Tatuum

(2.23)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (133 z 174)

Bardzo dobra obsluga...
Bardzo dobra obsluga ze strony sprzedawcy. Pomocny w doborze ubran, dociekliwy i chetny doradzac i wyszukiwac je wedlug podanych parametrow (styl, kolor, rozmiar). Zainteresowany poziomem satysfakcji klienta z dostarczonych propozycji. Ogolne wrazenie z oferty sklepu zadowalajace. Na wieszakach i stolikach zachowany lad. Niemily akcent, w postaci zachowania kasjerki, ktora pomylila sie? co do wydawanej reszty o 50zl.

Klient_1lMYE

28.01.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ubrania są ciekawe...
Ubrania są ciekawe i na swój sposób oryginalne. Niemniej jednak często cena nie adekwatna do składu (przeważają sztuczne włókna). Oferta jest spójna i w stonowanej estetyce. W sklepie schludnie, ładnie pachnie i wszystko równo poukładane. Dziewczyna na sali była niepewna siebie, miała problem z nawiązaniem swobodnego kontaktu. Natomiast największy problem pojawił się przy kasie kiedy chciałam zakupić kartę podarunkową. Najpierw zostało coś źle wprowadzone. Następnie została wezwana koleżanka w celu wątpliwej pomocy a na końcu (chyba) szefowa, która dostała nerwowego ataku śmiechu. A mnie do śmiechu było średnio, bowiem spieszyłam się. Sytuacja trwała na pewno 15 minut, a powinna zająć 3 minuty. Finalnie bon otrzymałam, ale chyba trzeba popracować nad szkoleniami pracowników, bo panie sprawiały wrażenie jakby pierwszy raz wprowadzały tego rodzaju dane w system.

AnnaMichalina1

07.11.2022

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (1)
Czas wysyłki w...
Czas wysyłki w sklepie internetowym jest za długi. Nawet wysyłka za pobranie, co zazwyczaj przyspiesza wysyłkę, trwa minimum trzy dni. A nawet poec

niezalogowany-uzytkownik

21.03.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Za to że...
Za to że administrator usunął moją niepochlebną opinię, pasaż Łódzki, opiszę tą sytuację gdzie się da, łącznie z faktem usuwania opinii.

Klient_Qv3t

03.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sprawa dotyczy sklepu...
Sprawa dotyczy sklepu w Łodzi ul. Jana Pawła II Pasaż Łódzki. Weszłam do sklepu bez maseczki, gdyż z powodów zdrowotnych nie mogę nosić, podeszła do mnie kobieta pracująca w sklepie i powiedziała że muszę wyjść ze sklepu. Nie przekonało jej że nie mogę zasłaniać nosa i ust że względów zdrowotnych. Poprosiłam o podstawę do jej żądania, wykrzyczała mocno gestykulując że jest właścicielką i że mam wyjść. Jako podstawę prawną podała zarządzenie ministra zdrowia, które przewiduje wyjątki od zakrywania twarzy ale ona jest zbyt zastraszona aby przyjąć ten zapis, następnie powiedziała że są przepisy sanepidu. Nie ma żadnych przepisów sanepidu, wiem bo do nich zadzwoniłam i tam poradzili żeby w takim przypadku wezwać policję. Następnym razem tak zrobię. Właścicielka ze strachu i nieznajomości obowiązującego prawa zachowała się wyjątkowo nieuprzejmie i prymitywnie. Zostałam w tym sklepie upokorzona i zdyskryminowana. Więcej nie wydam grosza w Tatuum! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_Qv3t

02.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Złożyłam zamówienie w...
Złożyłam zamówienie w e-sklepie 24.05.2020 i je opłaciłam. Przelew został zrealizowany w poniedziałek 25.05.2020. Dziś tj. 28.05.2020 weszłam na konto żeby sprawdzić status zamówienia i ku mojemu zdumieniu dowiedziałam się że zostało anulowane!!!!!!! A środków nikt nie zwrócił ani w ogóle nie poinformował o sprawie. Odradzam kupowanie tam czegokolwiek.

Niezweryfikowany Klient_zcZ4

29.05.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontaktowałam się w...
Kontaktowałam się w sprawie nieporozumienia, jakie generuje sama firma, podając sprzeczne komunikaty dotyczące promocji. Odpowiedzi na moje wiadomości można zakwalifikować jako zbywanie klienta: jedno-dwa zdania, nie wyjaśniające zupełnie nic. Zero kurtuazyjnego choćby "przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji". Jak na firmę, zdawałoby się renomowaną, komunikacja mocno szwankuje.

Klient_GbBN

29.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Mialam przyjemnosc wejsc...
Mialam przyjemnosc wejsc do Panstwa sklepu, obsluga od wejscia wita klientow, bardzo kontaktowa, szybko nawiazuje rozmowe. Mialam wrazenie ,ze pani,ktora sprzedaje ...chyba wszyscy ja tam znaja. ..bo wchodzily klientki i mowily, dobrze, ze Pani jest prosze mi cos znalezc...kolejne zartowaly, ze jak zwykle od niej wychodza z zakupami a miala nic nie brac...hm...nawet sie zastanawialam jak ona to robi.... Ale prosze mi wierzyc, dziewczyna na ktora trafilam podczas zakupow....przyniosla mi chyba kilkanascie rzeczy o kazdej cos mowiac...i na moje nieszczescie(bo wydalam tez pieniadze) robila to bardzo przekonująco...hm...stwierdzam, ze musi lubic to co robi...bo ani nie bylo to wymuszone, a cala jej aparycja i rozmowa z klientkami zachecala do zakupu...oby wiecej takich osob w kazdym sklepie

zarejestrowany-uzytkownik

30.09.2019

Placówka

Szczecin, ul. Struga 42

Nie zgadzam się (0)
Od razu po...
Od razu po wejściu do sklepu pracownik przywitał mnie słowami dzień dobry, uśmiechem oraz skinieniem głowy. Gdy zaczęłam przeglądać ubrania podszedł do mnie z pytanie na jaką okazję poszukuję ubrania i czy może mi zaprezentować najnowszą kolekcję. Cały czas był miły i nienachalny. Gy wybrałam kilka sztuk odniósł je do przymierzalni i wyraził gotowość pomocy jeżeli coś nie będzie pasować. Zdecydowałam się na kupno bluzki, zabrał ją do kasy i zaprosił mnie do podejścia z nim, przy ladzie zaprezentował pasującą biżuterię za którą podziękowałam, przyjął płatność, ładnie zapakował bluzkę podając mi ją przez ladę, pożegnał się i zaprosił do ponownej wizyty.

Paulina_1753

26.07.2016

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Jak się jest...
Jak się jest pracownikiem tej firmy to już nie jest tak przyjemnie. Mobbing, nastawienie na zysk i zrealizowanie budżetu. Marne pieniądze, wymagania z księżyca. Dziewczyna w okularach, zawsze ma związane włosy w kucyka tak wyzywa się na podwładnych (choć jest tylko minimalnie wyżej w hierarchii i inteligencją nie grzeszy), że dziewczyny rezygnują z płaczem jedna po drugiej. Współczuje osobą, które muszą tam pracować.

marcelinaAA

03.03.2015

Placówka

Łódź, Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów miałam...
Podczas zakupów miałam przyjemność skorzystać z oferty sklepu z odzieżą Tatuum. Po przekroczeniu progu sklepu personel okazał natychmiastowe zainteresowanie bez nachalnego i kłopotliwego dla obu zapewne stron nadskakiwania. Pani, która zajmowała się mną i moim towarzyszem była bardzo miła i uśmiechnięta, a tym samym "całą sobą" zachęcała do poczynienia zakupów, co też rychło uczyniliśmy, zadowoleni z dokonanego wyboru i doradztwa sprzedawcy. Do wejścia do sklepu zachęcił poniekąd wystrój wystawy, bowiem nie mieliśmy w planach zakupów odzieżowych. W sklepie ubrania były ładnie wyeksponowane na wieszakach, z przyjemnością spacerowało się po sklepie. Transakcja finalizująca zakupy także przebiegła w miłej atmosferze (sprzedawca ciągle się uśmiechał i nawiązywał kontakt wzrokowy), toteż sklep opuściłam z oczywistym zadowoleniem.

zarejestrowany-uzytkownik

30.10.2014

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
czysto, miło i...
czysto, miło i przyjemnie, ceny są wysokie, ale jakość jest adekwatna do ceny, poza tym zdarzają się ciekawe promocje

ona_12

04.06.2014

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)
Niedawno po raz...
Niedawno po raz pierwszy odwiedziłam sklep Tatuum w CH Agora. Jestem zachwycona obsługą klienta - pełen profesjonalizm, świetnie dobrane do mojej sylwetki i typu urody ubrania polecane przez personel, a to wszystko w lekkiej, przyjemnej formie, bez nachalnego wciskania towaru. Obsługiwała mnie pani, do której druga osoba z obsługi zwracała się "Kasia". Zaznaczam, że druga osoba radziła sobie też bardzo fajnie z podejściem do klientek, a w chwilach, kiedy byłyśmy w sklepie tylko we trzy pomagała Pani Kasi - odwieszała rzeczy, dyskretnie podpowiadała swoje pomysły, szukała towaru, o który poprosiła obsługująca mnie sprzedawczyni. Chciałabym spotykać taką obsługę częściej. Do Tatuum w Agorze wrócę na pewno.

natalia29

10.04.2014

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (2)
W sklepie było...
W sklepie było czysto. Cały asortyment równo poukładany. Panie miłe, przywitały mnie zaraz po wejściu i oferowały swoja pomoc.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2014

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Oferta i wygląd...
Oferta i wygląd sklepu tak jak pozostałych sklepów tej sieci czyli między OK a bardzo dobrze.Zostałam przy kasie obsłużona szybko i sprawnie, zakupy zapakowane, podziękowałam i wyszłam ze sklepu. Po jakimś czasie w innym sklepie zorientowałam się, że nie mam karty płatniczej, którą uprzednio regulowałam należność w sklepie Tatuum.Po 15 minutach wróciłam do sklepu Tatuum, podeszłam do kasy i zapytałam, czy nie znaleziono karty płatniczej.Pani przy kasie ucieszyła się na mój widok, potwierdziła, że rzeczywiście przy kasie została karta. Następnie zapytała mnie o nazwisko by zweryfikować dane na karcie oraz przeprosiła mnie za niedopatrzenie w postaci nie upewnienia się, że po zapłaceniu otrzymałam kartę (przy czym ja nie jestem w stanie stwierdzić czy było to niedopatrzenie personelu czy moje własne roztargnienie).Po czym dodała, że zgodnie z procedurą jakiej personel przestrzega - został do sklepu wezwany kurier mający dostarczyć moją kartę do banku, który ją wydał, a kurier już przybył i właśnie adresował kopertę i że to szczęście, że tak szybko wróciłam do sklepu, bowiem odzyskam kartę natychmiast a nie po jakimś czasie, nerwach i jeżdżeniu do banku.Chcę podkreślić, że procedura zapewniająca możliwość zwrócenia pozostawionej karty płatniczej klientowi w sklepie Tatuum w Centrum handlowym Arkadia jest przestrzegana i skutecznie wdrażana - po 15 minutach od pozostawienia karty na miejscu był już kurier mający odwieźć kartę do właściwego banku.

Monika_2718

13.03.2014

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam powitana przez obsługę. Przeszłam do działu z odzieżą damską i tam po 3 minutach zostałam zapytana przez panią z obsługi czego poszukuję. Odpowiedziałam, że się tylko rozglądam. Znalazłam bluzkę i pani z obsługi zabrała ją do przymierzalni. Po przymiarce zostałam został mi zaproponowany produkt pasujący do bluzki. W sklepie panował ład i porządek. Pomoc i kompetencje obsług były bardzo pomocne w kupnie bluzki.

Julia_102

11.02.2014

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
W sklepie bardzo...
W sklepie bardzo mało klientów. Pani przywitała nas już w drzwiach. Chciała nam pomóc, podziękowaliśmy jej jednak i sami obeszliśmy sklep. Wszędzie panował porządek .

zarejestrowany-uzytkownik

27.01.2014

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Sklep z dobrym...
Sklep z dobrym asortymentem, miła i kompetentna obsługa chętnie pomaga. Polecam.

Krzysztof_1558

26.01.2014

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu Tatuum...
Do sklepu Tatuum wybrałam się celem kupienia kurtki zimowej. Sklep był dobrze oświetlony, wieszaki z towarem rozmieszczone w sposób nieutrudniający przemieszczania się po sklepie, rzeczy niepodlegające sezonowej przecenie wyraźnie oznaczone informacją, że należą do nowej kolekcji. Niemalże od razu pojawiła się ekspedientka pytając o przedmiot moich poszukiwań i oferując pomoc w wyborze. Słysząc, że szukam kurtki na zimę zaproponowała dwa modele. Widząc, iż skłaniam się bardziej ku jednemu z nich, sama wyszukała potrzebny rozmiar i na moją prośbę, poszła upewnić się w kasie, czy podlega on przecenie. Po nieco dłuższej chwili (kasjerki były zajęte przyjmowaniem zakupów od innych klientek), wróciła z oczekiwaną informacją. Widząc moje wahanie, zaprezentowała inny model kurtki, proponując jego zmierzenie. Po podjęciu decyzji udałam się do kasy, gdzie byłam obsługiwana już przez inną osobę. Tam z własnej inicjatywy zapytałam się o warunki ewentualnego zwrotu towaru i dowiedziałam sie, że jako, że jest on przeceniony, w przypadku jego zwrotu, nie przysługuje mi zwrot gotówki, tylko wymiana na inną rzecz o podobnej wartości. Płatności dokonałam bez przeszkód, korzystając z terminala płatniczego. Jestem zadowolona z obsługi, szczególnie ze względu na nienachalną, ale kompetentną pomoc ekspedientki zajmującej się obsługą klientów na etapie poszukiwania i wyboru przez nich rzeczy do kupienia.

Joanna_2788

24.01.2014

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Lubię wejść do...
Lubię wejść do sklepu, aby się rozejrzeć. Co prawda niczego szczególnego nie potrzebowałam. ale może coś się trafi fajnego w dobrej cenie. Już w drzwiach przywitała mnie miła pracownica, podeszła do mnie i spytała czy może mi w czymś pomóc. Podziękowałam jej i sama przeszłam sklep . W sklepie panował porządek , obsługa bardzo miła.

zarejestrowany-uzytkownik

20.01.2014

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)

Tatuum

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Tatuum?

Ktoś 7 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Bardzo źle.
Bardzo źle.
Zgadzasz się?