W. Kruk

( 2.11 )

Opinie (356)

Brak mi słów

Uwielbiam produkty W.Kruk. Regularnie wraz z całą rodziną dokonujemy zakupów w jego sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Po kilku latach zakupów i używania ich biżuterii, moim zdaniem, jest to najlepsza polska sieć z biżuterią. Kilka dni temu, odwiedziłem nowo otwarty sklep stacjonarny W.Kruk w Pile, z którego otwarcia bardzo się ucieszyłem, bo nie muszę już jeździć dziesiątki kilometrów do Poznania, aby zakupić biżuterię stacjonarnie. Moje szczęście nie trwało jednak długo. Jako, że ufam tej firmie, jej usługom i DOTYCHCZAS podejściu do klienta, udałem się do tego sklepu bez wcześniejszego informowania o moim przyjeździe. Odwiedzając sklepy zdecydowanie bardziej oddalone od mojego miejsca zamieszkania, wcześniej dzwoniłem do tych sklepów z pytaniem o dostępność produktów. Tym razem, nie miało to sensu, ponieważ podróż do sklepu W.Kruk w Pile jest kwestią kilku minut. Do nowo otwartego sklepu W.Kruk w Pile przyjechałem z zamiarem kupna konkretnego modelu męskiego złotego łańcuszka z elementami czarnej ceramiki. Podchodząc do kasy, poinformowałem Panią Sprzedawczynię, że jestem zainteresowany kupnem męskiego łańcuszka. Przedstawiłem Pani jego zdjęcie, które wcześniej zapisałem w telefonie, jak i jego konkretną cenę. Pani poprosiła mnie jednak o numer modelu, którego niestety nie zapisałem. Jednakże, model łańcuszka (który bardzo wyróżnia się spośród dostępnych w ofercie W.Wkruk, a właściwie od razu rzuca się w oczy ze względu na swoje barwy i kształt), w połączeniu z jego ceną bardzo wąsko zawęża grono produktów W.Kruk, przez co jego odnalezienie nie powinno stanowić jakiegokolwiek problemu, nawet bez numeru modelu. Widząc, jednak wystawę sklepową, zauważyłem, że nie ma w nim męskiej biżuterii, w związku z czym, zapytałem Panią, czy męską biżuterią posiadają, ale schowaną. Pani odpowiedziała, że nie posiadają w tym sklepie stacjonarnym męskiej biżuterii, po czym, tak czy inaczej, zaczęła łańcuszka szukać po kartonach i szafkach. Po kilku minutach poszukiwań, Pani stwierdziła, że łańcuszka nie ma w sklepie, ale, że może go sprowadzić, za co będę musiał opłacić kaucję. Pytając Panią o wysokość kaucji, odpowiedziała, że musi tę kwotę sprawdzić, ponieważ nie jest jej znana. W tym momencie, postanowiłem zostawić Panią na kilka minut i udać się na dalsze zakupy w galerii handlowej, aby spokojnie mogła się wszystkiego dowiedzieć. Zaznaczam przy tym, że Pani doskonale wiedziała (a przynajmniej powinna), jaki model łańcuszka chciałem kupić, ponieważ przedstawiłem jej jego wyraźne zdjęcie, jak i przedstawiłem jego konkretną (co do złotówki) cenę. Wracając po około 10-15 minutach do sklepu W.Kruk w Pile, otrzymałem od tej samej Pani Sprzedawczyni informację, że łańcuszka nie znalazła, bo prawdopodobnie nie ma go już dostępnego (!), ale, że znalazła INNY (!) Z PERŁAMI (!). W tym momencie, momentalnie opuściłem sklep i zażenowany odjechałem do domu. Po drodze, sprawdziłem ofertę sklepu internetowego W.Kruk, gdzie znalezienie tego samego łańcuszka zajęło mi nie więcej niż 5 minut. W sklepie, który sprzedaje świetnej jakości, o cenach przekraczających dziesiątki tysięcy złotych biżuterię, doświadczyłem obsługi na poziomie targowiska. Problem w tym, że na targowisku sprzedawcy wiedzą, co sprzedają i gdzie konkretny przedmiot znaleźć, za jaką cenę go sprzedają i, na jakich warunkach mogą go dla mnie sprowadzić. Takiej usługi nie otrzymałem w W.Kruku w Pile, gdzie wraz z rodziną zostawiam rocznie, regularnie 'spore' kwoty. Rozumiem fakt, iż sklep jest nowo otwarty i może nie być doskonały, ale w sytuacji, kiedy: 1. Podaję Pani Sprzedawczyni konkretne informacje (poza numerem modelu) i konkretną chęć kupna ich przedmiotu, a nie otrzymuję od tej Pani ŻADNEJ informacji (ani wartości ewentualnej kaucji, ani o dostępności produktu (co do czego do dzisiaj mam wątpliwości)), 2. Chcąc kupić męski łańcuszek, Pani proponuje mi zastępczy łańcuszek Z PERŁAMI (!)... jestem zmuszony korzystać ze sklepów, z których dotychczas korzystałem, pokonując dodatkowe kilometry i tracąc dodatkowe godziny, a to wszystko, ze względu na brak kompetencji obsługi. Byłem przygotowany na to, że łańcuszka może nie być w tym stacjonarnym sklepie, lecz nie spodziewałem się tak słabej obsługi (od której nie dowiedziałem się NICZEGO) i tak słabej próby zaproponowania innego produktu.

Brak towaru, brak kasy, porażka...

Zamówione 17go maja na dzień matki bo tak właśnie reklamowali kolczyki. W dzień matki zamówienie anulowane. Towaru brak, kasa ma wrócić do 21 dni.

Zakupowa porażka

Zakupy internetowe w tym sklepie to kpina. 3 tygodnie oczekiwania na zamówienie. W dniu planowanej wysyłki otrzymałam maila z powiadomieniem, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. Bez wyjaśnień czy przeprosin zostałam odesłana do regulaminu sklepu i wspaniałomyślne zapewniona o zwrocie pieniędzy. Nie polecam.

Kredytowanie firmy że środków klientów

Ponad rok oczekiwałam na dostępność pierścionka. W końcu się pojawił jak tylko otrzymałam powiadomienie o dostępności złożyłam zamówienie. 14 kwiecień model SBI/PC020 zamówienie K_KKP-469 opłacone PayU następnie go dnia potwierdzenie że środki do Państwa dotarły. Oczekiwałam cierpliwie na zamownie około 20.04 telefon na infolinię co z moim zamówieniem Kiedy otrzymam przesyłkę Pani informuje że 28.04 zostanie wysłana mam czekać . Niestety nie dociera. wczoraj 4.05 dzwonie ponownie Tracąc kolejna godzinę w oczekiwaniu na połączenie. I w zamian za odpowiedź jakiej się spodziewam otrzymuje pytanie od konsultanta ….To nikt się z Pania nie kontaktował Bo Pani artykułu nie ma i pewnie będzie anulacja. Pytam jak to możliwe skoro w między czasie dzwoniłam pytałam kazaliście czekać. W odpowiedzi słyszę że pewnie artykuł miał wadę i dlatego nie został wysłany …Ja wszystko rozumiem ale ktoś powinien napisać zadzwonić przedstawić sytuację Zaproponować inny rozmiar lub zaproponować rabat jeśli produkt nie jest pełnowartościowy. Poprosiłam o kontakt z kierownikiem odpowiedzialnym za obsługę klienta ….cisza. Za to dziś rano mail anulowaliśmy Pani zamownie przepraszamy nie. Dla mnie nie jest to satysfakcjonujace załatwienie sprawy. Gdybym nie dzwoniła nie dopominalam się rozumiem …dostali Państwo płatność jest coś nie tak jest informacja anulacja, ale nie w ten sposób. Z ciekawości wchodzą niezwłocznie po otrzymaniu maila z anulacją na Państwa stronę sprawdzić artykuł. Po złożeniu zamówienia również sprawdzałam i w ciągu jednego dnia cała rozmiarówka była sprzedana. Dziś dostępna poza rozmiarem 22. Dość dziwna sytuacja anulują Państwo zamówienie jednoczenie wystawiając pełen asortyment ponownie na stronę . Co robię …zamawiam ponownie. Kolejny raz dzwonię na infolinię i kolejny raz czuje się ignorowana przez tą samą osobę kolejny raz prosząc o kontakt kierownika który zapewne kolejny raz zignoruje prośbę Bo jak twierdzi Pan z infolinii nie ma obowiązku się ze mną kontakować Żenada Nie polecam zakupów w tej firmie

W.Kruk to Żenada

Czas oczekiwania dramatyczny. Zamawiałem sporo rzeczy przez internet czas realizacji z dostawą to zazwyczaj 2 góra 3 dni. Tutaj na pierścionek na rocznicę za 600 czeka się na 3 tyg jak by wysyłali go z Chin. Mam nadzieję że towar dojdzie chociaż na kolejną rocznicę. Nie polecam

Paranoja

od 14 dni próbuje się dowiedzieć co z moim zamówieniem, infolinia nie działa, na e-mail nie dostaje odpowiedzi. KPINA! Strasznie rzadko wystawiam kiepskie opinie, i zawsze zakupy robiłem w W.KRUK, to był mój ostatni raz

Jasna i czytelna strona

Strona internetowa jest bardzo czytelna, jest na niej wiele produktów do wyboru. Każdy produkt jest dokładnie opisany i są podane wszystkie parametry.

Super obsługa

Pracownica była bardzo pomocna i potrafiła doradzić. Dokładnie zbadała moje potrzeby zanim zaczęła pokazywać produkty, znała każdy produkt i potrafiła do niego zachęcić. Naprawdę polecam zakupy w tym sklepie.

Nie jestem zadowolona z obsługi

Jeśli chodzi o towar, czyli biżuterię jest ciekawa i wyjątkowa. Niestety przyszłam do sklepu z zakupioną tam bransoletką, która okazała się nieco na duża na mój nadgarstek. Zapytałam czy można jakoś ją zmniejszyć, Panie średnio były zainteresowane moją osobą, nie starały się mi pomóc, powiedziały jedynie, że jeśli już muszę to robić to można zostawić bransoletkę i za dwa trzy tygodnie się odezwą. Ogólnie ich zachowanie wyglądało tak jakbym nie była godna wchodzić do sklepu z drogą biżuterią. Już tam nie wrócę.

Wszystko dobrze!

Wzory biżuterii i tworzone tam kolekcje są naprawdę ciekawe, ceny również w porządku. W tym sklepie obsługa jest na wysokim poziomie.

Fatalna obsługa i odpowiedź z centrali firmy

Wysłałam zażalenie do W. Kruk następujące: "Bywam wielokrotnie na zakupach w salonie W.Kruk w galerii Plaza Lublin przy ul. Lipowej ale pierwszy raz zostałam potraktowana jak intruz. I to przez nadmierną ostrość lub strach sprzedawczyni. Chodzi o odbiór reklamacji bransoletki (na ponad 1300zl). W trakcie składania reklamacji bransoletki nie poinformowano mnie o konieczności posiadania przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu egzemplarza druku potwierdzającego jej złożenie. Uprzedzam że to nie jest moja pierwsza reklamacja. Natomiast pierwszy raz zostałam publicznie wobec innych klientów i personelu potraktowana jak osoba, która chce wyłudzić bransoletkę ponieważ nie posiadałam ze sobą druku złożonej reklamacji a jedynie dowód osobisty. I mimo, iż dane osobowe się zgadzały w dowodzie z danymi w tym adres, mialam też nr karty klienta i nr reklamacji (ponieważ salon wysłał mi informację smsem, że jest rozpatrzona) to nie wystarczyło Pani ekspedientce, która publicznie mnie podejrzewała. Zapytując swoją koleżankę drugą z personelu czy mnie kojarzy. Powiedziała, że nie wyda mi reklamowanej bransoletki ponieważ jest droga, a nie mam kopi druku egzemplarza klienta złożonej reklamacji, która była wg niej jedynym potwierdzeniem że ja to ja. Dopiero kiedy weszłam w dyskusję z takimi argumentami pokazując na ręku noszoną aktualnie inną bransoletkę (za około 1500zł) W.Kruk, która była dostępna również w gablocie salonu. Pani ekspedientka zmieniła ton rozpoczynając towar W. KRUK. To upokarzające jak traktuje się klienta. Kiedy idę odebrać mój zakup. Mam nadzieję że będzie pozytywnie rozpatrzona reklamacja i naprawa, a tam pomimo że mam dowód osobisty i nr reklamacji jestem potraktowana jako osoba niewiarygodna ponieważ nie mam samego wydruku na papierze egzemplarza potwierdzenia złożenia reklamacji. Straciłam godzinę ponieważ musiałam perswadować personelowi że jestem wiarygodna z dowodem osobistym i nr reklamacji oraz kartą numerem klienta. Pierwszy raz taka sytuacja w tym salonie. Bardzo proszę o zwrócenie uwagi personelowi tego salonu, ponieważ przy składaniu reklamacji nie otrzymałam informacji o konieczności posiadania kopii egzemplarza jej złożenia. A przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu miałam nr reklamacji i dowód osobisty oraz nr karty klienta, a mimo to zostałam potraktowana jak intruz, w poniżający sposób publicznie przy innych klientach sklepu. Tracąc przy tym czas na udowodnienie swojej tożsamości pomimo posiadania dowodu osobistego. A otrzymałam odpowiedź na powyższą skargę, którą złożyłam na oficjalnej stronie W. Kruk . Cytuję wypowiedź kierownika salonu W. Kruk Lublin Plaza: ,,W nawiązaniu do skargi, którą złożyła Pani w związku ze sposobem obsługi reklamacji wydania bransoletki w naszym salonie, pragnę poinformować, że dokument potwierdzający złożenie reklamacji jest jedynym dokumentem potwierdzającym fakt, że taka czynność - reklamacyjna - została przyjęta do realizacji. Dbając o naszych klientów i biżuterię którą nam powierzają w ramach reklamacji, potrzebujemy dokumentu reklamacyjnego do weryfikacji wydań aby uniknąć pomyłki. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że wymieniona bransoletka, z innej kolekcji będzie Pani dobrze służyła jak i również kolczyki, które Pani wybrała. Pozdrawiamy i zapraszamy serdecznie do naszego salonu." PODSUMOWUJĄC, NIE POLECAM NIKOMU BYĆ TAK POTRAKTOWANYM. OD DZIŚ ZAMIERZAM ROBIĆ ZAKUPY U KONKURENCJI.

Słaba obsługa po zmianie personelu w 2020 r.

Bywam wielokrotnie na zakupach w salonie W.Kruk w galerii Plaza Lublin ale pierwszy raz zostałam potraktowana jak intruz. I to przez nadmierną ostrość lub strach sprzedawczyni. Chodzi o odbiór reklamacji bransoletki (na ponad 1300zl). W trakcie składania reklamacji bransoletki nie poinformowano mnie o konieczności posiadania przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu egzemplarza druku potwierdzającego jej złożenie. Uprzedzam że to nie jest moja pierwsza reklamacja. Natomiast pierwszy raz zostałam publicznie wobec innych klientów i personelu potraktowana jak osoba, która chce wyłudzić bransoletkę ponieważ nie posiadałam ze sobą druku złożonej reklamacji a jedynie dowód osobisty. I mimo, iż dane osobowe się zgadzały w dowodzie z danymi w tym adres, mialam też nr karty klienta i nr reklamacji (ponieważ salon wysłał mi informację smsem, że jest rozpatrzona) to nie wystarczyło Pani ekspedientce, która publicznie mnie podejrzewała. Zapytując swoją koleżankę drugą z personelu czy mnie kojarzy. To upokarzające. Kiedy idę odebrać moj zakup. Mam nadzieję że będzie pozytywnie rozpatrzona reklamacja i naprawa, a tam pomimo że mam dowód osobisty i nr reklamacji jestem potraktowana jako osoba niewiarygodna ponieważ nie mam samego wydruku na papierze egzemplarza potwierdzenia złożenia reklamacji. Straciłam godzinę ponieważ musiałam persfadować personelowi że jestem wiarygodna z dowodem osobistym i nr reklamacji oraz kartą numerem klienta. Pierwszy raz taka sytuacja w tym salonie. Uważam, że w dobie identyfikacji dowodem osobistym i podaniem nr reklamacji nie powinno być takich sytuacjach traktowania klientów jak intruzów. To bardzo upokarzające. Nie dość, że zakup za ponad 1300 zl był słabej trwałości i musiał zostać zareklamowany to obsługa była poniżej poziomu.

Najgorszy szmelc i obsługa

Nie chce mi się nawet opisywać tego (treść usunięta przez administratora).

klient przeszkadza?

SKLEP KRUK NA ZAKOPIANCE NIE JEST MIEJSCEM PRZYJAZNYM.Odniosłam wrażenie ,że klient jest oceniany przez pryzmat ubioru.Po czasie oczekiwania na personel wyszłam.Potrzebne złote kolczyki kupiłam w innym sklepie-cóz tam Panie chętniej nawiązały kontakt

Bardzo zawiodłam się obsługą w tym sklepie

Ostatnio w mojej najbliższej rodzinie miała miejsce smutna sytuacja. Członek rodziny zakupił pierścionek w sklepie W.Kruk, jak się okazało zbyt wcześnie, gdyż rozstał się ze swoją dziewczyną na tydzień przed świętami. Poprosił, żebym go zwróciła lub wymieniła na coś dla siebie. Ze względu na politykę firmy możliwa jest tylko wymiana i tu zaczyna się moja historia. Jak zgłosiłam się do salonu, to wybrałam rzecz w tej samej cenie, która widniała na paragonie. Pani przy kasie powiedziała, że to musi być coś droższego o jakieś 4-5zł, bo był tu rabat z kartą klienta W.Kruk( o czym nie wspomniała wcześniej, powiedziała tylko od niechcenia ,,proszę sobie coś wybrać”). Powiedziałam, że sama na szybko nic nie wybiorę, zamiast pomocy i zaprezentowania oferty usłyszałam tylko ,, to proszę przyjść innym razem”. Upewniłam się, jaka musi być minimalna kwota, żeby można było dokonać wymiany, pani powtórzyła, że minimum 125zł. Następnego dnia pojechałam do innego salonu tej firmy, jak się okazało niepotrzebnie, gdyż nie zostałam poinformowana, że wymiana jest możliwa tylko w salonie, w którym miał miejsce zakup. Trzeciego dnia specjalnie pojechałam do Łomianek, żeby sfinalizować wymianę tego pechowego pierścionka. Wybrałam zakup za 129zł, a zgodnie z zapewnieniami pani 129zł to więcej niż 125zł i wymiana powinna przejść pomyślnie- NIE. Przy kasie pani kręciła coś o rabacie, że to dalej za mało, że to jeszcze trzeba coś droższego dobrać i takie historie. Nie potrafiła mi wprost podać kwoty jaka musi być przekroczona, że by dokonać transakcji, ani nie zaoferowała pomocy w doborze czegokolwiek. Generalnie personel potraktował mnie jak pod-klienta. Panie były bardzo niemiłe, niepomocne i bardzo mi pokazywały, jak niechciana w ich salonie jestem. Zrezygnowana dobrałam jakiekolwiek kolczyki i wartość zakupów wyniosła już prawie 300zł, więc salon W.Kruk zarobił na tej nieszczęsnej wymianie. Niestety na koniec pani RZUCIŁA mi torebką o ladę, jakbym była co najmniej trędowata. Jest mi bardzo przykro. Mam nadzieję, że personel otrzyma dodatkowe szkolenie z obsługi klienta, bo KAŻDY klient to klient i powinien być potraktowany z szacunkiem.

Koszmarna obsługa oraz zasady sklepu

w dniu dzisiejszym dostałam w prezencie od siostry złotą bransoletkę ( 800,-ZŁ)zakupioną w sklepie kruk w galerii gemini w tarnowie, przymierzając zauważyłam, że bransoletka ma uszkodzone zapięcie. Więc szybko wróciłyśmy do sklepu żeby dokonać zwrotu uszkodzonego towaru, zakupionego 15 minut wcześniej, Bardzo nieprzyjemna kobieta która wcisnęła wcześniej uszkodzony produkt ,nieprzyjemnym tonem poinformowała nas że nie ma zwrotów zakupionego towaru, więc my zdenerwowane powiedziałyśmy że to kolejny raz kiedy u nich w sklepie zakupiona złota bransoletka (2000,-ZŁ) ma uszkodzone zapięcie , na to koleżanka równie nieprzyjemna jak jej poprzedniczka odpowiedziała TO PO CO TU PRZYCHODZICIE I KUPUJECIE U NAS W SKLEPIE . Odradzam ten sklep oraz muszę koniecznie zadzwonić na infolinię i zgłosić zachowanie Pań z obsługi

WKRUK

Ostatnio szukając prezentów na gwazdkę zawitałam do sklepu Wkruk z biżuterią. Bardzo duzy wybór asotymentu, sprzedawca od razu podchodzi i oferuje pomoc, informuje o wszystkich promocjach i możliwościach rabatów. Polecam

Nie polecam!

Brak zainteresowania klientem. Trzy Panie z obsługi w sklepie, czterech klientów i brak jakiejkolwiek reakcji. Pani poproszona o pomoc z łaska udziela informacji. Obsługa w tym sklepie najwidoczniej pracuje za karę.

Odwiedzałeś ostatnio W. Kruk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.24 )

Swarovski

(4.50 )

Yes

(4.29 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem