Hotel Arka

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Chłopak zaprosił mnie...
Chłopak zaprosił mnie na Śląsk. Pojechaliśmy do Wisły i szukaliśmy jakiegoś ładnego hotelu z basenem. Zarezerwowaliśmy dwie doby w hotelu Arka. Ogólnie hotel piękny, tylko w pokoju było zimno, a jak zgłosiliśmy to w recepcji, to Pani poinformowała nas, że dopiero zostało włączone ogrzewanie. Niestety na drugi dzień też było zimno i wtedy zrozumieliśmy, że jesteśmy jedyni w hotelu. Po drugie chcieliśmy skorzystać z basenu i jacuzzi, ale jacuzzi nie było czynne. Mimo tych dwóch minusów, byliśmy zadowoleni z pobytu. Rozumiem personel, bo siedzieć specjalnie dla dwóch osób nie jest przyjemne, dlatego jak już wiedzieliśmy, że nie będziemy już nigdzie wychodzić to informowaliśmy w recepcji, że idziemy spać.

Obserwator1_2

30.07.2012

Placówka

Wisła, Świerkowa

Nie zgadzam się (0)
O 13.45 odwiedziłam...
O 13.45 odwiedziłam z rodziną obrotową kawiarenkę w hotelu Arka w Kołobrzegu. Drzwi kawiarenki na 11 piętrze tego hotelu były otwarte, jednak pani kelnerka, wycierająca właśnie stoliki w nieuprzejmy i kategoryczny sposób poinformowała nas, że jeszcze nieczynne. Cofnęliśmy się, z przerażeniem szukając jakiejś informacji. Okazało się, że na drzwiach kawiarni małymi literkami, za to w trzech językach jest informacja, że kawiarnia czynna od 14 do 24. Ciekawi widoków z tej nowej, obrotowej kawiarenki w wyremontowanym pięknie kompleksie hotelowym, wróciliśmy za pół godziny. Widoki na morze super, z obsługą gorzej. Trójka kelnerów - barmanów na 15 stolików, wydawałoby się, że wystarczająca ilość. Jednak to, że stoliki się kręcą wokół baru powoduje pewną dezorganizację ich pracy, bowiem zamówienie wzięte po stronie zachodniej, jest realizowane, gdy stolik jest już na wschodzie lub południu. Tak skupiają się na zapamiętaniu zamówień (nie zapisują) i osób przy stoliku (są numerki na stolikach, ale tak malutkie, że dla nich z odległości nie bardzo widoczne), że zapominają o polewie do lodów, rurkach do drinków, itp. Po połowie obrotu (15 minut) dowiedzieliśmy się, że zamawianej, gorącej czekolady nie ma. Z dzieckiem trudny wybór, bo oferta kaw na dwie strony, a drinków na sześć. Z deserami skromniej. Ale może to nie miejsce dla dzieci. Po kolejnym obrocie (30 minut) dostaliśmy kawę.Niestety, moja mocno rozlana, więc pan po kolejnym półobrocie (15min) przyniósł mi nową. Mnie kręciło się już w głowie, a wszyscy byli już po kawie. Na rachunek czekaliśmy kolejny obrót( 30 minut).

zarejestrowany-uzytkownik

02.09.2008

Placówka

Kołobrzeg, Spa & Wellness ARKA

Nie zgadzam się (24)

Hotel Arka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Arka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.