Intrum Justitia

(1.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Ta firma zajmuje...
Ta firma zajmuje się windykacją należności i moje doświadczenie z nią to efekt totalnej pomyłki z ich strony i dostarczonego mi bezsensownego stresu. Najpierw dostałam sms-a z żądaniem wpłaty podanej należności w ciągu trzech dni – zimny pot mnie oblał; próbowałam oddzwonić ale połączenie nie następowało więc znalazłam w Internecie nr telefonu, zadzwoniłam, odezwała się niejaka Katarzyna, która po weryfikacji nr telefonu uznała, że nie figuruje on w jej wykazie wysłanych sms-ów. Jednak sms zawierał także nr sprawy po podaniu którego pracownica powiedziała, że przekaże dalej i ktoś do mnie zaraz oddzwoni. Owe ”zaraz” trwało prawie godzinę, po czym niejaka pani Anna poprosiła o rozmowę z mężczyzną, o którym pierwszy raz usłyszałam. Były jeszcze niepotrzebne pytania irytujące mnie (typu czy znam, czy słyszałam etc) i w efekcie nawet zwykłego przepraszam nie usłyszałam, żeby nie wspomnieć o pomyłce z ich strony. Przypuszczam, że przestawiono cyfry w nr telefonu i sms wysłano do mnie przez pomyłkę, nie rozumiem tylko co szkodziło najpierw zadzwonić do swojego dłużnika. W efekcie mnie wystraszono z niewiadomych przyczyn i pozwolono poznać pewne dane dłużnika (imię, nazwisko, miejscowość, kwotę należności), gdzie jest ochrona danych osobowych, gdzie mój spokój. To bardziej amatorzy niż profesjonaliści, a biorą się za poważne zadania.

DORA_1

09.03.2013

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
firma zajmuje sie...
firma zajmuje sie odzyskiwaniem zaległych należności, niestety działy w firmie nie maja komunikacji między sobą i mimo załatwienia sprawy klient narażony jest na nieuprzejmości ze strony operatorów z infolinii, szkoda bo takie działanie firmy pozostawia niesmak, brak jednolitego systemu zarządzania informacjami powoduje że kilka razy trzeba to samo wyjaśniać kilku osobom a niektóre nie należą do miłych...

Vlodi

27.09.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Intrum Justitia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Intrum Justitia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ta firma zajmuje...
Ta firma zajmuje się windykacją należności i moje doświadczenie z nią to efekt totalnej pomyłki z ich strony i dostarczonego mi bezsensownego stresu. Najpierw dostałam sms-a z żądaniem wpłaty podanej należności w ciągu trzech dni – zimny pot mnie oblał; próbowałam oddzwonić ale połączenie nie następowało więc znalazłam w Internecie nr telefonu, zadzwoniłam, odezwała się niejaka Katarzyna, która po weryfikacji nr telefonu uznała, że nie figuruje on w jej wykazie wysłanych sms-ów. Jednak sms zawierał także nr sprawy po podaniu którego pracownica powiedziała, że przekaże dalej i ktoś do mnie zaraz oddzwoni. Owe ”zaraz” trwało prawie godzinę, po czym niejaka pani Anna poprosiła o rozmowę z mężczyzną, o którym pierwszy raz usłyszałam. Były jeszcze niepotrzebne pytania irytujące mnie (typu czy znam, czy słyszałam etc) i w efekcie nawet zwykłego przepraszam nie usłyszałam, żeby nie wspomnieć o pomyłce z ich strony. Przypuszczam, że przestawiono cyfry w nr telefonu i sms wysłano do mnie przez pomyłkę, nie rozumiem tylko co szkodziło najpierw zadzwonić do swojego dłużnika. W efekcie mnie wystraszono z niewiadomych przyczyn i pozwolono poznać pewne dane dłużnika (imię, nazwisko, miejscowość, kwotę należności), gdzie jest ochrona danych osobowych, gdzie mój spokój. To bardziej amatorzy niż profesjonaliści, a biorą się za poważne zadania.