Diverse

(3.16)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (594 z 744)

Super pomocna obsługa,...
Super pomocna obsługa, Bardzo miłe panie, którym zależy na zadowoleniu klienta

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry. Dziś robiłam...
Dzień dobry. Dziś robiłam zakupy w Waszym sklepie znajdującym w Lublinie w centrum handlowym Plaza. Obsługiwała mnie Pani Paulina. Chciałam raz jeszcze podziękować za bardzo miłą i profesjonalną obsługę. Dzięki Pani Paulinie na pewno jeszcze wrócę do tego sklepu 😊

Klient_9tmcj

20.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W przeszłości częściej...
W przeszłości częściej korzystałem z oferty odzieżowej sieci Diverse niż obecnie, funkcjonuje ona na polskim rynku od wielu lat, posiada więc dużą grupę stałych klientów. Każdorazowo dokonując zakupu, byłem zadowolony, zarówno z obsługi jak i przedewszystkim z jakości samych ubrań, która w mojej ocenie jest znacząco wyższa w porównaniu z konkurencyjnymi sieciami. Jedynym aspektem który wpływa na obniżenie oceny, jest fakt, że Diverse oferuje dość okrojoną ofertę w swoich placówkach, co w porównaniu z wielkopowierzchniowymi konkurentami wypada na niekorzyść. Ale czasami chyba warto oferować mniej, ale utrzymując wysoki poziom oferowanych produktów i będąc tym samy w pewnym sensie marka ,,premium" a do takiej właśnie aspiruje oceniana sieć. Napewno skorzystam nie raz z oferty tego sprzedawcy w przyszłości.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ubrania dobrej jakości
Ubrania dobrej jakości

Niutektakmimow

15.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w jak...
Wszystko w jak najlepszym porządku. Promocje i rabaty większe niż w sklepie stacjonarnym. Z odbiorem w sklepie wysyłka czasem moze trwac i kilka tygodni. A czasem sklep zapomina przyslac sms powiadamiajacego o odbiorze. jakosc produktow jest przewaznie dobra

ViolettaM

29.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa kompetentna. Szeroki...
Obsługa kompetentna. Szeroki asortyment, zawsze aktualne promocje i kolekcje. Polecam!

kczerwinska

27.12.2023

Placówka

Sandomierz, Błonie 2

Nie zgadzam się (0)
Nowości, promocje, rabaty,...
Nowości, promocje, rabaty, nowa kolekcja na bieżąco. Miła i pomocna obsługa. Śmiało można polecić to miejsce!

kczerwinska

27.12.2023

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 9a

Nie zgadzam się (0)
Jesteśmy z mężem...
Jesteśmy z mężem stałymi klientami sklepu sieci Diverse zazwyczaj robimy zakupy w Częstochowie w Galerii Jurajskiej i w M1. Po dzisiejszym zdażeniu M1 raczej nie będziemy kupowali nic z tej sieci. Byliśmy z mężem oddać buty ponieważ były niewygodne a chcieliśmy kupić kurtkę. Na to pani która twierdzi że jest kierowniczka sklepu potraktowala nas jak oszustów i naciągaczy. Próbowała nam wmówić że mąż chodził w tych butach po dworze i że ubrudził je klejem ( co po sprawdzeniu okazało się że to skaza fabryczna podeszwy). Następnie przyczepiła sie, że źle była doczepiona cena zamiast do dziurki od buta była przyczepiona do sznurka łączącego buty. Podsumowując zostaliśmy sprowadzeni w bezczelny sposób do poziomu naciągaczy. Pani wydzierała się na nas na całą galerię handlową. Zamiast uspakajać sytuację podkręcała ją. Jeśli ta pani to naprawdę kierowniczka to życzę powodzenia temu sklepowi w ilości sprzedanych towarów. Po raz pierwszy w swoim życiu spotkałam się z tak żenująca sytuacją. Ubrania fajne w przystępnych cenach i ta 1 gwiazdka jest właśnie za to.

Klient_zzmIB

25.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła....
Obsługa bardzo miła. Więcej aktywności ze strony sprzedawcy w doradztwie dla Klienta.

Sylwester_95

11.01.2022

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie

Nie zgadzam się (0)
2021-12-12 odebrałem zamówioną...
2021-12-12 odebrałem zamówioną w diversesystem.com/pl/ kurtkę (zamówienie 1570592). 6 dni później zauważyłem, że kurtka jest wadliwa, brak nici / szycia w okolicy jednej z kieszeni. 2021-12-19 zareklamowałem kurtkę w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca nie był w stanie wymienić kurtki na inną, poprosiłem o zwrot pieniędzy. 2021-12-22 otrzymałem sms z informacją, że moje żądanie (odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy) w ramach reklamacji 536897 zostało nieuznane, w zamian proponujecie wymianę oraz, że Diverse czeka na na moją zgodę 2 dni. Nie zgodziłem się. Poinformowałem Diverse poprzez email, że się nie zgadzam. powołałem się na informacje umieszczone na stronie sklepu dotyczącej reklamacji (punkt 7) Punkt 7 brzmi: 7. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może: · złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Od tego czasu trwa bezsensowna korespondencja z Młodszym Specjalista Działu Reklamacji ds. Administracyjnych. Wadę uznał, ale nie chce zwrócić pieniędzy. Proponuje wybranie innych towarów ze sklepu. Nie skomentował mojego powołania się na informacje z punktu 7. Poinformowano mnie, że poinformować, iż procedura wymiany nie została objęta limitem czasowym i że, finalizacja procesu może nastąpić w dowolnym momencie. To chyba odnośnie słowa „niezwłocznie” w regulaminie sklepu. W mojej opinii reklamacje w Diverse nie działają tak jak to zapisano w ich regulaminie. Będę omijał sklep Diverse z daleka.

Klient_a0At

28.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, ekspedientki miłe i pomocne.

Klient_Rnyi

22.10.2021

Placówka

Lębork, Krzywoustego 10

Nie zgadzam się (0)
Dzień Dobry. Opinia...
Dzień Dobry. Opinia dotyczy sytuacji w sklepie, z tego co można było usłyszeć w obecności klientów pani krzyczy na swoich podwładnych oraz używa wulgarnych słów! Przy klientach praktycznie doprowadziła jedną z pracownic do płaczu. Wulgaryzmy i krzyki, coś strasznego... Pracownica prosiła, aby nie robić tego przy klientach ale ona nic sobie z tego nie robiła, chodziło o jakąś źle odłożoną parę spodni. Taka osoba w żadnym wypadku nie powinna pracować z innymi ludźmi a co dopiero być ich przełożonym. Bardzo proszę to zbadać, wszystkie dziewczyny które tam pracują są uprzejme i profesjonalnie podchodzą do każdego kto wejdzie do sklepu. Ich kierowniczka nie zasługuję pracować z nimi. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_BX8s

25.09.2021

Placówka

Radom, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (0)
Po dobraniu ubrań...
Po dobraniu ubrań do przymiarki i chęci odwieszenia tych których nie chciałam bardzo się zawiodłam. Dyskutowałam przed przymierzalnią z osobą mi towarzyszącą na zakupach. Czy ns pewno nie bierzemy nic więcej. Pani pilnującą przymierzalni wtrąciła się w rozmowę chaotycznie mówiąc czy ma coś odwiesić. I do tej pory wsztstko okej. Przyszła kolej na odpowiedź, która miała miała brzmieć, że jak się zdecydujemy to idwiesimy. Niestety to nadal był czas ekdpedienyki, która kategorycznie i z wyrzutem nakazała odwiesić ubrania. Sytuacja zniechęcającą, ale mam świadomość, że jazdy ma słabszy dzień. Przy kasie była bezbarwna obsługa. Niechęć i pewien rodzaj przymusu bycia w pracy widniał na twarzy Pani obsługującej kasę. Zazwyczaj moje wizyty w sklepie odbywają się bez pomocy personelu (poza sprzedażą przy kasie), ale nie mam zby dobrych wspomnień w tej kwestii.

Niezweryfikowany Klient_I54G

23.02.2021

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Produkty fajne ale...
Produkty fajne ale stosunkowo drogie w porównaniu z innymi sklepami tego typu.

Klient_BJJo

30.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Lubię ten sklep...
Lubię ten sklep fajne rzeczy tylko jednak stosunkowo drogie,promocje też nie zwalaja z nóg, dalej drogo.Personel bardzo miły.,dobrze zorganizowany.

Klient_BJJo

05.01.2021

Placówka

Tarnów, Nowodąbrowska 127

Nie zgadzam się (0)
obsluga nie bylla...
obsluga nie bylla chetna do pomocy, bardzo dlu sie stoi w kolejce miejsce jak kolwiek zadbane ale nie odwiedze tego miejsca znowu

Niezweryfikowany Klient_tbJn

09.11.2020

Placówka

Częstochowa, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (0)
Podczas każdej wizyty...
Podczas każdej wizyty pracownicy są zajęci rozmową ze sobą, są mało sympatyczni i odnoszę wrażenie, że są w pracy za karę.

Niezweryfikowany Klient_0MMH

28.10.2020

Placówka

Kraków, ul. Zakopiańska

Nie zgadzam się (0)
Dwie dziewczyny przy...
Dwie dziewczyny przy kasie, przede mną jedna osoba - miała około 8 rzeczy a Pani je kasowała przez 14 minut. Gdy poprosiłam grzecznie drugą ekspedientkę o przyśpieszenie (jeśli jest taka możliwość) zostałam dosłownie zignorowana. Jeszcze nigdy się nie spotkałam z tak nieefektywną obsługą. Być może obie dziewczyny były nowe ale tak też nie powinno być swoją drogą.

Niezweryfikowany Klient_PY43

31.08.2020

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Nie dostarczają kupionego...
Nie dostarczają kupionego towaru i twierdzą, że klient dokonał zwrotu towaru, (którego nie dostał). Dość tego... Sprawa trafia do odpowiedniej instytucji.

Klient_Sbqb

23.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem w sklepie...
Zamówiłem w sklepie internetowym 4 rzeczy i zapłaciłem, a przyszły trzy i to w dwóch paczkach w odstępie 2 dni. Pomijam juz fakt, że zmieściło by się to w małej torebeczce.

zarejestrowany-uzytkownik

23.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Diverse

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Diverse?

Ktoś 12 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Super pomocna obsługa,...
Super pomocna obsługa, Bardzo miłe panie, którym zależy na zadowoleniu klienta
Zgadzasz się?