Nike

(4.40)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (259 z 318)

Strona przejrzysta i...
Strona przejrzysta i bardzo duży asortyment do wyboru. Częste promocje zachęcają do zakupu.

Klient_koiEp

24.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Opinia dotyczy rozmowy...
Opinia dotyczy rozmowy na czacie i na infolinii. Napisałem na czacie jakie opcje butów mnie interesują a ktoś na czacie napisał żebym sobie sam poszukał. Potem zadzwoniłem na infolinię i bardzo zdenerwowany mężczyzna odebrał i odmówił mi informacji na temat złożenia skargi. Początkowo to w ogóle się nie zgłaszał, może liczył na to że się rozłączę. Powiedział, że otrzymam ankietę na adres e-mail i to jest sposób na złożenie skargi a z kierownikiem obsługi klienta nie chciał mnie połączyć. Czat obsługiwany jest jakby bezosobowo. Nie wiesz z kim rozmawiasz. Niby znana firma, a jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Nie wiem kto szkoli pracowników i prowadzi kontrolę nad nimi.

Klient_WHeR

20.10.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Po ostatniej wizycie...
Po ostatniej wizycie mam mieszane uczucia. Najpierw jedna pani pracownik dosyć olewczo mnie potraktowała i powiedziała że interesujące mnie buty u nich w sklepienie nie występują, po chwili podszedł inny pracownik i po zapytaniu o te same buty stwierdził, że faktycznie one u nich się nie pojawiają ale może je dla mnie zamówić. Nie wiem dlaczego tamta Pani nie zaproponowała mi od razu takiego rozwiązania

mg15053

03.09.2023

Placówka

Warszawa, Centrum Handlowe Targówek Głębocka 15

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry wybór...
Bardzo dobry wybór oraz promocje, spotkałam się z miłą obsługą, a w sklepie panował ład i porządek.

Klient_uxfK4

17.03.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep internetowy Nike...
Sklep internetowy Nike jest naprawdę świetny. Strona internetowa jest przejrzysta a zakupy są przyjemne i bezproblemowe. kolejnym pozytywnym aspektem jest fakt, że klient może liczyć na fachową pomoc ze strony pracowników Nike, Ci chętnie pomogą w razie problemu. Kontakt dostępny jest za pomocą chatu, maila lub telefonicznie. Wszystkie te opcje spełniły moje wymagania, jednak najlepsza opcją jest moim zdaniem infolinia telefoniczna, mój problem został błyskawicznie rozwiązany, Pani pracująca na inflinii była pomocna i bardzo uprzejma. Co do kontaktu przez mail mam mieszane uczucia, na uzyskanie odpowiedzi czekałem najdłużej, a finalnie i tak musiałem sięgnąć po pomoc telefoniczną. Moje ogólne wrażenia co do obsługi i kontaktu z Nike są bardzo pozytywne, i na pewno jeszcze nie jednokrotnie skorzystam z usług tego sklepu.

Klient_shYkW

30.12.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetna strona
Świetna strona

madziulaa

04.10.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszystko super!
Wszystko super!

madziulaa

04.10.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jest duży wybór...
Jest duży wybór produktów, przede wszystkim butów. Można znaleźć towary w bardzo korzystnych cenach. Pracownicy są mili i chętnie pomagają.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

14.04.2020

Placówka

Wrocław, Graniczna 2

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z oferty...
Korzystałam z oferty Nike po raz pierwszy i całkiem przypadkowo. Ale jestem bardzo zadowolona. Buty wygodne - na razie wszystko bez zarzutu. Na pewno wrócę jeszcze na zakupy

Iwona_839

13.01.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jak dla mnie...
Jak dla mnie bardzo fajny sklep, super obsługa.

Iwona_839

15.11.2019

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Dobrej jakości towar....
Dobrej jakości towar. Pełen profesjonalizm Świetna obsługa

Klient_o11T

09.07.2019

Placówka

Piaseczno, Puławska 42E

Nie zgadzam się (0)
Z dzisiejszej wizyty...
Z dzisiejszej wizyty w sklepie jestem bardzo zadowolony. Obsługa była na najwyższym poziomie. Zarówno doradca klienta na dziale z obuwiem jak i pani przy kasie byli bardzo uprzejmi i mocno skupieni na obsłudze klientów. Pan bardzo się starał przy wyborze odpowiedniego obuwia. Wykazał się dużą wiedzą na temat sprzedawanych butów oraz zręcznym podawaniem argumentów przy wyborze butów. W całym sklepie panował idealny porządek a pracownicy zdecydowanie zorientowani byli na obsługę klientów.

Jarosław_60

15.06.2019

Placówka

Gdynia, Al. Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem ten sklep...
Odwiedziłem ten sklep w poszukiwaniu sportowego obuwia. Oglądając kilka minut wystawę nic nie zwróciło mojej większej uwagi. W tym czasie ekspedientki nikogo nie obsługiwały, pomimo to nie zaoferowały mi swojej pomocy. Postanowiłem dopytać o lubiany przeze mnie model Nike Janoski. Na to pytanie usłyszałem tylko suche "nie ma". Nadal nie zmobilizowało to pracownic do pomocy. Żadna nie dopytała czy nie chciałbym zmierzyć innego modelu. Zero zaangażowania ze strony pracowników. Mile wrażenie zostawia po sobie wystrój. Wszystkie ciuchy i buty wyeksponowane w taki sposób że klient nie musi przesówać kilkanaście wieszaków żeby sprawdzić wzór danego ciucha. Moim zdaniem jedynym mankamentem wystroju są "poupychane" pod półki z obowiem buty na przecenie. Ten widok nieco niszczy odbiór wizualny sklepu. Małym minusem jest asortyment, wybór nie jest zbyt duzy. Sprzedawane produkty wydają się być dobrej jakości.

Klient_Fwm0

18.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mila obsługa...
Bardzo mila obsługa w galerii Białystok. Mlode usiechniete dziewczyny chetnie pomogy w wyborze obuwia, doradzily, znalazly odpowiedni rozmiar. Przez caly czas mojego pobytu w sklepie usmiechaly sie i z przyjemnoscia obslugiwaly klientow i nie chodzily za nim krok w krok. z zakupow jestem zadowolona, na pewno wroce tam jeszcze nie raz :)

Klient_gUTT

08.04.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Infolinia dobra jak...
Infolinia dobra jak nigdzie indziej

Klient_gUTT

08.04.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy obsługi są...
Pracownicy obsługi są bardzo życzliwi i chętnie oferują swoją pomoc przy wyborze produktów firmy Nike. Posiadają dużą wiedzę o odzieży i obuwiu, które sprzedają. Jednakże po przekazaniu informacji o odrzuceniu reklamacji butów pracownice nie potrafiły wytłumaczyć znaczenia poszczególnych podpunktów z opinii rzeczoznawcy, które były dla mnie niezrozumiałe.

Tadeusz_60001

06.11.2018

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w sklepie stacjonarnym "Nike" w poszukiwaniu bluzy rozglądałem się za upatrzonym wcześniej egzemplarzem. Podczas szukania niedługo po wejściu do sklepu Pani sprzedawczyni podeszła i zapytała w czym pomóc. Bardzo komfortowe byłe to dała mi się chwilę porozglądać po sklepie a dopiero później podeszła co dało poczucie konfortu. Opisałem rzecz której szukałem i podałem rozmiar niestety nie bylo go na sklepie więc Pani szybko sprawdziłą na magazynie i zaproponowała kilka alternatywnych wyborów ponieważ mojego egzemplarza nie było. Zdecydowałem się na tą propozycje bo akurat trafiła w mój gust. Przy wyborze czapki sprzedawczyni powiedziała czym różnią się dwa bardzo podobne modele, wybrałem jeden a ona zauważając zabrudzenie przedmiotu wystawowego zaproponowała sama że przyniesie taki sam z magazynu nienaruszony. Obsługa bardzo miła, pomocna a co najważniejsze nie narzucająca się. Sklep czysty uporządkowany, wszystko odbyło się bardzo sprawnie.

zalogowany_użytkownik

05.06.2018

Placówka

Lubin, Sikorskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Witryna sklepu była...
Witryna sklepu była czysta i przejrzysta, po wejściu do sklepu ekspedient powitał mnie głośnym "Dzień Dobry! - bez uśmiechu".Po podejściu do ścianki z modelami butów w ciągu kilku minut zostało mi zadane pytanie "Jakich butów Pan potrzebuje?" .Po przedstawieniu moich wymagań zostały mi zaprezentowane dwa modele (pierwotny oraz alternatywa).Ekspedient podał mi specyfikację oraz różnicę między dwiema parami.Nie został zaproponowany rabat / program lojalnościowy.Po podejściu do kasy zostałem poinformowany o możliwości zwrotu, wymiany oraz okresie reklamacyjnym.Zostałem pożegnany "Do widzenia - bez uśmiechu".

MagdalenaL

17.11.2017

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna, dobrze...
Bardzo profesjonalna, dobrze wyszkolona ekipa. Sprzedawcy zawsze są gotowi do pomocy, znają swój towar, potrafią doradzić klientowi.

Justyna_1815

12.01.2016

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
po wejściu o...
po wejściu o sklepu nie została nam zaoferowana pomoc, w momencie poproszenia Pana o pomoc w znalezieniu rozmiaru butów usłyszałam : to co widać(super gdybym chciała sama poszukać nie prosiła bym o pomoc). Brak profesjonalizmu i zainteresowania klientem, dobrze, że sama znalazłam wybrany rozmiar. Nie polecam sklepu a ceny są tylko trochę niższe niż w innych sklepach. Mały wybór.

Karolina_2203

08.07.2015

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)

Nike

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nike?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Strona przejrzysta i...
Strona przejrzysta i bardzo duży asortyment do wyboru. Częste promocje zachęcają do zakupu.