W. Kruk

( 2.04 )

Opinie (359)

Super obsługa.

Znakomita obsługa salonu jubilerskiego pełen profesjonalizm obsługi oraz pełne poświęcenie dla klienta. Dodatkowo obsługa salonu znakomicie się prezentuje co również dobrze świadczy o marce którą reprezentują pracownicy. Gorąco Polecam ten salon ponieważ obsługa naprawdę doradzi w wyborze asortymentu dla mężczyzny jak i dla kobiety.

Salon jubilerski bardzo ładny

Salon jubilerski bardzo ładny, witryny sklepowe czyste, podłoga również, zachęca do wejścia. W sklepie znajduje się tzw. wyspa wiec nie ma problemu z przestrzennością. Wybór biżuterii bardzo duży i bardzo zróżnicowany cenowo. Szukałam jakiejś delikatnych kolczyków tzn. na co dzień. Postawiłam na srebro. Wybór naprawdę duży, sprzedawca bardzo miły i cierpliwy mimo iż bardzo długo wymyślałam ponieważ, nie umiałam się zdecydować co do rodzaju. Gdy już się zdecydowałam, sprzedawca polecił mi dodatkowo płyn do czyszczenia. Obsługa kompetentna, nawiązuje poprawny kontakt wzrokowy. Sprzedawca nie wykazał nawet cienia irytacji mimo iż wybierałam bardzo długo. Kolczyki zostały ślicznie zapakowane mimo iż nie miał być to prezent. Polecam

Wysoka jakość produktów i obsługi w tym salonie

Wysoka jakość produktów i obsługi w tym salonie jubilerskim. Już po wejściu do salonu i rozejrzeniu się w poszukiwaniu wybranego towaru obsługa zainteresowala się moją osobą. Przedstawiono mnie także ofertę, dostępne wzory, usługi i cennik. Obsługa była schludnie ubrana, grzeczna i miła. Obsługa wzbudzała moje zaufanie.\Polecam.

Bardzo wiele sklepów z biżuterią oferuje szeroki wybór

Bardzo wiele sklepów z biżuterią oferuje szeroki wybór obrączek. Jednak tylko salon W.Kruk spełnił w pełni moje oczekiwania. Jako jedyny spośród odwiedzonych przeze mnie sklepów jubilerskich oferuję pełne dostosowanie zamawianych wyrobów do oczekiwań klienta. Nie ma problemu, aby obrączki zostały wykonane o innej grubości niż opisane jest to w katalogu. W. Kruk jako jedyna firma umożliwia także zamówienie dwóch różnych obrączek. Zamówione przez mnie obrączki były wykonane w idealny sposób, w pełni zgodny z zamówieniem. Do obrączek od firmy W.Kruk został dołączony bardzo stylowy prezent. Obsługa salony cechuje się wysoką kulturą osobistą i taktem. Salon na najwyższym poziomie obsługi.

Nadal nie znalazłem odpowiedniego prezentu na rocznicę dla

Nadal nie znalazłem odpowiedniego prezentu na rocznicę dla małżonki. Byłem już w kilku specjalistycznych sklepach, ale jeszcze nie znalazłem tego, co by mi się spodobało. Zaszedłem więc do salonu Kruk-a, gdzie spodziewałem się, że cos wybiorę. Oczywiście, tak jak w każdym sklepie, po krótkiej chwili od momentu mego wejścia, podeszła do mnie pracownica i zaoferowała swą pomoc. Jest to miłe, lecz zaczyna to już być męczące. Wiadomo, że klient chce, aby był stawiany na pierwszym miejscu, jednakże wg mnie co za dużo, to nie zdrowo. Poinformowałem ją, iż poszukuję cos na rocznicę, ale sam już nie wiem co to ma być. Pracownica nie zdziwiła się moją odpowiedzią. Rozpoczęła zbieranie informacji, co lubi małżonka, czy ma to być ze złota, czy też z czegoś innego. Po uzyskaniu odpowiedzi, zaproponowała mi 3 różne przedmioty, zachęcając jednocześnie do ich wzięcia do ręki. Wszystko było ładne, ale naprawdę nie wiem co to ma być, choć jedna rzecz mi się spodobała. Poinformowałem o tym fakcje pracownicę, która pochwaliła mój wybór. Nie zdecydowałem się jeszcze na podjęcie decyzji odnośnie zakupu, gdyż chciałem zajść do sklepu obok, do konkurencji, aby obejrzeć ich ofertę. Podziękowałem za pomoc i stwierdziłem, że w razie czego wrócę, pytając się jednocześnie, czy istnieje możliwość odłożenia tego produktu na bok. Żadnego problemu z tym nie było. Po jakimś czasie powróciłem do sklepu i zdecydowałem się na zakup, który okazał się trafiony.

Bardzo podobają mi się wyroby tej marki

Bardzo podobają mi się wyroby tej marki. Ceny również są rozsądne. Miałam możliwość poznać ten sklep również od strony teoretycznie nieprzyjemnej, bo przy reklamowaniu wadliwego produktu. Obsługa zachowywała się wzorowo. Wadę usunięto i powiadomiono mnie, że mogę odebrać produkt. Warto by było, by dla Kruka pracowali również bardziej odważni projektanci:)

Pomimo tego

Pomimo tego, że salon jubilerski Kruk działa w Toruniu już od dłuższego czasu, do tej pory jakoś nigdy do niego nie wchodziłam. Ograniczałam się do obejrzenia ekspozycji w witrynie. W salonie już od samego wejścia widać, że jest to sklep elegancko urządzony, zadbany i lśni czystością. Wszystkie szklane witryny są czyste i odpowiednio oświetlone. Biżuteria jest ładnie wyeksponowana a ceny umieszczone w czytelny sposób. Obsługa jest uśmiechnięta i przyjaźnie nastawiona. Chętnie udziela pomocy, pyta o preferencje i wskazuje odpowiedni towar. Kruk zawsze kojarzył mi się z dobrą jakością i wysokimi cenami i byłam zaskoczona, że można tutaj również znaleźć biżuterię w całkiem przystępnych cenach na kieszeń przeciętnie zarabiającej osoby. Myślę, że jeżeli będę szukała w przyszłości jakiejś biżuterii to chętnie tutaj zajrzę.

Bardzo przyjemna atmosfera

Bardzo przyjemna atmosfera. Czysto, schludnie, elegancko. Personel pierwsza klasa. Wiedza o każdym produkcie to dla ekspedientek podstawa. Bardzo eleganckie sprzedawczynie, doradzą zawsze dobrze. Wystarczy powiedzieć na jaką okazję biżuteria jest potrzebna a one wiedzą co pokazać by nie namieszać w głowie.

Po wejściu do placówki albo jest się obstąpiony przez dwie

Po wejściu do placówki albo jest się obstąpiony przez dwie osoby, które nie dają złapać oddechu, jeśli się wchodzi samemu lub gdy we dwoje to nie można się doprosić o obsługę. Niedostateczne oświetlenie, zwłaszcza na piętrze w dziale zegarków męskich. Możliwość dokładnego obejrzenia większej liczby zegarków jest nie możliwa gdyż trzeba zajść z nimi na parter a tam od razu jak jest się samemu obsługa nie daje dojść do słowa wymuszając kupno pierwszego z brzegu zegarka, jaki się tylko założy. Bezczelne docinki personelu w przypadku rezygnacji z zakupu przekraczają dobre obyczaje. Towar jest prezentowany w gablotach, w których często szyby są utłuszczone. Słabe oświetlenie skutecznie zniechęca do zakupu towaru. Wyraźna, wśród obsługi, jest selekcja klientów według ubioru, jaki na sobie mają, Problem jest również z punktualnym zamykaniem sklepu. Za zwyczaj jest ok. 10 minut wcześniej zamykany a wszelakie próby wejścia, jeśli obsługa postanawia sobie skrócić czas pracy są skutecznie udaremniane przez ochronę. Nie ma również informacji jak sklep pracuje w dniach nietypowych, przedświątecznych czy w dniach, które ma prawo ustalić możliwość pracy sklepu właściciel. Przy szczegółowych zapytaniach obsługa próbuje zmienić temat ze względu na brak wiedzy, po czym tłumaczą się, że zastępują tu kogoś. Sklep wygląda w środku ładnie, lecz jest bardzo niepraktyczny dla klienta głównie przez słabe oświetlenie. Cena towaru bardzo wysoka w porównaniu z tym samym asortymentem w innych firmach. Głównie nowe modele co zawęża liczbę klientów.

Przed wizytą w salonie zapoznałam się dokładnie z ofertą

Przed wizytą w salonie zapoznałam się dokładnie z ofertą pierścionków zaręczynowych na stronie internetowego sklepu Kruk. Spisałam symbole interesujących mnie modeli i udałam się w celu przymierzenia do placówki w C.H.Stary Browar. Doradca w salonie zaproponował mi pomoc po około 3 minutach mojego rozglądania się. Podałam symbole pierścionków i 2 z nich zostały mi zaprezentowane. Zostałam poinformowana o możliwości dopasowania rozmiaru jak i innych usługach. Niestety poza tymi modelami, które upatrzyłam wcześniej, nic innego mi nie zaproponowano, choć wiem, że oferta w internecie jest okrojona. Gdy zapytałam o to, usłyszałam w odpowiedzi jedynie, że owszem modeli jest wiele więcej, ale doradca nie wykazał chęci by pokazać mi inne, zbliżone do wybranych już przeze mnie modeli. Ogólne wrażenie jest pozytywne, młody mężczyzna obsługujący mnie był uprzejmy, wyglądał i zachowywał się profesjonalnie, lecz zabrakło takiej "kropki nad i" bym mogła ocenić obsługę na 5.

W krótkim okresie

W krótkim okresie (3 dni) odwiedziłam salon dwukrotnie. Podczas pierwszej wizyty kilka minut oczekiwałam na ekspedientkę. Z dwóch Pań jedna była zajęta obsługą innej klientki, druga obserwowała salon. Po pewnym czasie podeszła do mnie oferując swoją pomoc. Ekspedientka była miła i pomocna. Podczas drugiej wizyty towarzyszył mi mąż. Tego dnia personel salony był inny. Pani dość szybko do nas podeszła. Była bardzo pomocna, doradzała, poszukiwała kolczyków pasujących do wybranego pierścionka. Ta wizyta zakończyła się zamówieniem. W salonie nie było właściwego rozmiaru. Odbiór produktu odbył się w miłej atmosferze. Zostaliśmy z mężem przywitani przyjaznym uśmiechem.

Produkt

Produkt, który skusił mnie do wizyty u tego znanego jubilera wypatrzyłem na jego stronie kilka dni przed udaniem się na zakupy. Początkowo za cel obrałem lokal na Floriańskiej. Miła Pani z obsługi pokazała mi produkt, jak też parę innych i poinformowała, że pierścionek, bo o nim mowa, w rozmiarze który mnie interesuje znajduje się w punkcie Kruka w położonej nieopodal Galerii Krakowskiej. Jakież było moje zdziwienie gdy w tejże Galerii Pani (już nie taka miła) odesłała mnie z powrotem na Floriańską. Gdy próbowałem zapytać o coś jeszcze do lady podeszła osoba, która na pierwszy rzut oka wyglądała na dużo bardziej majętną ode mnie i Pani sprzedawczynie niemal rzuciła się na ów Pana nie zważając, iż moja skromna osoba nie skończyła artykułować jeszcze tego co zaczęła. Po tym w zasadzie straciłem ochotę na dalsze zakupy w Kruku...

Udałam się do salonu jubilerskiego w celu realizacji kuponu

Udałam się do salonu jubilerskiego w celu realizacji kuponu upominkowego, który otrzymałam w prezencie. Muszę przyznać, że zakupy okazały się dużą przyjemnością. Personel nie dość, że nienagannie ubrany i uśmiechnięty to przede wszystkim zainteresowany moją osobą i gotowy do poświęcenia nieograniczonej ilości czasu w udzielaniu pomocy przy wyborze odpowiedniej biżuterii. Mogłam dotknąć, przymierzyć i zastanawiać się do woli. Na koniec zakupy otrzymałam pięknie zapakowane w firmowe pudełeczka. Wygląd salonu nie budzi żadnych zastrzeżeń-mimo pogody utrzymany w czystości, asortyment odpowiednio wyeksponowany, miejsce bardzo jasne i przyjazne. Po prostu pierwsza klasa!

Opis obsługi

Opis obsługi: po wejściu nie usłyszałam powitania pracownice stały oparte o blat jakby nie zauważyły zbliżającego sie klienta. Po ok 10 minutach gdy wraz z mama podeszłyśmy do stoiska ze złotem przy którym rozmawiała obsługa lecz bez żadnej reakcji na nasze zainteresowanie towarem. Dopiero po zapytaniu pani wykazała chęci do zajęcia się nami i naszymi potrzebami.Miałam wrażenie ze dopiero po tym jak poznała ze jednak chce coś kupić zaczęła być miła lecz z dystansem.

Kupiłem pierścionek w salonie W

Kupiłem pierścionek w salonie W.KRUK mieszczącym się w galerii handlowej "Magnolia" przy ul. Legnickiej we Wrocławiu. W dokonaniu wyboru pomogła mi pracownica salonu. W sympatyczny i fachowy sposób zaprezentowała mi gamę interesujących mnie produktów. Sposób obsługi i podejście do klienta zasługują na słowa uznania. Cena produktów jest porównywalna z konkurencyjną siecią APART. W okresie, w którym dokonałem zakupu obowiązywała promocja. Za każdy zakup powyżej 500 zł otrzymuje się kupon wysokości 100 zł upoważniający do zakupów w sieci W.KRUK. Ponadto klient może nieodpłatnie, po okresie 1 roku oddać zakupiony produkt do profesjonalnego czyszczenia. Ewentualna zmiana rozmiaru pierścionka również jest bezpłatna. Niestety okres oczekiwania na usługę jest długi. W moim przypadku (zmniejszenie średnicy) okres oczekiwania wyniósł by ponad miesiąc. Asortyment jest uboższy w porównaniu z salonem mieszczącym się przy rynku we Wrocławiu. Salon (Legnicka) nie ma w ofercie zegarków renomowanych marek. Reasumując polecam ten punkt ze względu na jakość obsługi. Profesjonalizm i życzliwość pracownic salonu zachęcają do zakupów. Osoby zainteresowane zakupem zegarka odsyłam do salony przy rynku.

Obsługa bardzo miła

Obsługa bardzo miła. Pani w długich włosach o ciemnym kolorze spełniała wszystkie moje oczekiwania co do asortymentu. W sklepie było czysto wystawa bardzo elegancka tak samo jak obsługa w sklepie. Gdy pojawiał się nowy personel tzn gdy ktoś wychodził z zaplecza zawsze słyszało się dzień dobry. Co do asortymentu nie wnoszę żadnych zastrzeżeń. Na każde zapytanie była fachowa odpowiedź jak również zwracano się bardzo grzecznie jak również z humorem.

Miła obsługa

Miła obsługa. Panie nie nagabywały mnie kilka minut po wejściu do sklepu. Spokojnie mogłam obejrzeć wszystkie produkty w gablotach. Ekspedientki umiejętnie odpowiadały na zadawane im pytania. Podały wskazany towar i prawidłowo obsłużyły. W salonie panował ład i porządek. Każdemu z klientów wykazały atencję.

W ubiegłym roku wybrałam się z obecnym już narzeczonym

W ubiegłym roku wybrałam się z obecnym już narzeczonym, ale ówczesnym chłopakiem wybrać pierścionek zaręczynowy do W. Kruk w CH Poznań Plaza. Byłam pod olbrzymim wrażeniem tego sklepu. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że spędziłam w nim około 1,5 h ze względu na to, że wybór akcesoriów jubilerskich był naprawdę olbrzymi. Asortymentowi sklepu przyznaję ocenę celującą. Wyroby jubilerskie są dopracowane w każdym calu. Pierścionki w różnych rozmiarach, jeśli klientowi rozmiar nie pasuje, bez problemu można zamówić i oczekuje się nie dłużej niż 2 dni. Personel posiada olbrzymią wiedzę z dziedziny jubilerskiej i faktycznie doskonałe kompetencje. Potrafi doskonale doradzić, jest świetnie zorganizowany (do każdego klienta podchodzi ktoś z personelu), co świadczy o ich nienagannej organizacji czasu pracy. Sklep jest bardzo ładny, jest niebywale gustownie urządzony, przejrzysty - stworzony tak, aby klient mógł z każdej strony obejrzeć interesujące go wyroby jubilerskie. Ja wybrałam sobie tam przepiękny pierścionek, który już prawie rok noszę na palcu i jestem z niego niezmiernie zadowolona. Polecam ten sklep! Myślę, że inne sklepy z tej sieci są równie zadowalające, ale aby Państwu to precyzyjnie przedstawić w przyszłym tygodniu wybiorę się do jakiegoś innego sklepu W. Kruk'a, aby ogólnie zinterpretować i ocenić tą jubilerską sieć.

Obsluga bez zarzutow

Obsluga bez zarzutow,mila,kompetentna,znajaca oferte aczkolwiek w salonie nie posiadali modelu katalogowego(za to w ofercie tylko 1 ),miejsce czyste i zadbane,Pani od razu po wejsciu podeszla,zapytala czy szukam czegos konkretnego,czy sie tylko rozgladam i czy moze w czyms pomoc?!Ogolna ocena salonu na 4

W

W.Kruk to firma, która w każdym swoim salonie ma bardzo miły, uprzejmy personel. Każdego klienta traktują bardzo indywidalnie, mają dużą wiedzę na temat oferowanych produktów. Salony bardzo eleganckie, doskonale zaopatrzone. Ceny wg mnie odpowiednie dla każdego.

Do salonu Kruka wybralam się z nastawiniem bojowym ponieważ

Do salonu Kruka wybralam się z nastawiniem bojowym ponieważ prezent, który otrzymałam troche ponad trzy miesiące temu znowu się zepsuł. Konkretnie chodzi o naszyjnik, który po raz trzeci zerwał się leżać na szafce. Problem polegał na tym, że był on dosyć nieszczęślwie zrobiony i łańcuszek w naszyjniku po prostu sie łamał. Była to już trzecia reklamacja, wcześniejsze zostały zaakceptowana i naprawa została wykonana bezpłatnie co jest dowodem na to, że firma zdaje sobie sprawę, że to wada towaru. Tym razem poprosiłam o wymianę ponieważ towar jest ewidentnie wadliwy. Początkowo Pani z obsługi zasugerowała, że to wina użytkowanie, wyjaśniłam więc, że łańcuszek zrywa sie nawe jeżeli leży na szafce, usłyszałam więc, że trzeba go inaczej układać. Nie spodobało mi sie to więc poprosiłam o instrukcje obsługi jak układać naszyjnik aby sie nie zrywał. W tym czasie pojawiła się druga Pani i po wysłuchaniu mojej prośby wraz z uzasadnieniem zaproponowała wymianę na innym model jeżeli ten nie spełnia moich oczekiwań. Moim zdaniem jest to zachowanie godne poważnej i szanującej się firmy. Teraz wiem, że mogę robić tam zakupy ponieważ jeżeli tylko cokolwiek się z towarem stanie to otrzymam odpowiednią pomoc.

Odwiedzałeś ostatnio W. Kruk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.24 )

Swarovski

(4.50 )

Yes

(4.29 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem