Bank Spółdzielczy

( 4.42 )

Opinie (424)

Słaba oferta

Oferta banku nie spełnia moich oczekiwań. Obsługa godna polecenia.

Profesjonalna i fantastyczna obsłufga

Korzystam z usług banku od roku. Moje sceptyczne nastawienie do banków spółdzielczych obsługa rozwiała w mig. Fantastyczni doradcy kredytowi, którzy przeprowadzili mnie przez kredyt inwestycyjny. Pan z kasy cierpliwie znosił blokowanie przeze mnie bankowości elektronicznej i z anielską cierpliwością odblokowywał. Potrafią doradzić, pomóc, rozwiać wątpliwości. Z całego serca polecam!!!!!

Super oferta kredytowa

czystość wewnątrz placówki bez uwag , mała liczba kas 2 duża ilość klientów , głośna rozmowa doradcy banku/ oferujący dany produkt/ z klientem , brak poufności rozmowy , ciasnota w pomieszczeniu , pracownicy schludnie wyglądający.

Fachowo z dbałością o każdego klienta.

Obsługa miła i kompetentna. Chętna do udzielania wyczerpujących odpowiedzi - zarówno klientowi indywidualnemu starszemu i młodszemu, jak i biznesowemu. Jeżeli brak rąk do obsługi Pani zabiera karteczkę z napisem Nieczynne i z uśmiechem zajmuje się klientem.

Bardzo średnie podejście pracowników

Przychodząc do tego banku pracownicy dają od razu odczuć niechęć do interesantów. Panie siedzące w okienkach czy za biurkiem wręcz wydają się robić łaskę gdy jakaś osobą do nich podejdzie i są zmuszone do jej obsługi.

Bardzo przyjazna obsługa klienta

Na wstępie zauważyć należy, że sala obsługi klienta jest bardzo elegancko i przytulnie wyposażona. Ilość stanowisk obsługi klienta wystarczająca biorąc pod uwagę wielkość miasta i gminy, w której się znajduje przedmiotowa placówka banku. Sama obsługa przez pracownika banku, który mnie obsługiwał, zasługuje na bardzo pozytywną opinię. Miałem wrażenie, że jestem traktowany nie jak jeden z wielu klientów, czyli powierzchownie, ale indywidualnie. Moje pytania i wątpliwości lub niejasności związane z usługami bankowymi, którymi byłem zainteresowany, spotkały się z rzetelnym i jasnym wytłumaczeniem. Pracownik ten wskazał mi na kilka innych form usług, o których nie wiedziałem, a które jeszcze bardziej wychodziły na przeciw moim oczekiwaniom. Biorąc pod uwagę wszystkie te okoliczności, nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować zarządcy tej placówki posiadania w niej takich fachowców. Klientów zapewniam, że będą również zadowoleni z obsługi w tym banku.

Bank

Bank, mimo że znajduje się w samym centrum miasta nie zapewnia dostateczną ilość miejsc parkingowych, stąd często jest problem z zaparkowaniem samochodu. Wnętrze jest dosyć ciasne, biura obsługi klienta umiejscowione na kilku kondygnacjach stąd nie zawsze wiadomo z punktu widzenia klienta gdzie się skierować jeżeli chce się załatwić daną sprawę. Obsługa personelu nie zawsze jest uprzejma. Miałem przypadek kiedy chciałem wpłacić gotówkę i gdy pracownik banku dowiedział się, że to nie w tym oddziale mam założone konto, to w nieprzyjemny sposób zarzucił mi, że powinienem takie sprawy załatwiać w swoim macierzystym oddziale, po czym przyjął moją wpłatę.

Dobrze

Dobrze. Na minus: personel. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Bardzo miła i profesjonalna obsługa krótki czas oczekiwania

Bardzo miła i profesjonalna obsługa krótki czas oczekiwania na obsługę, doświadczony personel który potrafi dobrze doradzić w każdej sytuacji

Pracownicy banku często mają zły humor

Pracownicy banku często mają zły humor. Czasem nieprzyjemnie załatwia się sprawy.Nie potrafią odpowiednio udzielić informacji

W podanym banku posiadam konto od ponad 8 lat

W podanym banku posiadam konto od ponad 8 lat, do tej pory nie mam zastrzeżeń, wręcz przeciwnie bank godny polecenia pod względem jakości obsługi jak i ofert kredytowych i lokat terminowych.

Placowka zadbana

Placowka zadbana, czysta i przestronna... wszystko byłoby dobrze gdyby nie Panie kasjerki, ktore sa zawsze obrażone. Po prostu nie miła obsluga w kasach.

Odwiedzałeś ostatnio Bank Spółdzielczy?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.85 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.85 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem