Levi's

(4.13)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (141 z 165)

Praktycznie od razu...
Praktycznie od razu po wejściu do sklepu podeszła do mnie ekspedientka z zapytaniem czy może pomóc, w pierwszej chwili poprosiłem o chwilę na zastanowienie, ekspedientka potwierdziła i się oddaliła pozostając jednak w zasięgu mojego wzroku. Po chwili wskazałem na konkretny fason spodni z zapytaniem o rozmiar, pani z obsługi szybko znalazła spodnie w odpowiednim rozmiarze wręczając mi je. Udałem się do przebieralni, po krótkim czasie usłyszałem zapytanie o opinie, ekspedientka aktywnie doradzała w wyborze, doniosła mi także dodatkową parę. Jej zaangażowanie było na najwyższym poziomie, wystawa sklepowa nie budziła żadnych uwag, wszystko było w należytym porządku. Po wyjściu z przebieralni poprosiłem o odłożenie towaru, ponieważ chciałem przejrzeć także ofertę innych sklepów, jednak po przejściu dwóch innych punktów postanowiłem wrócić i dokończyć transakcje. Pani sprzedawczyni od razu mnie rozpoznała, mój towar oczywiście na mnie czekał. Wybrany produkty zostały łanie złożone i zapakowane w torbę z logiem firmy. Obsługa i jakość na najwyższym poziomie.

Placówka

Luboń, Dębiecka, Outlet Factory 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja
Rewelacja

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w sklepie...
Zakupy w sklepie Levi’s w Galerii Sfera nie należą do najprzyjemniejszych. Miałam poczucie, że obsługa sklepu traktowała mnie z góry, przez to, że jestem młoda, a artykuły w sklepie różnią się cenowo od innych sieciówek. Byłam jedyną klientką, a obsługa traktowała mnie, jakbym wymagała niewiadomo czego, a spytałam tylko o rozmiar z dwóch wybranych modelów. Jednak kompetencje i wiedza personelu są na wysokim poziomie, na koniec, gdy już podeszłam do kasy nastawienie wobec mojej osoby się zmieniło o 180 stopni. Zostałam poinstruowana jak dbać o spodnie krok po kroku.

Niezweryfikowany Klient_Bzdf

01.02.2022

Placówka

Bielsko-Biała, Al. Bohaterów Monte Cassino 421

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca od progu...
Sprzedawca od progu przywitał mnie uprzejmie, zapytał czego poszukuję. Przez cały proces zakupów był przy mnie doradzając w zakupie odpowiedniego modelu. Bardzo mi się spodobała szczerość pracownika, który wprost i bardzo delikatnie oznajmiał , w których spodniach wyglądam korzystnie a które powinnam odłożyć. Z chęcią przynosił kolejne modele do przymierzenia. W sklepie czułam się bardzo dobrze i mimo, że jestem trudną klientką, nikt nie dał mi odczuć, że grymaszę. W ofercie jest szeroki wybór spodni. Nie tylko rurki, jak w większości tego typu sklepów. Polecam bardzo gorąco.

Joanna_3235

25.06.2020

Placówka

Wrocław, Graniczna 2

Nie zgadzam się (0)
Moja ulubiona marka,...
Moja ulubiona marka, w której kupuję klasyczne , dobrej jakości jeansy ! Nigdy mnie nie zawiodły ! Świetnie leżą, są doskonale skrojone.

Niezweryfikowany Klient_pRaW

03.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa daleka od...
Obsługa daleka od ideału. Pani mało symaptyczna, nie potrafiąca dobrać rozmiaru spodni. Gdybym sam nie podał rozmiaru prawdopodobnie nie byłoby finalizacji transakcji. Zależało mi na kupnie ale następnym razem wybiorę się do innego CH w tym celu.

Niezweryfikowany Klient_DEh2

27.05.2019

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Obsługę w danym...
Obsługę w danym sklepie nie oceniam zbyt wysoko. Choć usłyszałam przy kasie standardowe słowa jak "dzień dobry", "proszę", "dziękuję" to poczułam jakbym była mało ważnym klientem. W momencie, w którym podeszłam do kasy sprzedawca był zajęty jakimiś formalnościami. Widać było, że obsługa mnie nie jest mu na rękę i odrywa go od ważnej czynności. Zostałam obsłużona w pośpiechu i małym zainteresowaniem. Dodatkowo w sklepie nie spotkałam innego pracownika, który mógłby mi pomóc w znalezieniu spodni w odpowiednim rozmiarze.

zarejestrowany-uzytkownik

27.06.2017

Placówka

Piaseczno, Puławska 42E

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez panią z obsługi. Następnie pani zapytała, czy może w czymś pomóc, po czym na bieżąco pomagała wybierać rozmiary, przynosiła do przebieralni kolejne modele. Wykazała zainteresowanie klientem, duży plus.

Magdalena_3159

26.11.2014

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (0)
Po porządne dżinsy...
Po porządne dżinsy trzeba udać się do porządnego sklepu (cokolwiek to znaczy), dlatego udaliśmy się do Levi’s-a, gdzie jest duży wybór odzieży dżinsowej, bardzo dobrej jakości, renoma tej marki broni się sama. Obsługę sklepu w dniu 11 maja stanowili mężczyźni. Już po krótkiej chwili zaoferowano pomoc, spodnie miały być dla męża więc sprzedawca zajął się spełnieniem jego oczekiwań – fason, kolor etc. Wybrane spodnie mąż mógł przymierzyć w jednej z kabin, a przy finalizowaniu zakupu, sprzedawca poradził zachować paragon, gdyż gwarancja jakości obowiązuje 3 lata – to jest poważne traktowanie klienta, będące poparciem jakości produktu. Choć koszt zakupu nie należał do niskich, wart był poniesienia. Sklep oferuje różnorodny wybór odzieży dżinsowej, prezentowanej przejrzyście, wygodnie do przeglądania.

DORA_1

22.05.2014

Placówka

Wrocław, Francuska 6, Kobierzyce

Nie zgadzam się (0)
Sklep zadbany, czysty....
Sklep zadbany, czysty. Niestety od wejścia można zauważyć personel siedzący za kasą. Brak zainteresowania klientem od momentu jego wejścia. Obsługa pojawia się dopiero w momencie newralgicznym,końcowym albo w momencie gdy klient sam poprosi o pomoc. Obsługa klienta na poziomie statecznym,dobór słownictwa oraz zasób wiedzy nie wykracza poza poziom podstawowy. Brak nawiązania pozytywnej relacji z klientem co może skutkować spadkiem odwiedzalności. .

zalogowany_użytkownik

25.03.2014

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Jakoś obsługi uważam,...
Jakoś obsługi uważam, że była na bardzo wysokim poziomie. Pani ekspedientka była bardzo komunikatywna i miała bardzo dobre podejście do mnie jako klienta. Przywitała mnie, pokazała mi na początku odzież w dogodnej cenie, leczy gdy nie udało się odpowiedniej znaleźć zaproponowała coś innego. Nie narzucała się z uśmiechem na twarzy pomogła, o towarze wiedziała bardzo dużo, jak użytkować, dbać, dlaczego "jest taki a nie inny", po kupnie poinformowała mnie o gwarancji, czasie na oddanie i przypomniała o paragonie. W sklepie było czysto, bardzo duży wybór ciekawych rzeczy, każdy pracownik zajmował sie swoimi obowiązkami. Polecam

Bartosz_587

15.01.2014

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)
Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach w Galerii Copernicus wzrok mój przyciągnęła reklama rabatowa na witrynie sklepu Levis .Postanowiłam skorzystać z zakupu i wejść do środka.Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie obsługa sklepu witając mnie od wejścia.Po chwili podeszła do mnie ekspedientka i spytała czy może mi w czymś doradzić.Uśmiechnięta Pani pomogła mi dobrać do figury dzinsy i koszulę do kompletu.Przymierzalnia była duża ,lustra i dywaniki czyste.Pani ekspedientka cały czas była przy przymierzalni i zawsze potrafiła rozwiać moje wątpliwości co do towaru i zakupu.Podchodząc do kasy otrzymałam obiecany rabat.Ekspedientka po skasowaniu towaru podziękowała i zaprosiła mnie ponownie,cały czas z uśmiechem na twarzy.Moja opinia na temat tej placówki jest bardzo pozytywna ,obsługa na wysokim poziomie,asortyment towaru duży ,ceny wysokie ,ale można trafić na akcje rabatowe.Polecam tą placówkę.

Katarzyna_4162

22.11.2013

Placówka

Toruń, żółkiewskiego

Nie zgadzam się (0)
Jeansy fajne, ale...
Jeansy fajne, ale mega drogie i brak rozmiarów jak już się znajdzie w przystępnej cenie. Obsługa taka sobie, pomoże jak się poprosi.

Krzysztof_1558

22.10.2013

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (1)
Dobrze zlokalizowany sklep....
Dobrze zlokalizowany sklep. Miła i pomocna obsługa. Dobry wybór towaru. Częste promocje.

Andrzej_684

20.08.2013

Placówka

Kraków, C.H Krokus ul. Bora Komorowskiego

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam zakupów...
Nie polecam zakupów w salonie Levi'sa w Bydgoszczy.Przy wyborze ubrań następuje mydlenie oczu klientowinastępnie spodnie po pół roku NISZCZĄ SIĘ, BLAKNĄ itp.jest wielki problem z porozumieniem się z obsługą.Niemiła pani (możliwe, że właścicielka), uważa, że psucie się spodni po krótkim czasie to normalna sprawa!!!Krzywe spojrzenia na składanie oczywistej reklamacji!!NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!

zalogowany_użytkownik

25.06.2013

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Mały samoobsługowy sklep...
Mały samoobsługowy sklep z odzieżą i obuwiem sportowym firmy Levi's. W sklepie znajdują się dwie kasy, do obsługi klientów czynna była jedna, przy której nie było klientów. Ceny na artykułach są dość wysokie a spowodowane jest to marką i jakością towaru. Po sklepie można poruszać się swobodnie. Miła, kompetentna i sympatyczna obsługa. Wygląd i organizacja ekspedientek sprawia, że czujemy się tam wyjątkowo.

JM52

24.12.2012

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Sklep Levis. Warszawa...
Sklep Levis. Warszawa Wola Park. 10 grudnia wybrałem się na zakupy odzieżowe do Centrum Handlowego „Wola Park”. Spodnie wybierałem w sklepie „Levi's” około godziny 14:40. Obsługa była miła i starała się zrobić wszystko by dobrać jak najlepsze spodnie. Duży wybór asortymentu, jednak obsługa szybko i celnie trafiła w mój gust. Miłym akcentem było to , że sprzedawczyni doradzała i oceniała wygląd ubranych spodni. Otrzymałem tam należyte zainteresowanie i poświecono mi tyle czasu, by zakupy były udane. Wygląd i porządek sklepu był idealny.

Waldemar_125

14.12.2012

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (3)
Sklep jest naprawdę...
Sklep jest naprawdę bardzo fajny. Bardzo lubię robić w nim zakupy. Asortyment jest obszerny i bardzo mi się podoba. Nie raz robiłam zakupy w tym sklepie i mogę powiedzieć, że rzeczy są odporne. Ceny za wysokie mogły by być niższe. Warto szukać promocji, obniżek i wyprzedaży. Obsługa miła i uczynna. Pomagają w wyborze odpowiedniego produktu. Ceny za wysokie.

zalogowany_użytkownik

16.11.2012

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
W dniu 14.11.2012...
W dniu 14.11.2012 udałem się do sklepu Levi`s w C.H. Galeria Bałtycka.Nie zauważyłem nic niepokojącego związanego z czystością witryny. Szyby, jaki i wejście było schludne i czyste. Wchodząc na teren sklepu szybko zauważyłem dwie pracownice. Obsługiwały klientów, którzy byli na terenie sklepu. Po lewej stronie odnotowałem stanowisko kasowe, za którym przebywał mężczyzna, który pracował przy komputerze. Sprawiło to, że początkowo nikt mnie nie przywitał. Wystarczył tylko, że doszedłem do półki, na której leżały jeansy, aby zauważyć pracownika witającego mnie i pytając czy może w czymś pomóc (pracował wcześniej przy komputerze). W tym momencie zauważyłem na plakietce, że jest On managerem (185cm, szczupły, brązowe włosy, zarost, ubrany w t-shirt i jeansy)Poinformowałem go o zainteresowaniu jeansami. Usłyszałem pytanie czy interesuje mnie konkretny model. Sprawiałem wrażenie niezdecydowanego. Sprzedawca od razu to zauważył i zadał mi kilka pytań odnośnie moich preferencji:-krój nogawki-rodzaj zapięcia-fasonPoza pytaniami zamkniętymi, używał również otwartych. M.in. czy szukam czegoś standardowego czy coś, czego dotychczas nie posiadałem, do czego zamierzam te spodnie nosić. Po uzyskaniu informacji na temat mojego rozmiaru zaprosił mnie do konkretnych propozycji. Dobrał mi 3 rodzaje spodni sugerując ich właściwości i do czego pasują. Wspomniał przy jednych, że z czasem ulegają atrakcyjnemu spieraniu (spodnie z różnymi odcieniami materiału). Od razu zasugerował, że jeżeli mam ochotę zaprasza do szatni. Początkowo nie towarzyszył mi na zapleczu z szatniami. Wynikało to z tego, że w sklepie pojawiali się nowi klienci. Po chwili podszedł do mnie i zapytał czy rozmiar jest odpowiedni. Zasugerowałem zmianę i po chwili dostarczył mi odpowiednie spodnie. Podchodził jeszcze dwukrotnie. W momencie mierzenia spodni 2 i 3. Przychylił się do sugestii, że nr 2 może i są trochę za długie, ale nie sugeruje zmiany, bo będą za krótkie. W numerze 3 czułem się najlepiej i sugestie te wzmocnił swoimi uwagami sprzedawca. Ususzałem, że pomimo tej samej długości kolor tego modelu niweluje ten problem. Na pytanie o zakup stwierdziłem, że to dosyć duży wydatek i muszę go skonsultować. Zasugerował mi, że odłoży je dla mnie do końca dnia, jeżeli się namyśle. Następnie sprawdziłem asortyment sklepu. Obrania górne były w wymaganych rozmiarach męskie jak i damskie. Teren sklepu schludny, oświetlenie sprawne. Żadnych uwag w tej kwestii.Sklep, a w szczególności obsługę oceniam bardzo dobrze.

Łukasz_1789

16.11.2012

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Sklep mieści się...
Sklep mieści się w Fashion House w Gdańsku. Weszłam do niego z myślą iż kupię tam fajne koszulki dla syna i to po niskich cenach, ale kolejne rozczarowanie związane z zakupami w Fashion Hause i w sklepie Levis, ceny są tam wysokie , a wybór jest słaby , a obsługa patrzy na klienta z przerażeniem i nie chęcią!

Kiki_2

15.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Levi's

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Levi's?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Praktycznie od razu...
Praktycznie od razu po wejściu do sklepu podeszła do mnie ekspedientka z zapytaniem czy może pomóc, w pierwszej chwili poprosiłem o chwilę na zastanowienie, ekspedientka potwierdziła i się oddaliła pozostając jednak w zasięgu mojego wzroku. Po chwili wskazałem na konkretny fason spodni z zapytaniem o rozmiar, pani z obsługi szybko znalazła spodnie w odpowiednim rozmiarze wręczając mi je. Udałem się do przebieralni, po krótkim czasie usłyszałem zapytanie o opinie, ekspedientka aktywnie doradzała w wyborze, doniosła mi także dodatkową parę. Jej zaangażowanie było na najwyższym poziomie, wystawa sklepowa nie budziła żadnych uwag, wszystko było w należytym porządku. Po wyjściu z przebieralni poprosiłem o odłożenie towaru, ponieważ chciałem przejrzeć także ofertę innych sklepów, jednak po przejściu dwóch innych punktów postanowiłem wrócić i dokończyć transakcje. Pani sprzedawczyni od razu mnie rozpoznała, mój towar oczywiście na mnie czekał. Wybrany produkty zostały łanie złożone i zapakowane w torbę z logiem firmy. Obsługa i jakość na najwyższym poziomie.