H&M

( 3.19 )

Opinie (2382)

Rozczarowany sklepem H&M

Jestem strasznie rozczarowany brakiem wystarczającej ilości przymierzalni w sklepie H&M. Przed remontem na poziomie 1 było ok. 8 przymierzalni, a po remoncie są tylko 2, przy której jest ogromna kolejka! Kiedy udaję się do sklepu stacjonarnego, to chciałbym przymierzyć ubrania, a obecnie jest to strasznie utrudnione.

Manekin ważniejszy niż klient

Obsluga nie przestrzega zasady "klient nasz pan". Po zwróceniu się o pomoc do obsługi okazało się że manekin jest ważniejszy od klienta.

Ład i porządek

W sklepie panuje ogólny porządek, rzeczy są odwieszone na wieszaki, nic nie leży na ziemi. Ceny na produktach są jasne i czytelne, choć na wieszaku z napisem od 10.99 nie znalazłam nic w tej cenie, a rzeczy zaczynały się od 30 zł. Pracownicy bardzo sympatyczni, pomocni i rzetelni. Pani w kasie bardzo sprawnie prowadzi obsługę więc kolejek nie ma.

bardzo dobrze

Dzisiaj był wyjątkowo duży ruch w sklepie. Jednak wszystkie kasy były czynne i kasjerki bardzo szybko obsługiwały klientów. Nie stało się dłużej do kasy jak 3 minuty. Chcę zwrócić uwagę na przymierzalnie. Nie we wszystkich stanowiskach, ale w większości, w przymierzalniach było dużo nieodwieszonych produktów. Stwarzało to pewną niedogodność w czasie wizyty w przymierzalni.

Świetnie!

Po rozpakowaniu zakupów, które przywiózł kurier przez nie uwagę wyrzuciłam etykietę zwrotną. Kontakt z konsultantką w tej sprawie był czystą przyjemnością. Kobieta powiedziała że brakującą etykietę doślą mailem oraz poinstruowała mnie jak dokonać zwrotu. Cała rozmowa była bardzo miła a informacje które otrzymałam konkretne i na temat.

Zakupy Internetowe

Nie polecam! Chyba, że dla osób z mocnymi nerwami ;) Sklep Internetowy H&M nie wywiązuje się z regulaminowego terminu realizacji zamówień, nie informują o opóźnieniach. Sytuacja wygląda tak, że opłaceniu zamówienia jego status jest 'do realizacji' ...., i to może trwać niewiadomo ile. Na zapytanie odnośnie przesyłki, której termin realizacji już minął - biuro obsługi klienta wstawia regułkę z regulaminu, że w momencie wysyłki powiadomią mailowo. (wiadomość jest przecież automatyczna!) A przecież zadawane pytanie do biura obsługi jest inne....:) Kiedy? Niestety nie można uzyskać na to pytanie odpowiedzi, więc jesli ktoś zamawia konretną rzecz z nadzieją, że trafi na czas, lub też z nadzieją, że może otrzyma przybliżony czas realizacji zamówienia - to powodzenia ;) Bez szans! Bardzo mi przykro, że H&M właśnie w ten sposób traktuje swoich klientów, ale cóż , do klienta należy decyzja gdzie w przyszłości zrealizauje kolejne swoje zakupy... PS. z niecierpliwością czekam na swoją paczkę;) może letnie rzeczy dotrą na zimę;)

Bardzo przyjemne robi się tam zakuoy

Bardzo profesjonalna obsługa, uśmiechnięta, służąca pomocą, doskonale są zorientowana jaki produkt posiadają, potrafią doradzić nie wciskają nic na siłę. Godny polecenia sklep

Bezproblemowa i profesjonalna obsluga

Personel byl bardzo pomocny w doborze odpowiedniego rozmiaru i pomogl w wyborze sukienki na moja obrone. Do tego w sklepie jest naprawde duzy wybor odziezy na kazda okazje w przystepnych cenach. Polecam w 100%

Bardzo dobrze posprzątany sklep!

Idealnie posprzątany sklep! Bardzo miła muzyka która pomaga w chodzeniu po sklepie

relizacja zamówienia

Chciałabym podzielić się moją opinią na temat zamówień w sklepie internetowym. Przez prawie 2 tyg status mojego zamówienia to "w realizacji". 4 dni temu skontaktowałam się z działem obsługi klienta z prośbą o informację, kiedy moja paczka zostanie nadana. Otrzymałam informację, że jest już skompletowane i czeka na wysyłkę. Po 3 dniach nadal żadnej informacji na ten temat. Skontaktowałam się z BOK telefonicznie, otrzymałam informację, że paczka czeka na wysyłkę. Po czym w kolejnym dniu paczka nadal nie została nadana. Teraz mam wrażenie, że to już jest robione umyślnie. Nie polecam zakupów przez internet. Zdecydowanie poważniej traktują klienta w LPP.

Udane zakupy

Jest to miejsce gdzie często robię zakupy. Obsługa pomocna i bardzo kompetentna. Dzięki aplikacji mobilnej można też skorzystać z atrakcyjnych rabatów tylko dla klubowiczów. W sklepie gra zawsze przyjemna muzyka. Ostatnio zakupiłam bluzkę, która po przymiarce w domu okazała się za duża. Bez problemu dokonałam wymiany na podstawie paragonu. Bardzo polecam ten sklep.

Ogólnie ok

Bardzo miła obsługa. Czysty sklep. Prosimy o więcej promocji.

Miła obsługa

Bardzo sympatyczna i miła pani która obsługuje kasy na dole. Uśmiech od powitania aż przyjemnie będzie wrócić

Dobry kontakt, zawsze wracam i stacjonarnie i online

Szybka wysyłka dla klubowiczów zniżki, dla klubowiczów online wysyłka i zwrot darmowy, zwrot możliwy w ciągu 14 dni, polecam

nie polecam

Obsługa sklepu odzieżowego H&M nie potrafi udzielić pomocnej informacji dotyczącej produktów oferowanych przez sklep. Pracownicy nie są zorientowani jeśli chodzi o asortyment. Posiadają niskie kompetencje. Ponadto nie poświęcają czasu klientowi, traktują go w sposób lekceważący. H&M w galerii handlowej przy ulicy Matyi 2 jest bardzo dobrze wyposażony. Minusem są duże kolejki, spowodowane niskim poziomem kompetencji pracowników oraz faktem, że przy długiej kolejce otwarta jest tylko jedna kasa na kilka możliwych.

nie polecam

Obsługa sklepu odzieżowego H&M nie potrafi udzielić pomocnej informacji dotyczącej produktów oferowanych przez sklep. Pracownicy nie są zorientowani jeśli chodzi o asortyment. Posiadają niskie kompetencje. Ponadto nie poświęcają czasu klientowi, traktują go w sposób lekceważący. H&M w galerii handlowej przy ulicy Matyi 2 jest bardzo dobrze wyposażony. Minusem są duże kolejki, spowodowane niskim poziomem kompetencji pracowników oraz faktem, że przy długiej kolejce otwarta jest tylko jedna kasa na kilka możliwych.

Wiele do życzenia

W moim odczuciu obsługa pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze: - panie ekspedientki nie są zainteresowane kupującymi, bo nie wychodzą z inicjatywą pomocy w znalezieniu np, odpowiedniego rozmiaru, -mam wrażenie, że ich pomoc ogranicza się do obsługi kasy i spakowania odzieży do torebki. Nie pamiętam, aby choć raz doradzono mi odpowiedni krój. Według mnie, osoby pracujące w branży odzieżowej, powinny znać podstawowe zasady doboru fasonu ubrania do kształtu sylwetki. Na plus zasługuje wygląd sklepu, ubrania są ładnie poukładane i wyeksponowane.

Super!!

Sklep jest super! Obsługa bardzo miła, czyściutko i bardzo duży wybór. Jestem zachwycona.

Super!!

Sklep jest super! Obsługa bardzo miła, czyściutko i bardzo duży wybór. Jestem zachwycona.

Bardzo dobrze!

Podczas wizyty w sklepie panowała miła atmosfera. Mimo dużego ruchu łatwo można było odnaleźć sprzedawcę, który chętnie służył pomocą. Ubrania zarówno na wieszakach jak i w strefie były poukładane co zdecydowanie ułatwiło przeprowadzenie badania. Jedynym minusem jaki pojawił się podczas wizyty w sklepie były kabiny w przymierzalni, w których znajdowały się ubrania i wieszaki pozostawione przez klientów. Osoba obsługująca przy kasie była uprzejma i sympatyczna. Przywitała mnie uśmiechem, szybko i sprawnie przeprowadziła transakcję.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.05 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem