Zara

( 3.43 )

Opinie (1200)

Nie jest źle, choć mogło by być lepiej!

W godzinach szczytu niewystarczająca liczba personelu, który nie nadąża z odkładaniem towaru i dbaniem o ogólny porządek w sklepie. Obsługa miła choć rzadko kiedy uśmiechnięta. Mile widziane było by poszerzenie oferty do poziomu sklepów z Katowic czy Krakowa.

Kolejki i chaos w asortymencie.

Ostatnich zakupów, podczas sezonu wyprzedażowego nie wspominam pozytywnie. Natężenie klientów przerosło pracowników na zmianie, czego efektem były bardzo długie kolejki do kasy oraz bałagan na sklepie, który skutecznie zniechęcał do dalszych poszukiwań.

Kiedy nastanie porządek?

Ten sklep cieszy się ogromnym natężeniem klientów, jednak w mojej opinii, aby utrzymać ten trend należy pieczałowiciej dbać o salę sprzedaży. Niemal zawsze spotykam się z ubraniami leżącymi na podłodze czy przerzuconymi przez wieszaki a także kurzem w przymierzalniach. Moim zdaniem na sali sprzedaży powinno znajdować się więcej Pracowników.

Duży wybór.

Ubrania jakościowo dobre, ceny nie są za wysokie, a wybór duży.

Super sklep

Sklep jest bardzo przejrzysty. Jest w nim dużo przestrzeni. Ubrania są bardzo dobrej jakości, a obsługa uprzejma. Zdecydowanie polecam ten sklep.

Zdecydowanie polecam zakupy.

Sklep dobrze zaopatrzony, a ubrania są dobrej jakości. Wszystko jest czyste i zadbane, a sprzedawczynie bardzo miłe i pomocne.

Szybko i sprawnie.

Punkty tej sieci sklepów są zawsze oblegane przez klientów. Jednak w tym punkcie nie spotkałam się sytuacją - nawet w trakcie wyprzedaży z długim oczekiwaniem na obsługę przy kasie czy kolejką przed przymierzalnią. Personel wyróżnia się dzięki schludnym strojom służbowym i jest widoczny na sklepie. Na docenienie zasługuje fakt, że zawsze mogę liczyć na pomoc - nawet, jeśli Pracownicy są zajęci sprzątaniem czy rozpakowywaniem dostaw. Asortyment ułożony przejrzyście, na bieżąco uzupełniany, przymierzalnie schludne i duże. Polecam ten punkt.

Wszystko dobrze!

Zdecydowanie wzory i kroje ubrań są bardzo ciekawe i można znaleźć tutaj naprawdę oryginalne stroje, jednak uważam, że ceny są nieco zawyżone. Najlepiej zaczekać na przeceny żeby nie przepłacać.

Bogaty asortyment, ładne wnętrze.

Lubię robić zakupy w tym sklepie ze względu na przejrzystość ułożenia asortymentu. Intuicyjnie wiem, gdzie mogę znaleźć dany produkt. Oświetlenie jest delikatne, o temperaturze barwowej przyjemnej dla oka, poziom muzyki odpowiedni. Minusem są kolejki do kas - pomimo tego, że znajdują się na obu poziomach sklepu.

Oryginalnie !

Zara to firma odzieżowa, która nie boi się odważnych krojów, kolorów, czy materiałów. Zdecydowanie wyróżniają się na tle konkurencji. Niebanalne i oryginalne ubrania to ich wyzytówka ! Można tutaj znaleźć ciuchy w różnym stylu.

Niemiła obsługa

Jestem w tym sklepie przynajmniej raz w tygodniu i z przykrością muszę przyznać, że personel często jest niemiły w stosunku do klienta oraz niechętny do pomocy. Panie z obsługi często wyglądają na poirytowane, gdy ktoś o coś pyta lub prosi aby pokazać, gdzie można znaleźć daną rzecz. Dodatkowo niedawno dokonywałam reklamacji w tym sklepie i żadna z trzech osób zaangażowanych w tę czynność nie udzieliła mi pomocy, ani potrzebnych informacji. Dodatkowo w przymierzalniach zawsze jest brudno, to chyba najmniej zadbana Zara w Poznaniu

Koniec z zakupami w Zarze

Do niedawna byłam wielką fanką Zary. Kupowałam non stop, a na wyprzedażach codziennie kilka nowych rzeczy. Polecałam wszystkim znajomym Zarę jako sklep z super rzeczami, trendy i w dobrych cenach. Koniec. Obsługa w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia. Pomijam to, że ekspedientki są tam "za karę", wiecznie obrażone, nadąsane itd. Staram się nie zwracać na nie uwagi. Przychodzę do sklepu spędzić dobrze czas, czyli zrobić zakupy. W związku z tym, że robiłam mnóstwo zakupów, zdarzały się też zwroty. Kilkakrotnie zdarzało mi się kupić rzeczy bez papierowych metek. Przy zwrocie byłam pytana, dlaczego nie ma metki. Więc odpowiadałam pytaniem - dlaczego sprzedajecie rzeczy bez metek, a później żądacie zwrotu z metkami? Odpowiedzi brak. Kolejna sprawa: rzecz kupiona dzień wcześniej, następnego dnia chcę dokonać zwrotu. Ekspedientka patrzy podejrzliwie, wącha sukienkę i pyta mnie, czy była prana. Wybucham śmiechem, proszę, żeby łaskawie spojrzała na paragon tam jest data zakupu, a moim hobby nie jest kupowanie rzeczy, pranie ich i zwrot. Zrozumiałabym gdybym oddawała tę rzecz po kilku tygodniach, wtedy może było by to uzasadnione.pytanie. Kolejna sprawa: wszędzie brud, w przymierzalniach tumany kurzu. I kwestia, która wcześniej była poruszana - zakupy przez stronę i wysyłanie BRUDNYCH rzeczy. Niewiarygodne. Gdybym chciała kupować używane ciuchy, chodziłabym do lumpeksu. Jak można wysyłać klientowi brudne, śmierdzące, poplamione ubrania? Nigdy nie myślałam, że wyleczę się z zakupów w Zarze :)

Tragedia

Obsługa w tym sklepie jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Właśnie chciałam zwrócić kurtkę zakupioną przez stronę, ponieważ była brudna, poplamiona i smierdziala tanimi perfumami. Zakup z soboty, rzecz odebrana wczoraj, dziś wtorek w związku z powyższymi wadami do zwrotu. Niestety nie jest to proste. Kobieta z obsługi proponuje mi reklamację. Wola kierownika i zaczyna obsługiwać innego klienta. Nie mogę uwierzyć. Tłumaczę więc menedzerowi, że nie widzę możliwości, abym miała reklamować rzecz, która wczoraj odebrałam.nie do tego służy reklamacja. Rzecz nadaje się do natychmiastowego zwrotu i przeprosin w imieniu sklepu internetowego za wysłanie rzeczy w takim stanie. Jednak moje niedoczekanie. Paniusia z łaska odbiera ode mnie kurtkę i jeszcze proponuje, żebym robiła zakupy w innym sklepie. Więc ja jej proponuję, żeby zmieniła pracę.

Kochani ludzie

Pracownicy przemili, pomocni. Doradzą kiedy potrzeba. nie da się powiedzieć złego zdania. Sklep schludny, produktów bardzo dużo, duża dostępność rozmiarów

Super obsługa!

Jestem pod wielkim wrażeniem obsługi tego sklepu, a w szczególności ich spokoju i opanowania. Klienci, którzy tam przychodzą zachowują się jak zwierzęta zostawiajac jeden wielki syf! Wstyd! Współczuje pracownikom, ze musza pracować z takim brakiem kultury ze strony klientów!

Obsługa fatalna

Kilka dziewczyn, które stoją za kasa i pracują tam dość długo to nie nadają się do OBSLUGI klienta. Zabierając rzeczy do skasowania widać ze im się nie chce tego robić i jakby były obrażone na cały świat, a jeśli chodzi o zwroty ubrań to brak słów, jest jedna dziewczyna, która krzywo parzy na osoby zwracające ubrania, na która też niestety często trafiam przy kasie jest bardzo niemiła, raz nie chciałam mi przyjąć ubrań, bo była płatność telefonem żałuje ze nie poprosiłam wtedy kierowniczki.

Zakupy

To mój ulubiony sklep. Robiłam tam zakupy 2.01.20. Choć wybranego rozmiaru kurtki nie było w sklepie, dzięki pomocy przemiłej Pani /niestety nie zapamiętałam imienia/, kurtka została już następnego dnia dostarczona do domu i tu miłe zaskoczenie!! Ekologiczne opakowska. Brawo.

Prawie doskonale

Pracownicy sklepu dobrze zorientowani, pomocni lecz brakuje osób przy przymierzalni gdzie panuje duży chaos. Jest dobrze ale pozostaje pole do poprawy. Ogólnie polecam

Odwiedzałeś ostatnio Zara?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.20 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem