Enter

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 6)

Profesjonalne doradztwo i...
Profesjonalne doradztwo i podejście do klienta spełniając przy tym jego oczekiwania. Miła i szybka obsługa personelu. Szeroki zakres usług oraz atrakcyjne ceny. Fachowy serwis w punkcie jak i w domu klienta

Grzegorz_1136

28.06.2014

Placówka

Ustrzyki Dolne, Gen. Władysława Sikorskiego 1A

Nie zgadzam się (0)
Obsługa sklepu na...
Obsługa sklepu na mistrzowskim poziomie. Każdemu klientowi starają się pomóc, wytłumaczyć, doradzić.Sklep czysty, zadbany, z ciekawie wyeksponowanymi produktami. Wiedza praktyczna olbrzymia. Często zdażało mi się, że odradzali zakup droższego sprzętu na rzecz tańszego, dzięki ich namowom.

Mariusz_910

01.04.2014

Placówka

Kalisz, Legionów 41

Nie zgadzam się (0)
Osobiście nie polecam...
Osobiście nie polecam tego miejsca pod względem usług serwisu komputerowego. Samo zdiagnozowanie problemu kosztowało mnie 30zł i tydzień oczekiwania. Pracownik wycenił bardzo wysoko jego naprawę (700zł - wymiana płyty głównej). Laptop został nieprawidłowo złożony po diagnozie - spod obudowy wystawały przewody. Ze względu na wysoki koszt zrezygnowałam z usługi. Jak się okazało w innym serwisie, nawet w przypadku konieczności wymiany płyty głównej, koszt sięgnie góra 300zł. Pracownik serwisu stwierdził, że zostałam wprowadzona w błąd choćby pod względem zakresu usługi (możliwa jest naprawa, niekoniecznie od razu wymiana części), ale też wyceny samego sprzętu (pierwszy serwis oszacował go na 80zł, drugi na 600-700zł, a to spora rozbieżność), na koniec tylko pracownik dodał, że za takie złożenie sprzętu powinni oddać to co zostało im zapłacone w ramach diagnozy. Sama obsługa była słaba, trochę lekceważące podejście do klienta. Serwis ten został mi polecony, natomiast ja na pewno nie polecę go nikomu.

zarejestrowany-uzytkownik

08.05.2013

Placówka

Dzierżoniów, Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (3)
Przemiła i bezproblemowa...
Przemiła i bezproblemowa obsługa. Zakupiłem nie jeden komputer w tym sklepie i Panśtwo nie robią problemów z reklamacjami sprzętu. Starają się rozwiązać problem jak najszybciej i nie odsyłają klienta z kwitkiem. Spotkałem się nawet z tym, że rekamacje biora na siebie a dla klienta zamawiają nowy sprzęt aby nie musiał czekać długo.W sklepie panuje ład i porządek. Towary są bardzo ładnie poukładane na pókach.

Jakub_648

17.02.2013

Placówka

Kalisz, Legionów 41

Nie zgadzam się (1)
Z powodu uszkodzenia...
Z powodu uszkodzenia jednego z podzespołów w komputerze byłem zmuszony udać się do sklepu w celu jego zakupu. Sklep Enter do którego trafiłem z zewnątrz był bardzo czysty. Logo firmy nad sklepem umożliwiało bezproblemowe zlokalizowanie sklepu w danym budynku. Po wejściu od razu zostałem przywitany przez pracownika (byłem jedynym klientem). Nie był on ubrany w żaden rozpoznawalny strój. Gabloty były czyste, wszystkie produkty w nich posiadały etykietę z dokładnymi parametrami i ceną. Podłoga i szyby również były czyste. Pracownik od razu zaczął rozmowę i zapytał w czym może pomóc. Dokładnie opisałem moją sytuację i mimo, iż nie znałem parametrów poprzedniego urządzenia nie było problemów. Troszkę dłużej tylko to potrwało, ponieważ był zmuszony poszukać wszystkiego w swoim systemie, jednak w niczym to nie przeszkadzało. Następnie poinformował mnie o aktualnej promocji z której postanowiłem skorzystać. Dodatkowo jeszcze mimo tego opuścił cenę o kolejną kwotę. Następnie został pokazany mi dany element. Pracownik wytłumaczył bardzo dokładnie co mam zrobić z podzespołem dzięki czemu nie miałem problemu z montażem. Został mi również od razu po zapłacie wydany paragon oraz zostałem poinformowany o gwarancji. Jestem z transakcji jak i obsługi bardzo zadowolony.

Piotr_1473

06.06.2011

Placówka

Kalisz, Legionów 41

Nie zgadzam się (10)
Mężczyzna między 20....
Mężczyzna między 20. a 30. rokiem życia, uśmiechnięty, sympatyczny. Po wejściu do sklepu zapytał w czym może pomóc, odpowiedział na wszystkie moje pytania dotyczące części komputerowej, doradził które są najlepsze i był gotowy zamówić brakującą część z hurtowni. Wykazał się doskonałą orientacją asortymentu sklepu, reszta personelu także była zainteresowana klientami. Obsługę oceniam na %.

Agata_244

07.07.2009

Placówka

Kalisz, Legionów 41

Nie zgadzam się (20)

Enter

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Enter?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Profesjonalne doradztwo i...
Profesjonalne doradztwo i podejście do klienta spełniając przy tym jego oczekiwania. Miła i szybka obsługa personelu. Szeroki zakres usług oraz atrakcyjne ceny. Fachowy serwis w punkcie jak i w domu klienta