Peek&Cloppenburg

( 0.65 )

Opinie (119)

Niewłaściwa obsługa

Witam, miałam dziś okazję być na zakupach w centrum Galeria Mokotów. Korzystając z okazji przyszłam do Peek Cloppenburg, ponieważ płaszcz, który zakupiłam miesiąc temu zaczął się sukcesywnie pruć. Poprosiłam o złożenie reklamacji, obsługa kasjerek ze zdziwniem na twarzy niechętnie przyjęła mnie. Zawolano kierownika który wiedząc o sprawie szedł żółwim tempem - dosłownie :) (chyba dlatego że tym razem klient coś reklamuje a nie zostawia milionów u nich) :) Pan rzekomy kierownik dodam bardzo wyniosły i mało przyjemny stwierdził że zrobi cyt. Łaskę i mi da voucher. Na wymianę na ten płaszcznie mam szans bo nie było a gotówki nie zwracają nawet w przypadku uznania reklamacji. Osobiście nie lubię jak coś mi się na siłę wciska skoro nie moja wina że bulble sprzedają. Miałam zamiar kupić u nic kurtkę za 1299zl ale po tej sytuacji więcej nie wrócę. Oficjalnie chcą się chyba wyzbyć zadowolonych klientów :) Wciskanie na siłę voucher jest bardzo niewlasciwe z ich strony ale ich wybór. Jak dla mnie ŻAŁOSNE :) A kierownik i jego, laska, pozostawie bez komentarza..... :) (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Porażka

Sklep internetowy, infolinia to po prostu kosmos. Nie można się dodzwonić, setki informacji, w końcu po krótkiej rozmowie -rozlaczenie,no bo po co komu zwrot towaru? Jakość słaba, grube , twarde sneakersy. Na e-maila nie dostałam odpowiedzi. Nie spotkałam się jeszcze z takim zachowaniem!!! Uważajcie!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Omijać szerokim łukiem

Towar zamówiony 27.04.20. Płatność wykonana blikiem. Po 4 dniach roboczych kontaktuje się z infolinią gdzie dowiaduje się, że moje zamówienie nie zostało wygenerowane (kasę oczywiście przyjęli). Po wielu telefonach i byciu zbywanym przez niemiłą obsługę, która w sumie to miała gdzieś zadowolenie klienta, pieniędzy na koncie dalej nie ma i nic nie zwiastuje, żeby pojawiły się w najbliższej przyszłości. Dodatkowo, pani na infolinii wręcz doradzała kontakt z UOKIK bo „powinno sie skopać (treść niezgodna z regulaminem) Działowi finansowemu” - cyrk. Nie polecam, odradzam. Dla porównania, zwrot z Zalando dostałem w kilka dni, bez konieczności wykonania ani jednego telefonu.

Oszuści

Dwa razy zamówiłam online te same rzeczy raz do domu w którym akurat kilka całych dni siedziałam w domu i przy okazji czekałam na paczkę . Dostałam maila ze przysylka nie została odebrana i ja zwracają . Zamówiłam ponownie te rzeczy tym razem do swojego biura w którym byłam od wczesnych godzin porannych do wieczora . I ZNÓW MI JEJ NIE DOSTARCZONO. Na szczęście miałam zaplacic przy odbiorze.

Tragedia

Firma nieuczciwie działa wobec klientów, obsługa nie miła, nie zwracają pieniędzy za zwrócone zamówienia. Nikt nie odpowiada na e-maile. Nie polecam tego nikomu. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

kultura osobista personelu

Obsługa,dziewczyna młodsza, pomocna, choć nieco zagubiona, grzeczna. Pani 30+ , niegrzeczna, nawet na standardy bazarowe. Do tego makijaż mocno wieczorowy, nie sprawiały najlepszego wrażenia. Czas zakupu: 15 grudnia 2019 godz. 17,18.

Zero szacunku dla klienta

BYLAM stala klientka lodzkiego P&C do dzisiaj! Odwiedzilam sklep kilka dni temu, bylam ubrana w spodnice z kolekcji Tommy Jeans ktora kilka tygodni wczesniej kupilam (taz w lodzkim P&C). Przechodzac miedzy stolami z ubraniami (stoly sa zrobione z drewnianych palet) spodnica zaczepila sie o wystajace ze stolow drzazgi co spodowalo wyciagniecie kilku nitek - jest to bardzo widoczne. Zglosilam to do pracownikow - dyrekrora nie bylo w sklepie i mial do mnie zadzwonic. Po kilku dniach tak tez zrobil I zaoferowal mi bon o wartosci 100pln, spodnica kosztowala 450pln i nie nadaje sie do noszenia. 100pln to mialabyc jak to nazwano ‘dobra wola’ bo spodnice moglam uszkodzic wszedzie - tylko ze uszkodzilam przez bezmyslna aranzacje sklepu (miedzy paletami a wieszakami jest po prostu za malo miejsca). Dzisiaj odwiedzialam sklep z prosba o wymiane asortymentu, odmowiono - oddalam karte stalego klienta - uslyszalam : oczywiscie nie ma problemu, dziekujemy i do widzenia. Tak sie tam traktuje klienta ktory wydal tysiace zlotych w P&C! Uwazajcie na drewniane palety!

Żenada, NIE KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM!

W sklepie internetowym kupiłam t-shirt. Po chwili przyszła jedna informacja, że anulowanie zamówienie. Pieniądze zniknęły. Nie otrzymałam zwrotu. Sprawa ciągnie się od miesiąca- dowód wpłaty dostarczyłam, natomiast zero zwrotu do dnia dzisiejszego.

Reklamacja

Tak, jak wcześniej jedna z osób pisała myślałam, że to sklep na poziomie jeśli chodzi o podejście do klienta jak i poziom kultury osobistej pracowników. Zareklmowalam bluzkę ponieważ materiał zwyczajnie zaczął się rozchodzic. Oczywiście reklamacja została odrzucona - przyczyna uszkodzenie mechaniczne z mojej winy. Oczywiście odwołanie od reklamacji jedno, drugie. Sklep chwyta się wszelkich sposobów, aby nie uznać reklamacji, m.in. ponoszą konsekwencje błędów pracowników. Do tego wszystkiego bezczelny pracownik prawdopodobnie kierownik. Z pewnością nie zostawię tak tego, ale nawet mi się nie chce pomyśleć, że mam tam znowu się udać.

Sklep online nie zwraca pieniędzy

Zakupu dokonałam 24 maja br. tego samego dnia zapłaciłam przelewem. Po otrzymaniu paczki i przymiarce artykułów odesłałam tego samego dnia. Zwrócony towar dotarł do magazynu 30 maja br. tego dnia otrzymałam e- mail z korektą zwrotu i klauzulą " Jeżeli zapłacili nam Państwo już całkowitą sumę, wartość zwrotu towaru zostanie w ciągu kilku dni zwrócona na Pańskie wcześniej podane konto". te kilka dni to już prawię 3 tygodnie. Dzwoniłam na infolinię i odpowiedziano mi, że zwroty pieniędzy będą w terminie późniejszym bo nie jestem jedyna w tej sytuacji. Mam pytanie czy to oznacza, że sklep zrobił sobie z klientów nieoprocentowanych pożyczkodawców.?

Obsługa praktycznie niewidoczna ale dla mnie to plus

Podczas zakupów nie lubię jak obsługa mi się narzuca, zagaduje - zakupy w sklepach tej sieci wpisują się w moje preferencje. Rozmieszczenie poszczególnych działów marek czytelne, asortyment pełny (pod warunkiem, że nie ma wyprzedaży), personel w pobliżu - w przypadku pytań udzielał konkretnych odpowiedzi. Zakupy udane - daję 5 gwiazdek!

Obsługa frontem do klienta

Załatwiałem tam reklamację, Pani z obsługi wybrała najszybsze i najbardziej korzystne dla mnie rozwiązanie.

Bardzo duży wybór

Tam chyba każdy znajdzie coś dla siebie, szeroki wybór począwszy od bielizny aż po kurtki na gruby mróz. A najlepsze jest to, że jest tam masa ubrań których nie ma w żadnym innym sklepie.

porażka

Myślałam ze ten sklep to jest na jakimś wysokim poziomie. Niestety pomyliłam się. Zostałam przez Pracownicę potraktowana jak śmieć. Jeszce nigdy takiej bezczelnej osoby nie spotkałam . Bezczelna , zero wychowania. Przykro ze takie osoby pracują w takim miejscu.Zero szacunku to starszej osoby po prostu kpienie z człowieka i śmianie się prosto w twarz.

Odwiedzałeś ostatnio Peek&Cloppenburg?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.20 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem