Deep

(3.62)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (21 z 29)

Bywało lepiej. Obsługa...
Bywało lepiej. Obsługa mocno się pogorszyła. Oferta też średnia

zarejestrowany-uzytkownik

17.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

zarejestrowany-uzytkownik

11.07.2016

Placówka

Racibórz, Rybnicka 97

Nie zgadzam się (0)
bardzo miła i...
bardzo miła i fachowa obsługa, konkurencyjne ceny polecam

Monika_2903

15.08.2014

Placówka

Elbląg, Hetmańska

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo fajny...
Sklep bardzo fajny i choć oferta sklepu skierowana jest do młodzieży a ja już niestety nie zaliczam się to tej grupy od niedawna to nie powstrzymuj mnie to aby robić tam zakupy. Oferta jest dość obszerna i można spokojnie znaleźć coś dla siebie. Ceny no są dość wysokie ale można natrafić na przeceny czy jakąś obniżkę.

zalogowany_użytkownik

02.01.2013

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłem wejść do...
Postanowiłem wejść do sklepu z myślą zakupu jakieś fajnej koszuli, lub swetra. Na zewnątrz na wystawie widziałem fajne wyeksponowane ubrania, co dodało mi większej pokusy. W sklepie dość klimatycznie, w tle unosiła się miła muzyka. W środku było sporo klientów więc raczej byłem niezauważalny dla obsługi. Wybrałem koszulę, która wpadła mi gust, przymierzyłem pasowała bardzo dobrze i udałem się do kasy. Obsługa sztuczna, bez jakiś wyjątkowych specjałów. Płacąc kartą transakcja przebiegła sprawnie.

zarejestrowany-uzytkownik

08.06.2012

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem sklep Deep...
Odwiedziłem sklep Deep w poszukiwaniu męskiej koszuli z długim rękawem. Po wejściu zauważyłem dwie pracownice które zajęte były obsługą jednego klienta. Po kilku minutach spędzonych w sklepie na nieefektywnym przeglądaniu oferowanej garderoby poprosiłem o pomoc. Pracownica oschle poinformowała mnie iż nie posiadają w ofercie takich produktów.

ZEUS

26.11.2010

Placówka

Lublin, Orkana

Nie zgadzam się (0)
Ładna i estetyczna...
Ładna i estetyczna wystawa - zachęcająca do wejścia. Wnętrze lokalu przestronne, ładnie wyeksponowany towar. Obsługa niestety pozostawia wiele do życzenia. Ekspedientki- ubrane w stroje z wystawowej kolekcji - wyraźnie załatwiały swoje osobiste sprawy w trakcie pracy, zupełnie nie interesowały się mną jako klientem. Oburzone, że im przeszkadzam lekceważąco odpowiedziały na pytanie o cenę. Żadna z nich nie zaproponowała pomocy w wyborze ubrania. Na połowie ubrań nie było metek z cenami. Towar poukładany rozmiarami co bez pomocy personelu znacznie ułatwiło znalezienie odpowiedniego rozmiaru. Lokal i towar jako taki oceniam na plus natomiast obsługa nadaje się do natychmiastowej wymiany.

zarejestrowany-uzytkownik

01.12.2009

Placówka

Sanok, Jagielońska

Nie zgadzam się (23)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się w Galerii Opolanin. Nigdy wcześniej nie robiłam tam zakupów, jednakże zabrała mnie ze sobą koleżanka. Bardzo miła ekspedientka przywitała nas już przy wejściu, nie będąc przy tym nachalną. Zapytała czy szukamy czegoś konkretnego, czy też chcemy się rozejrzeć. Pomogła w doborze rozmiarów i kolorystyki bardzo fachowymi poradami. Produkt zakupiony przeze mnie (kurtka puchowa) sprawdza się w 100 %. W sklepie panował ład i porządek, towar był ładnie wyeksponowany, metki widoczne i czytelne. Dodatkowym atutem jest to, że można zwrócić zakupiony towar do 14 dni z całkowitym zwrotem pieniędzy, nawet jeżeli była to transakcja kartą płatniczą. Jestem bardzo zadowolona zarówno z zakupu, jak i z obsługi. Polecam.

zalogowany_użytkownik

11.11.2009

Placówka

Opole, Ozimska

Nie zgadzam się (27)
Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach w CH zaszłam do sklepu Deep. Niestety mimo tego, że z mężem bylismy jedynymi klientami to i tak nikt do nas nie podszedł a Pani była bardzo zajęta przeglądaniem czegoś w komputerze. Wyszliśmy ze sklepu zupełnie niezauważeni tak jak weszliśmy :(

Barabara_1

05.06.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Zobaczyłam na wystawie...
Zobaczyłam na wystawie ciekawe rzeczy, więc postanowiłam wejść i pooglądać. Poza "dzień dobry" nie usłyszałam od sprzedawczyni żadnego innego słowa, ani nawet chęci zaoferowania pomocy. Po prostu stała sobie przy kasie i podpierała się łokciami. A szczerze mówiąc miałam problem z wybraniem pomiędzy dwiema bluzeczkami. Jej rada by mi się przydała, a ona minę miała bardzo nieprzyjemną, więc postanowiłam nic nie mówić. W końcu zdecydowałam się na jedną z nich i zapłaciłam. Zachowywała się jakbym była jakimś nieoczekiwanym zniweczeniem jej planów zanudzania się na śmierć. Cóż... może miała zły dzień.

zarejestrowany-uzytkownik

24.05.2009

Placówka

Opole, Galeria Opolanin, Pl. Teatralny 13

Nie zgadzam się (22)
Dzisiaj wybrałem się...
Dzisiaj wybrałem się do sklepu odzieżowego. Chodząc po sklepie zauważyłem ,że towar był poukładany zgodnie z zasadą prawej ręki ;każdy ciuszek miał swoje miejsce. Przymierzalnie duże ,czyste i wygodne. Personel wyrażał dostateczne zainteresowanie klientem; brak jednak uwagi na indywidualne potrzeby klienta; brak propozycji dodatkowego zakupu, dodatkowym mankamentem tego sklepu jest ubogi zasób towaru dla mężczyzn... wszystko takie szerokie i same duże rozmiary... Kupiłem tylko koszulkę . Pani obsługująca była bardzo miła, przywitała mnie w sposób poprawny jak i pożegnała też właściwie. Obsługa szybka. Ubrana była w własne ciuchy, ładnie i schludnie. Posiadała również identyfikator. Przy kasie było również wszystko poukładane, podłoga była zmyta.

Macin

22.05.2009

Placówka

Chojnice, Kościuszki 9

Nie zgadzam się (30)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się w celu zakupu bluzeczki. Po wejściu do sklepu przywitała mnie pani i zapytała w czym może pomóc. Pani pomogła mi wybrać fason bluzki oraz doradziła w sprawie koloru i rozmiaru. Poinformowano mnie także, iż najnowsza kolekcja znajduje się w sklepie firmowym w innej galerii. W sklepie panował spokój i porządek. Ubrania były ładnie wyeksponowane i schludnie rozwieszone na wieszakach.

Karolina_205

12.05.2009

Placówka

Białystok, Miłosza

Nie zgadzam się (22)
Do sklepu poszłam...
Do sklepu poszłam z mężem - w celu zakupu kurtki, na wejściu nie usłyszałam żadnego przywitania. Zupełnie nas pominięto - w sklepie były trzy ekspedientki i jeden klient - było widać, że znajomy owych Pań. Nie lubię szukać w sklepie interesującego mnie towaru więc zapytałam gdzie znajdują się kurtki męskie na co Pani odpowiedziała "TAM" wskazując palcem - zachowanie dla mnie niedopuszczalne!!!! udalliśmy się więc "TAM" i metodą prób i błędów dopasowaliśmy rozmiar, sama musiłam odiweszać kurtki na wieszaki czego robić nie lubię. Z racji, że znależliśmy ładną kurtkę z dużą przeceną dokolaliśmy zakupu. W tym czasie w przymierzalni obok stroił się znajomy Pań - donosiły mu spodnie, dopasowywały koszulki oglądały go chichocząc przy tym jakby miały po 12 lat!! Udaliśmy się do kasy i nieco zniesmaczeni wyszliśmy!! Pozytywnie oceniam tylko to że w Deep'ie mają fajne promcje :)

Ewelina_69

14.03.2009

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Kaliska

Nie zgadzam się (21)
W sklepie Deep...
W sklepie Deep w Auchan kupowałam sweterek. Panie były na początku średnio mną zainteresowane, dopiero jak poprosiłam o pomoc to panie się mną zainteresowały i pomogły wybrać odpowiedni produkt. Ogólnie oceniam ten sklep dość dobrze. Ocena nie jest najwyższa, bo będąc w tym sklepie parę tygodni wcześniej, widziałam bardzo znudzoną obsługę, która kompletnie nie interesowała się klientami.

MojaOpinia

04.03.2009

Placówka

Bielany Wrocławskie, Francuska 6

Nie zgadzam się (16)
Dziś w godzinach...
Dziś w godzinach ranny odwiedziłam sklep odzieżowy Deep, który znajduje się w centrum handlowym Arena w Gliwicach. Muszę przyznać, że byłam lekko uprzedzona do obsługi w tymże sklepie. Po wykonywanym tak audycie byłam niezadowolona z zachowania pracowników. Dziś jednak przekonałam się, że można wyjść zadowolonym z tego sklepu, że obsługa może być miła i pomocna, może doradzić i podziękować za zakupy. Pracowniczka sklepu już przy samym wejściu powitała mnie szerokim uśmiechem, pomogła znaleźć odpowiedni rozmiar, doradzała w przymierzalni co lepiej leży. Na koniec szybko i sprawnie skasowała i spakowała zakupione przeze mnie rzeczy. Taką obsługę serdecznie polecam wszystkim klientom.

Magdalena_266

06.01.2009

Placówka

Gliwice, Jeziorańskiego

Nie zgadzam się (30)
Do sklepu udałem...
Do sklepu udałem się w celu zakupu sweterka. Sklep posiada witrynę z informacją o kilkudziesięciu procentowych obniżkach cenowych. Witryna sklepu raczej przeciętna ( ubrany manekin i leżą ciuchy). W środku muzyka Dance. W sklepie jest czysto, pracuje dwóch sprzedawców, powierzchnia ok. 100 metrów. Jeden sprzedawca pracuje na kasie drugi zajmuje się obsługą klientów oraz układaniem ubrań pozostawionych przez zainteresowanych. W środku było sporo ludzi, więc wszedłem prawie niezauważony. Szukając interesującego mnie ubrania zapytałem sprzedawcę o większe rozmiary pokazując mu wybrany model ubrania. Z racji braku większych rozmiarów wybranego sweterka sprzedawca próbował mnie zainteresować podobnymi ubraniami o rozmiarze, który mnie interesuje. Wybrałem coś dla siebie i udałem się do przymierzalni. Miałem z sobą 2 ciuchy, które mnie interesowały i oba wybory przy pomocy sprzedawcy były trafne. Udałem się do kasy. Płaciłem kartą, która nie była podpisana, czego nie sprawdził sprzedawca a płatność moją kartą wymagała podpisu na paragonie zgodnego z podpisem na karcie. Dziękując za zakup pożegnałem się z sprzedawcą slowami do widzenia. Sprzedawca odpowiedział mi z uśmiechem na twarzy „dziękujemy zapraszamy ponownie”.

Mariusz_91

04.01.2009

Placówka

Siedlce, Wojskowa 18

Nie zgadzam się (22)
Poszłam z córką...
Poszłam z córką i partnerem by kupić spodnie dla mojego mężczyzny. W sklepie panował duży ruch (6 klientów). Były dwie osoby na obsłudze. Po wyjściu zostaliśmy przywitani uśmiechem pani zza kasy. Po około 4 min. podeszła do nas druga pani i widząc, że oglądamy jensy zapytała czy podać konkretny rozmiar. Mój partner nie znał swojego rozmiaru, za to pani bez trudu potrafiła to ocenić "na oko". podała nam spodnie, które wybraliśmy i okazały się idealne.

Krystyna_13

16.12.2008

Placówka

Racibórz, Rybnicka 97

Nie zgadzam się (24)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie w celu obejrzenia ubrań i ewntualnie dokonania zakupu, zakończona zakupem koszuli męskiej. Bardzo szybko podeszła do nas Pani z obsługi sklepu i pomogła wybrać odpowiednie rozmiary w interesujących nas ubraniach. Sama wykazałą się inicjatywą w doradzaniu i proponowaniu strojów. Przedstawiła inną wersję kolorystyczną koszuli i to własnie ta - zaproponowana przez sprzedawcę - koszula została zakupiona.

zalogowany_użytkownik

13.12.2008

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (19)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez obsługe. W sklepie było czysto, wszystko było ładnie poukładane, na swoim miejscu. Obsługa była zajęta inną klientką, ale mimo tego od czasu do czasu zerkała na mnie. Widać było, że jest zainteresowana klientem, gdy wychodziłam ze sklepu delikatnie się do mnie uśmiechneła.

Katarzyna_411

11.12.2008

Placówka

Rzeszów, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (23)
Ocena pod względem...
Ocena pod względem zakupów w tym sklepie jakie ostatnio tam dokonałem. Przy wejsci ładnie pani powiedziała mi "Dzień dobry" co odrazu wprawiło mnie w dobry nastrój. Odrazu do mnie podeszli i spytali się w czym mogą pomóc. w pełni fachowwo pomogła mi w wyborze bluzy i dobraniu odpowiedzniego rozmiaru. Sprzedawca wyglądał ładnie i schludnie w ubraniu też chyba z Deepa. Pani zaproponowała mi też inne ciuchy do kompletu.Po dokonaniu zakupów sprzedawca zaprsił mnie na odwiedzanie sklepu i zaproponowała karte rabatową.

Mariusz_18

01.12.2008

Placówka

Elbląg, Hetmańska

Nie zgadzam się (19)

Deep

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Deep?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bywało lepiej. Obsługa...
Bywało lepiej. Obsługa mocno się pogorszyła. Oferta też średnia