Kłos

( 2.41 )

Opinie (72)

Obsługa miła, ale chleb słaby

Od dawna kupuję pieczywo wyłącznie w firmie KŁOS. Jestem przyzwyczajony do żytniego razowego, ale rzadko go kupuję w Czeladzi, bo się kruszy, jest źle pokrojony (kromki niby są podzielone, ale nadal trzymają się tak mocno, że przy rozkładaniu się rozpadają). Nie wiem, o co chodzi... Czy gorsza mąka? Chleb kupiony w innej piekarni jest wilgotny, długo świeży, tam szybko się wysusza i inaczej smakuje. Szkoda.

W sklepie Kłos można bez problemu kupić świeży

W sklepie " Kłos" można bez problemu kupić świeży, dobry chleb z piekarni GS SCh . Pieczywo posypane makiem lub sezamem oraz chleb krojony foliowany. Pieczywo jest dobrze eksponowane. W sklepie jest zapach swieżego chleba. Kolejek praktycznie nie ma ponieważ Panie ekspedientki bardzo szybko sobie radzą z obsługą klienta.

Ta piekarnia w Tychach to moje ulubione miejsce zakupu

Ta piekarnia w Tychach to moje ulubione miejsce zakupu pieczywa. Pieczywo jest zawsze świeże i chrupiące - tak jak lubię. Jemy je z mężem na śniadanie i kolacje naprawdę ze smakiem. Sprzedawczynie miłe bardziej lub mniej, ale zawsze grzeczne, uwijają się jak pszczółki. Pomimo, iż zawsze jest strasznie długa kolejka, to nigdy nie stałam dłużej jak 15 minut. Poza tym sklep czynny jest 24 h na dobę i w każdej chwili można dokonać tam zakupów. Naprawdę polecam!

Od niedawna robię zakupy w tej piekarni

Od niedawna robię zakupy w tej piekarni (chociaż mam inny sklep z pieczywem o wiele bliżej) ale czego się nie robi dla udanych zakupów- nawet o 6 rano. Ekspresowa obsługa, 100% świeżość produktów, rewelacyjna jakość. Jest tylko jeden maleńki minusik: czasem trzeba trochę poczekać na przerwanie rozmów pań sprzedawczyń między sobą-to nie zdarza się często ale też nie są to sytuacje jednorazowe. Poza tym: GORĄCO POLECAM.

Jedna z lepszych piekarnii na śląsku

Jedna z lepszych piekarnii na śląsku. Zawsze świeżutkie pieczywo, pyszne słodkości. Bardzo ładnie urządzona kawiarenka, gdzie można usiąść i zjeść, skorzystac z toalety. Długo czynna piekarnia, czysta i zadbana. Miła obsługa, szybka i sprawna. Ceny średnie pieczywa. Sporo rozmaitości, do wyboru do koloru. Personel ubrany w fartuchy, adekwatnie co do miejca pracy i zajmującego stanowiska.

Piekarnia cukiernia jest małym punktem zlokalizowanym w

Piekarnia/cukiernia jest małym punktem zlokalizowanym w markecie "Netto". Miała interesującą ofertę słodyczy, tj. ciastek, pączków, torcików itp., ale z kolei część z pieczywem była uboga. Co prawda było kilka rodzajów chleba, ale po jednym, dwóch egzemplarzach. Bułek też było mało. Ja jednak zwróciłam uwagę bardziej na słodkości i poprosiłam o kopertę. Spytałam, z czym są pączki, a z czym koperta. Uzyskałam informację i postanowiłam jedną kupić. Pani mi ją zapakowała w rękawiczce. Była bardzo dobra, świeża i krucha.

Już z daleka pachnie świeżym pieczywem tak że nie sposób

Już z daleka pachnie świeżym pieczywem tak że nie sposób tam nie wejść i nie kupić pysznej bułeczki. Ta piekarnia otwarta jest 24h więc jest to bardzo wygodne. Dodatkowo można zamówić sobie kawę i ciastko, usiąść przy stoliku i zjeść. Jest jeden mankament tego miejsca, zawsze jest tam sporo klientów ale sprzedawczynie obsługują bardzo szybko i sprawnie. Poza tym pieczywo i ciastka są pyszne więc warto postać chwilkę.

Obsługa bardzo nie przyjemna

Obsługa bardzo nie przyjemna, sprawiająca wrażenie zniechęconej do pracy. Klient był obsługiwany zanim jeszcze poprzedni został obsłużony. Obsługa nie słucha klienta i sama sugeruje mu co chce kupić. Osoba obsługująca podnosi głos na klienta oraz ignoruje jego słowa. Jest za mało pracowników do obsługi klientów - jedna osoba w godzinach południowych, placówka znajduje się w bardzo ruchliwym miejscu przez co tworzą się kolejki.

Wracając z pracy postanowiłem kupić coś słodkiego do

Wracając z pracy postanowiłem kupić "coś" słodkiego do kawy. W tym celu zawitałem do cukierni, która znajduje się w pobliżu mojego miejsca zamieszkania. Stoisko to jest filią piekarni, która swoją siedzibę ma w Sosnowcu przy ulicy Goszczyńskiego. Wchodząc zauważyłem pracownicę, która rozmawiała przez telefon komórkowy. Nie było żadnych innych klientów. Sprzedawczyni zauważyła mnie, lecz kontynuowała rozmowę przez telefon. Po około 1-2 minutach usłyszałem "muszę kończyć, mam jakiegoś klienta". Poczułem się jak persona non grata. Usłyszałem "rzutem na taśmę pan zdążył właśnie zamykamy". Spojrzałem na zegarek, była godzina 15:15, zdziwiłem się trochę ale nic nie powiedziałem. Poprosiłem o trzy bułeczki dwa paczki i chleb. Sprzedawczyni podała mi wszystko spakowane w reklamówkę i podała kwotę jaką mam zapłacić. Położyłem na ladzie 10 zł, lecz po chwili spytałem "życzy Pani sobie drobne" i sięgnąłem po banknot, który położyłem na ladzie. Usłyszałem stanowcze "NIE". Powiem szczerze trochę się wystraszyłem. Powiedziałem, że mam zgodne i czy je dać czy życzy Pani sobie "grubsze". W odpowiedzi usłyszałem "jak pan sobie życzy, co mnie to obchodzi". Zamurowało mnie. Zapłaciłem i wyszedłem. Zostałem potraktowany jak już wspomniałem niechciany klient, który przychodzi przed zamknięciem i wydziwia. Uważam, że sprzedawczyni zachowała się bardzo nieuprzejmie.

Jedyną piekarnię jaką znam której wypieki można kupować

Jedyną piekarnię jaką znam której wypieki można kupować przez całą dobę znajduje się w Sosnowcu w dzielnicy Środula. Prawie codziennie rano kupuję tam słodkości, które później pałaszuję przy kawce w pracy. Sklep przy piekarni zajmuje powierzchnię około 40 m2. Towar na półkach poukładany tematycznie, jednak lady chłodnicze zbyt wysokie co sprawia że osoby o niższym wzroście mają problemy z dojrzeniem jakie w danej chwili pieczywo znajduje się na półkach znajdującymi się w głębi sklepu. Muszą się pytać czy dane pieczywo jest w ofercie. Wybór pieczywa jest szeroki od zwykłego chleba po najbardziej wyszukane torty robione na zamówienie. Samego chleba jest kilkanaście rodzaji: pełnoziarnisty, wiejski, słonecznikowy, cebulowy, foremkowy, kanapkowy itp. Nie sposób wymienić. Pracownicy (same kobiety, nigdy nie zauważyłem za ladą mężczyzny) obsługujący sklep ubrani są w charakterystyczne firmowe ubranka. Moja dzisiejsza wizyta ograniczyła się tylko do zakupu pączków. Jednak zauważyć można było kilka rażących szczegółów. Przede wszystkim schody do piekarni są bardzo śliskie a i w samej piekarni posadzka wyglądała tak jakby przeszło przez nią setki klientów. Dużo wody i bardzo ślisko. Jak na tak wczesna porę za brudno. Druga uwaga, po dojściu do lady musiałem odczekać kilkanaście sekund jak nie minut aż zostanę zauważony przez zajęte rozmową za sobą pracownice. Spostrzegły mnie dopiero jak po raz drugi powiedziałem „dzień dobry”. Jednak nie przerwały one rozmowy dalej ją kontynuowały, jednak już byłem obsługiwany. Dzięki tej rozmowie wiem, co śniło się jednej z pracownic, nie powiem ciekawy miała sen  Podsumowując plus za dostępność towary o każdej porze dnia, miłą obsługę (poza dzisiejszym dniem). Minus natomiast za niedostateczny porządek w i przed piekarnią. O tej porze roku pracownicy powinni bardziej się przykładać aby utrzymać w czystości okolice sklepu.

Piekarnia posiada ładny

Piekarnia posiada ładny, zachęcający wygląd. Jednak dostanie się do niej wymaga pokonania schodów, co skutecznie uniemożliwia skorzystanie ze sklepu niepełnosprawnym. Układ w środku także pozostawia wiele do życzenia. Lokal ma niewielką powierzchnię. Towar jest więc ciasno poukładany na półkach. W czasie mojej wizyty w piekarni było dość czysto. Podłoga była umyta. I tylko półki pozostawały nieoczyszczone z okruszków po sprzedanym towarze. Wynikało to między innymi z utrzymującej się w piekarni kolejki, której nie potrafiły rozładować dwie kasjerki (wiek 42 – 48 lat), co skutecznie absolutnie absorbowało ich uwagę. Przyczyną takiego stanu rzeczy była tylko jedna kasa fiskalna, będąca „na stanie” lokalu. Na plus można zapisać stroje firmowe, w jakie były ubrane pracownice. W miarę czyste, zadbane i o miłej kolorystyce. Nie posiadały za to identyfikatorów. Także ich kultura osobista nie była najwyższej miary. Obsługiwały klientów dość grzecznie, jednak nie dało się od nich usłyszeć zwrotów grzecznościowych. Spowodowane to było oczywiście szybkim tempem pracy, stawiającym ilość nad jakość. Na szczęście w użyciu były woreczki foliowe, zapewniające wypełnienie przepisów bhp.

Z babcią wybrałam się na zakupy

Z babcią wybrałam się na zakupy. Potrzebowałyśmy pieczywa. Zapytałyśmy młodą ekspedientkę o rodzaje chleba. Babcia chciała okrągły ciemny. Zapytała czy mają taki pokrojony. Pani spojrzała na półkę i potwierdziła. Grzecznie zapytała czy go podać. Następnie zapoznałyśmy się z ofertą bułek. Poprosiłyśmy o świeże słodkie. Pani zapewiała, że wszystko jest świeże. Każdy produkt zapakowała do osobnego woreczka, jednak wszystkich razem do jednej torby już nie włożyła. Podała nam za to paragon i życzyła miłego dnia. Kiedy pakowałam rzeczy do torby usłyszałam, jak pan za mną pyta o rodzaje pączków. Powiedziała, że są z budyniem, marmoladą i różą. Pan wybrał jeden rodzaj, a ona, czy życzy sobie z lukrem czy z pudrem. Zaskoczyło go to pytanie, bo długo myślał nad tą kombinacją. Nie wzbudzając podejrzeń odeszłam, żegnając się.

Zawsze bardzo lubiłam ten sklep

Zawsze bardzo lubiłam ten sklep, mają pyszne ciasta i pieczywo, ale to co mnie dziś spotkało, to przesada! Kupowałam 2 chleby, ekspedientka obsługiwała mnie bardzo uprzejmie do momentu jak wyciągnęłam pieniądze żeby zapłacić za towar. Miałam trochę drobnych, ludzi akurat nie było, więc postanowiłam się ich pozbyć. Jakież było moje zdziwienie, kiedy usłyszałam, że takie pieniądze to mam sobie wrzucić do skarbonki! Szok! Pani powiedział dosadnie, że nie przyjmie ode mnie drobnych, bo po pierwsze nie chce się jej liczyć, a po drugie, ma ich w nadmiarze. Zwróciłam jej uwagę,że to też są pieniądze, ale usłyszałam, że jestem bezczelna. SZOK! Nie trafiały żadne argumenty, wyszłam, ale nie zostawię tak tej sytuacji, jestem w tym sklepie codziennie i zamierzam poinformować jej kierownika o całym zajściu.

Odwiedzałeś ostatnio Kłos?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(0.76 )

Pellowski

(4.19 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem