Żabka

( 3.69 )

Opinie (3918)

Obsługa

Sklep dobrze wyposażony. Czysto i schludnie. Lecz wiele do życzenia pozostawiają produkty z terminem ważności, nie świeże warzywa. Obsługa w miarę kulturalna, lecz odnoszę wrażenie, że pracują tam jakby za karę.

Miła i uśmiechnięta obsługa

Miła i uśmiechnięta obsługa i do tego bardzo dobre zaopatrzenie sklepu

Bardzo dobra obsługa. Wszystko w porządku.

Bardzo dobra obsługa. Wszystko w porządku.

Dobry sklep, tego brakowało na osiedlu

Typowa żabka - nieduża, ze znanym i lubianym asortymentem. Długo otwarta, czysta i potrzebna w tej lokalizacji. Jedyna wada to część obsługi stanowią okoliczni mieszkańcy, którzy część dnia spędzają na rozmowach ze znanymi im klientami-sąsiadami.

Duży asortyment świeże towary.

Miła obsługa. Dużo promocji.Pyszne ciepłe kabanosy. Duży wybór asortymentu. Świeże pieczywo warzywa i owoce. Porządek na półkach sklepowych. Jasne i klarowne ceny.

Sklep Godny Polecenia

Sklep zatowarowany we wszystkie produkty, ale jest minus za obsługę która nie rozumie języka polskiego. Osoba obługująca miała problemy z komunikacją, ale próbowała i to było miłe.

Nie jestem zadowolona z obslugi

Niestety jeśli chodzi o obsługę w tych sklepach to nie jestem zadowolona. Zazwyczaj nie odpowiadają „dzień dobry” ani „do widzenia”. Nikt nie interesuje się klientem i w rozmowie nie są za mili. Ni polecają żadnych produktów ani nie widziałam u żadnego pracującego tam uśmiechu.

Obsługa na plus czy minus?

Witam, chce podzielić się opinią na temat sklepu żabka. Szczerze jeżeli chodzi o sklep nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko to co potrzeba tzw "pod ręką". Aczkolwiek, jeżeli chodzi o obsługę zależy na jaką ekspedientkę się tarfi. Jedna Pani jest mega miła, uprzejma, pomocna i przede wszystkim uśmiechnięta, a jedna conajmniej jakby pracowała tam za karę, jest zła i mam wrażenie jakby była obrazona. Dodam, że swoją opinię nie pisze po jednych zakupach w tym sklepie tylko po kilkunastu wizytach tam. Pozeriwiam

Średnio

Po wejściu do sklepu Pani ekspedientka nie odpowiedziała mi "dobry wieczór". Podchodząc do kasy ujrzałem niezbyt apetyczne kiełbaski do hot-dogów. Wyglądały jakby "kręciły" się tam cały dzień. Nabijając na kasę produkty Pani zaproponowała mi dobranie jeszcze jednego produktu, gdyż wychodziło to znacznie opłacalne.

cudowna obsługa

produkty równo poukładane, alkohol podokałdany, czysto i pachnąco, obsługa zawsze uśmiechnięta

Porażka...

Sklep od wejścia zniechęca klienta do robienia zakupów. Towar poukładany, a raczej porozrzucany wszędzie, brak cenówek, parę razy znalazłam przeterminowane produkty, jak paluszki, mleko czy słodycze... Panie za lada pracują tam chyba za karę, bo jakość obsługi pozostawia naprawdę wiele do życzenia, pomijam kwestie braku służbowej koszulki, co w żabkach raczej jest standardem, a jeżeli już mają założony strój roboczy, to wygląda, jakby na nim wylądował obiad... Panie są bardzo niemiłe, obsługują z łaską, nie polecają nic kompletnie do zakupów, nawet z półki promocyjnej, mają problem z wydawaniem reszty, odnoszę wrażenie, że pracują tam za karę.. Rozmawiają przez telefon podczas obsługiwania klienta i zazwyczaj pada do słuchawki tekst "poczekaj żesz chwile, znów ktoś przyszedł". Klient ma wrażenie, że jest tam intruzem.. . NIE polecam!

Fatalnie

Wchodząc do Żabki, Pni nawet nie odpowiada "dzień dobry" . Ma się wrażenie, że Pani siedzi tam za karę, szukałam produktu, nikt mi nie pomógł nie zapytał czego szukam, bez zakupu wyszłam ze sklepu.

Super

Zawsze otwarta kiedy potrzebuje, ceny są przystępne!!!

Miła obsługa, jednak są pewne niedociągnięcia

Najczęstszy widok w pobliżu sklepu to obsługa stojąca przed drzwiami i paląca papierosy. Przed wejściem zawsze leży sporo niedopałków. W sklepie zwykle jest czysto, wszystkie produkty są oznaczone cenami, koszyki poukładane, nigdy nie spotkałam się z widokiem brudnej podłogi ani bałaganem na półkach. Zapach w sklepie jest neutralny, jednak wrażenia estetyczne zaburzane są przez muzykę (trzeszczący rap/hip hop) puszczaną z telefonu przez kasjera lub innego członka obsługi klienta. Po wejściu do sklepu pracownicy nie witają klienta, następuje to dopiero po podejściu do kasy z produktami. Kasjer (jeżeli jest w sklepie, a nie na papierosie) najczęściej stoi za ladą daleko od kasy i zajęty jest telefonem. U pracowników można stwierdzić brak identyfikatorów, a czasem także ubrań roboczych. Obsługa klienta zawsze przebiega sprawnie, pracownicy poproszeni o pomoc zawsze jej udzielają, odznaczają się także kulturą osobistą w kontaktach z klientami.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Bardzo wytrwała (długo czynny sklep nawet w dni wolne pozostałym ), mile i uprzejmie nastawiona do Klienta

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.81 )

SDH Feniks

(2.75 )

Zatoka

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem