AGD

( 4.15 )

Opinie (13)

Super

Kupowałam laptop dla siebie. Pracownik, który mi pomógł był profesjonalny i zaangażowany. Uzyskałam dużo informacji na temat działania i obsługi urzadzenia. Wizyta przebiegła w przyjaznej i miłej atmosferze, a ze sklepu wyszłam z laptopem, na którym teraz piszę opinie.

Super profesjonalna obsługa klienta

Bardzo dobra znajomość sprzętów AGD RTV dostałam wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Brawo.

Robiąc zakupy w EURO AGD mieszczącym się w Pasażu

Robiąc zakupy w EURO AGD mieszczącym się w Pasażu Świętokrzyskim zostałam mile zaskoczona wiedzą Pana , który mnie obsługiwał i chęcią pomocy w zakupach. Widać było jego zainteresowanie mną ,czyli klientem. Jego wyjaśnienia na temat produktu były jasne i rzeczowe. Co do ubioru , również był nienaganny . Niestety inny sprzedawca jak zaobserwowałam ( mnie nie obsługiwał ) już takiej wiedzy nie posiadał i był niezadowolony ,że klient przerwał mu " pogaduchy z kolegą". Udzielał krótkich odpowiedzi , mało zrozumiałych dla przeciętnego człowieka.Jeśli chodzi o stanowiska pracy jak i wygląd sklepu to nie mam zastrzeżeń, było czysto i wszystko uporządkowane.

Podczas ostatnich zakupów w sklepie Neopunkt przy ul

Podczas ostatnich zakupów w sklepie Neopunkt przy ul. Jankego 147 w Katowicach jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Obsługa sklepu była bardzo sympatyczna a przede wszystkim profesjonalna. Byłem zainteresowany kupnem odkurzacza .Nie wiedziałem czym sugerować się przed zakupem, na jakie parametry odkurzacza zwrócić uwagę aby kupiony przeze mnie sprzęt w pełni spełnił moje oczekiwania. Pan, który mnie obsługiwał w bardzo profesjonalny sposób opowiadał o różnych modelach odkurzaczy oraz zwracał uwagę na liczne czynniki na które powinno się zwracać uwagę. Odniosłem wrażenie, że sprzedawcy nie tylko zależało na sprzedaży sprzętu a przede wszystkim na moim zadowoleniu. Polecam wszystkim sklep Neopunnkt w Katowicach.

Nie musiałem zbyt długo czekać na pracownika sklepu Euro

Nie musiałem zbyt długo czekać na pracownika sklepu Euro AGD.Obsługa kompetentna,cierpliwa,duża wiedza i zrozumienie.Przykład zakupowanego towaru na konkretnych urządzeniach.Wybór towaru bez konieczności zakupu tego najdroższego.Bravo!

Oceniałam podejście personelu AGD do klienta

Oceniałam podejście personelu AGD do klienta. Byłam zainteresowana zakupem nowej drukarki. Istotne był dla mnie fakt, że jak tylko pojawiłam się na dziale zostałam powitana przez pracownika. Dał mi chwilę abym mogła się rozejrzeć, a następnie podszedł i zapytał czy nie potrzebuję pomocy. Czułam że ma dużą wiedzę, że mam do czynienia z profesjonalistą, był miły, uśmiechnięty, okazywał zainteresowanie rozmową poprzez poznawanie moich oczekiwań, Był aktywny podczas rozmowy zadawał pytania, porównywał produkty. pomógł mi wybrać drukarkę która spełnia moje oczekiwania.

niejaki Tomasz Domagała tłumaczył mi wszystko co chcialem

niejaki Tomasz Domagała tłumaczył mi wszystko co chcialem daje głos by był kierownikiem inny personel tez swiatny

Zdecydowanie słabym punktem okazało się zaangażowanie

Zdecydowanie słabym punktem okazało się zaangażowanie pracowników w obsługę klienta. Wygląd sklepu zachęcał do odwiedzenia , ruch w sklepie był niewielki . Asortyment w większości był dostępny .

Wybrałam się do sklepu w celu zakupu nowego laptopa

Wybrałam się do sklepu w celu zakupu nowego laptopa, w Internecie przejrzałam różne oferty i wiedziałam co chcę kupić. Poszłam od razu na dział w którym znajdowały się laptopy, przejrzałam ofertę sklepu i dość długo czekałam na kogoś z obsługi. Widziałam 3 osoby, ale były zajęte innymi klientami... albo trafiłam w zła porę zakupów, albo obsługi jest tam zbyt mało. Po jakimś kwadransie podeszła do mnie kobieta, była miła i dobrze znała ofertę sklepu, zatem szybko dokonałam zakupu. Mimo trochę straconego czasu, byłam zadowolona.

obsługa bardzo miła zawsze doradza jeśli coś się nie wie

obsługa bardzo miła zawsze doradza jeśli coś się nie wie sprzęty dobrej jakości wielokrotnie już coś zakupywałam u nich i jestem zachwycona

Jestem bardzo zadowolona

Jestem bardzo zadowolona. Nie dość że przesyłka przyszła błyskawicznie to jeszcze gra którą zamawiałam była najtańsza w porównaniu z innymi sklepami :)

obsługa niemiła

obsługa niemiła ,apani wręcz agresywna , może dlatego ze była to niedziela a ona musiała pracować!! przepraszam ale nie mam innej mozliwosci aby przyjechać ze starymi rodzicami po zakup lodówki!!! ponadto trzeba czekać ż tydzień na dostawę chociaz towar jest na sklepie....

Jest to niewielki sklepik mający swą siedzibę naprzeciwko

Jest to niewielki sklepik mający swą siedzibę naprzeciwko Focus Mall. Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, bo można tam kupić zarówno garnki i inne sprzęty potrzebne w kuchni, jak też na przykład termometr czy nawet dodatki do wyrobu alkoholi. Dodam, że produkty te są zdecydowanie tańsze niż w innych sklepach tego typu. Poza tym, można tam zawsze liczyć na bardzo profesjonalna obsługę i pomoc w zakupach. Pani ekspedientka prowadząca obsługę jest bardzo miła i pomocna i bardzo zaangażowana w obsługę klienta.

Odwiedzałeś ostatnio AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem