SWISS

(4.64)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (79 z 142)

Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo polecam! Najlepszy...
Bardzo polecam! Najlepszy sklep w moim mieście.

Wisny

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra firma,...
Bardzo dobra firma, często korzystam. Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Krzysztof_166

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Klient_38Hd

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super firma!
Super firma!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_LkuO

18.05.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam!!! Smartwatch...
Nie polecam!!! Smartwatch firmy Garret kupiony dla dziecka 7.09.2021 sklepie SWISS za 459 zł od początku miał problemy z zasięgiem. Początkowo myślałam, że syn często używa i bateria się rozładowuje szybko. Jednak kiedy odbierałam syna ze szkoły zegarek był naładowany. Ustawilam się w odległości ok 30 metrów od niego i dzwoniłam ale niestety cały czas włączała się poczta. Jeżeli chodzi o lokalizację dramat, wywołuje lokalizację przez aplikację pokazuje mi miejsce z przed 2 dni!!! Caly czas pojawią się informacja anomalia sieci itp. Czuję się oszukana, najbardziej szkoda mi syna który przeznaczył swoje pieniądze na ten zegarek. Uważam że sprzedano nam używany zegarek ponieważ nie był zabezpieczony przy zakupie brak folii na szybce, brak zabezpieczeń pasków. Odradzam zakupu w tej firmie.

Niezweryfikowany Klient_SjZ7

16.09.2021

Placówka

Bochnia, Partyzantów 2a

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam zegarek za...
Zakupiłam zegarek za 1090zł , po 2 tygodniach przestał działać od tak. Oddałam do gwarancji, po 27 dniach dostałam wiadomość, że jest do odbioru. Pojechałam , odebrałam ,Pani w butiku poinformowała mnie ,że został wymieniony cały mechanizm . Ku mojemu zdziwieniu na drugi dzień znowu nie działał

Niezweryfikowany Klient_nzdb

03.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zdegustowany...
Jestem bardzo zdegustowany działalnością tego sklepu, a właściwie osób, które zajmują się naprawami zegarków sprzedawanych przez sklep. Zegarek zakupiony w grudniu 2018 roku początkowo sprawowal się bardzo dobrze. Niestety po około roku zaczął się nieznacznie opóźniać. Z czasem to opóźnienie zwiększało się. Obecnie sięga 15 minut na dobę. Oczywiste jest, że oddalem zegarek do naprawy gwarancyjnej (przesyłka płatna!!!!!!). Zdecydowanie pani w sklepie znalazła mnóstwo usterek!!!!!!! z winy użytkownika. Po "eksertyzie" "specjalisty" okazało się, że to moja wina!!!!!!! Zepsuł się mechanizm, bo zegarek doznał wstrząsu!!!!! Uderzyłem nim (?????), jest rysa na szkle. Moja wina, zespsułem zegarek. Oczywiście brak jest ekspertyzy na piśmie (sprawa w sądzie o odszkodowanie będzie wygrana). Zadnych danych, nazwisk, pieczątek. Mogą naprawić za 140 zlotych. Poprosiłem o wrot zegarka bo nie lubię być okradany przez pseudo fachowców. Zegarek zaniosłem do prawdziwego zegarmistrza prosząc o sprawdzenie i ewnetualnie naprawę. Okazało się, że nic z podanych przez "serwis" przyczyn usterek nie jest prawdziwa!!!!! Jednoznacznie zostało stwierdzone, że jest to wada mechanizmu nie mająca związku z użytkowaniem. Zegarmistrz stwiedził, że zegarek wygląda, jakby leżał na wystawie. Oczywiście dokonam naprawy tego zegarka na własny koszt (100 zł). Potem wyślę wymieniony mechanizm do specjalistów, w celu okreslenia przyczyn awarii. Później zajmę się nieuczciwymi sprzedawcami i "ekspertami". Nie lubię być oszukiwany, naprawa gwarancyjna to normalność. W tym sklepie (serwisie) to chyba rzecz nie do uzyskania.

mirko522

05.11.2020

Placówka

Warszawa, ul. Głębocka

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam zakupów online w butiku SWISS! Obsługa tragiczna, a czas uzyskania odpowiedzi na zapytania bardzo długi lub informacji nie ma wcale. Trzeba dzwonić i dopytywać chociaż to i tak nie pomaga bo za każdym razem zostaje podana inna informacja. Zamówiłam zegarek za pona 1000 pln z tygodniowym wyprzedzeniem i codziennie nawigowałam realizację swojego zamówienia poprzez kontakt mailowy i telefoniczny. Zapewniono mnie, że zegarek zostanie wysłany i że nie muszę się o to martwić. W dzień planowanej wysyłki, rano poprosiłam o numer przesyłki kurierskiej, jednak do godziny 15 nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. W trakcie rozmowy telefonicznej po raz enty poinformowano mnie, że przesyłka jest spakowana i czeka jedynie na odbiór kuriera po czym w ciągu kilku minut po zakończeniu rozmowy otrzymałam wiadomość email, w której SWISS poinformował mnie o niemożności zrealizowania zamówienia z uwagi na brak towaru na magazynie. Dodam, że zegarek cały czas wyświetla się jako dostępny na ich stronie i tak jak już wspominałam, wielokrotnie zapewniano mnie o jego dostępności i oczekiwaniu na odbiór kuriera. Zachowanie i podejście do klienta są karygodne i bardzo źle świadczą o całej firmie. Mówię z punktu widzenia osoby prywatnej, ale też z punktu widzenia przedstawiciela działu zakupów w firmie produkcyjnej, w której takie sytuacje są niewyobrażalne. Na firmie SWISS nie można polegać. Liczę na to, że ktoś się w końcu za to zabierze.

Niezweryfikowany Klient_sqVu

29.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zegarki tej marki...
Zegarki tej marki są bardzo oryginalne, kolorowe, wzorzyste i z całą pewnością ciekawe i rzucające się w oczy !! Bardzo znaną kolekcją są zegarki z gumy !

Niezweryfikowany Klient_pRaW

28.04.2020

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Gdy weszłam do...
Gdy weszłam do sklepu, ekspedientka zajęta była finalizowaniem zakupu dokonywanego przez innego klienta. Ja dość długo przyglądałam się jednemu z zegarków umieszczonych w gablocie, jednak sprzedawczyni w ogóle nie zainteresowała się moją osobą, jedynie dość zniecierpliwionym tonem przeprosiła mnie z miejsca, w którym właśnie stałam, gdyż musiała wyjąć coś z szuflady. Dopiero gdy poprosiłam o pokazanie upatrzonego zegarka, pani zaczęła mi przedstawiać jego zalety i namawiać do zakupu. Ja jednak nie byłam do końca przekonana, mówiąc że szukam modelu, którego będę używać wyłącznie do uprawiania sportu, ten zaś był trochę zbyt „miejski”. Gdy podziękowałam za obsługę i powiedziałam, że jeszcze się muszę zastanowić , ekspedientka nie kryła zawodu w głosie, że nie chcę dokonać zakupu!W sklepie tym kupowałam już kiedyś zegarek, zaangażowanie innej ekspedientki było wtedy na wysokim poziomie, dlatego teraz wróciłam po – być może – kolejny zakup. Jednak tym razem obsługę oceniam bardzo nisko.

zalogowany_użytkownik

04.07.2018

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Dnia 15.11.2017 roku...
Dnia 15.11.2017 roku byłam w sklepie SWISS w celu przymierzenia się do zakupu zegarka. Spotkałam się z miłą i bardzo kompetentną osobą, która udzieliła mi odpowiednich informacji na temat danego modelu i marki. Porządek w miejscu pracy zachowany, szyby aż lśniły. Zdecydowanie mogę polecić sklep i obsługę.

Alicja_655

21.11.2017

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Jeżeli chcesz wyrzuć...
Jeżeli chcesz wyrzuć pieniądze w błoto to ten sklep jest jak najbardziej odpowiedni. Jeżeli chcecie kupić zegarek to na pewno nie w tym sklepie. Zapewne bardziej korzystne jest kupienie zegarka na pchlim targu jak w tym miejscu. Gwarancja w tym sklepie nie obowiązuje a jedynie szkoda drzewa, które zostało ścięte aby móc na tej kartce tą gwarancję wydrukować. Całą moją sytuację można podpiąć pod spychologię. Najelpiej jest zwalić winę na kupującego, a zegarek najlepiej trzymać w pudełku by go nie dotknął pyłek kurzu. Moja sprawa obije się o rzecznika praw konsumentów bo jakość odbiega daleko od norm!

zawias8

21.01.2016

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Za pośrednictwem strony...
Za pośrednictwem strony zakupiłam zegarek męski, z hronometrem. Obsługa sklepu posłużyła swoja fachową pomocą, zakupy były przyjemnościa, pomimo iz kompletnie nie znam sie na zegarkach specjalistycznych. Dostawa zgodnie z terminem. Prezent dla mojego Ukochanego sie udał :)

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Odwiedziłem dzisiaj sklep...
Odwiedziłem dzisiaj sklep SWISS, ponieważ zamierzam zakupić zegarek z wyższej półki.Po wejściu do sklepu nie usłyszałem dzień dobry, więc na wstępie pierwszy się przywitałem. Zegarków na wystawie jest bardzo dużo, żeby znaleźć zegarek dla siebie zajęło mi to mnóstwo czasu. Niestety sprzedawca w sklepie nawet nie zapytał czy może mi w czymś pomóc. Nie lubię nachalnych sprzedawców, ale ten akurat nie wykazał jakiegokolwiek zainteresowania. Sam wygląd sklepu 10/10, natomiast obsługa klienta poniżej oczekiwań. Pomimo że mam najbliżej do Reduty, nie wiem czy akurat tam kupię zegarek. Profesjonalne podejście i miła obsługa jest w dzisiejszym świecie podstawą sprzedaży ! Niestety tych dwóch rzeczy mi tu zabrakło.

Karol_523

08.06.2015

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 148

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie odbyła się w godzinach porannych. Po wejściu do salony przywitała mnie ekspedientka słowami 'Dzień dobry'. Po spędzeniu w sklepie kilku minut. Pani zaproponowała pomoc w wyborze zegarka. Zadała kluczowe pytania aby zadać moje potrzeby. Ekspedientka była ubrana w czarną marynarkę oraz czarne spodnie. Włosy blond związane. Prezentowała fachową wiedzę w zakresie zegarków. Przy wyjściu zostałam również pożegnana.W salonie było czysto, nie grała muzyka, zegarki w gablotach prawidłowo wystawione oraz oświetlone.Wizyta w salonie nie była w celu zakupu lecz rozejrzeniu się w asortymencie.

zarejestrowany-uzytkownik

14.02.2015

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (1)
Podczas pierwszej mojej...
Podczas pierwszej mojej wizyty w tym sklepie, pani z obsługi doradziła mi, gdy nie ma interesującego mnie modelu zegarka, mogę go zamówić online do sklepu i zapłacić za produkt po odbiorze jeśli tylko zdecyduję się na kupno. Jestem bardzo zadowolona z tej rady. Zegarek przyszedł kurierem po 3 dniach.

Dominika_583

15.12.2014

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (1)
Personel w porządku,...
Personel w porządku, potrafi doradzić, grzecznie pyta w czym można pomóc.

Zuzanna_123

06.11.2014

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

SWISS

Butik SWISS to sklep z zegarkami, w którym szwajcarska tradycja spotyka się ze światowymi trendami. Butik internetowy SWISS to odpowiedź na potrzeby naszych Klientów, którzy cenią sobie oryginalność produktu, niepodważalną jakość, markowe zegarki oraz dostępność na wyciągniecie ręki. W butiku SWISS zegarki wykonane są z najlepszej jakości materiałów by służyć swoim nowym właścicielom jak najdłużej. Oferta naszego sklepu z zegarkami to gwarancja zadowolenia. Każdy produkt wybieramy z największą starannością i dbałością o każdy detal. U nas znajdziesz zegarki męskie, zegarki damskie, Zegarki szwajcarskie oraz markowe Zegarki. Ich design i wykonanie wpisują się w światowe trendy nowoczesnego wzornictwa.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SWISS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)