zatowarowany sklep. Alejki między pułkami nigdy nie są zawalone dostawą jest bardzo czysto i przejrzyście. Jedna z lepszych żabek na Pradze południe.

Klient_QLnlc

07.04.2024

Placówka

Warszawa, Chrzanowskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, dużo...
Szybka obsługa, dużo sklepów i łatwość dostępności

Klient_3jJqr

06.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niechętnie korzystam z...
Niechętnie korzystam z tej sieci, warzywa i owoce kupuję tam tylko awaryjnie, pieczywo szybko czerstwieje.

LaMarija

06.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
To jakiś absurd...
To jakiś absurd i właściciel Żabki w Koszalinie przy ul.Powstańców Wielkopolskich powinien zainwestować w kurs obsługi klienta dla personelu zwłaszcza dla jednego z pracowników. Opis sytuacj: wchodzę do sklepu uśmiechnięta, grzecznie mówię dzień dobry, spoglądam na miejsce które jest wyznaczone na koszyki sklepowe, nie ma . Pytam grzecznie Pana Kasjera czy są koszyki( czasem klienci odkładają je w różnych miejscach) , na to Pan wskazuje mi owe miejsce palcem i ja mówię że nie ma,, , ok. Idę dalej nie komentując , nie oburzając się itp., dalej po swoje zakupy... Wzięłam 4 produkty bo tyle zmieściło mi się w rękach. Przede mną jedna Pani , za mną też jeden klient. Kasjer w momencie mojej transakcji powiadamia mnie że przecież jest koszyk ( po skasowaniu owej Pani przede mną , może tyle Właściciel posiada wyposażenia na stanie , w tak małym sklepie- dwa koszyki na krzyż ) a potem odzywa się do mnie z bardzo wyczuwalnym sarkazmem w tonie głosu , że aż na te 4 produkty potrzebny był mi koszyk? Ja odpowiadam ,, dlaczego jest Pan tak niegrzeczny i sarkastyczny skoro ja z tego tytułu nie robiłam do Pana problemu ?! Nie wiem może Pan 150 cm w kapeluszu chciał się popisać przed Panem za mną....:) ja odrzekłam na to: a skąd Pan wie czy jak bym miała ten koszyk i w co schować produkty to może więcej zrobiłabym zakupów a co za tym idzie więcej zostawiłam bym pieniążków..... No i takie tam. . pożegnałam się znowu z najwyższą kulturą i wyszłam.... Panie właścicielu w ten sposób traci Pan stałych klientów. Radzę zainwestować w sprzęt jak i w ludzi...nie należę do skarżących ale Pan był tak irytujący że każdemu podniósł by ciśnienie.... Moim zdaniem nie nadaje się do pracy z klientem ew. Z zaplecza nie wypuszczać..

Placówka

Koszalin, Powstańców Wielkopolskich 19A

Nie zgadzam się (0)
pod adresem Wałbrzyska...
pod adresem Wałbrzyska 1d-1e jest cudowna żabka dobra obsługa i fajny wybór

Sofiia Matsura

06.04.2024

Placówka

Wrocław, Wałbrzyska 1d-1e

Nie zgadzam się (0)
PRZYJEMNA OBSŁUGA,CZYSTO NA...
PRZYJEMNA OBSŁUGA,CZYSTO NA SKLEPIE,

Klient_FfGht

06.04.2024

Placówka

Grojec, Beskidzka 160

Nie zgadzam się (0)
Parę razy zdarzyło...
Parę razy zdarzyło mi się znaleźć po przeniesieniu zakupów do domu produkt po terminie. Nie mam w zwyczaju sprawdzać dat na sklepie podczas zakupów, ale od tej pory w sieci Żabka patrzę na daty produktów szybko terminujacych się (wędlina, nabiał itp.).

zarejestrowany-uzytkownik

06.04.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Żabka

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Żabka?

Ktoś 6 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Dobrze zlokalizowane sklepy,...
Dobrze zlokalizowane sklepy, zawsze pod ręką.
Zgadzasz się?