Apteka DGA

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Apteka bardzo czysta,...
Apteka bardzo czysta, od wejścia zachęca do zakupu. Pólki z lekami uporządkowane, produkty ustawione frontem do klienta i pogrupowane. Łatwo więc znaleźć wzrokiem interesujący klienta produkt. Ceny przystępne, ciekawe promocje. Są też kolorowe gazetki z informacjami o aktualnych promocjach. Obsługa kompetentna, chętnie doradza. Niestety obsługujący farmaceuta uznał, że osobą chorą jest klient; nie doprecyzował tego w wywiadzie farmaceutycznym, w związku z czym pierwszy lek nie był trafiony. Po naprowadzeniu go przez klienta na właściwą potrzebę, obsługa przebiegła bez zakłóceń.

Jolanta_630

04.05.2017

Placówka

Nysa, Piłsudskiego 26

Nie zgadzam się (0)
Obserwowana apteka jest...
Obserwowana apteka jest bardzo przyjazna dla klienta. Odpowiednie oświetlenie i ułożenie asortymentu ułatwia klientowi rozeznanie w oferowanych produktach. Obsługa jest miła i kompetentna, potrafiąca doradzić i pomóc. Apteka posiada specjalne urządzenie kompatybilne z komputerem farmaceuty, które podaje odpowiednie leki. Dzięki temu czas obsługi uległ znacznemu skróceniu.

Dominika_412

05.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Apteka DGA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apteka DGA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Apteka bardzo czysta,...
Apteka bardzo czysta, od wejścia zachęca do zakupu. Pólki z lekami uporządkowane, produkty ustawione frontem do klienta i pogrupowane. Łatwo więc znaleźć wzrokiem interesujący klienta produkt. Ceny przystępne, ciekawe promocje. Są też kolorowe gazetki z informacjami o aktualnych promocjach. Obsługa kompetentna, chętnie doradza. Niestety obsługujący farmaceuta uznał, że osobą chorą jest klient; nie doprecyzował tego w wywiadzie farmaceutycznym, w związku z czym pierwszy lek nie był trafiony. Po naprowadzeniu go przez klienta na właściwą potrzebę, obsługa przebiegła bez zakłóceń.