Gościniec Pod Aniołami

(4.62)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1631

19.03.2015

Placówka

Dobra, Przytulna 1A

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

19.03.2015

Placówka

Dobra, Przytulna 1A

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

07.02.2015

Placówka

Dobra, Przytulna 1A

Nie zgadzam się (0)
Gościniec Pod Aniołami...
Gościniec Pod Aniołami to połączenie restauracji i małego hoteliku. Lokal znajduje się tuż przy drodze i jest dobrze oznakowany. Minusem jest mały parking. Wokół budynku znajduje się ogród oraz mały plac zabaw dla dzieci. Osobiście miałam okazję być w tym lokalu na obiedzie z okazji chrzcin. Gościniec zrobił na mnie wrażenie ale tylko pod względem wystroju. W tym samym czasie odbywało się wesele i miałam wrażenie, że było za mało obsługi. Posiłki dostawaliśmy na raty. Podali najpierw kawę a za 30 minut ciasto, które nie było najświeższe. Danie obiadowe ładnie przystrojone ale w smaku średnie. Jedyne co mi smakowało to zupa grzybowa. Obsługa miła. Ceny dość wysokie.

Agnieszka_3050

11.10.2012

Placówka

Dobra, Przytulna 1A

Nie zgadzam się (0)

Gościniec Pod Aniołami

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Gościniec Pod Aniołami?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.