Kłos

( 2.62 )

Opinie (73)

Najlepsza piekarnia w mieście

Najlepsza piekarnia w mieście! Zawsze świeże pieczywo i inne gotowe Dania. Bardzo miła obsługa. Na wielki plus jest fakt, iż piekarnia otwarta jest przez 24h

Nie kroją?

Niejednokrotnie odmówiono mi pokrojenia chleba na 8 mówiąc ze się nie da. Następnego dnia się da i tak w kółko. Fatalna obsługa

Miła obsługa, standard dobry.

W sieciowym sklepie tej piekarni jest miła obsługa i dobry, czasami gracy towar.nie tylko pieczywo i produkty takie jak ciastka, desery czy drobne przekąski na ciepło. Pod koniec dnia w zwykłym czasie pewnych produktów brakuje ale to normalne. Później jest przecież nowy dzień i nowe produkty żywnościowe. Lokalizacja niedaleko Rynku na jednej z centralnych ulic stolicy województwa śląskiego.Jest w miarę ,,gryfnie".

super

polecam piekarnie kłos, bardzo pyszne ciasta oraz drozdzowki

Najgorszy sklep w jakim byłam.

Witam! Ostatnio zakupiłam ciasto "tiramisu" po którym żałowałam,że je w ogóle wzięłam po zjedzeniu go i małym odstępie czasu zaczęłam mieć bóle brzucha następnie biegunkę oraz wymioty. Nie polecam pod żadnym pozorem!!! Wolę już sama zrobić niż jeść takie świństwo i później chorować kilka dni,które były koszmarem dla mnie.

brak organizacji pracy.

Kolejki w nieskończonosć,gdy jedna z dwóch pan oferuje klientce torty przez 15 min. druga pracuje w tempie jakby pańszczyznę odrabiała a trzecia kręci się po zapleczu i gaworzy z piekarzami,na moją uwagę zawsze jest ta sama odpowiedź-zmieniają się zmiany,a o tym że pieczywo sprzedają przez zaplecze znajomym nie wspomne bo mnie coś bierze.Stać w kolejce jako 6-ta osoba i czekać 30 min. to skandal.Panie sprzedające nie wykonują próśb klientów np.podanie gorącego pieczywa z zaplecza(chociaż napisane jest o której godz. jest dostępny).Są trzy kasy a panie obsługują dwie na jednej kasie-jedna podaje a druga kasuje,powtarzam brak organizacji pracy lub czysta złośliwośc

Obsługa miła, ale chleb słaby

Od dawna kupuję pieczywo wyłącznie w firmie KŁOS. Jestem przyzwyczajony do żytniego razowego, ale rzadko go kupuję w Czeladzi, bo się kruszy, jest źle pokrojony (kromki niby są podzielone, ale nadal trzymają się tak mocno, że przy rozkładaniu się rozpadają). Nie wiem, o co chodzi... Czy gorsza mąka? Chleb kupiony w innej piekarni jest wilgotny, długo świeży, tam szybko się wysusza i inaczej smakuje. Szkoda.

wiele do poprawy

Pani miłe, starają się, ale jak jest więcej ludzi, to najwyraźniej się gubią. W dni takie jak tłusty czwartek czeka się ze 20 min. Jestem tam prawie codziennie, wiele razy Panie się pomyliły, o czym niestety przekonuję się po fakcie - przez pośpiech nie sprawdzam co dostałem. Wiele razy dostałem coś innego niż zamawiałem. W liczeniu tez czasem się mylą.

Jakość

Kupiłam dzisiaj kanapkę z jajkiem za 4 zł. i jakie było moje zdziwienie po jej otwarciu - ledwo dwa cieniusieńkie plastereczki jajka!!!!!!!!!!!!! Żenada!!! Wielkie rozczarowanie!!!!

Braki

Za mało ciast... dwa lub trzy rodzaje ciast mają, codziennie jak jestem tam w godzinach popołudniowych to już nie ma drożdżówek ani ciast tylko jakieś resztki... dziwie się ze to jeszcze stoi, druga sprawa to godziny otwarcia dlaczego nie jest otwarte tak jak sklep od 6 rano przynajmniej do godziny 20 ? Przecież po nocce w sklepie jest masa ludzi...a te panie maja takie miny jakby tam za karę pracowały ...

miła i uśmiechnięta kierowniczka sklepu

Sprzedawała mi ciepłe lody miła i uśmiechnięta kierowniczka sklepu. (taką miała wizytówkę). Było sympatycznie. :)

polecam

Zawsze świeże pieczywo o każdej porze dnia. Nawet w nocy. Szybka obsługa chodź czasem się zdarza, że Panie Sprzedawczyni rozmawiają przy krojeniu chleba i wszytsko się opóźnia ;)

Odwiedzałeś ostatnio Kłos?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(0.67 )

Pellowski

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem