Apart

( 3.87 )

Początki firmy sięgają roku 1977, kiedy to Adam Rączyński założył warsztat jubilerski. W roku 1983 do Adama Rączyńskiego dołączył jego brat, Piotr. Wtedy też powstała nazwa APART – z połączenia pierwszych liter imion właścicieli: Adama i Piotra Rączyńskich z oznaczającym w wielu językach sztukę słowem art. Salony Apart oferują szeroki asortyment zarówno biżuterii, jak i zegarków. Marka słynie z największego na rynku wyboru wzorów z diamentami, a także zdobionych takimi kamieniami, jak szafiry, tanzanity czy perły. Obok klasyki, marka oferuje także biżuterię casualową oraz nawiązującą do aktualnych trendów. Miłośnicy wysokiej klasy zegarków znajdą w Apart modele z tak cenionych manufaktur, jak: Vacheron Constantin, Jaeger- LeCoultre, Zenith, Breitling, Hublot czy Cartier.

Opinie (1066)

Moja obserwacja miała miejsce w skepie jubilerskim Apart w

Moja obserwacja miała miejsce w skepie jubilerskim Apart w Bydgoszczy. Chciałęm kupić pierścionek dla mojej dziewczyny, i przy okazji postanowiłem zbadać jakość obsługi w tym salonie. Nie miałem wybranego ani określonego modelu, ani do końca nie byłem zdecydowany na rodzaj pierścionka, dlatego nie mierzylem czasu obsługi, ponieważ w tym wypadku byłoby to bez sensowne. Gdy wszedłem do sklepu zacząłem się rozglądać. Była akurat jedna klientka, której pracownik doradzał wybór naszyjnika złotego. Drugi pracownik podszedł do mnie, pytając czy może w czymś pomóc. Zgodziłem się, ponieważ potrzebowałem akurat tej pomocy. Na początek zadał mi kilka pytań dotyczących osoby, dla której przeznaczony jest pierścionek, pytał między innymi o wiek, wzrost, charakter.. Rozmowa przebiegała bardzo miło, widziałęm że jest to profesjonalista, i że będzie wstanie mi na prawdę dobrze doradzić. Ustaliliśmy, że rozmawiamy o osobie w moim wieku, raczej spokojnej natury, co pozwoliło ograniczyć mój wybór do 3 gablot z pierścionkami. Dwie z nich dotyczyły pierścionków z żółtego złota, trzecia z białego. Oglądając pierwszą gablotę kontem oka zerknąłem na pierścionki w białego złota, i od razu jeden wpadł mi w oko, co spowodowało przeniesienie zainteresowania na tę właśnię gablotę. Chwilę się zastanawiałem, słuchając co ma mi także do zaoferowania pracownik sklepu. Ostatecznie po krótkiej chwili pracownik wyjął na zewnątrz trzy pierścionki. Dwa wybrane przeze mnie i jeden, który chciał mi zaproponować sam. Cenowo wszystkie byly zbliżone (350 - 450zł), lecz od początku rozmowy pracownik wiedział, że nie to jest sprawą deycyzyjną w moim wypadku, więc myślę, że zbliżenie ich ceny było przypadkiem. Chwilę oglądałem pierścionki wahając się który wybrać. W tym czasie pracownik opowiadał mi o kamieniach w ich pierścionkach, ponieważ tylko takie mnie interesowały. Przyznam, że mówił bardzo ciekawie, i byłem zadowolony z jego obsługi. Czułem, że słucham kogoś, kto kocha swoją pracę.. to nie zdarza się często w dzisiejszym świecie... Po chwili podeszła do nas druga pracownica sklepu, a ponieważ akurat byłem jedynym klientem dołączyła się do naszej dyskusji. Przedstawiła mi swoj punkt widzenia jako kobieta, i wspólnie wybraliśmy w konću jeden peirścionek z białego złota z brylantem. Po jego wyborze pracownik, który od początku mnie obsługiwał poszedł przygotować towar do sprzedaży, ja natomiast jeszcze chwilę rozmawiałem z pracownicą, ponieważ w toku dyskusji wyszedł ciekawy temat luźnej rozmowy rozpoczętej od anegdoty. Po kilkunastu sekundach podszedłem do kasy, i w pełni zadowolony z wyboru i obsługi zapłaciłem, po czym pożegnawszy się z obsługą wyszedłem ze sklepu. Podczas płacenia dostałem także ulotki reklamowe firmy Apart, oraz informacje na temat gwarancji i reklamacji. W jasny sposób wytłumaczono mi wszystko. To była moja druga obserwacja w tym dniu.. i przyznam szczerze, że jeśli miałbym w przyszłości przeprowadzać profesjonalne obserwacje tak dobrej i miłej obsługi.. to na pewno pokocham swoją pracę tajnego klienta. Czasami nie zdajemy sobie sprawy z tego... jak jednym uśmiechem.. jednym miłym słowem możemy sprawić.. że ktoś będzie miał lepszy cały dzień... to niesamowite uczucie..

personel zupełnie nie zainteresowany obsłużeniem

personel zupełnie nie zainteresowany obsłużeniem potencjalnego klienta. Być może spowodowane jest to moim dość młodym wiekiem, ale uważam, że każdemu w takim punkcie należy się uwaga i w ogóle chęć sprzedania czegokolwiek. Po jakimś czasie dawania wyraźnych sygnałów, że chciałabym pomocy kogoś z obsługi podeszła sama Kierowniczka salonu i pokazała mi wybrane przeze mnie produkty, nie doradzała mi, tak jakby myślała, że przecież i tak nic nie kupię. Gdyby nie to, że musiałam na następny dzień mieć kupiony łańcuszek nie dokonałabym zakupu w tym salonie.

Dnia 3 września 2008 roku udałam się na zakupy do punktu

Dnia 3 września 2008 roku udałam się na zakupy do punktu jubilerskiego Apart, znajdującego się w kompleksie Fokus Park w Bydgoszczy. Pomieszczenie oraz witryny było czyste. Wystawa dobrze oświetlona, jednak wewnątrz lokalu główne stoisko było oświetlone słabiej, przez co towar nie był bardzo dobrze widoczny. Gdy weszłam do sklepu, od razu podeszła do mnie sprzedawczyni Magda, która z przyjemnością pokazywała mi kolejne pierścionki, nie traktując mnie przy tym z góry. Udzielała również profesjonalnych oraz interesujących informacji na temat poszczególnych kamieni szlachetnych. W owym punkcie Apart spotkałam się z bardzo miłą i profesjonalną obsługą, jednak słabe oświetlenie wewnątrz lokalu, obniża moją ocenę do +4.

Wybierałam prezent dla 18

Wybierałam prezent dla 18-latki. Wybrałam ok. 10 kompletów biżuterii, wszystkie zostały mi pokazane na specjalnej tacce. Pracownica pomagała mi skompletować kolczyki i zawieszki, doradzała i donosiła pasujące elementy biżuteryjne. Profesjonalnie i z uśmiechem starała się poznać upodobania osoby, dla której miał być prezent, podpowiadała co najczęściej wybierają osoby w wieku 18 lat. Niestety, na półki nie był wyłożony pełen asortyment i ekspedientka musiała wyciągać "spod lady" sztuki, które chciała mi pokazać. Z jednej strony cieszący jest fakt, iż chciała pokazać i zaprezentować wszystko, co ma, ale patrząc na to z drugiej strony lady nie wiem, czy w którejś z innych szuflad nie znalazłaby się biżuteria, która jeszcze bardziej przypadłaby mi do gustu.

O podanej godzinie weszłam do salonu i zaczęłam oglądać

O podanej godzinie weszłam do salonu i zaczęłam oglądać zegarki a następnie biżuterię. Obsługa salonu w osobie uśmiechniętej pani sprzedawczyni podeszła do mnie i zapytała, czy może mi w czymś pomóc? Ponieważ odmówiłam, jednocześnie informując, że na razie się rozglądam, Pani dyskretnie się oddaliła. Po kilku minutach widząc, że przyglądam się dłuższy czas gablotce z broszkami, pani podeszła do mnie ponownie z zapytaniem, czy może mi coś wyciągnąć z gablotki w celu dokładniejszego obejrzenia. Poprosiłam, więc o pokazanie jednej z broszek, następnie podziękowałam za pokazanie i kierowałam się do wyjścia. Sprzedawczyni odprowadziła mnie uśmiechem do drzwi, zapraszając ponownie do odwiedzenia salonu. Było mi bardzo miło.

Wybrałam się do sklepu z mamą i babcią

Wybrałam się do sklepu z mamą i babcią, ponieważ chciałam kupić zegarek na urodziny. Nie było bardzo dużo klientów, jednak było kilka osób a panie sprzedawczynie były tylko dwie. Stoisko z zegarkami jest oddzielnie, niż złoto i srebro. Przy ladzie nie było, niestety, nikogo, kto by mi mógł pomóc. Gdy zapytałam się, czy ktoś może mi pokazać kilka zegarków, pani sprzedawczyni była niezbyt miła i powiedziała, że jeszcze jedna osoba jest w kasie, więc nie ma mi kto pomóc i muszę poczekać. Obsługa niemiła, brak pomocy z jej strony ze względu na małą ilość sprzedawczyń. Czekając na to, aż ktoś mi pokaże zegarki, które mnie interesują, w końcu wyszłam i poszłam dokonać zakupu do innego sklepu.

Odwiedzałeś ostatnio Apart?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Swarovski

(4.54 )

W.Kruk

(3.84 )

Yes

(4.10 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem