Koleje Wielkopolskie

(2.26)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (124 z 131)

Spółka okrada pasażerów...
Spółka okrada pasażerów przez pobieranie podwójnej opłaty za przejazd z powodu nie posiadania papierowego biletu, który automat biletu drukuje po długim czasie po wydrukowaniu pierwszego biletu. KW zatrzymały się w XX wieku, gdzie jedynym dowodem zakupu biletu jest papierek z biletomatu. Nie polecam.

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (0)
Ładny i komfortowy...
Ładny i komfortowy tabor.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszystko ok
Wszystko ok

Niezweryfikowany Klient_JeQJ

11.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
To jest skandal,...
To jest skandal, żeby każde inne koleje niż KW nie mogło zaczekać na opóźniony pociąg i jadących w nim pasażerów. Jest -10 na dworze, przesiadka w Pile i dojazd kolejami KW do Poznania, poprzedni pociąg opóźniony o 10 minut i pociąg KW nie mógł zaczekać tych 10 minut i my musimy stać w tym mrozie w mieście którym nigdy nie byliśmy 2h. Totalne dno!!! Czy to jest dbanie o klientow? Nie sądzę.

Niezweryfikowany Klient_eSFT

28.12.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W dobie czwartej...
W dobie czwartej fali zachorowań na Covid19 koleje wielkopolskie zmniejszyły ilość kursów na linii Poznań Wągrowiec. Zwłaszcza w godzinach porannego szczytu gdzie zawsze w pociągach był ogromny tłok. Jak widać działania władz województwa są działaniami fasadowymi. Liczy się tylko zysk a ludzi można ztłoczyć jak bydło . Jest to także przeciw skuteczne dla walki ze zmianami klimatu. Pozdrawiam i przesiadam się do samochodu.

Niezweryfikowany Klient_gRUb

16.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie ukrywając że...
Nie ukrywając że koleje w Polsce nie są na najwyższym poziomie to koleje wielkopolskie w porównaniu z IC czy Regio to jest coś pięknego. Jeżdżę kilka razy w miesiącu od ponad roku i nigdy nie było problemu. Nie rozumiem ludzi co piszą że chcą wygody i idą do konduktora kupić bilet. Jak się chce wygody to się kupuje przez internet. Pociągi zawsze zadnbane i nie trzeba się cisnąć w 8 w przedziale tak jak w IC.

niezalogowany-uzytkownik

15.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odrzucanie zasadnych reklamacji,...
Odrzucanie zasadnych reklamacji, a wlasciwie stawianie dodatkowych warunkow ich spelnienia podczas rozmowy grozac odrzuceniem zasadnej w 100% reklamacji. Pozostawienie jest nawet bez rozpatrzenia, bez odpowiedzi. Wasz poziom jest zenujacy, juz nigdy w zyciu nie skorzystam z "uslug" KOMUNA

Niezweryfikowany Klient_zvRC

21.06.2021

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (0)
Należałoby bardziej skrupulatnie...
Należałoby bardziej skrupulatnie przyjrzeć się nowym rozkładom jazdy.Przy układaniu nowych godzin nie bierze się pod uwagę dobro i wygoda pasażera .Niepotrzebne przestoje w trakcie podróży powodują niezadowolenie wśród klientów i tym samym gorsza ocenę dla kw.

Niezweryfikowany Klient_3dk8

05.06.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z linii...
Korzystam z linii Kolei Wielkopolskich mniej więcej raz w miesiącu. Jestem raczej zadowolona z tej formy transportu, ale chyba warto zaktualizować informacje na temat możliwości kupna biletu u konduktora. Koleje ogłaszają, że można kupić bilet w biletomacie w pociągu, a jeżeli jest on nieczynny to należy zgłosić się do konduktora. Widnieją informacje na tabliczkach, że może być pobrana dodatkowa opłata 8zl za wystawienie takiego biletu. Także nie rozumiem zachowania Pani konduktor, która najpierw olewa ludzi którzy zgłaszają się do niej po bilet i jeszcze komentuje, że dobrze żeby była kontrola i byśmy dostali mandat. Kiedy łaskawie wystawiła bilet to jeszcze usłyszałam, że jeżeli coś się nie podoba to mam zacząć jeździć samochodem. Rozumiem, że praca z ludźmi nie jest łatwa, ale to działa w dwie strony, a jeżeli ktoś się do tego nie nadaje to trzeba pomyśleć o jej zmianie. To nie jest pierwsza taka sytuacja którą zaobserwowałam podczas swoich podróży, dlatego, warto przypomnieć pracownikom na czym m.in. polega ich praca, albo zaktualizować informacje które wprowadzaj w błąd podróżujących, żeby nie trzeba było wysłuchiwać zbędnych żali.

Niezweryfikowany Klient_17rd

21.05.2021

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (0)
Totalny chaos i...
Totalny chaos i problem z wymianą niewykorzystanego biletu kilka godzin przed odjazdem pociągu. Reklamacja rozpatrzona negatywnie. Byłam w szoku, ponieważ od lat podróżuję PKP i nawet lata temu u innych przewoźników nie było problemu z wymianą lub zwrotem niewykorzystanego biletu.

Niezweryfikowany Klient_s32U

25.11.2020

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (0)
Jedyną zaletą jaką...
Jedyną zaletą jaką jestem w stanie wymienić podróżując Kolejami Wielkopolskimi to wygodne siedzenia. Niestety z punktualnością nie mają nic wspólnego...

Niezweryfikowany Klient_nAL9

15.10.2020

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (0)
Zaspany po nocce...
Zaspany po nocce jakims cudem budzę się na właściwej stacji lece klikam naparzam w ten przycisk niestety jedziemy dalej, pani z psb patrzy jak na debila i cyk 60zl do tyłu jakby czekanie na zimnie zeby wrocic się jeden przystanełek byłoby mało -_-

Niezweryfikowany Klient_Rxib

09.10.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym zaszła mnie nieprzyjemna sytuacja. Mianowicie odjeżdżałam pociągiem z Poznania w kierunku Koła przez Wrześnię, byłam w pociągu 10 min przed odjazdem, wchodząc do pociągu zauważyłam nieczynny biletomat, więc przeszłam po wszystkich przedziałach szukając czynnego biletomatu, niestety one też zawiodły. Zajęłam więc miejsce, stwierdzając, że zakupie bilet u konduktora, który sam przychodzi i kasuje bilety. Po odjedzie podchodzi do mnie Pani, poprosiłam o bilet ulgowy 37% szkolny z Poznania do Koła, za który zawsze płaciłam 14.87, nieważne czy kupowałam w biletomacie czy u konduktora. Po czym Pani sugeruje mi, że nie zgłosiłam nikomu braku biletu, ani nie zakupiłam go w biletomacie, więc będzie dodatkowa opłata 8 zl (?!). Próbowałam wyjaśnić Pani, że wsiadając wszystkie biletomaty były nieczynne, dlatego grzecznie zajęłam miejsce i poczekałam na konduktora, tak jak robie to zawsze (od 2 miesięcy jeżdże dość często pociągami i nigdy nie dopłacałam 8 zł) Rozumiem jakbym panią okłamała, ukryła fakt, iż chce kupić bilet itp. Pani sugerowała, że biletomaty były czynne 10 min przed odjazdem, więc nie wiem czy ja mam problemy ze wzrokiem czy Pani, skoro przetrzepałam cały pociąg w poszukiwaniu czynnego biletomatu. Gorąco nie polecam! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_s9tM

16.08.2019

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (0)
Super usługi, warunki...
Super usługi, warunki o obsługa na wysokim poziomie. Polecam każdemu

Niezweryfikowany Klient_vu0Z

28.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobra obsługa,...
Bardzo dobra obsługa, konduktorzy w przeciwieństwie do tych z PKP IC bardzo pomocni i uprzejmi. Jestem stałym klientem KW na trasie Ostrzeszów - Poznań Główny. Pociąg dojeżdża bez opóźnień. W środku czysto, nowocześnie. Składy posiadają klimatyzację, Wi-Fi. Serdecznie polecam podróże KW. Mają zdecydowaną przewagę w jakości usług niż PKP IC.

Niezweryfikowany Klient_vXpW

20.06.2019

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (1)
Totalny chaos pierwszy...
Totalny chaos pierwszy kontroler uznaje mój bilet zakupiony przez internet i mówi że wszystko jest ok i normalnie go kasuje. Druga kontrola stwierdza, że mój bilet jest nie ważny i obciąża mnie karą za brak biletu. Na nic moje prośby o wyjaśnienie dlaczego pierwsza kontrola uznała mój bilet. W odpowiedzi na moją reklamacje dostałam informację że mój bilet był na pociągi polregio a nie KW i taka informacja widnieje na bilecie. Tylko jakoś pierwszy kontroler tego nie widział i wprowadził mnie w błąd mówiąc że mój bilet jest dobry!!!!!!!!!!!!!!! Dodam tylko, że bilety zakupione w kasie są honorowane nie zależnie czy są zakupione na pociąg polregio czy KW a internetowe już nie co jest totalnie niezrozumiałe. To była moja ostatnia podróż KW.

Niezweryfikowany Klient_3ers

06.06.2019

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (0)
Witam, chciałabym opisać...
Witam, chciałabym opisać sytuacje która miała miejsce pewnego zimowego dnia. Podróżowałam wtedy KW do Poznania Głównego. Ok 10min po opuszczeniu pociągu zorientowałam się że zostawiłam w nim swoja komórkę. Próbowałam zasięgnąć pomocy u pan w kasach ale żadna nie potrafiła mi udzielić informacji co w takiej sytuacji mam zrobić. Zdesperowana podeszłam do MŁODEJ PANI KONDUKTOR KOLEII WIELKOPOLSKICH, która pożyczyła mi swój telefon, poświęciła swój wolny czas i poprowadziła z dworca do punktu obsługi klienta. Tam również bardzo mili Państwo pomogli mi zlokalizować telefon, który został znaleziony przez Pania z działu sprzątającego. Ogólnie jestem miłe zaskoczona postawa Pani konduktor, niestety nie znam jej imienia i nazwiska :) dzięki takim ludziom świat staje się naprawdę lepszy! Jeszcze raz serdecznie dziekuje za okazana pomoc!!!

Niezweryfikowany Klient_Ca8n

27.02.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Od kilku dni...
Od kilku dni zostałem regularnym użytkownikiem usług transportowych świadczonych przez Koleje Wielkopolskie. Mając do czynienia z obsługą frontową czyli konduktorami jestem pozytywnie zaskoczony ich uprzejmością i wychodzeniem w stronę klienta a dość często idąc mu na rękę - szczególnie gdy podczas porannego/popołudniowego szczytu nie dotarł do pierwszych drzwi, gdzie powinien kupić bilet.Po pierwszym przejeździe i zapoznaniem się z nową jakością na torach przerzuciłem się z 4 kółek na KW. Niestety najgorszą rzeczą w świadczonych usługach transportowych przez KW jest to, że dworzec Główny w Poznaniu jest zupełnie nieprzystosowany do obsługi pasażerów pod względem logistycznym i logicznym a niestety z tej infrastruktury musi korzystać przewoźnik.

zalogowany_użytkownik

17.03.2018

Placówka

Poznań, Składowa 5

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Iwona_45

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Krzysztof_373

21.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Koleje Wielkopolskie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Koleje Wielkopolskie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.