W. Kruk

( 3.19 )

Opinie (333)

W dniu 10

W dniu 10.01.2015r (sobota)zakupiłam bransoletkę i oddałam przy zakupie do skrócenia wymagała ona skrócenia trzech oczek powiedziały mi w tym dniu miłe panie że powinnam czekać około dwóch tygodni na sms-a lecz nie dostałam po czym udałam sie 24.01.2015 (sobota) zapytałam się grzecznie czy bransoletka już przyszła bo mineły dwa tygodnie i ile to można czekać a panie były nie uprzejme i nakrzyczały na mnie że jak ja mogła przyjść i się zapytać o nią tym razem były to inne panie i stwierdziły że oni mają na to 4 tygodnie żeby rozpatrzeć usługę. Szczerze mówiąc tak firma jubilerska powinna dbać o klienta a niestety wielkie zaskoczenie. Jestem ciekawa za ile nadejdzie sms. Myślałam,że szybko będzie wykonana usługa.Chciałam wręczyć ją mojej mamy na urodziny i nie udało się.

Ten sklep nie ma obsługi jak cała sieć.

Pierścionek za 779 zł założony 3 razy rozleciał się sam. Reklamacja nie rostala uwzględniona a ja potraktowana jak intruz. Mimo ponownie reklamacji w. Kruk stwierdził ze to moja wina i mogłam pierścionka nie nosić to by się nie uszkodził. Biżuteria tej firmy nadaje się tylko na podziwianie przez szybkę. Nigdy więcej nic tam nie kupie i będę wszystkim odradzać! Reklamacje i obsługa posprzedażowa nie istnieją w tej firmie.

Świetne ceny i duży wybór

Salon jak każdy sklep W. KRUK był bardzo zadbany. Gdy weszłam nie było żadnego doradcy na sali sprzedaży ale od razu wyszła do mnie pracownica, przywitała i po chwili spytała czego szukam. Wprawdzie zadała mało pytań rozpoznających potrzeby ale poleciła mi swietne zawieszki w promocyjnych wówczas cenach. Można było wybierać z dużej ilości modeli. Wybrałam piękną zawieszkę za raptem 70 zł gdzie normalnie kosztowała ponad 2 razy więcej. Pracownica zachowywała wysoką kulturę osobistą podczas obsługi. Jestem bardzo zadowolona. Polecam szczególnie ten salon ze względu na duży wybór biżuterii.

Piękna biżuteria

Salon ten jest bardzo zadbany i czysty. Biżuteria jest właściwie wyeksponowana i świetnie się prezentuje. Pracownicy sami inicjują kontakt z klientem. Wyjątkowo dokładnie badają potrzeby zadając szereg pytań klientowi (o kruszec, wielkość biżuterii, zjawiskowość). Sprzedawczyni sama proponuje określony typ produktu opierając się na własnej opinii. Niestety pracownica miała neutralny wyraz twarzy dlatego czułam się spięta podczas całej mojej wizyty. Ponadto proponowała biżuterię z wyższej półki dość drogą gdzie nie każdego klienta będzie stać na wydatek rzędu 1000 zł za samą zawieszkę do lańcuszka. Ceny w salonie były dość wysokie mimo trwającej w tym czasie promocji na wybrane modele produktów.

Miła obsługa.

Po wejściu do salonu W.Kruk zauważyłem dwóch pracowników zajmujących się pracą. Sprzedawca, który mnie nie obsługiwał, był obecny obok i uzupełniał dokumentację. Po ok. 30 sekundach od wejścia pracownik przywitał się ze mną słowami dzień dobry i zadał pytanie, w czym mogę panu pomóc, na co ja odpowiedziałem, że poszukuję zawieszki do łańcuszka. Sprzedawca zadał pytanie Jaki rodzaj łańcuszka czy srebrny, czy złoty jaka wielkość, a następnie zapytał, dla kogo ma być biżuteria, odpowiedziałem, że na prezent dla mamy i w tym momencie sprzedawca zaprosił mnie do gabloty. Po podejściu do gabloty sprzedawca zwrócił moją uwagę na prezentowane tam zawieszki i wyjął jeszcze cały pęk z gabloty. W momencie, kiedy nie mogłem się zdecydować na konkretny model, zapytałem pracownika, na który model, rodzaj najchętniej decydują się klientki, na co pracownik odpowiedział, że różnie, zależy od preferencji klientów. Po wybraniu jednej z trzech wcześniej przeze mnie wybranych zawieszek sprzedawca zapytał, jaka jest moja decyzja i zaprosił mnie do kasy. Przy kasie przed opłaceniem zakupu pracownik precyzyjną starannością zapakował produkt, przy tym poinformował mnie o promocjach i rabatach dostępnych po pobraniu aplikacji W.Kruk i na koniec pożegnał się ze mną słowami, dziękuję i zapraszam. Po dzisiejszej wizycie jestem zadowolony z zakupów i wiem, że powrócę do tego sklepu, ze względu na miłą i sprawną obsługę.

Brak mi słów

Uwielbiam produkty W.Kruk. Regularnie wraz z całą rodziną dokonujemy zakupów w jego sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Po kilku latach zakupów i używania ich biżuterii, moim zdaniem, jest to najlepsza polska sieć z biżuterią. Kilka dni temu, odwiedziłem nowo otwarty sklep stacjonarny W.Kruk w Pile, z którego otwarcia bardzo się ucieszyłem, bo nie muszę już jeździć dziesiątki kilometrów do Poznania, aby zakupić biżuterię stacjonarnie. Moje szczęście nie trwało jednak długo. Jako, że ufam tej firmie, jej usługom i DOTYCHCZAS podejściu do klienta, udałem się do tego sklepu bez wcześniejszego informowania o moim przyjeździe. Odwiedzając sklepy zdecydowanie bardziej oddalone od mojego miejsca zamieszkania, wcześniej dzwoniłem do tych sklepów z pytaniem o dostępność produktów. Tym razem, nie miało to sensu, ponieważ podróż do sklepu W.Kruk w Pile jest kwestią kilku minut. Do nowo otwartego sklepu W.Kruk w Pile przyjechałem z zamiarem kupna konkretnego modelu męskiego złotego łańcuszka z elementami czarnej ceramiki. Podchodząc do kasy, poinformowałem Panią Sprzedawczynię, że jestem zainteresowany kupnem męskiego łańcuszka. Przedstawiłem Pani jego zdjęcie, które wcześniej zapisałem w telefonie, jak i jego konkretną cenę. Pani poprosiła mnie jednak o numer modelu, którego niestety nie zapisałem. Jednakże, model łańcuszka (który bardzo wyróżnia się spośród dostępnych w ofercie W.Wkruk, a właściwie od razu rzuca się w oczy ze względu na swoje barwy i kształt), w połączeniu z jego ceną bardzo wąsko zawęża grono produktów W.Kruk, przez co jego odnalezienie nie powinno stanowić jakiegokolwiek problemu, nawet bez numeru modelu. Widząc, jednak wystawę sklepową, zauważyłem, że nie ma w nim męskiej biżuterii, w związku z czym, zapytałem Panią, czy męską biżuterią posiadają, ale schowaną. Pani odpowiedziała, że nie posiadają w tym sklepie stacjonarnym męskiej biżuterii, po czym, tak czy inaczej, zaczęła łańcuszka szukać po kartonach i szafkach. Po kilku minutach poszukiwań, Pani stwierdziła, że łańcuszka nie ma w sklepie, ale, że może go sprowadzić, za co będę musiał opłacić kaucję. Pytając Panią o wysokość kaucji, odpowiedziała, że musi tę kwotę sprawdzić, ponieważ nie jest jej znana. W tym momencie, postanowiłem zostawić Panią na kilka minut i udać się na dalsze zakupy w galerii handlowej, aby spokojnie mogła się wszystkiego dowiedzieć. Zaznaczam przy tym, że Pani doskonale wiedziała (a przynajmniej powinna), jaki model łańcuszka chciałem kupić, ponieważ przedstawiłem jej jego wyraźne zdjęcie, jak i przedstawiłem jego konkretną (co do złotówki) cenę. Wracając po około 10-15 minutach do sklepu W.Kruk w Pile, otrzymałem od tej samej Pani Sprzedawczyni informację, że łańcuszka nie znalazła, bo prawdopodobnie nie ma go już dostępnego (!), ale, że znalazła INNY (!) Z PERŁAMI (!). W tym momencie, momentalnie opuściłem sklep i zażenowany odjechałem do domu. Po drodze, sprawdziłem ofertę sklepu internetowego W.Kruk, gdzie znalezienie tego samego łańcuszka zajęło mi nie więcej niż 5 minut. W sklepie, który sprzedaje świetnej jakości, o cenach przekraczających dziesiątki tysięcy złotych biżuterię, doświadczyłem obsługi na poziomie targowiska. Problem w tym, że na targowisku sprzedawcy wiedzą, co sprzedają i gdzie konkretny przedmiot znaleźć, za jaką cenę go sprzedają i, na jakich warunkach mogą go dla mnie sprowadzić. Takiej usługi nie otrzymałem w W.Kruku w Pile, gdzie wraz z rodziną zostawiam rocznie, regularnie 'spore' kwoty. Rozumiem fakt, iż sklep jest nowo otwarty i może nie być doskonały, ale w sytuacji, kiedy: 1. Podaję Pani Sprzedawczyni konkretne informacje (poza numerem modelu) i konkretną chęć kupna ich przedmiotu, a nie otrzymuję od tej Pani ŻADNEJ informacji (ani wartości ewentualnej kaucji, ani o dostępności produktu (co do czego do dzisiaj mam wątpliwości)), 2. Chcąc kupić męski łańcuszek, Pani proponuje mi zastępczy łańcuszek Z PERŁAMI (!)... jestem zmuszony korzystać ze sklepów, z których dotychczas korzystałem, pokonując dodatkowe kilometry i tracąc dodatkowe godziny, a to wszystko, ze względu na brak kompetencji obsługi. Byłem przygotowany na to, że łańcuszka może nie być w tym stacjonarnym sklepie, lecz nie spodziewałem się tak słabej obsługi (od której nie dowiedziałem się NICZEGO) i tak słabej próby zaproponowania innego produktu.

Super obsługa.

Znakomita obsługa salonu jubilerskiego pełen profesjonalizm obsługi oraz pełne poświęcenie dla klienta. Dodatkowo obsługa salonu znakomicie się prezentuje co również dobrze świadczy o marce którą reprezentują pracownicy. Gorąco Polecam ten salon ponieważ obsługa naprawdę doradzi w wyborze asortymentu dla mężczyzny jak i dla kobiety.

Dobra, zaangażowana obsługa

Do zakupu kolczyków podchodziłam w "ratach" - przy okazji wizyty w galerii handlowej odwiedzałam salon i oglądałam różne modele. Za każdym razem pracownicy byli uprzejmi, pomocni, a przy tym bardzo taktowni (dyskretnie informowali o promocjach czy możliwości odłożenia towaru na określony czas). Takie podejście zaprocentowało i ostatecznie zdecydowałam się na zakup.

Świetna obsługa, plus za zaangażowanie

W ubiegłym tygodniu wybraliśmy się do Kruka w celu zakupu obrączek. Byliśmy z Narzeczonym zdecydowani na jeden z 3 modeli, chcieliśmy je tylko zobaczyć, dobrać rozmiar i zamówić. Obsługa była bardzo miła, wszystko przebiegło szybko i sprawnie czego niestety nie mogę powiedzieć o obsłudze w sklepie Apart.

Super obsługa

Bardzo lubię ich biżuterię. Nigdy nic się z nią nie dzieje. Obsługa bardzo miła, ale nie nachalna - polecam

Fatalne obsługa zlecenia

Mimo bardzo pięknej biżuterii i dobrego podejścia do klienta przy zakupie miałem nieprzyjemność zdecydować się na usługę pomniejszenia wielkości pierścionka. Został on zakupiony w sklepie i usługa miała być bezpłatna , lecz panie nie mogły odczytać paragonu itd więc żeby nie robić problemu zgodziłem się na płatną usługę i tu zaczyna się "zabawa". Żaden z pracowników firmy nie jest zainteresowany przekazaniem informacji o realiacji zlecenia, ciągle ja jako zainteresowany muszę wymuszać informację , po upływie 2 miesięcy dowiaduję się , że pierścionek trafił już do serwisu i opuznienie to moja wina. Wiele różnych kłamst , na szczęście nagrywałem rozmowy więc mogę udokumentować jak było na prawdę. Nie wiem jeszcze jak się skońcy sprawa , ale na pewno nie polecam firmy.

Uwielbiam ich biżuterię

Uwielbiam biżuterię z Kruka. Kiedyś miałam wrażenie, że produkują biżuterię dla osób straszych, od kilku sezonów mocno się to zmieniło i nawet jeśli wejdę do innego sklepu typu Apart czy Yes to i tak wracam do Kruka i kupuję u nich. Obsługa w sklepie rewelacyjna - zwłaszcza jedna z pań - brunetka. Ostatnio jak byłam to były jakie dwie młode i średnio ogarniały, ale były miłe.

Galeria pomorska

Jest mi bardzo przykro pisać bo zawsze spotkałam się z uprzejma i profesjonalną obsługą w salonie.Niestety...tym razem trafiła Pani, która psuje opinie marce.Wydawać sie mogło, że była w pracy za karę.(może po prostu zły dzie? )nie wiem?Jednak czułem się jak intruz robiąc zakupy.

Galeria pomorska

Jest mi bardzo przykro pisać bo zawsze spotkałam się z uprzejma i profesjonalną obsługą w salonie.Niestety...tym razem trafiła Pani, która psuje opinie marce.Wydawać sie mogło, że była w pracy za karę.(może po prostu zły dzie? )nie wiem?Jednak czułem się jak intruz robiąc zakupy.

zaraz po wejściu zostałam przywitana przez pracownice

zaraz po wejściu zostałam przywitana przez pracownice znajdujące się w sklepie. Były one ubrane zgodnie ze standardami firmy. każda z nich miała przypięty identyfikator z imieniem. Po krótkiej 30 sekundowej chwili jedna z pracownic podeszła do mnie i zapytała w czy może mi w czymś pomóc, wówczas powiedziałam, że szukam prezentu dla przyjaciółki w postaci kolczyków. Pracownica zadała mi klika pytań dotyczących preferencji przyjaciółki oraz przedziału cenowego w jakim planuję dokonać zakupu. Po tym rozpoznaniu przedstawiła mi kilka różnych propozycji kolczyków z dwóch kolekcji "Przyjaźń" i "Fredom". W sposób profesjonalny a zarazem ciekawy opowiedziała mi o cechach technicznych jak również o myśli przewodniej towarzyszącej tworzeniu obu kolekcji. Cały proces obsługi był bardzo przyjemny. Jako klient czułam się bardzo dobrze zaopiekowana przez sprzedawcę.

Odwiedzałeś ostatnio W. Kruk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(1.56 )

Swarovski

(5.00 )

Yes

(4.19 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem