Kłos

( 2.41 )

Opinie (72)

Obsługa miła, ale chleb słaby

Od dawna kupuję pieczywo wyłącznie w firmie KŁOS. Jestem przyzwyczajony do żytniego razowego, ale rzadko go kupuję w Czeladzi, bo się kruszy, jest źle pokrojony (kromki niby są podzielone, ale nadal trzymają się tak mocno, że przy rozkładaniu się rozpadają). Nie wiem, o co chodzi... Czy gorsza mąka? Chleb kupiony w innej piekarni jest wilgotny, długo świeży, tam szybko się wysusza i inaczej smakuje. Szkoda.

Nie kroją?

Niejednokrotnie odmówiono mi pokrojenia chleba na 8 mówiąc ze się nie da. Następnego dnia się da i tak w kółko. Fatalna obsługa

Miła obsługa, standard dobry.

W sieciowym sklepie tej piekarni jest miła obsługa i dobry, czasami gracy towar.nie tylko pieczywo i produkty takie jak ciastka, desery czy drobne przekąski na ciepło. Pod koniec dnia w zwykłym czasie pewnych produktów brakuje ale to normalne. Później jest przecież nowy dzień i nowe produkty żywnościowe. Lokalizacja niedaleko Rynku na jednej z centralnych ulic stolicy województwa śląskiego.Jest w miarę ,,gryfnie".

super

polecam piekarnie kłos, bardzo pyszne ciasta oraz drozdzowki

Najgorszy sklep w jakim byłam.

Witam! Ostatnio zakupiłam ciasto "tiramisu" po którym żałowałam,że je w ogóle wzięłam po zjedzeniu go i małym odstępie czasu zaczęłam mieć bóle brzucha następnie biegunkę oraz wymioty. Nie polecam pod żadnym pozorem!!! Wolę już sama zrobić niż jeść takie świństwo i później chorować kilka dni,które były koszmarem dla mnie.

brak organizacji pracy.

Kolejki w nieskończonosć,gdy jedna z dwóch pan oferuje klientce torty przez 15 min. druga pracuje w tempie jakby pańszczyznę odrabiała a trzecia kręci się po zapleczu i gaworzy z piekarzami,na moją uwagę zawsze jest ta sama odpowiedź-zmieniają się zmiany,a o tym że pieczywo sprzedają przez zaplecze znajomym nie wspomne bo mnie coś bierze.Stać w kolejce jako 6-ta osoba i czekać 30 min. to skandal.Panie sprzedające nie wykonują próśb klientów np.podanie gorącego pieczywa z zaplecza(chociaż napisane jest o której godz. jest dostępny).Są trzy kasy a panie obsługują dwie na jednej kasie-jedna podaje a druga kasuje,powtarzam brak organizacji pracy lub czysta złośliwośc

wiele do poprawy

Pani miłe, starają się, ale jak jest więcej ludzi, to najwyraźniej się gubią. W dni takie jak tłusty czwartek czeka się ze 20 min. Jestem tam prawie codziennie, wiele razy Panie się pomyliły, o czym niestety przekonuję się po fakcie - przez pośpiech nie sprawdzam co dostałem. Wiele razy dostałem coś innego niż zamawiałem. W liczeniu tez czasem się mylą.

Jakość

Kupiłam dzisiaj kanapkę z jajkiem za 4 zł. i jakie było moje zdziwienie po jej otwarciu - ledwo dwa cieniusieńkie plastereczki jajka!!!!!!!!!!!!! Żenada!!! Wielkie rozczarowanie!!!!

Braki

Za mało ciast... dwa lub trzy rodzaje ciast mają, codziennie jak jestem tam w godzinach popołudniowych to już nie ma drożdżówek ani ciast tylko jakieś resztki... dziwie się ze to jeszcze stoi, druga sprawa to godziny otwarcia dlaczego nie jest otwarte tak jak sklep od 6 rano przynajmniej do godziny 20 ? Przecież po nocce w sklepie jest masa ludzi...a te panie maja takie miny jakby tam za karę pracowały ...

miła i uśmiechnięta kierowniczka sklepu

Sprzedawała mi ciepłe lody miła i uśmiechnięta kierowniczka sklepu. (taką miała wizytówkę). Było sympatycznie. :)

polecam

Zawsze świeże pieczywo o każdej porze dnia. Nawet w nocy. Szybka obsługa chodź czasem się zdarza, że Panie Sprzedawczyni rozmawiają przy krojeniu chleba i wszytsko się opóźnia ;)

Odwiedzałeś ostatnio Kłos?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(0.76 )

Pellowski

(4.19 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem