Metro

(2.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 8)

Nie kupuję nigdy...
Nie kupuję nigdy ubrań w sklepie Metro aczkolwiek od dłuższego czasu szukam spodni więc gdy dzisiaj zobaczyłam na wystawie mój wymarzony model, postanowiłam zajrzeć do środka.Panie ekspedientki nie służyły pomocą, mimo że na sklepie było zaledwie 3 klientów. Nie potrafiłam znaleźć modelu z wystawy a jako że każda z Pań była czymś zajęta, straciłam zainteresowanie i wyszłam ze sklepu. Próbując znaleźć spodnie przejrzałam kilka wieszaków z ubraniami, które były bardzo kiepskiej jakości. Już w dotyku wyczuwało się beznadziejny skład.Ceny nawet w najmniejszym stopniu nie były warte produktów.Moja opinia co do sklepu Metro nadal pozostaje niezmienna.

taki-ktosik

13.11.2012

Placówka

Racibórz, Pobożnego 28

Nie zgadzam się (0)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu "Metro" w poszukiwaniu spodni na lato oraz butów - balerinek. Gdy weszłam, w sklepie było dużo osób. Kolejka była dość długa. Nikt nie przywitał mnie. Skierowałam się w lewo, by znaleźć buty. Było tłoczno, a wąskie przejścia skutecznie zniechęcały do dalszych poszukiwań.Poszłam schodami w górę, na dział z odzieżą damską. Tu także było dużo osób. Niektóre ubrania były niedbale powieszone, dwie koszulki leżały nawet na podłodze. Na tym piętrze była jedna ekspedientka, która stała w pobliżu przebieralni. Była uśmiechnięta i elegancko ubrana. Jej głównym zadaniem było odwieszanie przymierzonych już przez klientki ubrań na odpowiednie miejsca. Koordynowała też ruch w tworzącej się przy przymierzalniach kolejce. Raczej nie doradzała.Po kilkunastu minutach znalazłam interesujące mnie spodnie. Nie znalazłam na metce ich rozmiaru, więc spytałam o to panią ekspedientkę. Uzyskałam konkretną odpowiedź: "jeśli nie ma rozmiaru, to spodnie są uniwersalne". Natychmiast odłożyłam je. Po chwili znalazłam kolejne, tym razem w odpowiednim rozmiarze. Pani wskazała mi wolną kabinę w przymierzalni. W kabinie nie było miejsca do siedzenia, ale były za to dwa podwójne wieszaki.Wreszcie zdecydowałam się na zakup spodni. Kolejka nadal była spora. Czekając na swoją kolej przeglądałam biżuterię wiszącą obok kasy, w tle słychać było muzykę klubową, za którą nie przepadam, ale która pasuje do charakteru tego sklepu. Było trochę duszno, ale wiatrak obrotowy dawał ukojenie. Miałam trochę czasu na przyjrzenie się wyglądowi sklepu. Zauważyłam, że przejścia między półkami są dość wąskie - nie ma swobody ruchów. Odniosłam również wrażenie, że na poziomych wieszakach jest zbyt dużo ubrań, przez co trzeba użyć siły, by przeglądać każde z nich po kolei. Natomiast spodobało mi się ułożenie kolorystyczne, podobne w całym sklepie. Zwróciłam również uwagę na wystawę - zarówno przy szybie frontowej jak i przy ścianach, wewnątrz sklepu. Kolory były dobrze dobrane, ubrania współgrały ze sobą i pasowały do pogody za oknem.Przyszła moja kolej. Obsługa była niemal natychmiastowa, gdyż miałam drobne. Pani przy kasie była sympatyczna, ale też jakby "przezroczysta" - mówiła tyle, ile było konieczne. Pożegnałam się i wyszłam.A spodnie są świetne! I wcale nie były drogie.

zarejestrowany-uzytkownik

26.06.2012

Placówka

Wodzisław Śląski, Kubsza 31

Nie zgadzam się (0)
Lubię ten sklep...
Lubię ten sklep głównie ze względu na sortyment i względnie niskie ceny. tym razem było inaczej - nie znalazłem niczego interesującego ani dla mnie. Przejrzałem cały asortyment i doszedłem do wniosku, że od dłuższego czasu nic się nie zmieniło w tej kwestii. W sklepie jak zawsze rozbrzmiewała interesująca muzyka, która bardzo pomaga w zakupach przynajmniej mojej osobie. Personelu na sali sprzedaży trzeba wypatrywać ponieważ Panie ubrane są w prywatne ubranie bez jakichkolwiek znaków wskazujących na to że tutaj pracują. Bardzo mi się to nie podoba i chciałbym aby to się zmieniło bo gdy szukam pomocy to muszę przyglądać się wszystkich i zgadywać kto tu pracuje a kto nie a sam personel nie garnie się do pomocy w zakupach. W sklepie ogólnie czysto, trudno doczepić się do czegoś. Przy kasie brak kolejek s mężczyzna kasujący zakupy wita wszystkich słowami "Dzień dobry" i stara się być uprzejmym.

SECRETSERVICE

10.04.2012

Placówka

Rybnik, Sobieskiego 18

Nie zgadzam się (0)

Metro

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Metro?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.