PKP Sosnowiec

(2.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu nie miałem styczności z Polską Koleją Państwową. Miałem wiele obaw przed podróżą do Gdyni. Jednak moje wątpliwości w rzeczywistości się nie sprawdziły. Bilet kupiłem wcześniej w kasie (parę dni przd podróżą). Obsługa była dobra. Pani kasjerka uśmiechnięta pomogła mi wybrać najszybsze połączenie kolejowe (Sosnowiec-Gdynia-Jurata). Cena biletu mogła być niższa, ale tragedii też nie było. Zapłaciłem 65 zł. W dniu podróży PKP też zaskoczyło mnie pozytywnie. Pociąg przyjechał punktualnie choć przy zakupie biletu informowano mnie, iż pociąg może spóźnić się do 30 minut. Miejsce miałem zarezerwowane. W przedziale było czysto. W ubikacji też był porządek. Jedyne co mnie zdziwiło podczas całej podróży to brak konduktorów. Przez ponad 11 godzin nikt z personelu nie przyszedł do przedziału sprawdzić bilety. Całą podróż wspominam dobrze. Luksusów nie było jednak dojechałem cały i zdrowy, a przede wszystkim zadowolony.

Bartosz_158

25.06.2014

Placówka

Sosnowiec, ul. 1 Maja

Nie zgadzam się (0)
obsługa w punkcie...
obsługa w punkcie obsługi klienta przy okienku,długi czas oczekiwania,kobiety nie umiejace sie obslugiwac koputerami,duze zamieszanie wskutek czego klienom sprzedaje sie bardzo drogie bilety,informacja słaba po zakup biletu i szczegółowe i rzetelne informacje trzeba bylo jechać do katowic,słabe kawalifikacje osób obsługujacych okienka

zarejestrowany-uzytkownik

06.07.2012

Placówka

Sosnowiec, ul. 1 Maja

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do pomieszczenia...
Wchodząc do pomieszczenia zauważyłam trzy czynne kasy biletowe, a to duży plus.Jednakże gdy wybrałam jedną z nich musiałam się naczekać, ponieważ Pani obliczała jakieś druczki nie informując mnie o tym, że to chwilę potrwa. Pani nie była zbytnio miła, zero uśmiechu a na koniec nie usłyszałam słowa dziękuję lub inne podobne słowo. Również, gdy z grzeczności powiedziałam do widzenia, nie usłyszałam odpowiedzi. Także moja opinia nie jest przychylna co do obsługi Pań w kasach biletowych na Dworcu Głównym w Sosnowcu.

zalogowany_użytkownik

09.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

PKP Sosnowiec

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Sosnowiec?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu nie miałem styczności z Polską Koleją Państwową. Miałem wiele obaw przed podróżą do Gdyni. Jednak moje wątpliwości w rzeczywistości się nie sprawdziły. Bilet kupiłem wcześniej w kasie (parę dni przd podróżą). Obsługa była dobra. Pani kasjerka uśmiechnięta pomogła mi wybrać najszybsze połączenie kolejowe (Sosnowiec-Gdynia-Jurata). Cena biletu mogła być niższa, ale tragedii też nie było. Zapłaciłem 65 zł. W dniu podróży PKP też zaskoczyło mnie pozytywnie. Pociąg przyjechał punktualnie choć przy zakupie biletu informowano mnie, iż pociąg może spóźnić się do 30 minut. Miejsce miałem zarezerwowane. W przedziale było czysto. W ubikacji też był porządek. Jedyne co mnie zdziwiło podczas całej podróży to brak konduktorów. Przez ponad 11 godzin nikt z personelu nie przyszedł do przedziału sprawdzić bilety. Całą podróż wspominam dobrze. Luksusów nie było jednak dojechałem cały i zdrowy, a przede wszystkim zadowolony.