W. Kruk

( 1.89 )

Opinie (360)

Tragiczny poziom obsługi

Zakup towaru online i wymiana na inny rozmiar trwała ponad miesiąc . Bardzo słaba komunikacja. Szybkość dostawy i obsługi zamówienia dużo poniżej oczekiwań. Na odp na maila czeka sie Ok 5-7dni.

zawód jakich mało

po ponad 3 tygodniach oczekiwania na zamówienie, gdzie miałam otrzymać towar w ciągu 10 dni, dostałam maila o braku produktu i otrzymałam zwrot pieniędzy na konto. w momencie składania zamówienia było kilka dostępnych sztuk biżuterii, którą zamówiłam. cieszyłam się jak dziecko, przez ostatnie tygodnie i sprawdzałam maila czy już produkt został wysłany. Do zamówienia dodałam także kilka rzeczy, które kupiłam "przy okazji", normalnie bym tego nigdy nie zrobiła. bardzo się zawiodłam, że nie otrzymam głównego produktu z zamówienia. stanowczo odradzam zakupy w sklepie internetowym WKRUK, czas oczekiwania jest baardzo długi, a na dodatek do samego końca nie można być pewnym czy otrzyma się swoje zamówienie.

Brak towaru, brak kasy, porażka...

Zamówione 17go maja na dzień matki bo tak właśnie reklamowali kolczyki. W dzień matki zamówienie anulowane. Towaru brak, kasa ma wrócić do 21 dni.

Zakupowa porażka

Zakupy internetowe w tym sklepie to kpina. 3 tygodnie oczekiwania na zamówienie. W dniu planowanej wysyłki otrzymałam maila z powiadomieniem, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. Bez wyjaśnień czy przeprosin zostałam odesłana do regulaminu sklepu i wspaniałomyślne zapewniona o zwrocie pieniędzy. Nie polecam.

Kredytowanie firmy że środków klientów

Ponad rok oczekiwałam na dostępność pierścionka. W końcu się pojawił jak tylko otrzymałam powiadomienie o dostępności złożyłam zamówienie. 14 kwiecień model SBI/PC020 zamówienie K_KKP-469 opłacone PayU następnie go dnia potwierdzenie że środki do Państwa dotarły. Oczekiwałam cierpliwie na zamownie około 20.04 telefon na infolinię co z moim zamówieniem Kiedy otrzymam przesyłkę Pani informuje że 28.04 zostanie wysłana mam czekać . Niestety nie dociera. wczoraj 4.05 dzwonie ponownie Tracąc kolejna godzinę w oczekiwaniu na połączenie. I w zamian za odpowiedź jakiej się spodziewam otrzymuje pytanie od konsultanta ….To nikt się z Pania nie kontaktował Bo Pani artykułu nie ma i pewnie będzie anulacja. Pytam jak to możliwe skoro w między czasie dzwoniłam pytałam kazaliście czekać. W odpowiedzi słyszę że pewnie artykuł miał wadę i dlatego nie został wysłany …Ja wszystko rozumiem ale ktoś powinien napisać zadzwonić przedstawić sytuację Zaproponować inny rozmiar lub zaproponować rabat jeśli produkt nie jest pełnowartościowy. Poprosiłam o kontakt z kierownikiem odpowiedzialnym za obsługę klienta ….cisza. Za to dziś rano mail anulowaliśmy Pani zamownie przepraszamy nie. Dla mnie nie jest to satysfakcjonujace załatwienie sprawy. Gdybym nie dzwoniła nie dopominalam się rozumiem …dostali Państwo płatność jest coś nie tak jest informacja anulacja, ale nie w ten sposób. Z ciekawości wchodzą niezwłocznie po otrzymaniu maila z anulacją na Państwa stronę sprawdzić artykuł. Po złożeniu zamówienia również sprawdzałam i w ciągu jednego dnia cała rozmiarówka była sprzedana. Dziś dostępna poza rozmiarem 22. Dość dziwna sytuacja anulują Państwo zamówienie jednoczenie wystawiając pełen asortyment ponownie na stronę . Co robię …zamawiam ponownie. Kolejny raz dzwonię na infolinię i kolejny raz czuje się ignorowana przez tą samą osobę kolejny raz prosząc o kontakt kierownika który zapewne kolejny raz zignoruje prośbę Bo jak twierdzi Pan z infolinii nie ma obowiązku się ze mną kontakować Żenada Nie polecam zakupów w tej firmie

W.Kruk to Żenada

Czas oczekiwania dramatyczny. Zamawiałem sporo rzeczy przez internet czas realizacji z dostawą to zazwyczaj 2 góra 3 dni. Tutaj na pierścionek na rocznicę za 600 czeka się na 3 tyg jak by wysyłali go z Chin. Mam nadzieję że towar dojdzie chociaż na kolejną rocznicę. Nie polecam

Paranoja

od 14 dni próbuje się dowiedzieć co z moim zamówieniem, infolinia nie działa, na e-mail nie dostaje odpowiedzi. KPINA! Strasznie rzadko wystawiam kiepskie opinie, i zawsze zakupy robiłem w W.KRUK, to był mój ostatni raz

Jasna i czytelna strona

Strona internetowa jest bardzo czytelna, jest na niej wiele produktów do wyboru. Każdy produkt jest dokładnie opisany i są podane wszystkie parametry.

Super obsługa

Pracownica była bardzo pomocna i potrafiła doradzić. Dokładnie zbadała moje potrzeby zanim zaczęła pokazywać produkty, znała każdy produkt i potrafiła do niego zachęcić. Naprawdę polecam zakupy w tym sklepie.

Nie jestem zadowolona z obsługi

Jeśli chodzi o towar, czyli biżuterię jest ciekawa i wyjątkowa. Niestety przyszłam do sklepu z zakupioną tam bransoletką, która okazała się nieco na duża na mój nadgarstek. Zapytałam czy można jakoś ją zmniejszyć, Panie średnio były zainteresowane moją osobą, nie starały się mi pomóc, powiedziały jedynie, że jeśli już muszę to robić to można zostawić bransoletkę i za dwa trzy tygodnie się odezwą. Ogólnie ich zachowanie wyglądało tak jakbym nie była godna wchodzić do sklepu z drogą biżuterią. Już tam nie wrócę.

Wszystko dobrze!

Wzory biżuterii i tworzone tam kolekcje są naprawdę ciekawe, ceny również w porządku. W tym sklepie obsługa jest na wysokim poziomie.

Fatalna obsługa i odpowiedź z centrali firmy

Wysłałam zażalenie do W. Kruk następujące: "Bywam wielokrotnie na zakupach w salonie W.Kruk w galerii Plaza Lublin przy ul. Lipowej ale pierwszy raz zostałam potraktowana jak intruz. I to przez nadmierną ostrość lub strach sprzedawczyni. Chodzi o odbiór reklamacji bransoletki (na ponad 1300zl). W trakcie składania reklamacji bransoletki nie poinformowano mnie o konieczności posiadania przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu egzemplarza druku potwierdzającego jej złożenie. Uprzedzam że to nie jest moja pierwsza reklamacja. Natomiast pierwszy raz zostałam publicznie wobec innych klientów i personelu potraktowana jak osoba, która chce wyłudzić bransoletkę ponieważ nie posiadałam ze sobą druku złożonej reklamacji a jedynie dowód osobisty. I mimo, iż dane osobowe się zgadzały w dowodzie z danymi w tym adres, mialam też nr karty klienta i nr reklamacji (ponieważ salon wysłał mi informację smsem, że jest rozpatrzona) to nie wystarczyło Pani ekspedientce, która publicznie mnie podejrzewała. Zapytując swoją koleżankę drugą z personelu czy mnie kojarzy. Powiedziała, że nie wyda mi reklamowanej bransoletki ponieważ jest droga, a nie mam kopi druku egzemplarza klienta złożonej reklamacji, która była wg niej jedynym potwierdzeniem że ja to ja. Dopiero kiedy weszłam w dyskusję z takimi argumentami pokazując na ręku noszoną aktualnie inną bransoletkę (za około 1500zł) W.Kruk, która była dostępna również w gablocie salonu. Pani ekspedientka zmieniła ton rozpoczynając towar W. KRUK. To upokarzające jak traktuje się klienta. Kiedy idę odebrać mój zakup. Mam nadzieję że będzie pozytywnie rozpatrzona reklamacja i naprawa, a tam pomimo że mam dowód osobisty i nr reklamacji jestem potraktowana jako osoba niewiarygodna ponieważ nie mam samego wydruku na papierze egzemplarza potwierdzenia złożenia reklamacji. Straciłam godzinę ponieważ musiałam perswadować personelowi że jestem wiarygodna z dowodem osobistym i nr reklamacji oraz kartą numerem klienta. Pierwszy raz taka sytuacja w tym salonie. Bardzo proszę o zwrócenie uwagi personelowi tego salonu, ponieważ przy składaniu reklamacji nie otrzymałam informacji o konieczności posiadania kopii egzemplarza jej złożenia. A przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu miałam nr reklamacji i dowód osobisty oraz nr karty klienta, a mimo to zostałam potraktowana jak intruz, w poniżający sposób publicznie przy innych klientach sklepu. Tracąc przy tym czas na udowodnienie swojej tożsamości pomimo posiadania dowodu osobistego. A otrzymałam odpowiedź na powyższą skargę, którą złożyłam na oficjalnej stronie W. Kruk . Cytuję wypowiedź kierownika salonu W. Kruk Lublin Plaza: ,,W nawiązaniu do skargi, którą złożyła Pani w związku ze sposobem obsługi reklamacji wydania bransoletki w naszym salonie, pragnę poinformować, że dokument potwierdzający złożenie reklamacji jest jedynym dokumentem potwierdzającym fakt, że taka czynność - reklamacyjna - została przyjęta do realizacji. Dbając o naszych klientów i biżuterię którą nam powierzają w ramach reklamacji, potrzebujemy dokumentu reklamacyjnego do weryfikacji wydań aby uniknąć pomyłki. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że wymieniona bransoletka, z innej kolekcji będzie Pani dobrze służyła jak i również kolczyki, które Pani wybrała. Pozdrawiamy i zapraszamy serdecznie do naszego salonu." PODSUMOWUJĄC, NIE POLECAM NIKOMU BYĆ TAK POTRAKTOWANYM. OD DZIŚ ZAMIERZAM ROBIĆ ZAKUPY U KONKURENCJI.

Słaba obsługa po zmianie personelu w 2020 r.

Bywam wielokrotnie na zakupach w salonie W.Kruk w galerii Plaza Lublin ale pierwszy raz zostałam potraktowana jak intruz. I to przez nadmierną ostrość lub strach sprzedawczyni. Chodzi o odbiór reklamacji bransoletki (na ponad 1300zl). W trakcie składania reklamacji bransoletki nie poinformowano mnie o konieczności posiadania przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu egzemplarza druku potwierdzającego jej złożenie. Uprzedzam że to nie jest moja pierwsza reklamacja. Natomiast pierwszy raz zostałam publicznie wobec innych klientów i personelu potraktowana jak osoba, która chce wyłudzić bransoletkę ponieważ nie posiadałam ze sobą druku złożonej reklamacji a jedynie dowód osobisty. I mimo, iż dane osobowe się zgadzały w dowodzie z danymi w tym adres, mialam też nr karty klienta i nr reklamacji (ponieważ salon wysłał mi informację smsem, że jest rozpatrzona) to nie wystarczyło Pani ekspedientce, która publicznie mnie podejrzewała. Zapytując swoją koleżankę drugą z personelu czy mnie kojarzy. To upokarzające. Kiedy idę odebrać moj zakup. Mam nadzieję że będzie pozytywnie rozpatrzona reklamacja i naprawa, a tam pomimo że mam dowód osobisty i nr reklamacji jestem potraktowana jako osoba niewiarygodna ponieważ nie mam samego wydruku na papierze egzemplarza potwierdzenia złożenia reklamacji. Straciłam godzinę ponieważ musiałam persfadować personelowi że jestem wiarygodna z dowodem osobistym i nr reklamacji oraz kartą numerem klienta. Pierwszy raz taka sytuacja w tym salonie. Uważam, że w dobie identyfikacji dowodem osobistym i podaniem nr reklamacji nie powinno być takich sytuacjach traktowania klientów jak intruzów. To bardzo upokarzające. Nie dość, że zakup za ponad 1300 zl był słabej trwałości i musiał zostać zareklamowany to obsługa była poniżej poziomu.

Najgorszy szmelc i obsługa

Nie chce mi się nawet opisywać tego (treść usunięta przez administratora).

klient przeszkadza?

SKLEP KRUK NA ZAKOPIANCE NIE JEST MIEJSCEM PRZYJAZNYM.Odniosłam wrażenie ,że klient jest oceniany przez pryzmat ubioru.Po czasie oczekiwania na personel wyszłam.Potrzebne złote kolczyki kupiłam w innym sklepie-cóz tam Panie chętniej nawiązały kontakt

Bardzo zawiodłam się obsługą w tym sklepie

Ostatnio w mojej najbliższej rodzinie miała miejsce smutna sytuacja. Członek rodziny zakupił pierścionek w sklepie W.Kruk, jak się okazało zbyt wcześnie, gdyż rozstał się ze swoją dziewczyną na tydzień przed świętami. Poprosił, żebym go zwróciła lub wymieniła na coś dla siebie. Ze względu na politykę firmy możliwa jest tylko wymiana i tu zaczyna się moja historia. Jak zgłosiłam się do salonu, to wybrałam rzecz w tej samej cenie, która widniała na paragonie. Pani przy kasie powiedziała, że to musi być coś droższego o jakieś 4-5zł, bo był tu rabat z kartą klienta W.Kruk( o czym nie wspomniała wcześniej, powiedziała tylko od niechcenia ,,proszę sobie coś wybrać”). Powiedziałam, że sama na szybko nic nie wybiorę, zamiast pomocy i zaprezentowania oferty usłyszałam tylko ,, to proszę przyjść innym razem”. Upewniłam się, jaka musi być minimalna kwota, żeby można było dokonać wymiany, pani powtórzyła, że minimum 125zł. Następnego dnia pojechałam do innego salonu tej firmy, jak się okazało niepotrzebnie, gdyż nie zostałam poinformowana, że wymiana jest możliwa tylko w salonie, w którym miał miejsce zakup. Trzeciego dnia specjalnie pojechałam do Łomianek, żeby sfinalizować wymianę tego pechowego pierścionka. Wybrałam zakup za 129zł, a zgodnie z zapewnieniami pani 129zł to więcej niż 125zł i wymiana powinna przejść pomyślnie- NIE. Przy kasie pani kręciła coś o rabacie, że to dalej za mało, że to jeszcze trzeba coś droższego dobrać i takie historie. Nie potrafiła mi wprost podać kwoty jaka musi być przekroczona, że by dokonać transakcji, ani nie zaoferowała pomocy w doborze czegokolwiek. Generalnie personel potraktował mnie jak pod-klienta. Panie były bardzo niemiłe, niepomocne i bardzo mi pokazywały, jak niechciana w ich salonie jestem. Zrezygnowana dobrałam jakiekolwiek kolczyki i wartość zakupów wyniosła już prawie 300zł, więc salon W.Kruk zarobił na tej nieszczęsnej wymianie. Niestety na koniec pani RZUCIŁA mi torebką o ladę, jakbym była co najmniej trędowata. Jest mi bardzo przykro. Mam nadzieję, że personel otrzyma dodatkowe szkolenie z obsługi klienta, bo KAŻDY klient to klient i powinien być potraktowany z szacunkiem.

Odwiedzałeś ostatnio W. Kruk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.18 )

Swarovski

(4.50 )

Yes

(4.29 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem