KONE

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Od blisko miesiąca...
Od blisko miesiąca czasu nie działa w kabinie dźwigu przy ul. Przytulnej oświetlenie. Gdy skontaktowałem się z administratorem nieruchomości w celu wyjaśnienia problemu w uzupełnieniu oświetlenia dowiedziałem się, iż za utrzymanie dźwigu (oprócz oświetlenia) odpowiada jego serwis - tj. firma Kone. Administrator przekazał mi, iż w ubiegłym miesiącu wysłał zapytanie do Kone z prośbą o wskazanie jakie konkretne żarówki ma zakupić (osoba z infolini przekazała jedynie administratorowi, że jest to specjalne oświetlenie ale o szczegóły ma pytać bezpośrednio osobę odpowiedzialną za rewir). Niestety pomimo miesiąca czasu, licznych e-mailowych monitów, które administrator wysłał (skierowanych do konserwatora, jego szefa oraz specjalisty ds. sprzedaży serwisu) do mojej wiadomości nie otrzymał zwrotki jakie żarówki winien zakupić. On nie ma informacji, a my oświetlenia.

Dawid_200

13.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

KONE

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KONE?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Od blisko miesiąca...
Od blisko miesiąca czasu nie działa w kabinie dźwigu przy ul. Przytulnej oświetlenie. Gdy skontaktowałem się z administratorem nieruchomości w celu wyjaśnienia problemu w uzupełnieniu oświetlenia dowiedziałem się, iż za utrzymanie dźwigu (oprócz oświetlenia) odpowiada jego serwis - tj. firma Kone. Administrator przekazał mi, iż w ubiegłym miesiącu wysłał zapytanie do Kone z prośbą o wskazanie jakie konkretne żarówki ma zakupić (osoba z infolini przekazała jedynie administratorowi, że jest to specjalne oświetlenie ale o szczegóły ma pytać bezpośrednio osobę odpowiedzialną za rewir). Niestety pomimo miesiąca czasu, licznych e-mailowych monitów, które administrator wysłał (skierowanych do konserwatora, jego szefa oraz specjalisty ds. sprzedaży serwisu) do mojej wiadomości nie otrzymał zwrotki jakie żarówki winien zakupić. On nie ma informacji, a my oświetlenia.