W. Kruk

( 2.26 )

Opinie (345)

Świetne ceny i duży wybór

Salon jak każdy sklep W. KRUK był bardzo zadbany. Gdy weszłam nie było żadnego doradcy na sali sprzedaży ale od razu wyszła do mnie pracownica, przywitała i po chwili spytała czego szukam. Wprawdzie zadała mało pytań rozpoznających potrzeby ale poleciła mi swietne zawieszki w promocyjnych wówczas cenach. Można było wybierać z dużej ilości modeli. Wybrałam piękną zawieszkę za raptem 70 zł gdzie normalnie kosztowała ponad 2 razy więcej. Pracownica zachowywała wysoką kulturę osobistą podczas obsługi. Jestem bardzo zadowolona. Polecam szczególnie ten salon ze względu na duży wybór biżuterii.

Fatalna obsługa i odpowiedź z centrali firmy

Wysłałam zażalenie do W. Kruk następujące: "Bywam wielokrotnie na zakupach w salonie W.Kruk w galerii Plaza Lublin przy ul. Lipowej ale pierwszy raz zostałam potraktowana jak intruz. I to przez nadmierną ostrość lub strach sprzedawczyni. Chodzi o odbiór reklamacji bransoletki (na ponad 1300zl). W trakcie składania reklamacji bransoletki nie poinformowano mnie o konieczności posiadania przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu egzemplarza druku potwierdzającego jej złożenie. Uprzedzam że to nie jest moja pierwsza reklamacja. Natomiast pierwszy raz zostałam publicznie wobec innych klientów i personelu potraktowana jak osoba, która chce wyłudzić bransoletkę ponieważ nie posiadałam ze sobą druku złożonej reklamacji a jedynie dowód osobisty. I mimo, iż dane osobowe się zgadzały w dowodzie z danymi w tym adres, mialam też nr karty klienta i nr reklamacji (ponieważ salon wysłał mi informację smsem, że jest rozpatrzona) to nie wystarczyło Pani ekspedientce, która publicznie mnie podejrzewała. Zapytując swoją koleżankę drugą z personelu czy mnie kojarzy. Powiedziała, że nie wyda mi reklamowanej bransoletki ponieważ jest droga, a nie mam kopi druku egzemplarza klienta złożonej reklamacji, która była wg niej jedynym potwierdzeniem że ja to ja. Dopiero kiedy weszłam w dyskusję z takimi argumentami pokazując na ręku noszoną aktualnie inną bransoletkę (za około 1500zł) W.Kruk, która była dostępna również w gablocie salonu. Pani ekspedientka zmieniła ton rozpoczynając towar W. KRUK. To upokarzające jak traktuje się klienta. Kiedy idę odebrać mój zakup. Mam nadzieję że będzie pozytywnie rozpatrzona reklamacja i naprawa, a tam pomimo że mam dowód osobisty i nr reklamacji jestem potraktowana jako osoba niewiarygodna ponieważ nie mam samego wydruku na papierze egzemplarza potwierdzenia złożenia reklamacji. Straciłam godzinę ponieważ musiałam perswadować personelowi że jestem wiarygodna z dowodem osobistym i nr reklamacji oraz kartą numerem klienta. Pierwszy raz taka sytuacja w tym salonie. Bardzo proszę o zwrócenie uwagi personelowi tego salonu, ponieważ przy składaniu reklamacji nie otrzymałam informacji o konieczności posiadania kopii egzemplarza jej złożenia. A przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu miałam nr reklamacji i dowód osobisty oraz nr karty klienta, a mimo to zostałam potraktowana jak intruz, w poniżający sposób publicznie przy innych klientach sklepu. Tracąc przy tym czas na udowodnienie swojej tożsamości pomimo posiadania dowodu osobistego. A otrzymałam odpowiedź na powyższą skargę, którą złożyłam na oficjalnej stronie W. Kruk . Cytuję wypowiedź kierownika salonu W. Kruk Lublin Plaza: ,,W nawiązaniu do skargi, którą złożyła Pani w związku ze sposobem obsługi reklamacji wydania bransoletki w naszym salonie, pragnę poinformować, że dokument potwierdzający złożenie reklamacji jest jedynym dokumentem potwierdzającym fakt, że taka czynność - reklamacyjna - została przyjęta do realizacji. Dbając o naszych klientów i biżuterię którą nam powierzają w ramach reklamacji, potrzebujemy dokumentu reklamacyjnego do weryfikacji wydań aby uniknąć pomyłki. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że wymieniona bransoletka, z innej kolekcji będzie Pani dobrze służyła jak i również kolczyki, które Pani wybrała. Pozdrawiamy i zapraszamy serdecznie do naszego salonu." PODSUMOWUJĄC, NIE POLECAM NIKOMU BYĆ TAK POTRAKTOWANYM. OD DZIŚ ZAMIERZAM ROBIĆ ZAKUPY U KONKURENCJI.

Słaba obsługa po zmianie personelu w 2020 r.

Bywam wielokrotnie na zakupach w salonie W.Kruk w galerii Plaza Lublin ale pierwszy raz zostałam potraktowana jak intruz. I to przez nadmierną ostrość lub strach sprzedawczyni. Chodzi o odbiór reklamacji bransoletki (na ponad 1300zl). W trakcie składania reklamacji bransoletki nie poinformowano mnie o konieczności posiadania przy odbiorze reklamacji po jej rozpatrzeniu egzemplarza druku potwierdzającego jej złożenie. Uprzedzam że to nie jest moja pierwsza reklamacja. Natomiast pierwszy raz zostałam publicznie wobec innych klientów i personelu potraktowana jak osoba, która chce wyłudzić bransoletkę ponieważ nie posiadałam ze sobą druku złożonej reklamacji a jedynie dowód osobisty. I mimo, iż dane osobowe się zgadzały w dowodzie z danymi w tym adres, mialam też nr karty klienta i nr reklamacji (ponieważ salon wysłał mi informację smsem, że jest rozpatrzona) to nie wystarczyło Pani ekspedientce, która publicznie mnie podejrzewała. Zapytując swoją koleżankę drugą z personelu czy mnie kojarzy. To upokarzające. Kiedy idę odebrać moj zakup. Mam nadzieję że będzie pozytywnie rozpatrzona reklamacja i naprawa, a tam pomimo że mam dowód osobisty i nr reklamacji jestem potraktowana jako osoba niewiarygodna ponieważ nie mam samego wydruku na papierze egzemplarza potwierdzenia złożenia reklamacji. Straciłam godzinę ponieważ musiałam persfadować personelowi że jestem wiarygodna z dowodem osobistym i nr reklamacji oraz kartą numerem klienta. Pierwszy raz taka sytuacja w tym salonie. Uważam, że w dobie identyfikacji dowodem osobistym i podaniem nr reklamacji nie powinno być takich sytuacjach traktowania klientów jak intruzów. To bardzo upokarzające. Nie dość, że zakup za ponad 1300 zl był słabej trwałości i musiał zostać zareklamowany to obsługa była poniżej poziomu.

Najgorszy szmelc i obsługa

Nie chce mi się nawet opisywać tego (treść usunięta przez administratora).

klient przeszkadza?

SKLEP KRUK NA ZAKOPIANCE NIE JEST MIEJSCEM PRZYJAZNYM.Odniosłam wrażenie ,że klient jest oceniany przez pryzmat ubioru.Po czasie oczekiwania na personel wyszłam.Potrzebne złote kolczyki kupiłam w innym sklepie-cóz tam Panie chętniej nawiązały kontakt

Bardzo zawiodłam się obsługą w tym sklepie

Ostatnio w mojej najbliższej rodzinie miała miejsce smutna sytuacja. Członek rodziny zakupił pierścionek w sklepie W.Kruk, jak się okazało zbyt wcześnie, gdyż rozstał się ze swoją dziewczyną na tydzień przed świętami. Poprosił, żebym go zwróciła lub wymieniła na coś dla siebie. Ze względu na politykę firmy możliwa jest tylko wymiana i tu zaczyna się moja historia. Jak zgłosiłam się do salonu, to wybrałam rzecz w tej samej cenie, która widniała na paragonie. Pani przy kasie powiedziała, że to musi być coś droższego o jakieś 4-5zł, bo był tu rabat z kartą klienta W.Kruk( o czym nie wspomniała wcześniej, powiedziała tylko od niechcenia ,,proszę sobie coś wybrać”). Powiedziałam, że sama na szybko nic nie wybiorę, zamiast pomocy i zaprezentowania oferty usłyszałam tylko ,, to proszę przyjść innym razem”. Upewniłam się, jaka musi być minimalna kwota, żeby można było dokonać wymiany, pani powtórzyła, że minimum 125zł. Następnego dnia pojechałam do innego salonu tej firmy, jak się okazało niepotrzebnie, gdyż nie zostałam poinformowana, że wymiana jest możliwa tylko w salonie, w którym miał miejsce zakup. Trzeciego dnia specjalnie pojechałam do Łomianek, żeby sfinalizować wymianę tego pechowego pierścionka. Wybrałam zakup za 129zł, a zgodnie z zapewnieniami pani 129zł to więcej niż 125zł i wymiana powinna przejść pomyślnie- NIE. Przy kasie pani kręciła coś o rabacie, że to dalej za mało, że to jeszcze trzeba coś droższego dobrać i takie historie. Nie potrafiła mi wprost podać kwoty jaka musi być przekroczona, że by dokonać transakcji, ani nie zaoferowała pomocy w doborze czegokolwiek. Generalnie personel potraktował mnie jak pod-klienta. Panie były bardzo niemiłe, niepomocne i bardzo mi pokazywały, jak niechciana w ich salonie jestem. Zrezygnowana dobrałam jakiekolwiek kolczyki i wartość zakupów wyniosła już prawie 300zł, więc salon W.Kruk zarobił na tej nieszczęsnej wymianie. Niestety na koniec pani RZUCIŁA mi torebką o ladę, jakbym była co najmniej trędowata. Jest mi bardzo przykro. Mam nadzieję, że personel otrzyma dodatkowe szkolenie z obsługi klienta, bo KAŻDY klient to klient i powinien być potraktowany z szacunkiem.

Koszmarna obsługa oraz zasady sklepu

w dniu dzisiejszym dostałam w prezencie od siostry złotą bransoletkę ( 800,-ZŁ)zakupioną w sklepie kruk w galerii gemini w tarnowie, przymierzając zauważyłam, że bransoletka ma uszkodzone zapięcie. Więc szybko wróciłyśmy do sklepu żeby dokonać zwrotu uszkodzonego towaru, zakupionego 15 minut wcześniej, Bardzo nieprzyjemna kobieta która wcisnęła wcześniej uszkodzony produkt ,nieprzyjemnym tonem poinformowała nas że nie ma zwrotów zakupionego towaru, więc my zdenerwowane powiedziałyśmy że to kolejny raz kiedy u nich w sklepie zakupiona złota bransoletka (2000,-ZŁ) ma uszkodzone zapięcie , na to koleżanka równie nieprzyjemna jak jej poprzedniczka odpowiedziała TO PO CO TU PRZYCHODZICIE I KUPUJECIE U NAS W SKLEPIE . Odradzam ten sklep oraz muszę koniecznie zadzwonić na infolinię i zgłosić zachowanie Pań z obsługi

WKRUK

Ostatnio szukając prezentów na gwazdkę zawitałam do sklepu Wkruk z biżuterią. Bardzo duzy wybór asotymentu, sprzedawca od razu podchodzi i oferuje pomoc, informuje o wszystkich promocjach i możliwościach rabatów. Polecam

Nie polecam!

Brak zainteresowania klientem. Trzy Panie z obsługi w sklepie, czterech klientów i brak jakiejkolwiek reakcji. Pani poproszona o pomoc z łaska udziela informacji. Obsługa w tym sklepie najwidoczniej pracuje za karę.

Bardzo miła obsługa

Ceny konkurencyjne. Sklep zadbany, czysty. Duży wybór asortymentu. Bardzo uprzejma obsługa i szybki czas obsługi.

Obsługa to porażka

Nowo otworzony sklep w Galerii Ostrowiec i przyznam, że jeszcze nigdy nikt w żadnym sklepie jubilerskim nie potraktował mnie jak potencjalnego złodzieja i osobę, której nie stać na określoną biżuterię. Osoba, która mnie obsługiwała była miła ale jej koleżanka chyba nie powinna pracować w salonie z biżuterią. Bałą się pokazać biżuterię o jej przymierzeniu już nie wspomnę. Brak elastyczności ze strony obsługi, brak wyjścia do klienta, życzliwości jak to jest w innych sklepach jubilerskich. Byłam po raz pierwszy w tym sklepie w Ostrowcu Świętokrzyskim i po raz ostatni. Jest również w Galerii Ostrowiec inny sklep marki konkurencyjnej i moim zdaniem Panie z Kruk-a powinny uczyć się obsługi od konkurencji albo firma powinna więcej inwestować w personel jak klient powinien być obsłużony i zachęcony do zakupu. Osobiście będę omijać ten punkt z daleka, ponieważ poczułam się jak intruz i potencjalny złodziej z pustymi kieszeniami. Dla mnie PORAŻKA

Ten sklep nie ma obsługi jak cała sieć.

Pierścionek za 779 zł założony 3 razy rozleciał się sam. Reklamacja nie rostala uwzględniona a ja potraktowana jak intruz. Mimo ponownie reklamacji w. Kruk stwierdził ze to moja wina i mogłam pierścionka nie nosić to by się nie uszkodził. Biżuteria tej firmy nadaje się tylko na podziwianie przez szybkę. Nigdy więcej nic tam nie kupie i będę wszystkim odradzać! Reklamacje i obsługa posprzedażowa nie istnieją w tej firmie.

Piękna biżuteria

Salon ten jest bardzo zadbany i czysty. Biżuteria jest właściwie wyeksponowana i świetnie się prezentuje. Pracownicy sami inicjują kontakt z klientem. Wyjątkowo dokładnie badają potrzeby zadając szereg pytań klientowi (o kruszec, wielkość biżuterii, zjawiskowość). Sprzedawczyni sama proponuje określony typ produktu opierając się na własnej opinii. Niestety pracownica miała neutralny wyraz twarzy dlatego czułam się spięta podczas całej mojej wizyty. Ponadto proponowała biżuterię z wyższej półki dość drogą gdzie nie każdego klienta będzie stać na wydatek rzędu 1000 zł za samą zawieszkę do lańcuszka. Ceny w salonie były dość wysokie mimo trwającej w tym czasie promocji na wybrane modele produktów.

Miła obsługa.

Po wejściu do salonu W.Kruk zauważyłem dwóch pracowników zajmujących się pracą. Sprzedawca, który mnie nie obsługiwał, był obecny obok i uzupełniał dokumentację. Po ok. 30 sekundach od wejścia pracownik przywitał się ze mną słowami dzień dobry i zadał pytanie, w czym mogę panu pomóc, na co ja odpowiedziałem, że poszukuję zawieszki do łańcuszka. Sprzedawca zadał pytanie Jaki rodzaj łańcuszka czy srebrny, czy złoty jaka wielkość, a następnie zapytał, dla kogo ma być biżuteria, odpowiedziałem, że na prezent dla mamy i w tym momencie sprzedawca zaprosił mnie do gabloty. Po podejściu do gabloty sprzedawca zwrócił moją uwagę na prezentowane tam zawieszki i wyjął jeszcze cały pęk z gabloty. W momencie, kiedy nie mogłem się zdecydować na konkretny model, zapytałem pracownika, na który model, rodzaj najchętniej decydują się klientki, na co pracownik odpowiedział, że różnie, zależy od preferencji klientów. Po wybraniu jednej z trzech wcześniej przeze mnie wybranych zawieszek sprzedawca zapytał, jaka jest moja decyzja i zaprosił mnie do kasy. Przy kasie przed opłaceniem zakupu pracownik precyzyjną starannością zapakował produkt, przy tym poinformował mnie o promocjach i rabatach dostępnych po pobraniu aplikacji W.Kruk i na koniec pożegnał się ze mną słowami, dziękuję i zapraszam. Po dzisiejszej wizycie jestem zadowolony z zakupów i wiem, że powrócę do tego sklepu, ze względu na miłą i sprawną obsługę.

Brak mi słów

Uwielbiam produkty W.Kruk. Regularnie wraz z całą rodziną dokonujemy zakupów w jego sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Po kilku latach zakupów i używania ich biżuterii, moim zdaniem, jest to najlepsza polska sieć z biżuterią. Kilka dni temu, odwiedziłem nowo otwarty sklep stacjonarny W.Kruk w Pile, z którego otwarcia bardzo się ucieszyłem, bo nie muszę już jeździć dziesiątki kilometrów do Poznania, aby zakupić biżuterię stacjonarnie. Moje szczęście nie trwało jednak długo. Jako, że ufam tej firmie, jej usługom i DOTYCHCZAS podejściu do klienta, udałem się do tego sklepu bez wcześniejszego informowania o moim przyjeździe. Odwiedzając sklepy zdecydowanie bardziej oddalone od mojego miejsca zamieszkania, wcześniej dzwoniłem do tych sklepów z pytaniem o dostępność produktów. Tym razem, nie miało to sensu, ponieważ podróż do sklepu W.Kruk w Pile jest kwestią kilku minut. Do nowo otwartego sklepu W.Kruk w Pile przyjechałem z zamiarem kupna konkretnego modelu męskiego złotego łańcuszka z elementami czarnej ceramiki. Podchodząc do kasy, poinformowałem Panią Sprzedawczynię, że jestem zainteresowany kupnem męskiego łańcuszka. Przedstawiłem Pani jego zdjęcie, które wcześniej zapisałem w telefonie, jak i jego konkretną cenę. Pani poprosiła mnie jednak o numer modelu, którego niestety nie zapisałem. Jednakże, model łańcuszka (który bardzo wyróżnia się spośród dostępnych w ofercie W.Wkruk, a właściwie od razu rzuca się w oczy ze względu na swoje barwy i kształt), w połączeniu z jego ceną bardzo wąsko zawęża grono produktów W.Kruk, przez co jego odnalezienie nie powinno stanowić jakiegokolwiek problemu, nawet bez numeru modelu. Widząc, jednak wystawę sklepową, zauważyłem, że nie ma w nim męskiej biżuterii, w związku z czym, zapytałem Panią, czy męską biżuterią posiadają, ale schowaną. Pani odpowiedziała, że nie posiadają w tym sklepie stacjonarnym męskiej biżuterii, po czym, tak czy inaczej, zaczęła łańcuszka szukać po kartonach i szafkach. Po kilku minutach poszukiwań, Pani stwierdziła, że łańcuszka nie ma w sklepie, ale, że może go sprowadzić, za co będę musiał opłacić kaucję. Pytając Panią o wysokość kaucji, odpowiedziała, że musi tę kwotę sprawdzić, ponieważ nie jest jej znana. W tym momencie, postanowiłem zostawić Panią na kilka minut i udać się na dalsze zakupy w galerii handlowej, aby spokojnie mogła się wszystkiego dowiedzieć. Zaznaczam przy tym, że Pani doskonale wiedziała (a przynajmniej powinna), jaki model łańcuszka chciałem kupić, ponieważ przedstawiłem jej jego wyraźne zdjęcie, jak i przedstawiłem jego konkretną (co do złotówki) cenę. Wracając po około 10-15 minutach do sklepu W.Kruk w Pile, otrzymałem od tej samej Pani Sprzedawczyni informację, że łańcuszka nie znalazła, bo prawdopodobnie nie ma go już dostępnego (!), ale, że znalazła INNY (!) Z PERŁAMI (!). W tym momencie, momentalnie opuściłem sklep i zażenowany odjechałem do domu. Po drodze, sprawdziłem ofertę sklepu internetowego W.Kruk, gdzie znalezienie tego samego łańcuszka zajęło mi nie więcej niż 5 minut. W sklepie, który sprzedaje świetnej jakości, o cenach przekraczających dziesiątki tysięcy złotych biżuterię, doświadczyłem obsługi na poziomie targowiska. Problem w tym, że na targowisku sprzedawcy wiedzą, co sprzedają i gdzie konkretny przedmiot znaleźć, za jaką cenę go sprzedają i, na jakich warunkach mogą go dla mnie sprowadzić. Takiej usługi nie otrzymałem w W.Kruku w Pile, gdzie wraz z rodziną zostawiam rocznie, regularnie 'spore' kwoty. Rozumiem fakt, iż sklep jest nowo otwarty i może nie być doskonały, ale w sytuacji, kiedy: 1. Podaję Pani Sprzedawczyni konkretne informacje (poza numerem modelu) i konkretną chęć kupna ich przedmiotu, a nie otrzymuję od tej Pani ŻADNEJ informacji (ani wartości ewentualnej kaucji, ani o dostępności produktu (co do czego do dzisiaj mam wątpliwości)), 2. Chcąc kupić męski łańcuszek, Pani proponuje mi zastępczy łańcuszek Z PERŁAMI (!)... jestem zmuszony korzystać ze sklepów, z których dotychczas korzystałem, pokonując dodatkowe kilometry i tracąc dodatkowe godziny, a to wszystko, ze względu na brak kompetencji obsługi. Byłem przygotowany na to, że łańcuszka może nie być w tym stacjonarnym sklepie, lecz nie spodziewałem się tak słabej obsługi (od której nie dowiedziałem się NICZEGO) i tak słabej próby zaproponowania innego produktu.

Odwiedzałeś ostatnio W. Kruk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(1.84 )

Swarovski

(5.00 )

Yes

(4.39 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem