Alior Bank

( 3.71 )

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Opinie (2111)

Udałem się do ...

Udałem się do placówki celem wymiany przedartego na pół banknotu. Po odczekaniu 20 minut w kolejce, pan obsługujący klientów zaprosił mnie do siebie. Przywitał mnie, zapytał jak może mi pomóc. Wyciągnąłem banknot z portfela i poprosiłem o jego wymianę. pan odpowiedział, że nie ma w obowiązku wymieniać zniszczonych banknotów W odpowiedzi na moje pytanie, czy przypadkiem nie jest tak, że każda placówka każdego banku ma w obowiązku wymienić taki banknot, zostałem poinformowany, że na pewno jestem w błędzie i że on mi takiego banknotu nie ma obowiązku wymieniać. Odpowiedziałem, że nie ma racji i powinien to zrobić. Zostałem poinformowany, że tego nie zrobi. W takim wypadku podziękowałem za obsługę i wyszedłem z lokalu. Zostałem miło przywitany w oddziale, zapytany z jaką sprawą przyszedłem do banku. Niestety obsługujący mnie pan nie posiadał wystarczającej ilości wiedzy. Nie wykazał również chęci w sprawdzeniu rzeczy, o którą pytałem. Błędnie pozostawał przy swoim zdaniu. Pożegnanie w standardzie.

Bardzo miła obsługa ...

Bardzo miła obsługa klienta, zostały udzielone wszystkie odpowiedzi na moje pytania, oferta była zrozumiale przedstawiona i jasno

Brak profesjonalizmu ...

Brak profesjonalizmu w rozmowie z klientem. Narzucanie się . Brak odpowiedzi na pytania

Wizyta w placówce ...

Wizyta w placówce odbyła się 25-8-2021. Po wejściu do placówki zauważyłam dużą kolejkę, od wejścia przywitał mnie koordynator kierując do mnie pytanie: "Przepraszam, jak możemy pomóc?" Poinformowałam o celu mojej wizyty, poproszono mnie aby poczekała w kolejce. W palcówce było czysto, była wydzielona strefa oczekiwania klientów, co znacznie ułatwiało dyskrecje prowadzonych rozmów. Każdy z pracowników posiadał identyfikator, oraz ubrany był schludnie zapewne zgodnie z dres kodem banku (na co wskazuje identyczny ubiór wszystkich osób przebywających w placówce). Na sali oczekiwania była włączona klimatyzacja, co w ciepły letni dzień było przyjemnie odczuwalne. Podłoga pokryta wykładziną była czysta. Zostałam poproszona do odzielnego pokoju obsługi, ponieważ nie wykonywałam transkacji kasowych. Pracownik zaprosił mnie do pokoju, wstał na powitanie, po czym przedstawił się z imienia i nazwiska oraz użył zwrotu "W czym mogę pomoc?" Sprawnie rozwiązał mój problem, poinformował mnie z jakiego powodu wyniknął posiadał dużą wiedzę w zakresie obsługi oraz technicznego funkcjonowania systemu. Nie padła natomiast żadna oferta sprzedażowa. Mimo, że posiadałam odpowiednią kwotę środków na koncie ROR, nie zaproponowano mi nawet standordowej lokaty. Pracownik jedynie poinformował mnie, że posiadam rachunek z opłatą i mogę go zmienić co wiąże się ze zmianą nr. rachunku, gdy powiedziała, że to wymaga zbyt dużo działań z mojej strony stwierdził jedynie "rozumiem". Na koniec rozmowy padło pytanie: "Czy mogę jeszcze w czymś pomoc", Pracownik również podziękował za wizytę i zaprosił ponownie. W placówce czułam się dobrze, od wejścia byłam zauważona i "zaopiekowana", nie czekałam długo na obsługę ok 7 min, (kolejka była do obsługi kasowej). W pokoju obsługi również czułam się dobrze, pracownik był miły i wyczerpująco odpowiadał na wszystkie mojej pytania. Ze względu na moje doświadczenie pracy na podobnym stanowisku byłam zaskoczona, że nie padła oferta sprzedażowa i nawet delikatnie próbowałam ją incjować, pracownik jednak dalej nie pociągnął tematu. Zaznaczyła jedynie 4 gwiazdki ponieważ dla mnie nieodzownym elementem pracy pracownika badnku jest przedstawienie klientowi oferty sprzedażowej.

Mają dużo stanowisk, ...

Mają dużo stanowisk, obsługa klienta jest szybka, dokladna

W placówce Alior ...

W placówce Alior Banku odbyłam spotkanie z doradcą (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), która zaprosiła mnie do swojego biurka już po moim wejściu do placówki. Nie musiałam zatem oczekiwać na reakcje doradców. Spotkanie przebiegało w uporządkowany sposób i uzyskałam odpowiedzi na wszystkie interesujące mnie pytania. Pani uprzedziła mnie, że musi zadać kilka pytań w celu weryfikacji mojej potrzeby. Otrzymałam kilka propozycji kredytowych i szczegółowe informacje jakie dokumenty byłyby potrzebne do wniosku. Na koniec Pani wręczyła mi swoją wizytówkę informując, że skontaktuje się ze mną za 3dni. Sam oddział i jego okolica były czyste i schludne. Pracownik był ubrany stosownie do swojej pracy i nie wyróżniał się. Gdybym miała okazję poleciłabym Panią i chętnie sama skorzystałabym z ofert proponowanych przez nią.

Tak sobie

Mogło być lepiej.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Średnio

Średnio

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Połowa gwiazdek

Są lepsze banki.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Tak sobie

Mogło być lepiej.

Średnio

Obsługa przeciętna, oferty średnie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Super bank!

Są w porządku!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Całkiem okej

Bank jest OK, całkiem fajne oferty można znaleźć.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Czegoś tu brakuje

Jest parę rzeczy do poprawy, ale ogólnie jest OK.

Tak sobie

Mogło być lepiej.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

01.07.2021
Alior Bank Inna forma kontaktu

Średnio

Są lepsze banki ale są i znacznie gorsze.

Mogło być znacznie lepiej

Niby się starają, ale póki co efekty są słabe. Może za jakiś czas się polepszy!

Odwiedzałeś ostatnio Alior Bank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank

Podobne firmy w okolicy

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Bank Ochrony Środowiska

(3.44 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem