Citi Handlowy

(3.60)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (721 z 1054)

Aplikacja w miarę...
Aplikacja w miarę intuicyjna. Kontakt z obsługą całkiem dobry. Miałam problem z weryfikacją konta, na szczęście udało się wszystko z pomocą pani z banku ogarnąć.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Z początku mieli...
Z początku mieli fajne promocje przy zakładaniu karty kredytowej, teraz niestety nie oferują nic wartego uwagi. Obsługa względna - w placówkach OK, infolinia słaba.

Marta_86pl

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niewielkie wsparcie...
Bardzo niewielkie wsparcie ze strony konsultantów infolinii, brak chęci zrozumienia potrzeb klienta

mg15053

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
całkiem dobra obsługa,...
całkiem dobra obsługa, ale niejasna oferta i nie wszystko dokładnie wytłumaczone

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miałem problem z...
Miałem problem z założeniem konta, pomoc na infolinii marna i kiepska.

Klient_NDevD

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt, błyskawiczna...
Szybki kontakt, błyskawiczna pomoc, obsługa na wysokim poziomie

Aleksandra_1549

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Blokowanie wyplaty należnych...
Blokowanie wyplaty należnych pieniędzy w spadku - po 2 miesiącach info ze nie miga wypłacić w zwiazku z tym ze jedna z dziedziczących jest maloletnia osoba a tymczasem mowa o niewielkiej kwocie do ktorej chcą aby kurator podpisal dokumenty. W finale minęło 3 miesiace a pieniedzy brak i jedyny kontakt to telefon z informacja. Odpowiedz na reklamacje w tej sprawie przedłużona wiec w sytuacji krytycznej braku pieniedzy współczuję rodzinie w potrzebie

Katarzyna_417

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najpierw trują i...
Najpierw trują i zajmują czas , później odmowa :-) natomiast w innym banku już jest decyzja ok, więc nie wiem co ten bank ma za kryteria pod względem udzielania kredytu lub karty kredytowej . Każdy inny Bank lepszy niż ten .

zarejestrowany-uzytkownik

23.01.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła obsługa...
Bardzo niemiła obsługa klienta. Pani na wiadomość o tym, że oferta nie spełnia moich wymagań stała się niemiła i ofensywna. Dno

niezalogowany-uzytkownik

04.12.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo trudno się...
Bardzo trudno się dodzwonić odsyłają z jednego miejsca w inne..

Klient_mW8ur

11.09.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

SzymonL

02.08.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kompetentna i miła...
Kompetentna i miła obsługa, dobre przedstawienie oferty banku i pomoc przy wyborze produktów. Polecam.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Moja ocena dotyczy...
Moja ocena dotyczy telefonicznego kontaktu ze strony banku w sprawie oferty promocyjnej dotyczącej mojej karty kredytowej. Mimo przebywania w pracy, zdecydowałem się na kontynuowanie rozmowy i wysłuchanie oferty. Konsultant przedstawił ją w atrakcyjny sposób, do tego treściwie. Był również wyjątkowo wyrozumiały i cierpliwy - podczas rozmowy zmuszony byłem wykonywać obowiązki służbowe, co nieco mnie dekoncentrowało, jednak konsultant bez cienia zniecierpliwienia powtarzał informacje i udzielał wyjaśnień nawet kilkukrotnie. Rozmowa była na tyle uprzejma i przyjemna, że zdecydowałem się na zwiększenie limitu kredytowego, a także spłatę obecnego zadłużenia, celem powrotu do okresu bez oprocentowania. Jedyny minus to godziny, w których konsultanci kontaktują się z klientem. Niestety, zazwyczaj są to godziny pracy, kiedy nie wszyscy mogą kontynuować rozmowę.

adrian.r

11.01.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ode mnie niska...
Ode mnie niska nota. Nie mogę szczerze polecić firmy.

Agnieszka_983

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie jest tak...
Nie jest tak źle. Nie można się wszystkiego czepiać.

Klient_PJCG

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czegoś tu brakuje....
Czegoś tu brakuje. Niby OK, ale do perfekcji daleko.

Jakub_695

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Bartłomiej_261

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miło, że są...
Miło, że są jeszcze firmy, dla których mottem przewodnim jest stwierdzenie „klient nasz pan”.

Poziomk@

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest OK, mogę...
Jest OK, mogę polecić chociaż oczywiście czasem zdarzają się błędy.

mik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Citi Handlowy

Historia banku Citi Handlowy sięga aż 1870 roku. W ciągu 150 lat bank rozwijał się i wielokrotnie przekształcał z myślą o potrzebach klientów. Misją Banku jest działać jako zaufany partner dla swoich klientów, wspierać ich w rozwoju oraz w sposób odpowiedzialny oferować im usługi finansowe. To, co wyróżnia Citi Handlowy to dbanie o wysoką jakości usług oraz nieustanne tworzenie takich rozwiązań bankowych, które precyzyjnie wpisują się w potrzeby klientów i pozwalają im realizować ich plany. W ofercie banku, skierowanej zarówno do klientów instytucjonalnych, jak i indywidualnych, znaleźć można innowacyjne i nowoczesne produkty, światową technologię oraz wygodny dostęp do produktów poprzez internet, telefon i sieć oddziałów.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Senatorska 16

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Citi Handlowy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Aplikacja w miarę...
Aplikacja w miarę intuicyjna. Kontakt z obsługą całkiem dobry. Miałam problem z weryfikacją konta, na szczęście udało się wszystko z pomocą pani z banku ogarnąć.