Konkol Iwona Sklep Mięsny

(2.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Od lat robię...
Od lat robię zakupy w sklepie przy ul. Granicznej 11, wiele jestem w stanie zrozumiem/tolerować, ale wczoraj (05.05.2020) "sympatyczna" pani ekspedientka przeszła samą siebie. Obsługa generalnie we wspomnianym przeze mnie sklepie pozostawia wiele do życzenia, jednak pewnych spraw nie można przemilczeć. Kilka tygodni temu kupiłam tam zjełczałą surówkę (nie było to pierwszy raz, była już stara pasztetowa, były przeterminowane ogórki tarte, były kwaśne buraczki, zgniła włoszczyzna). Zawsze przemilczałam, bo po co panie drażnić, ale tą surówkę poszłam odnieść i wyraziłam swoje niezadowolenie. Gdy wczoraj chciałam znowu kupić surówkę, spytałam czy jest świeża, a pani do mnie - nie musi pani kupować w tym sklepie.... No nie muszę i nie zamierzam już nigdy więcej. Konkurencja na rynku jest sporo więc ja nie będę miała problemu z zakupami. Może panie ekspedientki należałoby przeszkolić z obsługi, przekazać na co mogą sobie pozwolić, a co nie jest dozwolone w stosunku do klienta. Grażyna

Niezweryfikowany Klient_shz4

06.05.2020

Placówka

Wejherowo, ul. GRANICZNA GRANICZNA

Nie zgadzam się (0)
Witam, chciałem się...
Witam, chciałem się podzielić opinią odnośnie sklepu mięsnego Konkol w Redzie na ul.św.Wojciecha. Widziałem negatywne opinie drugim sklepie tej firmy w Redzie. W przypadku sklepu na ul.św. Wojciecha te uwagi się niepotwierdzaną. Co prawda w przypadku większej ilości klientów tworzą się kolejki jednak w takim przypadku jest to dla mnie zrozumiałe. Warte zaznaczenia jest to iż sprzedawczynie często poza kolejnością obsługują panie w ciąży jest to dla mnie bardzo miły i zrozumiały gest za co niezwykle cenię ten sklep. Ponadto produkt są świeże i ładnie poukładane, a pracownicy mili i pomocni. Polecam

Bartosz_412

20.08.2015

Placówka

Reda, św. Wojciecha .

Nie zgadzam się (0)
W sklepie obecne...
W sklepie obecne trzy ekspedientki, a mimo to obsługa nieco zbyt powolna, tworzyła się kolejka. Bardzo ubogi asortyment mięsa w ladach chłodniczych, do tego dość nieestetycznie rozmieszczony. Puste pojemniki po mięsie niesprzątnięte. Obsługa nie do końca zorientowana, czy jest dostępny określony asortyment - zapytałam o świeżą słoninę na smalec, ekspedientka odpowiedziała, że jest świeża. Następnie udała się do innej lady i stamtąd odpowiedziała mi, że jednak nie ma. Sklep prowadzi też sprzedaż nabiału, poprosiłam o słodką śmietankę 30%, również nie było. Natomiast ekspedientka, poproszona przeze mnie o wykrojenie czterech kotletów z karkówki, zrobiła to doskonale, kotlety są "uczciwe", grube, sama doradziła mi najładniejszy kawałek mięsa.

Iwona_873

10.10.2012

Placówka

Reda, Gniewowska 1

Nie zgadzam się (0)

Konkol Iwona Sklep Mięsny

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Konkol Iwona Sklep Mięsny?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Od lat robię...
Od lat robię zakupy w sklepie przy ul. Granicznej 11, wiele jestem w stanie zrozumiem/tolerować, ale wczoraj (05.05.2020) "sympatyczna" pani ekspedientka przeszła samą siebie. Obsługa generalnie we wspomnianym przeze mnie sklepie pozostawia wiele do życzenia, jednak pewnych spraw nie można przemilczeć. Kilka tygodni temu kupiłam tam zjełczałą surówkę (nie było to pierwszy raz, była już stara pasztetowa, były przeterminowane ogórki tarte, były kwaśne buraczki, zgniła włoszczyzna). Zawsze przemilczałam, bo po co panie drażnić, ale tą surówkę poszłam odnieść i wyraziłam swoje niezadowolenie. Gdy wczoraj chciałam znowu kupić surówkę, spytałam czy jest świeża, a pani do mnie - nie musi pani kupować w tym sklepie.... No nie muszę i nie zamierzam już nigdy więcej. Konkurencja na rynku jest sporo więc ja nie będę miała problemu z zakupami. Może panie ekspedientki należałoby przeszkolić z obsługi, przekazać na co mogą sobie pozwolić, a co nie jest dozwolone w stosunku do klienta. Grażyna